Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Cum lumineaza farurile noastre
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Exterior
mike.omega
Plecand de la topicul cu becuri normale vs. HID-uri am creat acest topic unde sunteti invitati cu totii sa postati poze cu farurile masinii voastre pentru a vedea care lumineaza mai bine si in ce conditii.
NU facem un versus, e mai mult statistica smile.gif

O sa incep eu. Ideal ar fi sa fie precizata marca, model, tipul de far(clar, cu lupa, fara lupa s.a.m.d.), tipul de bec(si marca lui) dar si impresii din timpul folosirii wink.gif

Daewoo Nubira II fab 2004. Faruri clare fara lupa, cu oglinda. Becuri H4 Osram Cool Blue (4300k). Ce nu-mi place e ca temperatura becurilor este foarte apropiata de cele ale iluminatului stradal si de aceea pata de lumina de la becurile mele se confunda cu cea de la stalpi si e derutant.

Poza in trafic
Click to view attachment

Poza cu faza scurta in bezna completa
Click to view attachment

Poza cu faza scurta din exteriorul masinii
Click to view attachment

Poza cu farurile la perete din exteriorul masinii
Click to view attachment

Poza cu farurile la perete din masina
Click to view attachment
22nst
Toyota Avensis
Far cu lupa
Bec H7 Osram Night Breaker

Faza scurta
Distanta de la masina la perete ~ 10 m
f1anatic
Relativ interesant dar irrelevant daca fiecare dintre noi nu face foto in mod standard.

Propun distanta de 10 Metri - fata de zid ca standard pentru a dovedi o aliniere "corecta" precum si o poza in bezna totala la 25 m de zid pt a putea vedea bataia laterala. In lipsa unui zid suficient de lung la 25 m departare de el, se poate pune o poza facuta in bezna, pe centrul unui drum de 2 benzi (una pe sens).
mike.omega
E greu de gasit unde sa faci pozele astea. Aseara m-am invartit 15 min prin Mamaia sa caut un loc neiluminat. Ale naibii parcari si alei, erau toate luminate ca ziua!
G e o r g e
C320CDI - ILS
poze facute la diverse distante fata de un gard de plasa ...






f1anatic
QUOTE (mike.omega @ Nov 12 2009, 11:13 PM) *
E greu de gasit unde sa faci pozele astea. Aseara m-am invartit 15 min prin Mamaia sa caut un loc neiluminat. Ale naibii parcari si alei, erau toate luminate ca ziua!



Oras metropola moderna ce sa mai. Nu ca la sat la mine la Chicago unde daca te invirti putin in jurul casei gasesti intuneric si becuri arse.

http://www.legacygt.com/forums/showthread....346#post2703346
ozz86651
Realitatea e ca, paradoxal, USA e mult mai benzonasa ca Romania... si nu ma refer la suburbii ci buricul oraselor mari. Manhattanul e in bezna (exceptind citeva zone) in timp ce in orice cartier din Galati poti citi carti pe strada.
22nst
Tot Avensis
Legionaru'
Ionele, la tine mi se pare ca farul dreapta bate cam jos. Nu ar trebui sa fie putin mai sus decat cel din stanga?
22nst
Nu stiu... asa au venit din fabrica reglate, unul mai sus si unul nu biggrin.gif
f1anatic
Bre, comparatia asta - asa cum decurge in momentul de fata - cu farurile este varza. Daca te apuci sa arati cum bat farurile ziua in amiaza mare...
DRAGOS
honda civic hatchback 2008, xenon de fabrica cu spalator si autoleveling, dar FARA LUPA:

prima poza, distanta ~7-8m pana la perete:
Click to view attachment

a doua, distanta ~10-12m :
Click to view attachment
DORU
In aceasta seara am realizat poze cu lumina farurilor de la Fabia 1, sticla este clara, lumina xenon 4300K aftermarket, reglate la ITP, faruri fara lupa.
Primele 2 poze sunt cu faza scurta aprinsa si reglaj pe zero (cel mai sus asadar). A 3-a poza este numai cu proiectoarele de ceata aprinse, lumina xenon 3000K aftermarket.

Recunosc ca nu am gasit locatia perfecta, parcarea Real era semi-iluminata, am prins si ceata pe deasupra, insa daca doriti, pot face poze si pe viitor daca cele de fata nu le considerati relevante...

Iata o poza facuta la perete de la o distanta de 10-12m:

Click to view attachment





Aceasta poza este facuta de la o distanta de 6-8m:





Click to view attachment


Si poza cu proiectorele aprinse de la maxim 6m:

Click to view attachment
G e o r g e
ar fi indicat o locatie spre zid si fara ceata. asa tind sa comentez ca e multa lumina reziduala ... deasupra liniei care nu o pot distinge ...
Alex-F1
Pata de lumina la Dragos parca-i avion, sa nebunesc!!!! 36182451.gif No offence... wink.gif Doru, observ si la tine, ca si la mine de altfel, ca bat ceva mai jos decat normal farurile tale.....asa e? Oricum, io zic ca de LINIE putem vorbi doar la farurile cu lupa, in rest sunt diverse forme, care de care mai ciudate, de la avioane la triunghiul bermudelor laugh.gif Pana acum cea mai misto linie mi se pare cea de la Mertzanul lui Jorj! yes.gif Las' ca cresc io mare si-mi iau faruri cu lupa.... tongue.gif
DRAGOS
Totusi si la mine se vede o linie clara, iar lumina reziduala e minima. Forma de avion biggrin.gif e la toate masinile Alex, vezi pozele cu farurile lui Ionel de la avensis(lupa) wink.gif

Nu stiu ce procedura au aplicat orezarii la farurile mele, dar chiar si fara lupa lumineaza exact cum trebuie.
Alex-F1
QUOTE (DRAGOS @ Nov 20 2009, 09:38 PM) *
Forma de avion biggrin.gif e la toate masinile Alex


Sa avem pardon, la mine numa a avion nu seamana, ci mai degraba a zeppelin!!! 36182451.gif 36182451.gif 36182451.gif Iar la Doru e ceva agregat de ala subtire, de spionaj.... laugh.gif
G e o r g e
eu am ILS ... ceea ce e unicat pe mb wink.gif
Rebel
QUOTE (G e o r g e @ Nov 21 2009, 05:16 AM) *
eu am ILS ... ceea ce e unicat pe mb wink.gif


Intelligent Sytem is cool dar si altii au.

Dorule, nu stiu daca e ceata dar prea multa lumina pe tot zidul ala. Vorba lui George ai foarte multa lumina reziduala si nuvad nici o geometrie care sa limiteze...
DORU
No, mi-am dat eu seama ca nu am ales momentul oportun sa pozez, voi mai incerca si cu alta ocazie. Ce am verificat deja este ca (Alex, ai dreptate !) farurile cu HID - reglate la ITP la elevatia ceruta de fabrica - bat usor mai jos decat halogenele dinainte, deci nu am primit niciodata apostrofari in trafic. iar dpdv al luminozitatii...ei bine, acum merg mult mai relaxat, f buna vizibilitatea !

Am facut poza si cu Octavia, insa iarasi nu am gasit "zidul ideal", zona era semi-iluminata, asa ca probabil nu veti fi multumiti nici de rezultatele astea (am verificat la montaj acum 1an si bateau exact ca in curba teoretica de lumina)


Octavia 1 face-lift, faruri Klar-Optik fara lupa, HID 6000K aftermarket bi-faza, reglaj pe maxim - adica pozitia normala. Nici cu Octavia nu am primit apostrofari de aproape 2 ani de cand am HID-uri. La ITP am reglat lumina la elevatia de 1,1% ceruta de fabica.

Click to view attachment



G e o r g e
QUOTE (Rebel @ Nov 21 2009, 11:45 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Nov 21 2009, 05:16 AM) *
eu am ILS ... ceea ce e unicat pe mb wink.gif


Intelligent Sytem is cool dar si altii au.

Dorule, nu stiu daca e ceata dar prea multa lumina pe tot zidul ala. Vorba lui George ai foarte multa lumina reziduala si nuvad nici o geometrie care sa limiteze...

adica pe langa adaptive maresc si puterea fafurilor ? care ar fi alea ca sunt curios ... chiar nu stiu.

@doru: eu cu xenoane de fabrica , reglate dupa specificatiile producatorului(adica reglate in service , nu cum vin ele din fabrica) !!! ii orbeam pe toti in trafic . ninja.gif
Rebel
Adaptive Headlights with variable light distribution

On a winding road at night, Adaptive Headlights move in harmony with the bend ahead: the beams of the BMW Z4 headlights stay on the road and the light beam is adapted according to the vehicle's speed. When driving in the city, a low beam is used to better illuminate the road immediately ahead without dazzling oncoming drivers. And when driving at higher speeds, the Xenon headlights are raised to increase visibility. The result: outstanding illumination and a more relaxed driving experience.
Click to view attachment
Click to view attachment
Click to view attachment



BMW High-beam assistant.
Is a system that automatically sets the Bi-Xenon headlights to the optimum range and brightness depending on other traffic movementsWhile your entire concentration is on driving, the High-beam assistant automatically adjusts your headlights between high and low beam. Its sensors detect light sources and adapt the intensity of the headlights accordingly. The system is highly convenient, shining just the right amount of light on oncoming traffic without dazzling other drivers.

Intelligent headlights control.Autobeam.

A camera integrated in the rear-view mirror monitors ambient brightness and traffic conditions, and can detect the headlights of approaching vehicles up to 1000 metres away and the rear lights of vehicles ahead up to 500 metres away.
The system switches the headlights from full beam to dipped beam automatically. As soon as the other drivers are no longer in danger of being dazzled, the system automatically switches up to high beam again.
Autobeam supports you during night driving by automatically switching the headlights to low beam when necessary, then returning to high beam when the road ahead clears. Driving at night with Autobeam relieves you of the need to constantly adjust your headlight's beam and gives you a significant boost to driving safety. There's no danger of forgetting to return the headlights to high beam on the open road, so you're always assured of the best possible illumination of the road ahead. The system also automatically switches to low beam when you enter an area with street lighting.
Autobeam is activated by pressing a button on your light control switch. It is deactivated when you use the headlight control stalk.

Click to view attachment

Noul Adaptive Headlight Control System si-a facut debutul in noua seria 7. Noul sistem nu include doar Adaptive Headlights si Autobeam ci si un nous sitem denumit Adaptive Vertical Beam Control, sistem care care regleaza fascicolul de lumina pe verticala in functie de gradul de inclinatie al drumului. thumbsup.gif
pe langa ascestea mai putem adauga un alt sistem super cool: Night Vision - a thermal imaging camera uses innovative infrared technology to show what is ahead of your car on the central on-board monitor. The more heat the object gives off, the lighter it is displayed by BMW Night Vision.
Click to view attachment

ARTICOL
G e o r g e
ok . .. cam cand a aparut asta , si ceva date tehnice , gen cu ce putere creste , cu cat modifica unghiul ? alea alea ?
si cumva e doar pe 7ar ?

ILS a aparut pe E klasse , apoi a fost portat pe toate modelele noi aparute . ahhh si deja eu am generatia veche
mike.omega
Domnii cu tehnologia, ne scuzati dar stiti! Noi aici vorbeam de farurile de pe masinile noastre si mai postam si poze si ne mai minunam si de cata lumina se pierde biggrin.gif

Putem face topic separat pentru sistemele astea adaptive pt faruri, cam ca la sistemele awd smile.gif
G e o r g e
neah... doar ca BMW ul s-a desteptat mai greu tongue.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.