Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Masina de showroom - dezavantaje ?
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
MegaSuperAdrian
Care ar fi dezavantajele achizitionarii unuei masini care a stat in showroom? In afara de cei cativa Km pe care i-ar putea avea? Am vazut mai multi pe aici care se fereau ca de mere padurete de ele.
Multumesc.
G e o r g e
depinde si in ce showroom a stat thumbsup.gif
Alex-F1
Pai probabil cei care se feresc se gandesc ca masina nu mai este chiar "virgina", in sensul ca a intrat in ea orice taran, si-a frecat curul si picioarele pe-acolo cum i-a poftit inima, a tras de manete/apasat pe butoane in nestire etc.....intr-un cuvant e mai uzata decat una noua-nouta, asta cred ca e ideea!
solmar
Asta e o intrebare la care poate raspunde un insider. Sincer eu as fi cumparat cel putin 2 din masinile de test incercate - una sclipea de curatenie si avea aproape 18000 km. Pe de alta parte m-am urcat intr-una de ti-era mai mare mila. Plafonul bulit, scaunele jegoase, plastice rupte, noroi pe jos si urme de jeg pe scaune, o macara stricata... motorul bun.
pmhoria
Daca a stat mai mult de 2 ani ii schimbi toate fluidele + bateria (asta pt linistea ta).
Faci un detailing si e ca noua.
Atentie la ce garantie iti ofera dealerul/producatorul.
Rebel
Personal nu vad nici un impediment. Trebuie doar sa studiezi atent ce cumperi.
Otto73
QUOTE (Rebel @ Nov 12 2009, 08:46 PM) *
Personal nu vad nici un impediment. Trebuie doar sa studiezi atent ce cumperi.

Exact, subscriu si eu cu ce a spus Rebel
MegaSuperAdrian
QUOTE (Otto73 @ Nov 13 2009, 03:58 AM) *
QUOTE (Rebel @ Nov 12 2009, 08:46 PM) *
Personal nu vad nici un impediment. Trebuie doar sa studiezi atent ce cumperi.

Exact, subscriu si eu cu ce a spus Rebel

Deci, se pare ca ar fi OK, pana la urma. Multumesc pt opinii.
f1anatic
QUOTE (Alex-F1 @ Nov 11 2009, 04:59 PM) *
Pai probabil cei care se feresc se gandesc ca masina nu mai este chiar "virgina", in sensul ca a intrat in ea orice taran, si-a frecat curul si picioarele pe-acolo cum i-a poftit inima, a tras de manete/apasat pe butoane in nestire etc.....intr-un cuvant e mai uzata decat una noua-nouta, asta cred ca e ideea!



Pai nu e vorba de asta Alex-f1. daca masina respectiva a fost folosita si pentru test drive - well eu unul nu as cumpara-o decit daca ar fi un discount prea avantajos si ar avea grija cu niste garantie extinsa. Personal, cred ca o masina pe care un dealer a folosit-o pt test drive nu mai este o masina noua; ba mai mult este uzata prematur. depinde bineinteles de masina: una este un minivan sau SUV si alta este un Impreza WRX sau mai stiu eu ce Opel Insignia turbo etc. Crezi ca nea Caisa care vroia sa cumpere o masina mai sportiva nu a futerizat-o in acceleratie cind a facut un test drive ? Au si masinile astea rostul lor si o perioada de km nu trebuie trecuta de o anumita turatie. Dealerul poate sa schimbe/repare problemele cosmetice (care in general nu cred sa se intimple) dar motorul NU. Sau ce altele iti pot indruga: a fost masina managerului. De parca managerul - cu masina de servici - a avut grija de masina.
Alex-F1
Pai tocmai despre asta ziceam si io bre, doar ca despre test drive si motor nici n-am mai amintit.....am crezut ca se subintelege!!! biggrin.gif
stanley
QUOTE (G e o r g e @ Nov 11 2009, 10:45 PM) *
depinde si in ce showroom a stat thumbsup.gif

Dar ce parere aveti de situatile care se intalnesc in mod curent daca intri pe mobile.ro, la handleri din Germania. Am urmarit in special masinile de teren (Toyota LC, Mitsubishi Pajero, ma interesau in special variantele in 3 usi). Se ofera de vanzare masini la 10, 20, 50km, masinile exista in parcul handlerului, se prezinta poze complecte cu interior, exterior, din toate unghiurile. Adica ce pare ciudat este faptul ca din modelele respective care provin din Japonia, daca vrei sa comanzi o masina noua, se asteapta 2-3 luni. Cine are cunostinta despre aceasta filiera de intrare a unei masini din Japonia, noua, in Germania? Exista si acolo un importator prin care dealerii comanda masini pentru un anumit client care a platit un avans, este clar ca acele masini cu 10 sau 20km sunt deja inmatriculate pe handlerul respectiv, nu provine prin renuntare de la un client initial, sunt prea putini km.
Bun, si atunci in contextul temei ridicate (putem avea incredere intr-o masina din show room?), putem avea incredere intr-o astfel de masina ?
Intrati de curiozitate pe mobile, de ex. la Toyota Land Cruiser, daca planificati ca ordine numarul de km, se incepe intai cu cele la 0km, adica cele care trebuie comandate, iar apoi urmeaza cele cu 10, 20, 50, etc, (cu poze expuse, deci masinile exista in parcul handlerului) si abia apoi masinile rulate (adica incepand cu 2-3000km pana la 100.000km!).
Intreb pentru sunt multi care efectiv se gandesc sa cumpere o masina din Germania prin site-ul mobile.ro si care cred ca-si pun aceiasi intrebare care mi-am pus-o si eu!
bogcot76
Masinile de showroom din Germania sunt foarte ok (cele de reprezentanta). Cei 20 km in realitate sunt ceva de genul 12 , 17 sau asa ceva. Si masina mea desi era noua cand am luat-o din Romania avea 8 km la bord. Revenind - eu am luat o masina de showroom cu pret de catalog de 35000 euro la 24700 euro. E noua practic doar ca a stat in "vitrina" 6-12 luni si s-au urcat nemtalaii in ea (nu romanii). Oricum atunci cand am luat-o cei de la reprezentanta respectiva i-au facut un schimb de ulei si o inspectie la tot ce inseamna fluide. Cu alte cuvinte parerea mea e ca merita. Masina are deja spre 40000 km si e ok. Si inca ceva, ca sa te prinzi daca masina e cu adevarat de showroom o sa vezi ca nu e inmatriculata.
RD-Woo
QUOTE (bogcot76 @ Mar 21 2010, 01:36 AM) *
Si masina mea desi era noua cand am luat-o din Romania avea 8 km la bord.


Aia sunt km efectuati pe traseul de incercare (inainte de a pleca din fabrica) si poate cele
cateva zeci/sute de metri efectuati cu prilejul urcatului/coboratului de pe trailer, manevrele efectuate
pt gararea in showroom, pregatirea pt livrarea clientului, etc...
stanley
QUOTE (bogcot76 @ Mar 21 2010, 01:36 AM) *
Masinile de showroom din Germania sunt foarte ok (cele de reprezentanta). Cei 20 km in realitate sunt ceva de genul 12 , 17 sau asa ceva. Si masina mea desi era noua cand am luat-o din Romania avea 8 km la bord. Revenind - eu am luat o masina de showroom cu pret de catalog de 35000 euro la 24700 euro. E noua practic doar ca a stat in "vitrina" 6-12 luni si s-au urcat nemtalaii in ea (nu romanii). Oricum atunci cand am luat-o cei de la reprezentanta respectiva i-au facut un schimb de ulei si o inspectie la tot ce inseamna fluide. Cu alte cuvinte parerea mea e ca merita. Masina are deja spre 40000 km si e ok. Si inca ceva, ca sa te prinzi daca masina e cu adevarat de showroom o sa vezi ca nu e inmatriculata.

Nu am inteles o chestie. Masinile astea din showroom (sau din parcul handler-ului, pentru ca in show nu pot incapea prea multe) nu provin dintr-o comanda pentru un client care nu a vrut sa o mai ia? Sau handler-ul poate comanda cateva masini pe care sa le tina doar de rezerva, pentru vizualizare, pentru un eventual client? Asta inseamna ca in Germania handler-ul poate comanda o masina prin importatorul din Germania, fara a-i plati un avans importatorului! In Romania este posibil sa mergi la o reprezentanta Toyota sau Mitsubishi, in momentul asta si sa nu aiba expusa nici o masina din Land Cruiser sau Pajero.
Dar ce ai vrut sa spui in ultima fraza, ca daca este de showroom nu este inmatriculata? Eu am inteles ca daca tu vii din Romania sa iei de la handler, intai trebuie sa fie inmatriculata pentru a putea sa o duci in Romania! Nu este asa?
RD-Woo
QUOTE (stanley @ Mar 23 2010, 12:18 AM) *
Eu am inteles ca daca tu vii din Romania sa iei de la handler, intai trebuie sa fie inmatriculata pentru a putea sa o duci in Romania! Nu este asa?


Nu-i neaparata inmatricularea acolo,
o poti aduce pe platforma... costa cateva sute de euro...
bogcot76
QUOTE (stanley @ Mar 23 2010, 12:18 AM) *
Nu am inteles o chestie. Masinile astea din showroom (sau din parcul handler-ului, pentru ca in show nu pot incapea prea multe) nu provin dintr-o comanda pentru un client care nu a vrut sa o mai ia? Sau handler-ul poate comanda cateva masini pe care sa le tina doar de rezerva, pentru vizualizare, pentru un eventual client? Asta inseamna ca in Germania handler-ul poate comanda o masina prin importatorul din Germania, fara a-i plati un avans importatorului! In Romania este posibil sa mergi la o reprezentanta Toyota sau Mitsubishi, in momentul asta si sa nu aiba expusa nici o masina din Land Cruiser sau Pajero.
Dar ce ai vrut sa spui in ultima fraza, ca daca este de showroom nu este inmatriculata? Eu am inteles ca daca tu vii din Romania sa iei de la handler, intai trebuie sa fie inmatriculata pentru a putea sa o duci in Romania! Nu este asa?


Masinile de showroom sunt masini de showroom adica de pus in vitrina - acolo nu se practica magaria de la noi in care o masina eventual comandata ti-o tine dealerul in vitrina pana vii sa o iei. Cand am spus ca nu e inmatriculata inseamna ca in cartea ei nu o sa vezi nici un proprietar anterior. Daca vii cu ea pe roti ti-o inamtriculeaza ei pe numele tau in 24 ore cu numere din alea provizorii.
Diesel
Eu am condus un Impreza 2.0R in timpul rodajului, masina de la dealer. Am "sondat" limitarea de turatie a motorului in repetate randuri si m-am distrat cu ea cum am putut. Oare a daunat motorului? in timp ce mergeam cu 80kmh la peste 6500rpm ma uitam pe computerul de bord cum scade consumul mediu... de la 16% in jos smile.gif
Lucian107416
@Diesel. Ce ai condus tu nu e masina de showroom, ci de drive test( inmatriculata etc). Daca o cumperi, o cumperi ca second hand.
Referitor la intrebarea ta cu daunatul in rodaj, eu sunt convins ca nu, dar aici parerile sunt impartite.
Diesel
Mda, imi cer scuze, la masinile de drive-test trebuie verificat si trenul de rulare in intregime pe langa zgarieturile de pe caroserie si eventualele defecte ale interiorului.

Pe unde am fost, masinile expuse aratau impecabil.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.