Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Baterie descarcata?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
FanisA
O intamplare amuzanta, sau nu.
Acum doua zile, la 5 luni si 3.000 Km, cand pornesc masina se aprinde martorul galben de avarie(indica un motor) + martorul cruise control care ilumina intermitent.
Telefon la service, programare, diagnoza - baterie descarcata. Stiu ca bateria are un martor in bord care indica acest lucru. Martorul arata ca o baterie si este rosu. Acesta nu era aprins.
Este bateria de vina sau alta eroare?
mike.omega
1. Daca bateria era descarcata nu pornea sau pornea foarte greu
2. Tot bateria ar trebui sa fie dotata cu un "ochi magic" care sa-ti indice starea ei. Cat timp e verde e de bine smile.gif
3. Nu prea cred in explicatia celor de la service, in sensul ca nu are logica biggrin.gif
bobita
QUOTE (FanisA @ Nov 7 2009, 01:34 AM) *
O intamplare amuzanta, sau nu.
Acum doua zile, la 5 luni si 3.000 Km, cand pornesc masina se aprinde martorul galben de avarie(indica un motor) + martorul cruise control care ilumina intermitent.
Telefon la service, programare, diagnoza - baterie descarcata. Stiu ca bateria are un martor in bord care indica acest lucru. Martorul arata ca o baterie si este rosu. Acesta nu era aprins.
Este bateria de vina sau alta eroare?



Martorul din bord cu o baterie, rosu, nu indica starea bateriei, ci starea circuitului de incarcare, care poate fi ok, dar bateria descarcata.
f1anatic
Nu este bateria. Daca era bateria descarcata, nu iti pornea masina. Iar tu nu ai zis ca pleaca dupa multe chei...sau ca nu iti merg accesoriile. Este altceva, si trebuie diagnosticata computerizat. A iti oferi o solutie pe net pentru acel ceva, in absenta codului nu este posibil.

Ce ai facut acum 2 zile la fix 3000 km la masina ? Ai schimbat filtrul de aer si ai uitat sa conectezi MAF-ul ? Ai bagat vreun accesoriu in priza de la bord si ai bulit vreo siguranta (dar astea nu dau coduri) ? In rest nu ai cum sa diagnostichezi. Poate fi chiar bateria - dar nu bateria in sine ci faptul ca nu se incarca. Good Luck.
FanisA
QUOTE (f1anatic @ Nov 7 2009, 05:10 PM) *
Nu este bateria. Daca era bateria descarcata, nu iti pornea masina. Iar tu nu ai zis ca pleaca dupa multe chei...sau ca nu iti merg accesoriile. Este altceva, si trebuie diagnosticata computerizat. A iti oferi o solutie pe net pentru acel ceva, in absenta codului nu este posibil.

Ce ai facut acum 2 zile la fix 3000 km la masina ? Ai schimbat filtrul de aer si ai uitat sa conectezi MAF-ul ? Ai bagat vreun accesoriu in priza de la bord si ai bulit vreo siguranta (dar astea nu dau coduri) ? In rest nu ai cum sa diagnostichezi. Poate fi chiar bateria - dar nu bateria in sine ci faptul ca nu se incarca. Good Luck.


Nu am facut nimic deosebit. Am pornit motorul, ca de obicei din telecomanda, m-am urcat si am constatat martorii mentionati mai sus aprinsi.
Am mers la service si cei de acolo au spus, dupa diagnoza ca bateria trebuie schimbata.
Sistemul pornire motor a fost instalat de catre SMT cand am achizitionat masina la o firma autorizata de ei.
(Am incercat pornirea masinii din cheie si acelasi lucru).
Dupa resetarea din service nu am mai avut probleme, chiar daca nu au schimbat bateria(nu aveau pe stoc).
Deocamdata nu mai pornesc motorul decat cu cheia de teama smile.gif.
f1anatic
Ce cutie de viteza ai ? Automata ? Ca aici este ilegal sa ai cutie manuala si pornire motor din telecomanda.
Computerul il poti restea si tu usor deconectind bateria.
Daca ai un voltmetru, de ce nu te uiti sa vezi cit afiseaza bateria ? In felul asta te poti convinge cit de buna este bateria.

O data ce ai un cod la motor, indiferent daca problema se corecteaza sau nu (sa zicem ca ai uitat sa conectezi MAF-ul; dar te prinzi dupa ce pornesti motorul si iti apare check engine light; iar tu te duci fuga sa si re-conectezi mufa); pina cind nu se sterg codurile si/sau se reseteaza computerul; martorii de bord vor ramine aprinsi iar codul va ramine in memoria ECU.
FanisA
QUOTE (f1anatic @ Nov 7 2009, 09:14 PM) *
Ce cutie de viteza ai ? Automata ? Ca aici este ilegal sa ai cutie manuala si pornire motor din telecomanda.
Computerul il poti restea si tu usor deconectind bateria.
Daca ai un voltmetru, de ce nu te uiti sa vezi cit afiseaza bateria ? In felul asta te poti convinge cit de buna este bateria.

O data ce ai un cod la motor, indiferent daca problema se corecteaza sau nu (sa zicem ca ai uitat sa conectezi MAF-ul; dar te prinzi dupa ce pornesti motorul si iti apare check engine light; iar tu te duci fuga sa si re-conectezi mufa); pina cind nu se sterg codurile si/sau se reseteaza computerul; martorii de bord vor ramine aprinsi iar codul va ramine in memoria ECU.


Cutie manuala, nu este ilegala chestia cu pornire motor din telecomanda, sistemul(Ungo) are sigurante multiple, daca masina este in viteza sau frana de mana nu este actionata, motorul nu porneste. Cei de la service au spus ca au sters codul. Ce este MAF?
iulian_1976
... rolleyes.gif Mass Air Flow o sa l auzi cu denumirea uzuala de debitmetru.
Un exemplu de eroare :
P0100 Mass or Volume Air Flow Circuit Malfunction

Ceea ce a aparut in bord nu este de la baterie daca apare din nou mergi in service le ceri o diagnoza dar sa o scoata la imprimanta sa vezi si tu erorile thumbsup.gif
Erorile de baza sunt in general aceleasi indiferent de marca masinii doar codurile din fata sunt diferite pentru ca sunt codificate diferit si aparatele de diagnoza diferite;fiecare marca are interfata ei un mic monopol in domeniu rolleyes.gif
Dar cu foaia de diagnoza in mana poti merge la orice alta reprezentanta sa ti spuna ce inseamna.
subidriver
Poti verifica si in manual ce eroare indica, cu aproximatie. Am patit si eu la fel de 2 ori in 75.000 km, am citit ca era ceva legat de calitatea combustibilului si diagnoza emisiilor. La service s-a resetat si am primit aceeasi explicatie - e de la noxe. Am schimbat benzina si am mers ceva mai tare o perioada de timp.
raducuGR
no, c-am patit-o si io...am mers dimineata sa-mi iau masina de la garaj si nu a pornit ,bateria complet descarcata.Probabil arabu ' de la garaj cind a parcat-o nu a rasucit cheia si a ramas cu cd-ul aprins( ca lumini aprinse nu avea).Am pornit-o cu curent de la alta masina si au ramas aprinse becurile "check engine si (sic) "VDC".
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.