Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Cea mai spatioasa si comfortabila masina din clasa
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
chevy
Cand ai peste 1,90 ce te faci? Dar, cand ai peste 1,90, sotia 1,80 si mai ai si 2 copii care cresc progresiv.
Asa ca va propun un top al celor mai spatioase masini din clasa. Si asta pentru ca nu intotdeauna masina care iti place, ti se si potriveste. Un top al masinilor de zi cu zi, destul de spatioase la interior pentru tine, familia sau prietenii tai. Doar modelele care sunt acum la vanzare pentru a nu ne intinde.
Asadar sa purcedem:

Clasa mica:
1. Honda Jazz
2. Mercedes A Classe
3. Toyota Yaris

Clasa compacta:
1. Honda Civic
2. Kia Cee'd
3. Toyota Auris si Ford Focus.

Clasa medie:
1. Ford Mondeo, Citroen C5, Audi A4
2. Honda Accord, Mazda 6
3. VW Passat

Clasa MPV mediu:
1. Mercedes B classe
2. Peugoet 3008 si Citroen C4 Picasso
3. Nu stiu

Va las pe voi sa aduceti sugestii la clasa break, dar gama compacta (ex. Volvo V50). Alte clase cum ar fi a SUV-urilor, a MPV-urilor cu 7 locuri sau masinile din clasa mare se intelege ca sunt spatioase, dar si costa.
air_wolf
la SUV e destul de simplu:
1. LC 200
2. mercedes GL
3. porsche cayenne
mike.omega
1. Jazz, am avut loc in fata ca intr-o compacta, portbagajul tinde spre asa ceva. In spatele soferului e un pic cam putin loc dar asta e smile.gif
2. 90% din masinile din clasa asta au aceleasi dimensiuni
3. C5
4. C4 Picasso, chiar si cel in 5 locuri e destul de mare biggrin.gif

Nu mi-as lua SUV ca masina de familie ci mai degraba crossover cum ar fi un break inaltat si cu awd, dar ambele costa cat nu face wink.gif
laurentiu
Interesant topic smile.gif
Eu zic asa:
Clasa mica: Honda Jazz (as fi zis Clasa A, insa Mercedes o considera masina de clasa compacta-dar nici una nu cred ca e mai incapatoare decat Loganul)
Clasa compacta: Ford Focus
MPV: Citroen C4 Picasso (insa tre' sa precizez ca in celelalte nu am urcat-doar in C4 Picasso am fost, mi s-a parut f incapator si, cel putin pentru mine, este referinta segmentului in privinta spatiuliu).
SUV: cred ca LC 200
chevy
La C4 Picasso eu zic sa luam in considerare varianta mica, cu 5 locuri. Personal il vad mai spatios pe Mercedes B classe si asta pentru ca pasagerii din spate au mai mult loc (ampatamentul este mai mare decat in cazul C4 Picasso).

Mike are dreptate, referitor la clasa compacta, dar personal cel mai bine m-am simtit in Honda Civic si Subaru Impreza si asta datorita spatiului mare pentru cap. Nici Cee'd-ul nu sta rau la acest capitol.

Continui cu break-urile la cele 2 categorii:
Break compact:
1. Opel Astra H Combi
2. Ford Focus Break
3. Kia Cee'd break

Break clasa medie:
1. Citroen C5
2. Ford Mondeo
3. nu stiu (ar fi multi: A4 si Passat, Mazda 5, Volvo V70, Saab 95 etc.)

Si o rectificare: Skoda Superb merita si ea pe 2 la clasa medie.
AZAZEL
QUOTE (chevy @ Nov 3 2009, 10:41 AM) *
Clasa compacta:
1. Honda Civic
2. Kia Cee'd
3. Toyota Auris si Ford Focus.

Clasa medie:
1. Ford Mondeo, Citroen C5, Audi A4
2. Honda Accord, Mazda 6
3. VW Passat



la restul nu ma pricep insa aici clasamentul este total eronat.
golful 6 este sigur mai spatios in interior(nu portbagaj) in comparatie cu auris, focus si cee'd. civic 5 usi este clar liderul clasei. megane 2 ce nu se mai produce era peste toate de aici insa megane 3 nu intra in top fiind mic.

la clasa medie, cel mai mult spatiu il are skoda superb, urmat de passat. audi a4 este f mic in comparatie cu celelalte iar honda accord este o gluma. mondeo, mazda 6 si citroen c5 sunt pe aceeasi treapta.
HalbaSus
La clasa medie cea mai mica e lexus IS (foarte foarte mic, mai mic decat majoritatea compactelor), apoi seria 3, urmat de C-class . Accordul e tot cam pe unde e C-ul... poate chiar putin mai mare (ala vechi sigur e putin mai mare, asta nou in schimb e mai mic in interior decat ala vechi, chiar daca la exterior e mai mare teehee.gif ). A4 este mai mare decat C-ul si accordul, dar mai mic decat passat/avensis/mondeo (dintre astea 3 mondeo e clar cea mai mare).
Skoda Superb la fel ca si octavia este "intre clase", fiind in mod logic cea mai mare din clasa medie (sau cea mai mica din clasa mare daca vreti asa).

Oricum, o masina de clasa medie (in afara de IS/serie 3/C/Accord) este suficienta pentru un cuplu de parinti peste 185 cm cu 2 copii de 185. Un C sau un Accord e suficient pentru un cuplu de peste 1.85 dar copii care nu depasesc 1.70.
AZAZEL
QUOTE (HalbaSus @ Nov 3 2009, 04:05 PM) *
...passat/avensis/mondeo (dintre astea 3 mondeo e clar cea mai mare).
Skoda Superb la fel ca si octavia este "intre clase", fiind in mod logic cea mai mare din clasa medie (sau cea mai mica din clasa mare daca vreti asa).


intr-adevar conteza unde integram pe superb.
trebuie sa recunosc ca am doi ani de cand nu m-am mai urcat intr-un passat insa stiu ca la momentul respectiv passat mi-a facut impresia de huge ceea ce nu mi s-a intamplat si la mondeo.
de fapt mondeo mi se pare mare doar la exterior iar la interior mi se pare ca au irosit spatiul comparativ cu dimensiunile exterioare.

IS intradevar este mai mic ca multe masini compacte. focusul meu hatch are mai mult spatiu atat pt toti cei 5 pasagerii cat si in portbagaj

eu nu stiu daca initiatorul topicului are in vedere spatiul interioar sau cel exterior sau ambele pt ca c5 numai spatios nu este in comparatie cu dimensiunile exterioare. la fel si accord.
simpson
C4 picasso e imens peste tot. Si e frumoasaaa
ozz86651
Seria 3 modelul actual nu e deloc asa mica... ala anterior da, era mic.
Rebel
Ati uitat de Mini baieti. La categoria masinii cred ca bate tot ce se poate la spatiu interior.
mike.omega
Am incaput(pe acolo pe undeva) in spate in Mini dar si in Corsa C dar si in Freelander(asta e deja garsoniera pe langa mini tongue.gif) dar hai totusi sa nu exageram smile.gif
Era vorba de 2 adulti plus 2 copchii care au trecut de 1.70 wink.gif

Plus ca vorbim de masini din clasa mica cel putin, cele din clasa mini sunt exclusiv pt oras si pt 2 pers biggrin.gif
Rebel
Eu ma refeream la topul facut mai sus domnu'. smile.gif
Sa excluzi pe Mini la clasa lui mai ales la capitolul spatiu interior este ridicol.
Doi maturi de 1.90 incap beton in ea. Ca sa nu mai zic ce yummy e masinuta aia la senzatii. A real toy!

Am uitat sa mentionez, pentru problema data de initiatorul topicului cred ca este nevoie de o clasa medie cel putin. parerea mea...
mike.omega
Eu cred totusi ca Mini e un pic sub clasa mica. E funny, vreau si eu tongue.gif insa cand ai kinderi parca nu mai e chiar asa de interesant whistling.gif
Diesel
Mini nu are o problema de marime, are probleme de comfort.

E multi forumisti p-aici care sunt deranjati de suspensiile de pe compacte. Dupa cativa kilometri urbani in Mini ar merge direct la doctor. Sincer, nici drumurile noastre urbane nu ajuta.

Un kinder de vreo 7 anisori ar fi foarte incantat sa joace "follow that car" cu taticul sau chiar si cu mamica in Mini rolleyes.gif
chevy
Mai intai de toate, orice om isi gaseste o pozitie indiferent de masina. Chiar si intr-un Tico. Problema se pune daca este si confortabila acea pozitie. Nu luam in considerare decat spatiul interior al masinii. Asa ca personal as scoate din start BMW-urile (si alte marci ce tin de aceasta companie). Sunt masini sportive, spatiul pentru cap este mic, un adult inalt sta intr-una ca pe masa de operatie. Iar, in spate nu au loc, decat niste copii pana in 10 anisori. Cat despre MINI...man! Trei usi. Ar merge cand ai copii mici, ca optiune de siguranta, dar in rest...nu joci "mersul piticilor".
VW-urile ar iesi si ele din calcul, in opinia mea. In fata iti gasesti loc, dar in spate te cam inghesui. Ramane prea putin loc pentru picioare. O Skoda Superb este mult mai spatioasa ca Passat-ul. As zice ca si intr-o Mazda 6 se sta mai bine decat in Passat.
Si inca ceva, nu luati in calcul portbagajul. Personal, cred ca in ziua de astazi unul de 350 - 400l este suficient.

As face omodificare de top la clasa mini si compacta.
Clasa mini:
1. Nissan Note
2. Honda JAzz
3. Toyota Yaris

Clasa compacta:
1. Nissan Qashqai (multi incadreaza varianta 2WD in aceasta clasa)
2. Honda Civic
3. Kia Ceed, Ford Focus si Toyota Auris

O alta masina spatioasa: Skoda Roomster, dar cred ca ar intra intr-o clasa subcompacta ca si dimensiune.
Imi mentin parerea ca C4 Picasso nu este mai spatioasa decat Mercedes B classe. Poate ca in fata se sta un pic mai bine in Citroen, dar in spate gasesti mai mult loc in B classe. Germania este plina de taxi-uri B classe.
Citroen C5 este si confortabila, dar si spatioasa. Iar, daca mai optezi si pentru pachetul de suspensii Hydractive 3+, bate tot.
Audi A4 nu este spatioasa? Pai, ampatamentul este mai mare cu aproape 10 cm decat al PAssat-ului.
florin55503
Spatios nu inseamna mereu si confortabil. adica: mondeo este imens, insa pozitia inalta a scaunelor la un drum lung va da dureri de picioare si asa mai departe. masinile care au sezutul scaunelor foarte jos vor da mereu impresia de lipsa de spatiu, insa vor fi mereu mult mai confortabile.

din cauza asta nu sunt de acord cu formularea colegului de mai sus care sugera ca bmw0urile sa fie scoase din ecuatie. marsand pe ideea asta, ar trebui sa eliminam si audi sau mercedes.
HalbaSus
Sunt perfect de acord in cu ce ai spus referitor la sezutul jos al scaunelor (e drept ca asta e o chestiune de gusturi... sunt care prefera sa stea "ca pe WC" si prefera pozitia de condus a suvurilor, monovolumelor si dubelor), Dar seria 3 de la bmw este chiar mica in spate pentru a acomoda 4 persoane de peste 1.80, nu vorbesc de locurile din fata unde este loc suficient si e si destul de comod.
AZAZEL
QUOTE (chevy @ Nov 4 2009, 09:44 AM) *
VW-urile ar iesi si ele din calcul, in opinia mea. In fata iti gasesti loc, dar in spate te cam inghesui.
...
Audi A4 nu este spatioasa? Pai, ampatamentul este mai mare cu aproape 10 cm decat al PAssat-ului.



nu stiu cum iti reglezi tu scaunele si in care vw te-ai urcat insa iti spun ca golf 6 este mult mai mare in interior ca focus si auris. ai spatiu mai mult la picioare.
eu am 1.85 si 80 kg si dupa ce ma urc la volan, in spate imi ramane loc berechet intr-un golf, pe cand in focusul ce-l conduc nu-mi ramane prea mult.

apoi vad ca tu vorbesti doar din teorie neincercand si in practica. spui ca a4 ar trebui sa fie mai spatios ca passat pt ca are ampatamentul mai mare cu 10 cm.
banuiesc ca tot pe astfel de criterii si nu vizitarea unui show room ai facut si incadrarea la clasa compacta.
la a4 este alta solutie tehnica fata de passat si ar fi trebuit sa aiba ampatamentul cu 20 cm mai mare ca sa aiba la fel de mutl spatiu ca si passatul.
chevy
Bai, serios chiar nu vorbesc din teorie. Cei drept nu m-am urcat in noul model, dar in cel vechi in fat se statea bine, iar in spate incapeau 2 perosane de pana in 1.70. Problema era de spatiu la picioare.
In orice VW este loc suficient in fata, dar problema este ca se sta inghesuit in spate. Sincer. Si am peste 1,95 si vreo 100 de kg. Asa ca Golf-ul, crede-ma, pica.
Imi mentin parerea: BMW-ul nu este o masina confortabila. Si daca ma uit in spate nici spatioasa. Multi prieteni se plang de scaunele prea tari, care genereaza probleme la coloana si la gat. Ma refer strict la seria 3, cel mai OK mi s-a parut X3-ul.
Rebel
QUOTE (chevy @ Nov 5 2009, 08:38 AM) *
...
Imi mentin parerea: BMW-ul nu este o masina confortabila. Si daca ma uit in spate nici spatioasa. Multi prieteni se plang de scaunele prea tari, care genereaza probleme la coloana si la gat. Ma refer strict la seria 3, cel mai OK mi s-a parut X3-ul.


Excuse me?
Cate ore ai petrecut tu in scaunul BMW-ului?
O masina sport are scaunele tari pentru ca la drum lung alea aduc confort. sa sustii asa ceva denota putine cunostinte in domeniu. Cele moi par ok la inceput dar nu dupa o perioada de timp.
BMW si Mercedes sunt cei care au investit milioane in studiul scaunelor si sunt lideri baietii la scaune. Aici ai cam dat-o in bara stimabile. Iete ca io n-am probleme nici la coloana nici la gat si nici ceilalti care conduc asa ceva. Cat despre confort, sa ma ierti, am avut seria 3 si era mai mic ca cel actual si era super confortabil.
Sunt inalt ce-i drept dar nu am nici 100kg si nici airbag propriu nu am...

Dar pana sa tragi concluzia asta cu BMW produce dureri e cale lunga. Iti dai seama ca toti care conduc BMW sunt niste masochisti? Ce lume dom'le, ce lume... biggrin.gif
T u d o r
Daca Golf e prea mic ar merge in Golf Plus.

Pejo 308 e o masina destul de spatioasa in clasa compacta. In clasa medie Superb-ul e lider detasat, are mai mult loc decat e nevoie in spate. Pare o adevarata risipa de spatiu interior, mie sincer nu mi-a placut.
Tarabostes
Pentru clasa mica as vota cu Mini Clubman.
Pentru compacte HB - Honda Civic e la distanta atat ca portbagaj cat si ca spatiu pt picioare (surprinzator, este mai mare decat sedanul)
Golf-ul ar fi pe locul urmator, iar la compacte sedan - Octavia si Megane cred ca sunt fara concurenta.
La clasa medie sunt mai multe (amintea cineva de Accord insa clar se inseala), iar la monovolume as opta pentru Ford Galaxy/Sharan.
Otto73
QUOTE (chevy @ Nov 3 2009, 11:41 AM) *
Cand ai peste 1,90 ce te faci? Dar, cand ai peste 1,90, sotia 1,80 si mai ai si 2 copii care cresc progresiv.
Asa ca va propun un top al celor mai spatioase masini din clasa. Si asta pentru ca nu intotdeauna masina care iti place, ti se si potriveste. Un top al masinilor de zi cu zi, destul de spatioase la interior pentru tine, familia sau prietenii tai. Doar modelele care sunt acum la vanzare pentru a nu ne intinde.
Asadar sa purcedem:



Clasa medie:
1. Ford Mondeo, Citroen C5, Audi A4
2. Honda Accord, Mazda 6
3. VW Passat


............................. dar si costa.

As alege cu siguranta Mazda6 (ultimul model) ca e cel mai mare dintre toate masinile ce le-ai enumerat la clasa medie.
As mai propune o masina, care nu stiu de ce in Romania nu e cunoscuta ca in alte parti ale Terrei, un Hyundai Sonata care la pret/calitate sta foarte bine vazand in randurile de mai sus ca si pretul este un factor important.
Hyundaiul Sonata ar fi si mai mare decat Mazda 6,
Pentru un sofer de 1.90 Sonata ar fi cea mai buna solutie atat ca confort cat si ca buget.
AZAZEL
QUOTE (chevy @ Nov 5 2009, 12:38 PM) *
Bai, serios chiar nu vorbesc din teorie. Cei drept nu m-am urcat in noul model, dar in cel vechi in fat se statea bine, iar in spate incapeau 2 perosane de pana in 1.70. Problema era de spatiu la picioare.



sincer eu nu m-am urcat in golf 5 insa iti spun sincer ca 6-le este mare la interior. vezi ca mai sunt cativa care sustin asta.
chevy
Pentru Rebel: Mai nene, nu ma lua cu limbaj de BMW-ist. Daca vrei sa-ti laud masina hai sa discutam de motoare, performanta, altceva. Si nu te supara pe mine, dar sa bagi in aceeasi oala BMW si Mercedes, cand vorbesti de comfort...cam te precipiti. Hai sa lasam deoparte seria 3, si sa discutam daca vrei de seria 7 cu S classe. Sa nu-mi spui ca BMW-ul este mai spatios si comfortabil ca nu te cred. A laut multe suturi in cur Bmw-ul la capitolul spatiu. Dai si tu un search pe internet si daca gasesti undeva ca un specialist (ziarist) lauda Bmw-ul seria 3 la capitiolul spatiu, mai ales in spate, eu unul iti ridic statuie.

Hyundai sonata se accepta. Mie imi place si design-ul exterior. Simplu si clasic.
M-ati facut curios, ma duc sa ma dau cu Golf-ul Sase.
T u d o r
Pentru un sofer de 1.90 orice masina germana e buna. Amplitudinea miscarii pe verticala/lungitudinala a scaunelor este mai mare decat la alti producatori. Cred ca noi vorbeam de spatiul in spate pentru un pasager de talia asta si aici cred ca doar Superbul intra in discutie. Nici o compacta si foarte putine "medii" iti pot oferi un astfel de confort "locativ" pentru bancheta din spate. Acum important e si cine sta in fata ta, ca daca ai o domnisoara de 1.55 si 40 kile cred ca si eu incap in spatele ei intr-un Matiz. smile.gif
florin55503
am in familie un 120d si am condus destule bmw-uri (un 320 d chiar de curand de la praga pana in buc). nu am simtit niciodata dureri de spate, de picioare sau ceva de genul asta. sunt foarte confortabile. pe de alta parte a avut si un pejo 307 cu niste scaune cu un spatar maaaare, bine dimenionat, dar cu un sezut scurt si de asemenea pozitionate sus pentru o vedere panoramica. un drum gen bucuresti-cluj se solda in permanenta cu dureri in zona pulpelor si zona lombara.

revenind la spatiu interior, intotdeauna o masina care are scaunele pozitionate gen SUV va da impresia de mai mult spatiu decat una cu scaunele lipite de podea. e normal zic eu atata vreme cat tii picioarele pe verticala si folosesti mult mai putin spatiu. dar oare la un drum lung e ok?? nu prea cred. insa pt mers numai in oras, da
Rebel
QUOTE (chevy @ Nov 6 2009, 05:48 AM) *
Pentru Rebel: Mai nene, nu ma lua cu limbaj de BMW-ist. Daca vrei sa-ti laud masina hai sa discutam de motoare, performanta, altceva. Si nu te supara pe mine, dar sa bagi in aceeasi oala BMW si Mercedes, cand vorbesti de comfort...cam te precipiti. Hai sa lasam deoparte seria 3, si sa discutam daca vrei de seria 7 cu S classe. Sa nu-mi spui ca BMW-ul este mai spatios si comfortabil ca nu te cred. A laut multe suturi in cur Bmw-ul la capitolul spatiu. Dai si tu un search pe internet si daca gasesti undeva ca un specialist (ziarist) lauda Bmw-ul seria 3 la capitiolul spatiu, mai ales in spate, eu unul iti ridic statuie.

Hyundai sonata se accepta. Mie imi place si design-ul exterior. Simplu si clasic.
M-ati facut curios, ma duc sa ma dau cu Golf-ul Sase.



Asculta stimabile,

Te rog mai intai sa fii amabil si sa definesti "limbajul de BMW-ist". As dori sa aflu si eu definitia acestui termen, iar dupa aceea sa corelezi textul meu cu definitia data. Tot asa as dori sa aflu din punct de vedere gramatical cum se poate ajunge la cuvantul BMW-ist si cum s-ar numi (respectand aceeasi "forma literara") un fan Mercedes.
Nu vreau sa imi lauzi masina si nici nu ma intereseaza opinia ta personala in ceea ce priveste BMW. Cand insa aduci acuze la ceva trebuie sa ai si ceva baze temeinice in spatele vorbelor. Altfel vom percepe textul asa cum este in momentul de fata: o pledoarie rautacioasa lipsita de substanta.

Nu in ultimul rand:
1.Este o lipsa CRASA de cunostinte auto sa spui ca BMW nu este confortabil cand aceasta este tocmai unul dintre elementele de baza ale clasei luxury.
2. BMW 7 Series se compara foarte bine cu clasa S desigur iar razboiul respectiv este purtat de zeci de ani in domeniul acesta. Nu intamplator BMW si Mercedes au cele mai bune scaune realizate vreodata intr-o masina.
3. Este absolut evident ca vorbesti din auzite (ai si specificat dealtfel "prietenii") si nu din experienta personala. As dori sa vad si eu un articol in care este descrisa lipsa de confort a scaunelor din BMW. In ceea ce priveste spatiul in BMW gasesti articole suficiente despre confortul in BMW.
4. Daca tot vorbeam de limbaj, arata-mi si mie daca putem macar compara textul meu cu al tau si daca in mesajul meu exista vocabular rural genul "nene" sau "cur". Sa il definim ca fiind limbaj de "chevrolist"? rolleyes.gif

Un fan BMW.
Mircea104901
Daca e sa facem un poll Confort BMW vs. Mercedes, clar BMW ar pierde. Si asta din faptul ca, confortul inseamna mult mai mult decat scaune bine desenate. Se stie ca BMW este un "driver's car", orientata clar spre sportivitate, cu feedback din toate partile catre sofer. Ceea ce Merc-ul nu ofera, ci chiar izoleaza cat de mult soferul fata de trenul de rulare. De aici nota de confort mult sporita a Merc-ului. Nu spune nimeni ca BMW nu este confortabil, dar fata de Mercedes e in spate.
Si, la confort, intra si ergonomia (amplasarea tuturor comenzilor, accesarea lor), care, la ultimele modele, din cauza design-ului, este iar in urma Merc-ului.
Sa dam Cezarului ce-i al Cezarului: BMW e o masina premium, orientata spre sportivitate, fiind conceputa sa aduca satisfactie in primul rand soferului. Mercedes-ul e o masina premium orientata mult spre confort, ergonomie si siguranta.
Parerea mea (am condus cateva modele, si pasager in altele, si mi-am format opinia asta - sa nu fiu acuzat ca vorbesc din "citite"). Haudi incearca sa le faca pe amandoua la un loc, dar nu-i iese. Si la preturi de ametesti.
Rebel
Mircea, ti-am raspuns AICI si tie si domnului de mai sus care considera ca BMW nu este nici confortabil nici mai spatios... Asta ca tot sunt trimis sa vizitez internetul. rolleyes.gif



Astept statuia:

_________________________
"Nonetheless, the rear seat feels more spacious than before, and moves the 3 Series closer to the roomiest cars in the class."


http://autoreview2009.com/2009/08/04/bmw-3-series-review/

__________________________

"This spacious BMW 3 Series Touring exceeds imagination with fine wood, aluminum or titanium interior trims plus very spacious leg and head room for all passengers. "

http://www.articlesbase.com/cars-articles/...ies-611840.html

__________________________
BMW 335i Coupe
"The two-person back seat has more room than you'd think, and considerably more headroom than the Infiniti G37 coupe. "

http://autos.msn.com/research/vip/review.a...cumentid=696255

___________________________

“The new BMW 3 Series is more dynamic and more spacious than ever before – the car is both a midrange saloon and a sports driving machine."

"With the new model being considerably larger both outside and inside, the interior is bright, spacious and generous reflecting the lifestyle of its target group."


http://www.portal-me.com/BMW/fascination/p...26mar.asp\
__________________________

"I then discovered that the BMW 3 Series also has ample interior room (I like to offer comfortable and spacious back seats to other passengers...)"

http://articles.directorym.com/2005_BMW_3_...8i-a978782.html

___________________________

Si ca idee, binenteles, se pot gasi si opinii contra, insa 3 series nu este printre masinile care nu ofera un spatiu decent in spate.
Iar faptul ca nu poti incape intr-un Smart nu inseamna ca si este o masina lipsita de confort. Nu toate masinile se adreseaza tuturor.
T u d o r
QUOTE
“The new BMW 3 Series is more dynamic and more spacious than ever before


Scuze ca am marit esentialul. Than before, than ever, not than the rivals or competitors, Rebel. smile.gif

Seria3 se poate compara la spatiul pentru genunchi in spate cu Accordul meu (TSX). Si care nu este un etalon in materie. Iar seria 3 anterioara era mai mica decat 307 in spate, am testat personal.
Tarabostes
mie mi se pare ca diferentele intre o ,,compacta sedan,, si o ,medie,, nu sunt strict la spatiul pt picioare cat mai ales la forma si ergonomia banchetei spate (sezut mai lat, alta inclinare etc)

Rebel
QUOTE ( T u d o r @ Nov 6 2009, 06:33 PM) *
QUOTE
“The new BMW 3 Series is more dynamic and more spacious than ever before


Scuze ca am marit esentialul. Than before, than ever, not than the rivals or competitors, Rebel. smile.gif

Seria3 se poate compara la spatiul pentru genunchi in spate cu Accordul meu (TSX). Si care nu este un etalon in materie. Iar seria 3 anterioara era mai mica decat 307 in spate, am testat personal.



Bine domnu' , si din toate linkurile puse tie doar ala ti-a sarit in ochi? Citeste articolul. Noi oricum vorbim de seria 3 nu?
Vrei sa vezi mercedes C klasse BEFORE?
Dar un Accord BEFORE?
Pe ala care scrie "moves the 3 Series closer to the roomiest cars in the class" nu l-ai vazut asa-i?
Normal ca e mai spatious decat ala before. Ideea este ca e mai spatios.


Si hai sa no mai dam pe aratura! Toate din clasa respectiva sunt cu 2-3 cm diferite ca deja le-am comparat pe multe. Iar cand una exceleaza la leg room pierde altundeva, so...

Exact cum mentionam anterior, faptul ca nu te potrivesti intr-o clasa nu inseamna ca masina este lipsita de confort. Nu toata lumea are 2m si peste 100kg.
Nu stiu ce ma zbat eu aici. Eu zic ca un Ford F150 este za best. And is available too!
ozz86651
QUOTE
BMW si Mercedes sunt cei care au investit milioane in studiul scaunelor si sunt lideri baietii la scaune.


Confortul e o notiune FOARTE subiectiva si personala... investitiile lu bemewe si merc nu fac 2 bani pentru mine personal daca eu nu-s construit ca media clientilor lor.
Am condus asta vara prin Romania putin peste 1000km un C klasse, cu nevasta linga mine. E drept ca un model nu foarte recent. Ultimul lucru pe care l-as spune despre masina aia e ca e confortabila. Si sa nu-mi spuna nimeni ca forma/dimensiunea scaunelor e o chestie foarte noua si ultimul racnet. Scaune naspa, pozitie naspa in scaun (pentru MINE). Sint o multime de masini ieftine pe care le prefer in fata acestei masini la confort si drum lung. Ca sa nu mai spun ca pe mine suspensiile moi ma obosesc teribil. Nevasta-mea a avut aceeasi impresie, ca masina nu e deloc confortabila. Deci e o chestie de perceptie.

Si eu ma apropii de 1,90... d efapt nu stiu ce mare minue e 1,90ul asta, in ziua de azi e o dimensiune banala, te potrivesti cu ea fara probleme in majoritatea masinilor mai noi. Mai grav e daca esti mare (pe circumferinta) si inflexibil, inaltimea in sine nu e o problema.
HalbaSus
Bai... acum hai sa fim seriosi, seria 3 si C-klass NU sunt facute pentru cei care au nevoie sa transporte in mod constant 4 persoane adulte. Sunt 2 motive pentru asta:
1. Dispunerea motoarelor cat mai central fura din spatiul interior. Nu poti avea comportament rutier bun (dinamic) si spatiu interior ca sa joci ping-pong in interior si sa si ramai in limitele exterioare ale clasei medii.
2. 3-arul, C-ul si A4 nu au fost gandite ca "ultimate family vehicles"... poate versiunile break, in rest au fost gandite pentru familii mici (2 adulti + maxim un copil), e adevarat ca la ultimele generatii fiecare dintre ele a devenit "bigger than ever before", dar asta se incadreaza in tendinta generala de ingrasare a masinilor. Chiar si asa putem spune ca seria 3 a fost cea mai conservatoare si a ramas fidele valorilor clasei fiind in continuare foarte mica in spate.
3. Daca faci o serie 3 suficient de mare ca sa incapa 4 adulti de 1.90... tocmai ai anulat rostul seriei 5. Pentru toyota sau ford nu e nici o problema ca masina lor de clasa medie sa fie foarte incapatoare, pentru ca nu au niciun model in segmentul superior. In schimb pentru astea premium cam e... ei trebuie sa aiba grija ca masinile lor de clasa medie sa fie substantial mai mici decat cele de clasa superioara.
ozz86651
Cum n-are, toyota are toate clasele? Avalon, Camry, Corolla, Yaris. VW are Jetta/Golf, Passat. Nu vreau sa reincep discutia despre ce e aia clasa medie, dar pricipiul e acelasi, masini pe trepte de dimensiuni si pret indiferent cum le incadrezi. Nu mai zic de suvuri. Argumentul seria 3/seria 5 merge si intre camry si corolla sau intre avalon si camry. Adica daca corolla ajunge pentru o familie cui ii mai trebuie camry sau avalon?

chevy
Domnule Rebel, ma bucur ca limbajul dvs. a devenit mai elevat. Nu ai este superior. atotcunoscator.

Nu prea am timp acum, dar uite ce scriu unii:
www.parkers.co.uk , la capitolul comfort: "However there's decent legroom for rear passengers although headroom for taller passengers is on the tight side. " - spatiu decent pentru picioare si mic (stramt) pentru cap. Puntru oamenii inalti.

www.whatcar.com, la spatiu: "Those over six-feet tall might brush their heads against the ceiling in the rear, however" Oameni peste sase picioare, inseamna cam peste 1,90. Iti reamintesc ca pentru aceste persoane este topicul.

Pe www.topgear.com cea mai proasta nota o primeste la comfort. Astea sunt site-uri de critica, dupa parerea mea. Daca ai timp citeste si review-urile posesorilor. Cei inalti critica modelul la capitolul spatiu. Am spus spatiu, pentru ca comfort exista. Pentru mine singurul lucru care am sa-l reprosez scaunelor, din fata, este faptul ca spatarul este cam ingust.

Personal, la capitolul compacta executiva, cel mai bine ma simt in VOLVO. In primul rand, pentru ca nu am mai gasit la nicio marca spatiul imens pentru picioare. Stai cu ele intinse comfortabil.

chevy
Am testat noul Golf 6 si este adevarat: este mult mai spatios decat vechiul model, desi impart aceeasi platforma. In opinia mea este chiar o masina excelenta, calitatea materialelor fiind cea mai buna din clasa. Nu cred caeste mai spatioasa decat Honda Civic, dar o consider cea mai buna afacere, raportul calitate/pret este cu mult peste celelate modele din clasa.

O alta compacta spatioasa este Subaru Impreza. Noul model oferind suficient spatiu pentru 4 adulti. Nu mai fac clasament pentru ca nu cred ca conteaza.
Acelasi lucru il pot spune despre Lancia Delta, dar cred ca este o compacta spre medie.
Nu am testat Mitsubishi Lancer Sportback. Ce parere aveti?

Si o chestie un pic offtopic: BMW-ul este pe val. Desi le-a scazut profitul considerabil (din cauza criziei) calitatea masinilor s-a imbunatatit considerabil: http://www.automarket.ro/stiri/topul-fiabi...yota-26248.html Eu unul zic ca este cel mai bun constructor, la momentul acesta.
radu_bradu
La clasa mica as opta cu Honda Jazz. E extrem de spatioasa pentru clasa ei iar vizibilitatea este foarte buna. Mai mult, datorita formei, Hond Jazz pare ca isi depaseste si conditia de "clasa mica"
James Kilowatt
Skoda Superb rulz ! biggrin.gif
mike.omega
Pai normal, e singura in clasa ei teehee.gif
HalbaSus
Skoda si volvo joaca "murdar", cu masini "intre clase".
Spre exemplu gama de sedanuri volvo: S40, S60, S80... ar induce impresia ca S40 face parte din clasa medie iar S60 si S80 din clase superioare... In realitate S40 este bazat pe ford focus sedan, S60 e in limitele clasei medii si doar S80 e varianta "mai mare".
Skoda pe de alta parte joaca invers, pozitioneaza octavia in interiorul clasei compacte, ceea ce e corect pentru ca e pe platforma de golf... dar ii tranteste un portbagaj care face de rusinul S-klassul. Dar pentru ca e pozitionata in continuare in cadrul clasei compacte devine... cea mai mare masina din clasa ei.

La fel si Superbul... din cate stiu e bazat pe platforma de passat cu ampatament marit (parca si Sharanul e facut pe aceasi platforma). Daca o pozitionam in clasa medie (si platforma asta ne indica) atunci e cea mai mare masina de clasa medie...
Seri
Daca luam in considerare faptul ca Passat 6 si Superb 2 au la baza platforma alungita de Golf 5, rezulta ca Superb este cea mai incapatoare compacta? teehee.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.