Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Passat 4motion vs Subaru Outback
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Iulian HondaFan
urmare a unor controverse mai vechi de pe forum si a unei dileme pe care eu nu am dezlegat-o complet ( desi am inregistrat parerea lui George pe care o respect dar o pun sub indoiala datorita atitudinii sale emotionale fata de Subaru) am incercat sa obtin si o parere americana.


intrebarea mea:

from: Marius_Nefliu 2:46 pm

I am interested in your opinion about the performances and problems ( i. e. reliability) of this AWD system especially compared with the AWD of Subaru Outback/Legacy or any other system available on the market in the 25-30k price range. I am not interested in an SUV/truck, but rather a sedan or wagon. I expect I will use it in snowy and relatively steep slopes during the winter. Which one will be better suited for the task.

does CR have any data/feed-back from its subscribers on this matter?

I will appreciate your advice. thank you.


raspunsul Consumerreports:

From: CR_Expert__Tom_Mutchler 3:24 pm
To: Marius_Nefliu (2 of 2)

Today's been the day for AWD questions, it seems. We don't have feedback from consumers on this, and we don't formally test all of the vehicles in snow.

That said, based on our experiences living with the cars, either AWD system will do well at providing snow traction. There are theoretical arguments and slick marketing demostrations that try and show otherwise (driving cars up ramps of rollers, for example), but in several inches of snow, both 4Motion and the Subaru system are going to be plenty helpful.

Honestly, differences in tires can make more of a difference than AWD system technology in this case. If you want to maximize traction, you should buy snow tires for either car.

The main advantage of the Passat in slippery climes is that it adds optional electronic stability control in all trimlines for about $350, while Subaru makes you buy the loaded VDC Outback to get it - stability control can help you from spinning the car, and is a great safety advance. Unfortunately, the Passat isn't quite as reliable as the Subaru, particularly the 4cylinder Passat.


cine are opinii si stie de comparatii obiective ( inclusiv George) e binevenit sa si le exprime.

va multumesc.
f1anatic
Pai Iuliane, e clar...Subaru Legacy 2.5 L turbo cu Vehicle Dynamics Control. Numai ca mi-a fost mutat topicul la Subaru de catre Vlad.
Iulian HondaFan
eu ma gandesc daca sa astept pt. noua generatie Passat sau sa ma uit deja de un Legacy la anul. vreau sa treaca un an cel putin de la lansarea noului legacy/outback si vreau sa vad ce zice si CR despre el.

eu respect parerea CR f. mult, pana in prezent nu i-am prins mancand ciuperci.
V l a d
baieti, nu va suparati pe mine, dar suntem in europa si mai ales in romania, asa ca as dori sa postati in limba romana si sa uitati de alte limbi. Dupa cate posturi aveati fiecare ma asteptam si de aceasta data sa postati acest topic la versus, stiind deja regulamentul. Este ultima data cand sunt asa ambil, de data viitoare urmeaza avertismente.

Se muta la versus.

Va rog traduceti ce scrie mai sus in romana!!!
G e o r g e
eu sunt tributar subaru si recunosc !
subaru all the way. dar dupa cum zic si ei , un subaru ar fi mai bun ca un passat :cheers:
f1anatic
QUOTE(Vlad)
baieti, nu va suparati pe mine, dar suntem in europa si mai ales in romania, asa ca as dori sa postati in limba romana si sa uitati de alte limbi. Dupa cate posturi aveati fiecare ma asteptam si de aceasta data sa postati acest topic la versus, stiind deja regulamentul. Este ultima data cand sunt asa ambil, de data viitoare urmeaza avertismente.

Se muta la versus.

Va rog traduceti ce scrie mai sus in romana!!!


Iuliane, am pus-o. Si uite ca din cauza ta si eu sint bagat in cacao. :cheers: :cheers: Pe seama forumului: da poate ca asta trebuia pusa la "Versus" dar spune-mi si mie Sir Vlad, cum ar afla John Doe sau Ion Oricine daca eu deschid un topic direct la Subaru. Nimeni dintre noi nu se duce direct la forumurile specializate in fiecare firma de masina decit daca are interes special. Cind deschizi pagina aici nu se vad decit forumurile principale...iar dorintza fiecaruia este de a avea mai multe raspunsuri la intrebarea pusa: e.g. (exempli gratia) eu am pus o intrebare despre Legacy. Daca o postam direct la Subaru, poate numai George plus 1 - 2 altzi insi ar fi raspuns. Dar m-ar fi satisfacut raspunsul ? Well, poate ca nu...pt. ca eu sint in America si modelul european ar fi diferit. Parerea lui Iulian ar fi indicata pt ca el locuieste la 2 ceasuri de mine. Sa-l sun ? Sa-i dau un mail ? Un PM ? Apreciez ca sint forumuri speciale pt masini, dar fii si tu ingaduitor in continuare. Si noi trebuie (si vom continua) sa respectam regulile site-ului, dar nu te supara nici tu pe noi daca dechidem un topic in alt forum.
Uite, cum este pe prima pagina la www.masini.ro micul tabel cu ultimele mesaje - cine si in ce forum, poate potzi sa-l pui si pe pagina de index al forumurilor...Ar simplifica lucrurile...(Sau orice alta solutie care ar indica ca la volkswagen, Marius-Iulian a deskis un nou subiect de discutzie.) Parerea mea. si tot opinia mea este ca textul in romaneste nu este totdeauna la fel de expresiv ca in engleza. din cauza traducerii,

__________

Nici noi nu luam masini din primul an de productie. Iar Suby Legacy nu este chiar o masina noua. Si are multe componente de la alte versiuni care stim ca sint fiabile si performante. Chiar daca ne-au picat okii in gura dupa Legacy...asteptam o tzira...macar pt un mid-year consumer report. Daca am avea bani de 4Motion, am lua Passatul ala cu V8. Dar nu-i cazul.[/b]
Iulian HondaFan
vlade, dupa cum iti poti da seama am facut paste&copy ( e si in romana termen pt. asta?). intr-adevar am gresit locul unde am postat, din viteza, initial am vrut sa ma refer numai la 4motion si scriind am schimbat-o cu vs. mea culpa, ( latina se poate? ca e mama romanei).

daca te uiti la ce am postat pe forum 99% e romana, dar, vrem nu vrem, traim intr-o lume care se globalizeaza si engleza nu e folosita doar la Londra si New York ci si la Munchen, Tokyo si Kuala Lumpur. Nu postez (asta ca si topic nici nu sunt cuvinte romanesti si le folositi si voi) intentionat sau malitios in engleza, dar daca vreau sa fac recurs la surse din domeniu multe sunt in engleza. nu cred ca folosirea ocazionala a englezei altereaza caracterul romanesc al forumului. nu ne putem intoarce la purismul romanesc cu gatlegau=cravata si nasuflete=batista. si nici nu am timp intotdeauna sa traduc paragrafe intregi din engleza in romana, desi am facut si multe traduceri in mesajele mele.

cat despre penalizari tu ai painea si cutitul, foloseste-le dupa cum crezi de cuviinta.
G e o r g e
eu zic sa faci un mic rezumat si in romana data viitoare . ar fi cel mai indicat . sa spui - asta e textul sursa si cam asta zice in el .

ps : CTRL + C , CTRL + V , este universal laugh.gif
V l a d
regulamentul care TREBUIE citit de fiecare utilizator nou "John Doe" specifica clar unde, ce si cum se poate si se gaseste...

nu va jucati cu vorbele si nu faceti pe prostii ca va pacaliti numai pe voi... stiti foarte bine la ce ma refeream... nu sunt absurd sa va pun sa traduceti copy&paste... dar ce e scris mai sus se poate traduce cu usurinta in romana... si acolo unde sunt termeni specifici intraductibili nu se traduc si gata... asta 1
si daca esti interesat de comentarii despre subaru, mergi la subaru, daca faci o comparatie mergi la versus, de aceea au fost create.

eu nu sunt decat moderator, numai adminul poate modifica formatul paginii... asa ca daca chiar vreti puteti sa postati in topicul sugestii... e chiar o idee buna cu formatul acela cu ultimele mesaje

Iar globalizarea sincer nu ma intereseaza si sa pomenesti de ea e o aberatie... suntem in romania si cu asta gata... atunci cand o sa fie o singura limba pe pamantul asta o sa o vorbesc... dar pana una alta sunt mai multe si suntem si in romania asa ca vorbim romana. Va ganditi ca exista utilizatori care nu stiu engleza???
Iulian HondaFan
vlade, mentionarea globalizarii nu e o aberatie si ca sa te convingi du-te pe Magheru sau aiurea in Ro sa vezi cate chestii sunt in engleza pe firme si afise, globalizarea este un fapt de viata... promit sa ma gandesc si la cei care nu stiu engleza si, cum am spus, pana acum m-am straduit sa utilizez la maxim romana.
G e o r g e
www.pruteanu.ro :bounce:
V l a d
laugh.gif laugh.gif laugh.gif nici chiar asa ca pruteanu... nu sunt absurd si nebun laugh.gif laugh.gif laugh.gif mmmm kay :tongue3: cu toate astea urasc globalizarea... e o mare tampenie menita sa stearga culturi si obiceiuri de pe fata pamantului. De ce sa vorbesc eu engleza, sa vorbeasca ei romana laugh.gif tongue.gif Sunt de acord cu folosirea termenilor in engleza ca si eu zic abs, ebd, hatchback si sunt la fel de acord cu sloganele in engleza pentru marile companii si cu numele lor tot in engleza sau in limba de origine... BUT hai sa nu inlocuim toti termenii din romana in engleza doar pentru ca anumite companii vor sa-si pastreze o imagine cursiva si legata...
si am batut campii o tona azi in topicul asta asa ca imi dau un avertisment pentru offtopic!
f1anatic
Ok...ne vom da mai mare silintza sa pastram un caracter romanesc al mesajelor si continutului.
G e o r g e
si ca sa concluzionam , subaru este mai bun ca VW , multumesc :cheers:
Iulian HondaFan
la ce capitol e Subaru mai bun decat VW?
f1anatic
QUOTE(Marius-Iulian)
la ce capitol e Subaru mai bun decat VW?


Pai e simplu: VW nu are fani de calibrul lui George ! Ce fani or fi...aia sint totzi "wanna-bes" pe cind George este "the real deal".
G e o r g e
laugh.gif si sunt "fan" cu 4 viteze :bounce:

pai cam asa :
subaru +
motoare
tehnica awd

VW +
electronica

deci 2:1 :bounce:

exista oameni mai dusi ca mine ... :blackeye:
Iulian HondaFan
intr-adevar motoarele pe benzina ale Subaru sunt mai evoluate decat cele ale VW, dar Bru' nu au nici un diesel. in plus VW a scos FSI-urile acum care sunt superioare la aceeasi cilindree, desi la turbo noul FSI 2T nu este superior 2T al Subaru decat in cuplu si consum.

dinamica si manevrabilitatea unui Passat este superioara unui Legacy, interioarele la VW sunt mai bine finisate.

AWD e cel mult marginal mai bun la Subaru fata de 4motion.

cum am spus generatia precedenta Legacy nu e considerata superioara Passat 4 motion...

George poate sa aiba dreptate dar masinile in cauza sunt f. apropiate in calitati.
Victor35110
Eu sunt unul dintre cei care au stat mult in cumpana intre Outback 3.0, Audi A4 2.5 TDI quatro sau (ultimul pe lista, cu voia voastra) VW 4 motion. Avand inainte o Octavia 1.8 turbo 4x4 cu chip (192 CP), de fapt batalia se ducea in mintea mea intre A4 2.5 tdi si Outback.
Dar cand am fost pentru a treia oara la show-room-ul din Otopeni al Subaru, tocmai adusesera noul Legacy 3.0 sedan. Si pe loc am zis "Asta-i!"
- 245 CP, 300 Nm, AWD, contolul stabilitatii, perdea de airbag-uri, cutie automata sport-shift, piele, 6 CD changer, scaune electrice si incalzite - si, foarte important pentru mine cel putin, foarte putine pe sosea fata de A4, si mai ieftin! E o placere sa vezi privirile multora de pe sosea cand trec pe langa ei sau la stop - incearca sa vada ce masina este (nu exista scris "Subaru" pe masina nicaieri in spate sau in fata, sunt doar stelele "Subaru" si un "Legacy".
Consum real: cam 16 litri in oras, 8.5 litri afara (la 110km/h) si cca. 11.5 litri la 200 km/h).

Ma bucur asadar ca am ales Legacy 3.0. Cat despre cei de la Radacini - deocamdata par ok - n-am avut decat prima revizie si un far care mi se aburea - l-au schimbat imediat in garantie. Dar sper sa nu prea am nevoie sa trec prea des pe la ei...

Victor
Iulian HondaFan
felicitari, victore si sa o stapanesti sanatos si fara evenimente neplacute.

CR a testat si Outback-ul de 2.5l nonturbo, pe care il recomanda ca pachet general. ramane problema deraparii puntii din spate in viraje stranse pt. care ii depuncteaza si problema consumului care este maricel ( cred ca e consecinta AWD) si surprinzator, cu nimic mai bun decat la generatia precedenta desi Subaru a trecut la VVT pe motoarele sale nonturbo.

Passat Wagon 4 motion ramane pe primul loc la capitolul wagon dupa ei, desi nu mai este recomandat datorita problemelor de fiabilitate ale modelului 2003 ( pana anul trecut era cu fiabilitate medie). CR pune fiabilitatea separat de performantele vehiculului.

Se pare ca Passatul V6 ramane cel mai bun sedan si wagon in clasa medie disponibile in USA dupa CR. In acelasi timp este una dintre masinile cu cea mai proasta fiabilitate aici desi, interesant, toate Passaturile vandute in America de Nord vin direct din Germania...

pentru mine ramane inca o alegere dificila, noul Passat nu va apare pana in 2006... deocamdata nu ne trebuie o masina mai mare asa ca astept...

intrebarea este: are de gand VW sa-si imbunatateasca controlul calitatii sau nu?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.