Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Skoda Octavia2
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Skoda > Octavia 2
CatalinDC
Salutare.As vrea sa va intreb si eu ce ulei folositi la Skoda Octavia2(1.9TDI,Pompe Diuze,Filtru de Particule) ?Am fost la service si mi-a recomandat Castrol SLX Professional Powerflow Longlife III 5W-30 de VW504 00/507 00.As vrea sa stiu si parerea voastra.smile.gif
DORU
Pt DPF se recomanda ulei ce respecta norma VW 507.00, asadar recomandarea lor este conforma cu cerintele producatorului !
tighlat
Ce ulei imi recomanda Doru pentru 1.6 MPI motor BSE ,9700 KM rulati? Alternative: Castrol SLX Proffesional Long Life III; Aral Super Tronic M ; Mobil 1 ESP Formula; Valvoline Syn Power MXL? Mersi in avans Doru.
DORU
Mobil 1 - norma VAG 502.00 / 505.00
ST76
Salut. Mi s-a intamplat ieri: mi s-a aprins martorul de nivel de ulei, la repornire (de fapt la punerea contactului), dupa o deplasare scurta, cam 6-7 km. Am verificat joja - 2-3 mm sub nivelul minim. Recunosc, am fost suficient de idiot incat sa nu verific pana acum nivelul - am doar 5500 km. Am mers imediat in service (la ora aceea nu stiu unde as fi gasit ulei) si am completat.
Intrebare: este posibil sa fii cauzat ceva masinii circularea cu un nivel scazut al uleiului? Are legatura nivelul uleiului cu faptul ca masina trage mai bine sau mai putin bine? (am avut de cateva ori senzatia ca e cam lenesa, insa am pus pe seama benzinei abia cumparata)
James Kilowatt
E putin probabil sa traga mai slab masina pentru cei 2mm de ulei sub nivel.

Si mie mi-a venit de noua cu nivelul la minim...
DORU
Pt distante scurte de maxim 100km nu sunt probleme dc se aprinde martorul luminos GALBEN. Deci fii linistit.

Ref la felul in care trage masina, cauzele pt mersul mai bun sau mai rau sunt in alte parte...de investigat !
ST76
Multumesc frumos. Voi continua pe skoda-club, ca sa nu dublez intrebarile. Insist un pic, pentru ca sunt ingrijorat de ce ar putea sa se fi intamplat pana sa se aprinda martorul (ca sa nu mai spun, ca eu sper ca aseara sa se fi aprins prima data, nu mai demult si sa nu fii observat, desi e mai greu un pic, caci este destul de mare si de vizibil). Imi inchipui, ca motorul poate sa functioneze la parametri optim si fara cantitatea maxima de ulei (desigur nu e bine sa risti, mai ales in conditiile in care exista consum de ulei si a drumurilor mai lungi) si ca avertizarea de nivel scazut e gandita sa apara inainte ca uleiul sa ajuna un nivel ce dauneaza motorului.
DORU
Se poate circula in conditii de siguranta cateva sute de km, la un regim de functionare potolit, chiar si cu nivelul de ulei la minim, dupa ce martorul anunta completarea nivelului.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.