Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Foto motor
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru
FanisA
Am verificat nivelul la ulei la al meu Legy 2.0 si am observat asta:

Este crapat? Eu asa cred.
mike.omega
Aia este vopsea crapata din cauza caldurii wink.gif
FanisA
Vopsea?
mike.omega
Incearca sa scrijelesti cu surubelnita. Daca se ia o pelicula subtire, casanta, e vopsea. Daca nu, e crapat asa cum zici tu. Dar eu n-am vazut pana acum metal sa crape asa. Crapatura se formeaza e o directie, nu e ca o floare wink.gif

Ce piesa este aceea? poti face mai multe poze?
FAR EASTERN
QUOTE (mike.omega @ Oct 27 2009, 01:24 PM) *
Aia este vopsea crapata din cauza caldurii wink.gif


Da, mai exact un inceput de exfoliere... Daca ar fi sa fie crapata carcasa, inseamna ca a suferit lovituri puternice, de genul "sa sara pistoanele din motor"... ceea ce nu cred sa fie cazul.
FanisA
Sigur? Sunt cam speriat. Nu vreau sa racai ca poate pierde garantia.
mike.omega
Ca sa nu pierzi garantia, poti merge la service sa-si dea cu parerea "specialistii". Sper sa nu se uite stramb biggrin.gif
Oricum, ce ne-ai prezentat noua este 90% vopsea exfoliata de la caldura.
NGZ
Daca alea ar fi crapaturi la prima cheie ai aduna motorul de pe jos. Sunt de parerea lui Mike, este vorba de o exfoliere a vopselei.
Daca ar fi intr-adevar crapaturi, ar trebui sa se vada scurgeri de lichid de racire sau ulei.
Pentru linistea ta mergi totusi la un service.


solmar
QUOTE (FanisA @ Oct 27 2009, 11:31 AM) *
Am verificat nivelul la ulei la al meu Legy 2.0 si am observat asta:

Este crapat? Eu asa cred.


Daca sunt crapaturi iti pot trimite adresa unor prieteni din Bulgaria care reconditioneaza astfel de crapaturi, bloc motor spart, etc cu ajutorul unor materiale americane. Ei sunt distribuitori pe Bulgaria/Romania. Dupa ce se face lipitura la rece poti sa prelucrezi prin aschiere bavura...
G e o r g e
eu cred ca masina lui e in garantie thumbsup.gif
mike.omega
QUOTE (solmar @ Oct 27 2009, 04:34 PM) *
QUOTE (FanisA @ Oct 27 2009, 11:31 AM) *
Am verificat nivelul la ulei la al meu Legy 2.0 si am observat asta:

Este crapat? Eu asa cred.


Daca sunt crapaturi iti pot trimite adresa unor prieteni din Bulgaria care reconditioneaza astfel de crapaturi, bloc motor spart, etc cu ajutorul unor materiale americane. Ei sunt distribuitori pe Bulgaria/Romania. Dupa ce se face lipitura la rece poti sa prelucrezi prin aschiere bavura...

Iar eu cred ca incercarile de a face reclama ar trebui sa inceteze. Avem arie dedicata pentru asa ceva!
solmar
QUOTE (mike.omega @ Oct 27 2009, 04:59 PM) *
QUOTE (solmar @ Oct 27 2009, 04:34 PM) *
QUOTE (FanisA @ Oct 27 2009, 11:31 AM) *
Am verificat nivelul la ulei la al meu Legy 2.0 si am observat asta:

Este crapat? Eu asa cred.


Daca sunt crapaturi iti pot trimite adresa unor prieteni din Bulgaria care reconditioneaza astfel de crapaturi, bloc motor spart, etc cu ajutorul unor materiale americane. Ei sunt distribuitori pe Bulgaria/Romania. Dupa ce se face lipitura la rece poti sa prelucrezi prin aschiere bavura...

Iar eu cred ca incercarile de a face reclama ar trebui sa inceteze. Avem arie dedicata pentru asa ceva!


sorry. n-am nici o intentie de a face reclama. dupa cum vezi nici macar n-am pomenit vreun nume de firma/material, etc. la fel de bine se poate sterge postarea mea de catre un admin.
FanisA
Masina este in garantie thumbsup.gif.
George, ce parere ai?
FanisA
QUOTE (FanisA @ Oct 27 2009, 05:16 PM) *
Masina este in garantie thumbsup.gif.
George, ce parere ai?

Se anima forumul?
Georgeee!!
pista
CITAT(FanisA @ Oct 27 2009, 10:31 AM) *
Este crapat? Eu asa cred.

Si la mine pe OBK 2.5i arata la fel din aprilie 2007. smile.gif
Acum a disparut din cauza prafului si mizeriei care acopera motorul dupa 2,5 ani. teehee.gif
Blocul motor e din aluminiu si acoperit cu un fel de lac protector(si nu vopsea). thumbsup.gif
f1anatic
Daca era crapat nu mai postai aici.
Pentru linistea ta sufleteasca, daca ai acelasi nivel de ulei; nu ai nimic crapat.

Ce insa ma vazut, este la masinile non-turbo care nu au scut pe dedesupt, sa mai ia cite un bolovan si sparga baia de ulei.
Prima modificare la Forester (non-turbo) a fost sa ii montez scutul de plastic la motor cu care vin din fabrica masinile turbo. A fost si ieftin, vreo 90 de dolari.
iulian_1976
...daca ar fi fost fisurat catusi de putin ar fi trebuit ai urme de ulei in zona aceea.
La tine este curat rolleyes.gif Drumuri fara incidente thumbsup.gif
bakero
Frate e de la vopsea!!Cum ma-sa sa fie crapat motorul?Si in halul ala!?...
Marius30562
Vezi ce patesti daca tii motorul curat ?

Ia da-l o tura zdravana prin noroaie - ca tot e sezonul - sa vezi cum dispar subit toate crapaturile !!

PS: La modul serios, e asa cum au spus (si) ceilalti colegi - a doar lacul/vopseaua de protectie de pe blocul motor.
Daca ar fi sost fisurat blocul motor - in ideea ca nu s-ar fi imprastiat tot pe jos, ar fi fost pe-acolo macar un strop de ulei, ceva.
La tine-i curat si uscat !

Dar nu te costa mare lucru sa dai o fuga in service sa te linistesti !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.