Masina e un nissan primera 2005,1.6 benzina,30k km.De cateva luni uneori are unele simptome: (de obicei in afara orasului o simt) nu mai accelereaza(de ~10 ori am simtit-o) putternic in toate treptele de viteza cand o apuca sindromu' , tr.1,2 merg pana in 3500rpm restul pana la a-5-cea scad treptat pana la 3000rpm si nu trec de aceasta valoare + ca viteza urca greu cam jumate din ce putea sau chiar mai slab.acu ciudatenia: initial cand mi-a facut figura ma bagam in depasire dau tr.3 ca de obicei 80kmh dau sa revin pe banda 120kmh apoi o ezitare ca si cand se ineca 2 secunde apoi mergea normal (eram cam pe final de rezervor).Dupa treaba asta am trecut pe la revizie badsi nissan le-am spus si lor, au curatat clapeta de acceleratie,test cu consult2 nimic eronat.eram pe A1 schimb rapid banda hop iar da in nas...era pe balans masina ) ma gandeam ca are apa in benzina si o retrogradeaza in viteza si se intampla numai cand prinde pe teava apa(la denivelari sau balans orizontal).i-am bagat o sticla jum. 2+2 antifreez singurul care se mai gaseste pentru apa in benzina dar tot la fel se mainfesta parca chiar s-a agravat cand e pe final de rezervor 10l o apuca mai des,probabil ii displace anti freezul(alcool izopropilic).IN general din starea asta dubioasa isi revine daca -mai calc o denivelare sau schimb banda de mers(itr-un fel as zice ca ii trebuie balans sau gropi).Chiar si cand are starea asta consumul mediu si cel instant sunt in valori normale(7.6 mediu si 5 instant la 100kmh astea de pe bc) doar ca se limiteaza viteza si turatiile(raman la fel de constante ca si cand ar functiona normal masina).MAsina nu are scurgeri consumuri de ulei sau altele,niici macar depuneri de funingine pe teava de esapament. am verificat la MAF sa nu fie praf chiar nu e(masian e mai mult folosita extraurban si vede des rpm ridicate dupa ce temp motoruli ajunge la temp optima).La service probabil daca nu se manifesta nu or sa-si dea seama care-i cauza...Zilele astea am timp si as vrea sa-i acord timp sa verific mufele si cablajulde la clapeta acc,Maf si sezor de pe volanta si un reset de ECU prin scoaterea bornelor de la baterie(sper sa mearga, scot doar + ?).Concluzia mea ar fi ca are un contact imperfect si/sau apa in benzina.Astept si alte sfaturi,numai bine .