Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ajutooor
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Ford
marius25slk
poate sa-mi spuna si mie cineva care stie ce semnifica codul de pe tester......P233(25,10,23,36)
Mariustom
Offfffff confused.gif

Titlul topicului zice una și în conținut ... alta.
Poți fi mai explicit ? Despre ce bec roșu e vorba în bord ? Manual de utilizare nu ai ?

Cine ți-a făcut testul ar fi trebuit să-ți scoată la imprimantă ȘI explicația/definiția codului de eroare ???
Și apropo, după literă ar trebui să fie 4 cifre, nu 3 unsure.gif

Pentru tine și alți posesori de Ford, iată semnificația codurilor:

Poate te ajută wink.gif
marius25slk
am ford mondeo din 2002 TDCI , m-a mancat undeva sa pun o canistra de motorina de la cineva si la vreo 2 zile m-i sa aprins acea rezistenta galbena si imi clipaie intruna si nu mai vrea sa porneasca nici sa o omori......am duso si am bagato pe tester si mi-a gasit injectorul unu bulit cica ,,,,,mi-a zis ca o sa-mi scoata toata motorina afarasi sa-i aduc un nou filtru de motorina si o canistra de 20 litri de la peco,,si crede ca o so rezolve, Doamne Ajuta....Voi ce credeti?
Potzocul
eu cred ca becul acela e galben, nu rosu
cand mergi dupa motorina, cere si un spary pentru pornit motorul
desfaci filtrul de aer, dai cu spray cam 3-4 secunde si pornesti se poate sa nu ia prima cheie dar a 2`a o ia
apoi mergi la service sa iti reconditioneze sau daca ai $$ sa iti inlocuiasca injectoarele (cred ca cel mai corect in cazul de fata e sa vorbim la plural).
e bine sa golesti rezervorul si sa schimbi filtrul de motorina. atentie insa la filtru, pune doar special pt tdci ... mai nou nu e Delphi ci Bosch cu emblema Ford pe el
Rebel
Despre ce cod este vorba ?

Este un cod citit de un OnBoardDiagnose system?

Daca da, da-mi te rog anul si modelul masinii si poate il gasesc eu in lista mea din computer.
marius25slk
este vorba de ford mondeo,din 2001 tdci motor de 2000
Rebel
Marius, ma voi uita diseara acasa (nu am laptopul la mine) si iti voi scrie deci maine la tine trebuie sa gasesti un raspuns. Sper sa il am in lista.

Am uitat sa intreb: acesta este singurul cod de eroare care apare?
marius25slk
mi-a mai aparut doua dar le-a resetat si nu a mai aparut si mia zis domnul cu testerul ca daca era sa fie problema apareau iarasi dar sau sters si cand la mai pus odata nu au mai aparut celelalte doua, iti multumesc de ajutorul oferit
Rebel
Marius, imi cer scuze, nu am ajuns sa iti dau detalii ieri dar uite ti le dau astazi.

Codul trebuie sa fie ori P0233 ori P 2333.

Uite aici:

Click to view attachment

Click to view attachment

Dupa istorisirea ta, este vorba clar de codul P0233 adica "Fuel Pump Secondary Circuit Intermittent", deci ai o problema la pompa de carburant.

Incearca sa gasesti un aditiv de motorina, fa un plin cu cea mai buna motorina pe care o gasesti si baga aditivul. Vezi daca se remediaza problema.
marius25slk
Va multumesc din suflet... sa va dea Dumnezeu sanatate, asa am sa fac,,,,va spun rezultatul..multumesc ca v-ati pierdut timpul pentru mine...
Potzocul
banned.gif nuke.gif ohmy.gif
aditiv la TDCI ??????
frate nu mai zi deastea ca ii dai de lucru la om!
la tddi poti sa pui si benzina daca vrei dar la tdci e cam nasol cu aditivii!
poti sa pui dar apoi ai de facut un drum spre un service de reconditionari injectoare! asta ar insemna cam 2500 lei/4 bucati

eu zic sa te gandesti de mai mult de 2 ori inainte sa pui aditivul!
Rebel
Aditivul amesteca si curata, inclusiv injectoarele.
Un aditiv nu face nici un rau. Desigur depinde ce aditiv cumperi si cine il face. Nu stiu ce produse contrafacute pot exista pe acolo.
In NordAmerica Ford recomanda Motorcraft. Din cate stiu unul dintre cele mai folosite in Europa este Millers Diesel Power Plus.
Si da, la TDCI.

Eu nu am diesel si totusi iarna pun la fiecare plin un aditiv (de nbenzina binenteles). Elimina apa si curata. In ani de cand folosesc chestia asta masinile mele n-au avut o problema din punctul asta de vedere.

uite cativa posesori de TDCI:
http://www.stdrivers.co.uk/forum/showtopic.php?tid/11150/


Din moment ce a bagat o motorina proasta si evident are o problema, tu ce sugestie ai? sa edea totul jos si sa curete manual? unsure.gif
daca motorina respectiva a trecut prin tot sistemul binenteles ca a trecut si prin injectoare. Aditivul curata.

tu spui ca nu trebuie dar nu justifici raspunsul tau. scrie te rog, ce efecte negative ai gasit la aditivi si unde ai citit.
Potzocul
pai eu spun nu aditivilor la tdci pentru ca am tdci si am folosit aditiv special pentru motor tdci deoarece din cand in cand imi aparea martorul de la bujii
am fost la mecanici care mi-au recomandat sa curat injectoarele cu aditiv, am cumparat aditivul si ei au inceput curatarea. efectul: motorul mergea mai bine dar in prima depasire pe care am vrut sa o fac, turbina moarta martor bujii palpaind motorul mort dupa ~10 secunde. apoi de fiecare data cand depaseam 2500 rpm se repeta procesul. remediul: reconditionat 4 injectoare + schimbat filtru motorina cost ~2400 lei.

exista o multime de useri care in postul lor cu probleme la martorul bujii incep prin a spune " dupa ce am folosit aditiv".
cum spuneam, la tddi e cu totul alta poveste. tdci este mult mai sensibil la motorina.
remediul...eu zic ca doar in reconditionare mai poate spera.
rescrierea codurilor la injectoare este doar remedierea efectului nu si remedierea cauzei. => efectul poate reaparea oricand.
Rebel
Eu cred ca undeva este o neintelegere. Aditivul sa baga in rezervor simultan cu un plin ochi de motorina.
Ori tu spui ca ai cumparat aditiv si mecanicii "au inceput curatarea". Deci ce sa inteleg? Ca ai luat un aditiv pentru curatare/spalare si baietii ti-au dat jos injectoarele spalandu-le cu respectivul fluid?
Ce sugeram eu, era un flacon de aditiv de motorina. Asta se amesteca cu motorina, vorbim de o cantitate mica nu de un injector care sta intr-un recipient cu aditiv. Vine o data cu motorina este injectat cu presiune prin injector si curata mizeriile. Probabil ca trebuie facuta chestia asta mai mult de o data.
Nu in ultimul rand ASTA ESTE DESTINATIA LUI.
The damage is done anyway.
Daca asta nu merge tot la desfacut ajunge.
Potzocul
tipul acesta de aditiv nu se pune in rezervor, am desfacut turul si returul de la rezervor si le`am introdus in recipientul cu aditiv
masina functiona pe aditiv 100% fara motorina. nu s-a demontat nimic.
cum spuneai si tu, problema exista deja si daca a ajuns in faza in care nu mai porneste e clar ca trebuie reconditionate sau inlocuite.
ce spun eu e ca la injectia delphi de pe tdci nu e bine sa pui aditiv de nici un fel. daca vrei iti dau link spre clubford sa vezi acolo probleme cu injectoarele.
Rebel
Eu vorbesc de aditivul care se pune in rezervor si stiu persoana care l-a folosit la un Mondeo diesel dupa ce au luat o motorina proasta. Nu mai retin daca era TDCI sau nu...
marius25slk
fratilor, motorina i-au dato jos din rezervor ,au curatat rezervorul,au pus motorina buna au schimbat filtrul si acum porneste ,mai greu ca inainte, martorul de la bord nu sa stins si cand e rece motorul cam dardaie ,mi-a zis sa ii duc si doua bujii incandescente , i le-am dus si sa vedem acum ce e....
Rebel
Daca porneste inseamna ca o sa isi dea drumul. Motorina buna si pe parcurs sa va curata tot circuitul asa cum trebuie.
Dupa reparatie ar trebui sterse toate codurile de alerta aparute; de-abia dupa aceea poti vedea daca mai sunt erori sau nu.
marius25slk
stiti ce sa intamplat.... mecanicul a incercat sa-mi schimbe bujiile incandescente si la una a ramas varful de la bujie inauntru si nu stiu ce dracu sa fac .... cineva mi-a spus ca i daca merg asa o sa mil arunce afara intro zi doua ,,, nu stiu ce sa fac ca e prins acolo si nu poate sa il scoata afara si ca sa il scoata ar trebui sa dea chiuloasa jos
AJUTOOOR
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.