Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Carait in cutie
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
Happy_Maker
Cum poate fi explicat asa ceva?
Masina e un Astra H (are 800 de km parcursi) , iar lucrul asta se intampla la schimbarea din treapta 1 in 2 la peste 5000rpm. Am incercat de 3-4 ori si de fiecare data s-a confirmat...Uneori se intampla insa si la cuplarea mansarierului daca motorul are ceva turatie, dar nu-s foarte sigur ca e aceeassi pb, desi zgomotul e identic...
Poate fi din cauza ca masina e asa de noua, ca nu-i inca "rodata"?
Sa mai astept sau sa ma duc de urgenta cu ea la service?
G e o r g e
la marcheariere (sau cum s-o scrie laugh.gif ) incerca ca inainte sa cuplezi MA, sa cuplezi viteza I , nu o sa mai caraie !

despre I - II , cel mai bine ai merge in service !
Echo
Se poate sa fie din sincroane. Du-te la service
James Kilowatt
sincroanele, probabil... du-te la un service bun, care sa-ti ofere garantie, nu la un nene oarecare care pretinde ca se pricepe....
G e o r g e
pai masina avand 800km eu as zice ca se duce de unde a luat-o , la service opel :roll:
Emanoel-Adrian
Eu as zice mai bine sa se duca in Germania la service,ca aici pe la noi ,bagi masina cu un defect, se incearca remedierea lui si apoi cand o scoti din service, constati ca au mai aparut alte cateva sau ca a revenit cel pentru care te-ai dus. Nu stiu,eu personal consider la o masina noua acest defect ce un viciu de fabricatie si l-as trata ca atare in Germania (dupa ce in Romania as primi confirmarea ca este intradevar un viciu).
Bafta !.
Happy_Maker
Multumesc tuturor pentru posturi....
Se pare ca de ce ti-e frica, de-aia nu scapi. La naiba!
Si daca o sa las un service romanesc sa-mi demonteze cutia, atunci clar ca o sa fiu si mai norocos...
Timofti31526
Salut da din cate am auzit ca ai zis ai probleme cu sincronul la treapta 2 de viteze dar cea ce zici tu ca la 5000 de r.p.m schimbi treapta sa stii ca nu ii face prea bine la cutie Opelul este o masina prostuta si nu cred ca ar fi suportat sincronul atata chin din partea ta la atatea rotatii.
Ce te sfatuiesc : - duti masina la garantie daca are sa iti schimbe cutia nu sa o faca ca nu cred ca iti mai iese cutie . BAFTA
madalina
Eu am schimbat din prima mie de kilometrii la 4-5 000 rpm la Corsa si nu mi-a facut nici-un de probleme de acest gen - bine la 20000 am schimbat timoniera datorita lipsei scutului si "calitatii" drumurilor mioritice.
Andrei Suzuki
Da motoru are de suferit daca schimbi constant la 4-5000? Cutia presupun ca are,nu? Adica..ceva uzura prematura...
madalina
Am 32000 km cu Corsa si singurul efect al schimbarii viteszelor la turatii mai ridicate este ca masinuta este mai sportiva decat una cu acelasi motor, cu aceiasi caroseri, dar protejata de proprietar - nu depaseste 2000rpm in prima mie de km, nu schimba niciodata peste 3000rpm.
James Kilowatt
Apropo, tu mergi in perioada de rodaj cu 5000rpm? Nu scrie nicaieri prin manual sa o forjezi mai putin primii 1500 sau mai stiu eu cati km?
G e o r g e
motoarele sunt rodate pe banc, ce nu sunt rodate sunt restul pieselor.

pentru un rodaj cat mai bun , daca vrei o masina sportiva, o iei incet de la 0 km spre 1000 si urci din ce in ce mai sus . de preferat pe autostrada , incepi si schimbi la 3000-4000-5000. o sa ai o masina mult mai sprintzara . :cheers:
Happy_Maker
O sa mai astept pana ajung la 1500-2000 de km, si apoi o sa ma duc cu ea la garantie - nu vreau sa ii aud ca dau vina pe mine la faza asta.
Oricum, tin enorm la masina si daca am schimbat la 5000rpm de-acum, am facut-o doar de 2-3 ori si numai asa, ca sa vad cum ar fi...
In plus si eu sunt unii din aceia care cred ca masina se "formeaza" in rodaj. Ok, poate 5000 e cam mult, dar am incercat sa nu schimb sub 2300 (cuplu maxim e la 3900).
Multumesc tuturor pentru posturi....
Sergiu31814
1. Mergi in garantie. (sincron sau poate chiar nivel scazut de ulei)
2. Mai continua mult ineptia cu formatul masinii in rodaj? Cum ati explica dumneavoastra, domnilor, acest fenomen. Astept o explicatie inginereasca nu una sf

PS Nu dati cu noroi ca se murdares toalele
Iulian HondaFan
si eu sunt curios de explicatia cu privire la formatul motorului/ trenului de rulaj... :dontknow: :scratch: se pare ca parerea are priza la ceva lume...
Echo
Era un topic special cu formatul motorului parca, la toate masinile pe care le-am avut pana acum in cartea tehnica era specificat ca in prima mie de km sa nu se depaseasca anumite viteze, deci un regim de exploatare mai usor, intrucat in aceasta perioada se creeaza tolerante peste tot in masina. Cand masina e asamblata pe linie se folosesc specificatii care fac masina oarecum mai "stransa", perioada imediat urmatoare ea trebuie sa-si "dea drumul", exact ca un pantof. Nu ma refer doar la motor ci la toate subansamblele care trebuie sa-si formeze tipar de lucru. Daca esti nesabuit in perioada asta poti sa-ti scurtezi serios perioada de viata a masinii. Chestia cu "asa cum ti-o rodezi asa o ai" e adevarata in sensul invers pe care l-a dat madalina, daca nu ai grija de masina chiar de la inceput o sa ai mari probleme mai tarziu.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.