Help - Search - Members - Calendar
Full Version: probleme Mitsubishi Pajero 2002 3,2 DID
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mitsubishi
sebastianenache
Salutare
in urma cu un an,din motive de familie mai numeroasa am hotarat sa trec la o masina ceva mai mare.Cel mai bun raport pret -calitate la vremea respectiva (dar mai ales acum:-) a fost acest pajero.L-am gasit in Germania,an 2002 (decembrie) 100 000 de km,3,2 DID si destul de bine intretinut atat estetic dar si tehnic.Trecerea de la o berlina la un tanculet a fost destul de greoaie dar in timp a inceput sa-mi placa din ce in ce mai mult doar ca masina de familie pe care ne-o doream (si care se afla in posesia sotiei,ea este responsabila cu copiii iar eu mai am de platit inca lesing la berlina mea) a devenit o masina de mers pe dealuri si de aici multe zgarieturi superficiale.Masina e impecabila iar pe munte e un vis,nu a spus niciodata nu pot,e prea mult pentru mine dar de ceva vreme am ceva probleme tehnice.
saptamana trecuta a inceput sa faca mofturi la pornire,nu mai porneste la sfert,asa cum a facut-o de un an incoace.Am schimbat consumabilele,filtrul de motorina,bujiile si am schimbat si bateriile,erau cele originale.Nici o schimbare.In disperare de cauza,am facut plinul cu euro 5 si am pus un bidonas de aditiv.M-am gandit ca e de la motorina.Lucrurile s-au schimbat un pic,porneste mult mai usor la rece (adica dimineata) dar la fel de greu la cald.O cam roteste un pic.Problema de fapt aici apare.Din cate am inteles eu,atata vreme cat pe bord nu apare nici un martor,o diagnoza e aproape inutila iar reusita diagnosticului e in experienta si pregatirea mecanicului.In Romania majoritatea isi dau cu parerea desi doar o parte se pricep asa ca visul meu e sa dau peste un baiat priceput din prima,mai ales ca acum sunt si membru de cateva minute:-)
multumesc mult
sebastianenache
acum am vazut,cand porneste scoate fum (cam o secunda) apoi e ok
ce n-am spus eu e ca sunt in Bucuresti
iulian_1976
Doar o parere:
1.senzor de temperatura decalibrat:necesita inlocuire
2.clapeta decalibrata :necesita curatare si readaptare
3.alternator uzat:reparare sau inlocuire

Daca ai putea sa descrii putin masina ,eu unul m as bucura, oriunde o vad ,admir motorizarea asta rolleyes.gif .
sebastianenache
salutare
in seara asta am scos un pic masina la plimbare (cu familie cu tot) si am remarcat ca fumul negru apare si atunci cand calc acceleratia mai agresiv (era si pana acum,doar e un diesel) dar nu atat de mult.sper sa-i dau de cap caci mi-e tare draga masina asta...
E greu sa descriu masina asta pentru ca nu sunt un cunoscator al masinilor de teren,am un A4 din 2008,inainte am avut tot un A4 2002 iar sotia o octavia break 4x4,deci masini mici.Masina asta mi-am luat-o din dorinta de a-mi proteja copii (doi la numar) si de a-i da sotiei ocazia sa-si care toate bagajele prin concedii.Nu mai vorbesc ce simplu e sa urci carutul copiilor in portbagaj fara sa-l pliezi:-)
Asa cum spuneam masina am adus-o din Germania si am dat pe ea 12 500 euro.Nu cred ca a fost un pret mare avand in vedere ca masina mergea impecabil.Nu stiam nimic despre ea,as fi vrut un TLC dar era ceva mai scump iar testele de pe net nu indicau diferente atat de mari.Ce nu stiam eu atunci era ca in drum spre RO,taxa de mediu avea sa se tripleze.Norocul meu a fost ca plata am facut-o prin banca cu o zi inainte sa intre in vigoare legea si cu toata rautatea celor de la administratia financiara tot n-au avut ce sa-mi faca.Chiar si asa taxa tot a fost 14 000 ron.Un alt necaz a fost ca tot in drum spre Ro masina s-a stricat si firma care s-a ocupat de asta a trebuit sa o aduca pe platforma.Murise pompa de injectie.Din cate am inteles eu masina statuse cam un an si jumatete intr-un parc si asta nu e tocmai bine,nu stiu ce rugina s-a depus pe fundul pompei si a blocat-o.Reparatia a costat cam 1500 de euro si a fost facuta la Bosch,din fericire pentru mine pe cheltuiala firmei care a adus-o.De atunci si pana saptamana trecuta masina a mers impecabil.Pe masura ce merg mai mult imi dau seama ca masina imi place si mai mult.Nu e o masina de fitze,cutia automata nu rupe gura targului dar este o masina foarte ascultatoare care nu te lasa niciodata.Acum cateva luni am facut explozie pe autostrada Bucuresti-Pitesti pe dreapta fatza la 150 km la ora.Nu am avut nici un fel de problema in a scoate masina pe dreapta fara nici un fel de stricaciuni dar recunosc,mi-au tremurat genunchii o vreme.Mai trebuie stiut ca impozitul anual trece de 2000 ron (din pacate)
Consumul e pe undeva pe la 11 la suta,media dar recunosc,atunci cand am cumparat-o mi-am propus sa nu verific niciodata asta.E mai bine asa:-)
Aventuri pe munte am avut ceva dar doar doua sau trei extreme si asta din inconstienta.Sunt convins ca masina poate infinit mai mult dar pe de alta parte si mie mi-ar prinde bine niste cursuri de initiere in astfel de condus.Acum cred ca merg instinctual.Cel mai mult in place atunci cand urc pe dealuri si desi drumul pare extrem de greu masina toarce si lasa impresia ca e la relanti,ca nici nu se forteaza.Asta iarna m-am aventurat sa urc un drum cu zapada fara sa am cauciucuri de iarna,Masina a fost ok,a urcat de parca era asfalt dar nu vrei sa sti ce am mai tremurat la coborare.Parca eram in sanie.La fel sta treaba si cu noroiul.Una peste alta masina e foarte misto,greu de spalat daca o faci in curte:-) si dupa cum spuneam,nu te lasa la greu.Motorul e putin cam zgomotos dar dupa ce se incalzeste pot spune ca maraie frumos.Ca sa nu mai vorbesc ce bine negociezi intersectiila cu intermitent,toata lumea te fereste:-)cam atat,mai multe dupa ce masina o sa mearga ca inainte:-)
seara buna
iulian_1976
Motorizarea asta imi face si mie cu ochiul din aceleasi motive as adauga un Pajero in curte.

1.Problema fumului este de la turbina este de preferat sa o scoti in extraurban si forjata putin asa ca o solutie de moment.
In fapt turbina trebuie demontata si curatata.
2.Mecanici specilizati pe Pajero nu sunt multi insa daca stii ce a picat poti merge la un mecanic bun indiferent ce repara de obicei,un mecanic ce stie sa curete o turbina la Octavia stie si la Pajero.
3.In mod normal o pompa de injectie de buna calitate nu permite formarea ruginei,la Renault am mai auzit de probl. de genul.

Pasionati de iesiri pe dealuri,munti sunt baietii de la sectiunea Subaru acolo se discuta multe lucruri interesante,in alta ordine de idei este bine sa cauti un mecanic bun nu neaparat de Pajero iar in rest o sa cam faci pe detectivul dar nu trebuie sa te ingrijorezi tehnologia este asemanatoare masinilor de categorie mai mica.
Numai bine. thumbsup.gif


sebastianenache
salutare
astazi am mai facut un pas catre o pornire mai buna
electromotorul sau pompa de injectie ar fi buba dar nu se stie care.
astept sa se hotarasca
sebastianenache
gata,am rezolvat problema
electromotorul nu mai avea carbuni,erau un pumn de pamant.demontare,curatare plus inlocuire,200 ron
acum e ca inainte :-)
iulian_1976
...deci am nimerit o thumbsup.gif
sebastianenache
pai da,alternatorul......adica electromotorul.Pe la motor pe undeva :-)
oricum,nu regret ca am schimbat bateriile,bujiile si fireste consumabilele.Intru si eu linistit in iarna
daca mai tin cont sa saptamana trecuta am schimbat discurile si placutele (asta preventiv dar si pentru o usoara bataie in volan la franare) pot spune ca am aranjat masina pentru ceva vreme.
maine merg sa-i schimb antigelul (nu-l mai gasesc prin instalatie:-),bidonul era gol golut) si gata sper pe anul asta
poate niste lanturi la iarna.Stie cineva lanturile se iau pe toate rotile?doar fatza,spatele...?
seara buna
Bogdan104277
Ai tractiune 4x4 - in modul 4H, 4HLc (diferential central blocat), 4LLc (diferential central blocat si reductor). In plus la versiunea 2002 ai si diferentialul spate blocabil (butonul R/D lock) - deci iti trebuie 4 lanturi, cate unul pentru fiecare roata.
Problema de fum negru in functionare poate fi generata de supapa de egr sau de la clapeta de control aer blocate (cazurile mai fericite) - care se pot curata si debloca, sau pompa de injectie (caz mai nefericit) - va necesita reparatii mai costisitoare dar se rezolva.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.