Help - Search - Members - Calendar
Full Version: VW intermediar 2.0 benzina-la relanti se opreste motorul
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
Emanoel-Adrian
mi-am cumparat un Passat intermediar , motor 2.0, 155.000 km,carte tehnica si revizii la zi. I-am schimbat filtre,bujii, distributie. A inceput sa imi faca figuri chiar dupa acest service,dupa ce am parcurs cu ea 30 Km.
La un stop a inceput sa balbaie si a murit motorul. Am incercat de cateva ori sa o repornesc si nu a mai vrut.Am lasat-o cateva minute si a pornit usor.
Acum eu vad ca acul de la turatie tremura usor si relantiul nu este stabil,creste sau scade cu 50=100 RPM. Ce sa fac aveti vreo idee? Cand am fost la service cu ea a verificat-o si pe computer si totul era OK.!
Dati-mi niste sfaturi !!??.
Andrei Suzuki
O fi de la benzina si/sau injectoare.Probabil ca trebuiesc curatzate. Nu stiu...imi dau si eu cu parerea
octavian31755
QUOTE(Emanoel-Adrian)
mi-am cumparat un Passat intermediar , motor 2.0, 155.000 km,carte tehnica si revizii la zi. I-am schimbat filtre,bujii, distributie. A inceput sa imi faca figuri chiar dupa acest service,dupa ce am parcurs cu ea 30 Km.
La un stop a inceput sa balbaie si a murit motorul. Am incercat de cateva ori sa o repornesc si nu a mai vrut.Am lasat-o cateva minute si a pornit usor.
Acum eu vad ca acul de la turatie tremura usor si relantiul nu este stabil,creste sau scade cu 50=100 RPM. Ce sa fac aveti vreo idee? Cand am fost la service cu ea a verificat-o si pe computer si totul era OK.!
Dati-mi niste sfaturi !!??.




am vazut ceea ce ai patit...
in primul rand piesele pe care ti le-ai luat (in special bujiile) sunt cele recomandate de producator (vw).
unde ai facut revizia?
incearca cu consumatorii toti porniti (lumini,avarii,ventilatie,dezaburire luneta,aer conditionat) si vezi daca iti mai tremura motorul...
spune mai multe...
k?
James Kilowatt
Avand in vedere la ce ai umblat, cred ca e problema de aprindere. Poate e paradita una din bujii, sau s-a paradit in cei 30 km. Daca era distributia (cureaua, nu? ) atunci nici nu plecai din service cu ea. Demonteaza si tu bujiile si vezi daca arata toate la fel.

PS de multe ori constructorii recomanda un model de bujii care nu sunt prereglate din fabrica la aceeasi distanta intre electrozi recomandata de acelasi constructor.... Mie seat imi recomanda bujii Bosch nu stiu de care, care din fabrica vin reglate la 0.7mm si tot seat imi recomanda 0.9mm. Trebuie sa mergi pe mana celui care face motorul, nu bujiile. Faptul ca ai cumparat exact ce ti-a spus nu inseamna ca-s si pre-reglate corect.
Emanoel-Adrian
Ce sa mai zic?!,bujiile sunt cele originale NGK cu 3 ploti,serviceul l-am facut la unul dintre cei mai buni mecanici de la Porsche/VW care si-a deschis el service, la injectoare nu am umblat dar de ce sa faca motorul figuri imediat dupa control si nu si inainte ??. Ceva imi spune ca un lucru este prost montat sau uitat nemontat,dar nu stiu ce. Am citit tot pe forum de un service-nu ii fac reclama si nu ii scriu numele, care ar fi Ok. pentru VW,am sa incerc si pe la ei.Cu benzina alimentez numai de la MOL Otopeni
de cand ma stiu,sincer nu as crede ca din cauza benzinei sunt probleme.
Am vorbit chiar acum cu Cristian S. sa ma duc luni sa o bag din nou pe tester si sa-i gasim buba.
Multumesc la toata lumea pentru ajutor si sfaturi.
gabriel32493
DEBITMETRUL DE AER ESTE PROBLEMA CEA MAI DES INTALNITA IN ASTFEL DE SITUATII.......CURATA PIESA SPAL-O, SPARY ETC DE MIZERIA ADUNata SI VEI OBSERVA CU BUCURIE CA NU MAI VARIAZA TUROMETRUL.....ORIENTARE: LA OMEGA DIN 97 DI BAS, 15 MIN. 700 MII
Emanoel-Adrian
Multumesc Gabriel,am sa fac si curatarea debitmetrului de aer,pana una alta computerul de la service a gasit un defect la cititorul de impulsuri din delcou,piesa ce trebuie schimbata, partea vizibila a acestuia se compune dintr-o cupla iar cea care nu se vede se afla in partea inferioara a delcoului. Am sa o comand si sa o schimb.
Multumesc inca o data pentru sfat,am sa ti-l urmez.
Emanoel-Adrian
:cheers: Fratilor i-am dat de capat,
cablul de la senzorul de turatie,care iese din cutia de viteze si merge la computer era praf si pulbrere,daca puneai mana pe el se sfarama toata izolatia si ramaneau sarmele goale. 7 milioane toata povestea + o piesa de 2 mil.(cititorul de impulsuri din delco) care l-am schimbat degeaba.
Merge masinuta mea snur acum. Victorieeeee :albino:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.