Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Recall Toyota
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Rebel
Peste 3.8 milioane autoturisme Toyota model Camry, Avalon, Prius, Tacoma, Tundra, Lexus ES350, Lexus IS250 si IS350 vor fi chemate pentru schimbarea mochetei din partea soferului. Cateva accidente grave au fost raportate desi Toyota nu este dornica sa prezinta numarul de plangeri si de accidente inregistrate. Dupa consumarea unor accidente soldate cu victime, NTHSA a realizat ca este o problema ce necesita imediata atentie.

Modele afectate

2007-2010 Toyota Camry,
2005-2010 Toyota Avalon,
2004-2009 Toyota Prius,
2005-2010 Tacoma,
2007-2010 Toyota Tundra,
2007-2010 Lexus ES350
2006-2010 Lexus IS250 / IS350


Mai multe detalii AICI
laurentiu
Am postat si eu aici:

http://masini.ro/forum/content-page/20231/...scurt/page/100/

smile.gif
emy75
QUOTE (Rebel @ Sep 30 2009, 01:39 PM) *
Peste 3.8 milioane autoturisme Toyota model Camry, Avalon, Prius, Tacoma, Tundra, Lexus ES350, Lexus IS250 si IS350 vor fi chemate pentru schimbarea mochetei din partea soferului. Cateva accidente grave au fost raportate desi Toyota nu este dornica sa prezinta numarul de plangeri si de accidente inregistrate. Dupa consumarea unor accidente soldate cu victime, NTHSA a realizat ca este o problema ce necesita imediata atentie.

Modele afectate

2007-2010 Toyota Camry,
2005-2010 Toyota Avalon,
2004-2009 Toyota Prius,
2005-2010 Tacoma,
2007-2010 Toyota Tundra,
2007-2010 Lexus ES350
2006-2010 Lexus IS250 / IS350


Mai multe detalii AICI


Cam ciudat. Pun presuri prinse cu clema la Corolla si nu pun pe Lexus.
Eu cred ca problema este cu cel de-al doilea pres (care nu este de la Toyota) pus peste cel original, cum am vazut ca au multi.
Rebel
Adica NHTSA US se autosesizeaza, publicatii ca Forbes si altii scriu articole asa, la dorul lelii, iar Toyota fortat -obligat instituie programul de recall datorita unor presuri off-market?

laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Tu ai glume in program ? In articol scrie clar, este vorba de carpete originale. Iar al doilea pres poate fi foarte bine tot original.

Si da, si eu am avut Toyota, mochetele lor sunt extrem de slabe calitativ, chiar rusinos de proaste. Cred ca daca caut bine mai si gasesc pozele cu mocheta de la a mea care efectiv "chelise". Si precum se vede, Lexus e o Toyota cu alt pret...
emy75
QUOTE (Rebel @ Oct 2 2009, 02:58 AM) *
Adica NHTSA US se autosesizeaza, publicatii ca Forbes si altii scriu articole asa, la dorul lelii, iar Toyota fortat -obligat instituie programul de recall datorita unor presuri off-market?

laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Tu ai glume in program ? In articol scrie clar, este vorba de carpete originale. Iar al doilea pres poate fi foarte bine tot original.

Si da, si eu am avut Toyota, mochetele lor sunt extrem de slabe calitativ, chiar rusinos de proaste. Cred ca daca caut bine mai si gasesc pozele cu mocheta de la a mea care efectiv "chelise". Si precum se vede, Lexus e o Toyota cu alt pret...


Nu zic ca nu este adevarat, am vazut stirea la CNN.
Ciudat este ca nu au pus pe Lexus si alte modele mai scumpe. La Corolla mea, nu se misca deloc...chiar este foarte greu de scos cand fac curat in masina.
ozz86651
Hai ma Impulse ca esti rau intentionat. Nemtii nu fac recalluri? A, sau carpeta ti se pare prea ieftina, ar trebui sa faca ca Merc toata clasa A pe care au reparat-o prin ... resoftare. Sau ca Ford ca le lua foc masinile sau le explodau caucioacele de maxima calitate. Pai cu ieftineli din astea cu carpete umblam noi?
klm
In 2007 am vrut sa ma plimb cu un Yaris nou-noutz insa nu pornea, proprietara imi spune ca trebuie calcata pedala de ambreiaj pana la fund, eu zic "OK, dar e pana la fund!"; atunci mi-am zis ca picioarele mele sunt incompatibile cu Yaris-ul insa se pare ca presurile lor sunt incompatibile cu masinile.
StefanVVTi
Pedala trebuie calcata, dar sa nu poata fi calcata din cauza presului....... whistling.gif banned.gif
klm
Se aduna presul sub pedala si nu se putea apasa pana la capat; hai ca la pornire nu e problema insa daca din cauza presului nu poti frana la 100 kmh eu zic ca devine.
StefanVVTi
Eu am inteles de prima oara care ar fi problema, dar nu vad cum se poate intampla, atata timp cat presurile sunt 'ancorate' cu 2 cleme?! Poate daca clemele din podea whistling.gif
O sa fac o poza cu sistemul de prindere a presului thumbsup.gif
Rebel
Cu Jag sau BMW nu o sa compar mocheta ca nu ar fi fair. Dar cu Honda o putem compara.
Pai aia de Toyota este o chestie aiurea cu ceva par pe ea care dupa ce o aspiri asa cum o aspir eu (saptamanal) ramane cheala. La Honda este NET sueprioara dpdv calitativ. Prinderea este asisderea superioara, iar Honda nu s-a zgarcit sa o taie imediat langa consola centrala ci s-a dus cu ea prin partea cealalta (desfacute de mine pentru diverse proiecte).

Ca sa nu mai amintesc ca singura masina care a putit dupa ce am spalat mocheta a fost Toyota pentru ca materialul folosit ca baza a mochetei este foarte slab si rarefiat. In fapt si asta a fost un motiv pentru care am vandut-o. La Jag de ex. poti sa torni galeata cu apa inauntru, o aspiri si esti ok; absolut nimic nu trece dincolo. Nu trece nimic prin mocheta aia...
Sa mai amintesc de stratul de izolare fonica si cat difera de la o masina la alta? Eu cand va spun ca pretul reflecta calitatea pe care multi efectiv nu o vad pentru ca nu au cum, nu ma crede nimeni. Nu sunt rau intentionat, eu doar le desfac si le vad, deci vorbesc in cunostinta de cauza...

Doar asa ca idee: Oltcitul romanesc avea o mocheta si un strat fonic mult superior Toyota. Ce strat fonic, Corolla nici macar nu are asa ceva...

Pun si poze daca trebuie...
Legionaru'
Cred ca am mai spus-o: parerea mea este ca in SUA se folosesc alte materiale.Eu la mine aspir si curat si cu peria de 2 ori pe saptamana si mocheta mea nu a ramas cheala.Daca vrei pun poze cu ea dupa 3 ani si jumatate de utilizare si curatare.
Rebel
Intr-un fel ma astept la chestia asta, s-ar putea sa fie mai atenti cu Europa. Corolla de aici sucks big time la materiale.
ozz86651
Sint aptroape sigur ca folosesc alte materiale (si alte optiuni) din motive de pret... in europa poti sa ceri mult mai mult pe o masina si oamenii vor senzori de ploaie, senzori de intunerec si mai stiu eu ce. Aici Toyota si Honda sint masini de la baza, lumea le ia pentru transport si atit, nu se uita la tot felul de optiuni si materiale, motorul si fiabilitatea conteaza.
Cit desrpe mochete, la mazda mea pateam exact asa. Iesea din cirlig si se mototolea sub pedala... si putea. Stratul ala de cauciuc de pe spate care o facea rigida se dusese. Am facut si eu o investititie de douaj de parai sau cit era si am cumparat alta mocheta, mare chestie. Chestiile astea nu iau prin surprindere, daca mocheta e proasta te necajeste din timp si o simti din timp, nu intra direct sub pedala.

Ca daca tot vorbim de Honda vs. Toyota, eu la Civic am avut vreo 4 recalluri, unul legat de pedala de frina sau acceelratie si unul legat de luneta care se desprindea ca era lipita prost... si da, mie chiar mi s-a desprins, zornaia in mers dar nu cazut. Dar mochetele sint bune. Nu mi se pare nici o tragedie ca am avut recalluri. Masina are 130,000km facuti in 4 ani, si nu a ajuns niciodata in service cu alte motive decit cele de intretinere sau accident minor. Cite masini cu materiale misto se pot lauda cu asta?
A, si civicul sta foarte prost la izolatia de sunet. Asta-i viata.
vio
dupa cate stiu io la toyota in USA, AC ul este optionala ca sa nu mai vb de Clima automata care este cam ozn ... plus ca nu au telecomenzi pe cheia mashinii, si e stiut ca pt piatza USA nu se pune accentul pe astea ...e alta piatza care este ... europenii sunt mai cosmopolitzi ca sa nu zic:fasolisti: la astea...
ozz86651
Asa e (AC-ul nu eoptional dar cred ca lipseste in pachetul de baza), exceptind aia cu cheia... n-am vazut masini fara telecomanda.
Rebel
Ba nu-i chiar asa Ozz, Honda este deasupra Toyota.
Daca luam bazele, eu zic ca Civicul este total deasupra Corollei ca design sportivitate, materiale, cel putin in partea asta de lume.

Multe masini se pot lauda cu peste 150.000 fara probleme, nu cred ca e ceva de pus in rama... ca sa nu mai zic ca sunt destule bune.

Eu vad treaba asta cu AC optional ca o mare nesimtire. Nu-i de mirare ca Ford le sufla tare din ceafa si mai nou i-a depasit.
Cu un sasiu mai bun si suspensii independente, AC standard, Focus este mai competitiv inclusiv din punct de vedere pret.
emy75
Uite ce le sufla Ford in ceafa....chiar au 4.5 milioane, au cam luat fata Toyotei la numar: http://finance.yahoo.com/news/Ford-adds-45...014213.html?x=0
Rebel
1. Inca nu am gasit un disclaimer unde spune cine face mochetele Toyota. Iti dai seama ca daca il facea altcineva se spalau macar jumatate pe maini. Asa...

La Ford insa "Investigators found that the switches, made by Texas Instruments, could leak internally, overheat and potentially ignite." No further comments.

2. Dintr-un switch care face aprindere nu se moare, in cel mai rau caz ia foc masina dar la Toyota s-a murit in cateva cazuri.

Pana la urma macar sa nu mai existe atatea aere de superioritate din partea Toyota. Asta ca sa nu intram in categoria truck-uri unde sunt niste amatori penibili...



emy75
QUOTE (Rebel @ Oct 14 2009, 12:42 AM) *
1. Inca nu am gasit un disclaimer unde spune cine face mochetele Toyota. Iti dai seama ca daca il facea altcineva se spalau macar jumatate pe maini. Asa...

La Ford insa "Investigators found that the switches, made by Texas Instruments, could leak internally, overheat and potentially ignite." No further comments.

2. Dintr-un switch care face aprindere nu se moare, in cel mai rau caz ia foc masina dar la Toyota s-a murit in cateva cazuri.

Pana la urma macar sa nu mai existe atatea aere de superioritate din partea Toyota. Asta ca sa nu intram in categoria truck-uri unde sunt niste amatori penibili...


Cum adica "nu se moare, in cel mai rau caz ia foc masina"? Pai daca am 150km/h si ia foc, ca doar Cruise-ul ala nu il folosesc cand stau pe loc, ce se intampla in cazul asta? Nu am nimic cu Ford, chiar imi place noul Taurus 2010.
Daca tot nu iti place Toyota, de ce intereseaza cate recall-uri au?
Bine ca exista masina perfecta, BMW-ul tau smile.gif, altfel cum mai ajungeau Toyota nr. 1 daca nu aveau un model de urmat?
9er
CITAT(emy75 @ Oct 14 2009, 08:19 AM) *
Bine ca exista masina perfecta, BMW-ul tau smile.gif,



36182451.gif 36182451.gif Ti-ai dat foc la valiza, amice!!! 36182451.gif 36182451.gif
Legionaru'
QUOTE (emy75 @ Oct 14 2009, 07:19 AM) *
Daca tot nu iti place Toyota, de ce intereseaza cate recall-uri au?
Bine ca exista masina perfecta, BMW-ul tau smile.gif, altfel cum mai ajungeau Toyota nr. 1 daca nu aveau un model de urmat?


thumbsup.gif


Parca ma vad pe mine acum 2-3 ani!
pmhoria
Mai eu nu stiu ce sa zic legat de acest recall. Mi se pare un pic ciudat, mai ales motivul. E adevarat ca niste oameni au murit din cauza acelor pacatoase presuri dar tot mi se pare un pic exagerata cauza. Eu iarasi nu inteleg cum de acei amarati oameni au avut timp sa sune la 911 si apoi sa moara.
in fine, chiar asa de proaste sunt presurile la Toyo in state? si erau si niste Lexus-uri pe acolo nu? Nici la alea nu sunt de calitate?
emy75
QUOTE (9er @ Oct 14 2009, 10:43 AM) *
QUOTE (emy75 @ Oct 14 2009, 08:19 AM) *
Bine ca exista masina perfecta, BMW-ul tau smile.gif,



36182451.gif 36182451.gif Ti-ai dat foc la valiza, amice!!! 36182451.gif 36182451.gif


Rebel parca e verisoara mea.
Cand am venit in US (acum 5 ani) imi spunea ca aici, daca vreau o masina buna sa iau Honda sau Toyota. Eu venind din Europa ii ziceam de BMW/Merc.
Ea zicea, nu sunt bune, ia o Toyota/Honda si o sa vezi.

Acum dupa ce ea si-a luat un BMW second, iar eu ii zic ca urmatoarea masina va fi Lexus sau Acura, imi zice "de ce nu iei un BMW? Stii moto-ul BMW...cu The Ultimate Driving Machine"? Ii zic da stiu, dar tu il stii pe cel de la Lexus? Asa lauda masina aia, parca alta marca nu exista.
In fine, fiecare isi cumpara ce ii place.
Dupa acest recall parca ii vad pe toti ca isi vand Toyotele si isi cumpara BMW-uri smile.gif
Rebel
Toyota e numarul 1 la ce? La vanzari? Pai ia vezi care este venitul mediu in tarile in care se vinde...
Tu esti chiar convins ca toti care si-ar permite BMW si-ar lua tot Toyota ?????
Tu compari Toyota cu BMW? La ce? la numarul de roti? laugh.gif laugh.gif

QUOTE (emy75 @ Oct 14 2009, 02:26 PM) *
Dupa acest recall parca ii vad pe toti ca isi vand Toyotele si isi cumpara BMW-uri smile.gif

Nu stiu pe ce lume traiesti si nici cine ti-a spus tie ca o Toyota second face cat un BMW nou.
Si sincer, povestirile tale din analele familiei nu ne intereseaza. Esti penibil, zau asa.... happy.gif

Si rezuma-te la subiect daca ai ceva de spus nu la BMW-ul meu pentru ca nu dai dovada de inteligenta ci din contra... rolleyes.gif

Am avut si eu Toyota luata de noua. O masina ieftina si lucrata extrem de ieftin si de slab...
Nu voi mai cumpara in viata mea asa ceva si nici nu voi sugera cuiva asa o ieftinatura, din contra.

Corolla e vopsita la misto, vopseaua sarea de pe ea fara nici un motiv, hai ca in fata mai luai o pietricica etc. (desi am pus 3M pe ea) dar pe aripa spate? blink.gif Masina ingrijita si gazduita in garaj si care la serviciu era tot in garaj? In ceea ce priveste intretinerea si ingrijirea iti garantez ca nu am gasit inca unul ca mine. Nu poti s a spui ca nu este ingrijita, nu stiu pe nimeni care le spala si le ingrijeste si pe dedesubt.
Uite aici propria Toyota Corolla (Special Edition cica) nou nouta dupa prima iarna si nici un an de functionare (aprox 16.000 km), ingrijita si mers numai oras. Se vede chitul folosit la imbinare, netratat, nevopsit, neprotejat? Se vede bine rugina? Tu numesti asta masina care isi merita banii? :

Click to view attachment

Scaunele care isi pierd frumusetea si mocheta DE RAHAT de la Toyota (sper sa se vada,"insula"' dintre canalele picioarelor este cea mai elocventa si arata ca un sorici, am undeva o poza de detaliu dar nu o gasesc). Inca o data, nu avea un an, nu a stat nimeni vreodata pe scaune in spate (poate de 3 ori cate o persoana) si nu implinise 20.000 km:
Click to view attachment

Binenteles, masina a fost ingrijita la fel ca si celelalte si nimeni nu a pus vreodata piciorul pe mochete. Cu toate acestea tot de rahat s-au dovedit a fi. Se si vede cat de calitativ este facuta si festonarea acestora. Sunt originale desigur...
Click to view attachment

Iata cum este taiata la pedale langa consola centrala:
Click to view attachment

Intre motor si bumper fata (un plastic ordinar) este o bucata de metal deasupra radiatorului, nimic altceva... Nu vreti sa aflati ce lucru slab si de cacat poate fi.blink.gif Fereasca Dumnezeu de un accident frontal ca ala esti.
Click to view attachment

Pe-afara-i vopsit gardu', inauntru leopardu'. Absolut nimic intre bumper si restul caroseriei. Am mentionat cat de subtire si de ieftina este tabla care tine radiatorul ?...
Click to view attachment


Si acum HONDA
Honda, 3 ierni si foarte mult drum cu griblura catre lacuri si alte zone de pescuit:
Click to view attachment
Sper ca ai observat si insertia de otel din fata de sub bumper. Este o bucata total separata de bumper si care contribuie la ranforsarea caroseriei. Iata si lucratura vazuta de sus.
Click to view attachment

Insertia de otel este COMPLETA nu doar o bucata pusa la misto si este prinsa DE CAROSERIE in sase puncte de fiecare parte plus central !!!


Mocheta Honda. Aceeasi poveste. Rareori cate o persoana in spate insa permanent doi in fata. Iti garantez, mocheta este taiata extrem de sus (desfacuta consola centrala de mine) SI trece dintr-o parte in cealalta, deci nu lucratura de doi lei:
Click to view attachment
Calitatea este NET superioara. Adica nu, incomparabila!
Click to view attachment

Binenteles, Honda are si ea cacaturile ei dar asta vom povesti altadata.


Nu iti pun poze cu BMW-ul dedesubt pentru ca te vei rusina singur. La a mea inca nu am desfacut spoilerul dar iti pun o poza oarecare. In afara faptului ca bumperul este foarte serios prins in "nici nu le stiu numarul" puncte...
Click to view attachment
... si este frumos inchis ca sa nu permita nici mizeriei sa intre, contribuie la structura, zgomot si aerodinamica (vezi vreun gol pe undeva?)...
Click to view attachment

mai putem vedea si insertia de otel care este prinsa (numai ea) in 10puncte fixe si are incorporata doua amortizoare de impact (ghici ciuperca de ce?)...
Click to view attachment

Sincer, trebuie sa fii complet lipsit de bun simt tehnic sa compari o Toyota cu un luxury car... No offense.


Din punctul meu de vedere "the case is closed!"
emy75
Toyota este nr. 1 la vanzari, iar Lexus nr. 1 in mai toate topurile la "costumer satisfaction / reliability". Hai sa vedem unde este Lexus LS / LX si unde este BMW seria 7 / X5. Nu compar Toyota cu BMW, am zis Toyota in ansamblu, din care daca nu ti-ai dat seama face parte si Lexus. Sa compari Corolla sau Civic cu un BMW este o mare prostie.
Corolla la fel ca a ta am, de 4 ani si daca vrei iti pun poze cate vrei, nici un pic de rugina. Stiu ce ierni aveti voi acolo, dar parca prea e trasa de par cu rugina.
In afara de ulei/benzina, nici o problema nu am avut cu ea.

Tot nu am inteles, vad ca ai ceva cu Toyota/Honda...de ce ti-ai mai cumparat Corolla? Doar sa ne arati noua poze cu rugina/presuri/scaune?
Mie daca nu place ceva, nu imi cumpar.

Eu sunt multumit, de ambele, iar urmatoarea sigur nu va fi BMW smile.gif
Si in State, la fel ca in RO, cine isi ia BMW vrea sa dovedeasca unde a ajuns el (financiar vorbind).
Toti romanii de aici care au "biznis de babe" isi cumpara BMW/Merc/Audi, sa ne arate ca ei "are" bani.
Ti-as spune ce as face eu cu BMW-ul tau, dar nu vorbesc urat pe forum.

Multa bafta, in ce ti-ai propus si anunta-ma daca mai apare vreun recall la Toyota sau Honda.
StefanVVTi
QUOTE (Rebel @ Oct 15 2009, 02:08 AM) *
Toyota e numarul 1 la ce? La vanzari? Pai ia vezi care este venitul mediu in tarile in care se vinde...
Tu esti chiar convins ca toti care si-ar permite BMW si-ar lua tot Toyota ?????
Tu compari Toyota cu BMW? La ce? la numarul de roti? laugh.gif laugh.gif

Nu stiu pe ce lume traiesti si nici cine ti-a spus tie ca o Toyota second face cat un BMW nou.

Totul se rezuma la la bani?! Suna usor cocalaresc, ceva de genul "Eu am bani si-mi merge bine/ Am BeMWeu, ma p*s pe tine"...
Ce inteleg eu e ca daca ai bani de BMW, dar iti iei altceva, esti ultimu' prost!
vio
Rebel corolla aia e facuta pe vapor??? cat despre rugina aia este doar superficiala pe capatul de surub.. la tzeava aia e cam ciudat ... a mea nu e asa pe dedesubt si are 4 ani si mearsa in romania facut si offroad cu ea ... nush ce va vand ei acolo ...


oricum nu vad de as platii in plus cu 50-70 de dolari pe o bascula si 2 suruburi tratae cu zinc si cementate care tin la fel si ca cele netratate ... probabil ca e doar chestia de gust vizual .

cat despre curatenie in mashina cred ca suntem fratzi biggrin.gif ... la fel e si mashina mea .. arata mai bine ca noua
Legionaru'
QUOTE (vio @ Oct 15 2009, 10:05 AM) *
cat despre curatenie in mashina cred ca suntem fratzi biggrin.gif ... la fel e si mashina mea .. arata mai bine ca noua


+1.
drabisan
QUOTE (vio @ Oct 15 2009, 10:05 AM) *
cat despre curatenie in mashina cred ca suntem fratzi


Nehnehneh: tu si Legionaru aveti o problema, ceva lampa care scapa curent la masa!
Tastatura mea de la laptop (si nu numai a mea) e mai murdara decit mocheta voastra! Dar porneste zilnic, imi fac treaba si nu ma murdaresc! (ma rog, Avensisul e nepornit de 1 luna, dar asta e alt topic)

Despre Rebel nu ma pronunt, ca nu i-am vazut masina unsure.gif
ozz86651
QUOTE
Si in State, la fel ca in RO, cine isi ia BMW vrea sa dovedeasca unde a ajuns el (financiar vorbind).


Nu-i adevarat. Seria 3 este poate cea mai misto masina de condus pe asfalt din clasa ei. Punct. La banii aia (35k$ cit e un 328 cu sport package) nu exista nimic deasupra ca rigiditate, stabilitate, echilibru, manevrabilitate. La fel M3 la banii aia este una din masinile cele mai performante in clasa lui. Evident exista niste masini comparabile, Infinity G37 de exemplu, dar sint putine (e singura la care ma pot gindi acum). Lexus, Acura si Merc nu au nimic comparabil, au altceva pentru alte gusturi si nevoi.
Ce vreau sa spun e ca daca am de dat 35k$ si vreau o masina care e premium (ca-s multi bani, nu?) si sportiva, misto de condus, in fara de seria 3 si G37/37S n-am nimic la care sa ma uit. Deci n-are nici o treaba cu ajunsul financiar (desi sint sigur ca foarte multi isi cumpara BMW fix pentru asta), pur si simplu seria 3 de la baza (328) la virf (M3) ofera o combinatie de calitati pentru pretul respectiv care nu sint deloc usor de gasit. Pur si simplu e o submultime de masini foarte strimta. Da-mi tu citeva alternative la 328/335/M3 ca eu nu prea stiu.

Gata, am facut destul pe avocatul diavolului biggrin.gif

Lasind asta la o parte, Corrola e o masina ieftina si care de banii ai ofera niste calitati foarte apreciate de majoritatea. Fiabilitate de exemplu. N-o avea carpetele bune, poate si rugineste, dar asta nu e asa important. La fel ca seria 3 ofera un set de calitati (pret, fiabilitate) pentru care in afara de Civic (care cistiga clar in mintea mea) nu are concurenta. Mai sint nise din astea unde ai numai 1-2 variante, nu-s astea singurele.
Rebel
QUOTE (StefanVVTi @ Oct 15 2009, 04:56 AM) *
Totul se rezuma la la bani?! Suna usor cocalaresc, ceva de genul "Eu am bani si-mi merge bine/ Am BeMWeu, ma p*s pe tine"...
Ce inteleg eu e ca daca ai bani de BMW, dar iti iei altceva, esti ultimu' prost!

Regret sa citesc o atare concluzie din partea ta. Nu pot insa sa nu observ repertoriul...
Binenteles, altceva doream sa subliniez. Insa intrucat celalalt personaj tot face referire la masina mea (nu inteleg de ce...) am raspuns folosind ca exemplu BMW-ul pentru ca acesta l-a folosit dumnealui in comparatie sa.
Probabil singura greseala este aceea ca mie personal imi place BMW-ul. Dar poti inlocui cu AUDI/Porsche/Mercedes sau orice luxury daca doresti. Ideea era ca daca banii alocati unei masini pot cumpara un luxury vehicle nu cred ca te uiti la Toyota. Daca citeai si fraza cu venitul ai fi putut intelege mai bine textul; asa, te-ai decis sa iei ce-ti place si sa interpretezi ca atare.

La a doua fraza citata de tine, iti recomand (din nou) sa citezi totul fara a trunchia mesajul si sa vezi ca raspunsul vine dupa un citat:
QUOTE (Rebel @ Oct 14 2009, 09:08 PM) *
...
QUOTE (emy75 @ Oct 14 2009, 02:26 PM) *
Dupa acest recall parca ii vad pe toti ca isi vand Toyotele si isi cumpara BMW-uri smile.gif

Nu stiu pe ce lume traiesti si nici cine ti-a spus tie ca o Toyota second face cat un BMW nou.


_________________________________

QUOTE (vio @ Oct 15 2009, 05:05 AM) *
Rebel corolla aia e facuta pe vapor??? cat despre rugina aia este doar superficiala pe capatul de surub.. la tzeava aia e cam ciudat ... a mea nu e asa pe dedesubt si are 4 ani si mearsa in romania facut si offroad cu ea ... nush ce va vand ei acolo ...


oricum nu vad de as platii in plus cu 50-70 de dolari pe o bascula si 2 suruburi tratae cu zinc si cementate care tin la fel si ca cele netratate ... probabil ca e doar chestia de gust vizual .

cat despre curatenie in mashina cred ca suntem fratzi biggrin.gif ... la fel e si mashina mea .. arata mai bine ca noua

Vio, probabil ca e facuta pe vapor, prea putin conteaza. Este o Toyota Corolla E120 cumparata de noua. Am cumparat-o cu ani in urma cand ala era bugetul (da, nu am avut bani de BMW la inceput) cu un pret foarte bun, in fapt am facut cateva servicii legale dealerului in speta asa ca s-a oferit sa imi dea ceea ce vreau la un pret ce nu putea fi refuzat. Prin urmare am ales culoarea si modelul: Corolla CE Special edition/ AT.

Masina am vandut-o la un an pentru ca:
- era foarte usoara si instabila fiind ulterior poreclita "the jumping goat". Dupa prima iarna cu ea, la modul unanim s-a decis vinderea ei intrucat este "instabila si nu sta in curbe cum stau celelalte, nu are putere sa traga la deal si nu este safe (plus avea standard doar doua air-bag-uri)".
- incapabila sa ofere ceva putere (stam pe cel mai ridicat deal al orasului), ne depaseau toate gunoaiele. Cu toate eforturile de a o calca, nu realizam mare lucru decat un puternic miros in habitaclu.
- calitate extrem de proasta a lucrarii
- materiale slabe si proaste, plastic de foarte slaba calitate, se zgaria de la orice
- trapa incepuse sa faca un zgomot ciudat dupa cateva luni
- slab insonorizata
- sistem de sunet (daca il pot numi asa) de-a dreptul ORDINAR ; apropo, CD-ul nu mergea iarna...
- rugina excesiva dupa numai o iarna
- sarea vopseaua de pe ea fara motiv
Si ca sa nu uit, a mea arata bine, sa le vezi pe altele...
Cand am cumparat-o am stiut ca fac un deal bun la ea si ca oricand o pun la vanzare faptul ca "e Corolla frate" va ajuta la vanzare. Asa a si fost, am vandut-o la 5 minute dupa ce primul venit a vazut-o fara sa pierd un sfant. Drept este, toate ale mele sunt ingrijite si se vand rapid.

Revenind la calitate, eu as plati 70 de dolari in plus pentru suruburi mai bune. Absolut. Pentru mine, aspectul estetic joaca un rol extrem de important.
La Honda de exemplu, dupa un an a inceput sa se exfolieze vopseaua ce ocroteste baza discului de frana si se vedea ordinar. A trebuit sa o duc la TunerWorks sa mi le faca ca lumea. Din fericire aia a fost singura problema desi am si la Honda numeroase nemultumiri.
Nu compara Canada cu Romania la ierni caci nu se poate. Dar si asta este prea putin relevant, ideea este ca alte masini stau in acealeasi conditii (chiar mai grele, asta a fost ingrijita) si nu au pic de rugina, nu sare vopseaua si nu au probleme.
Jaguarul este mult mai batran, are ani si peste o suta de mii in aceleasi conditii and guess what? Nu tu rugina, nu tu vopsea sarita.

Referitor la poze, eu le fac la orice masina am. Pe toate le-am pastrat la modul fanatic si toate au fost tratate la fel (cu exceptia uneia care nu vede iarna).

QUOTE (vio @ Oct 15 2009, 05:05 AM) *
... cat despre rugina aia este doar superficiala pe capatul de surub.. la tzeava aia e cam ciudat ... a mea nu e asa pe dedesubt si are 4 ani si mearsa in romania facut si offroad cu ea ... nush ce va vand ei acolo ...


Vio, am uitat sa mentionez ca inainte sa fac poze, am smirgheluit "tzeava aia" si am dat-o apoi cu acid... whistling.gif

In ceea ce priveste barfa si gurile rele, multi romani din diaspora ii intrec pe cei de acasa si sunt foarte rai. Daca ai BMW sau Mercedes, ori furi, ori ai bussines cu hotii, nu difera mult... biggrin.gif In mediocra lor cultura au impresia ca altii isi cumpara masini sa arate ceva. Eu cred ca unii nu au altceva mai bun de facut, si daca tot au timp de scenarii, ar putea lua in considerare si varianta in care pe ala cu BMW/Merceds/Porsche il doare undeva de parerea lor...
A! Si sa nu uit: ca un Car freak eu de BMW nu sunt "multumit", sunt de-a dreptul coplesit de incantare. Multumit sunt de masina mea de tuns iarba desi sunt convins ca exista altele net superioare. Numai ca eu nu sunt pasionat si prin urmare nu intru pe "Forumul taietorilor de frunza la caini" sa le spun ce tare a masina mea YardWorks pe langa Honda lor. Chiar si asa, ca un utilizator mediocru, am bunul simt tehnic si recunosc ca o masina de tuns iarba Honda este superioara a celei pe care o am.
Si totusi... oare nu cumva vor sa-mi arate mie, unde sunt ei financiar....? laugh.gif laugh.gif
klm
CITAT(pmhoria @ Oct 14 2009, 06:38 PM) *
Mai eu nu stiu ce sa zic legat de acest recall. Mi se pare un pic ciudat, mai ales motivul. E adevarat ca niste oameni au murit din cauza acelor pacatoase presuri dar tot mi se pare un pic exagerata cauza.

Tu iti dai seama cat cinism transmite mesajul tau?! blink.gif L-ai citit inainte de a-l posta sau tu chiar gandesti in acest mod?!
Urat, dle, urat de tot banned.gif !
pmhoria
Poate ca suna ciudat dar de fapt am vrut sa zic urmatoarele:
- eu asociez un recall la masini cu o problema tehnica care se rezolva in service
- nu consider o problema tehnica ca presurile se mai deplaseazasi intra sub pedale. Presurile nu stau batute in cuie la nicio masina. Se depaleaseaza un pic, plus ca se dau jos si se curata.
Anyway, daca mi s-ar intampla asa ceva nu as suna la politie. As incerca sa remediez "din mers" problema. Si chiar mi s-a intamplat asa ceva la vechiul Matiz, si culmea eram in Grecia si am tras usurel presul de sub ambreiaj cu piciorul drept si gata.
Deci eu nu vad asta ca un adevarat recall. As zice mai mult un comunicat care sa fie dat proprietarilor.
Diesel
Trebuie sa subliniem ca e vorba de US of A, tara unde s-a inventat airbagul pentru ca le era lene sa isi puna centura. Daca soferii sunt prea prosti si nu franeaza corect din cauza presurilor, atunci schimbam presurile, ca doar soferii sunt clientii nostri. (si ne dau in judecata)
drabisan
QUOTE (pmhoria @ Oct 14 2009, 05:38 PM) *
Mai eu nu stiu ce sa zic legat de acest recall. Mi se pare un pic ciudat, mai ales motivul. E adevarat ca niste oameni au murit din cauza acelor pacatoase presuri dar tot mi se pare un pic exagerata cauza. Eu iarasi nu inteleg cum de acei amarati oameni au avut timp sa sune la 911 si apoi sa moara.
in fine, chiar asa de proaste sunt presurile la Toyo in state? si erau si niste Lexus-uri pe acolo nu? Nici la alea nu sunt de calitate?



Cind le-o veni ideea sa faca recall la masini, ca din cauza masinilor cred ca au murit ceva mai multi decit din cauza presurilor. Corect?

Probabil a gasit vreun inspector de accidente un pres motolit si ca sa scape de procese le schimba oamenilor presurile.
ozz86651
QUOTE
Trebuie sa subliniem ca e vorba de US of A, tara unde s-a inventat airbagul pentru ca le era lene sa isi puna centura.


Huh? ba ce ti-e si cu propaganda asta. Hai sa-ti spun pe cite nivele e stupida afirmatia asta:

1. Airbagurile NU SE DESCHID fara centura! pentru ca mai rau fac.
2. In US se poarta centura OBLIGATORIU de foarte multi ani (peste 10, 20 probabil), dinainte de prezenat airbagului pe toate masinile, oricind masina e in miscare, chiar si in parcare. Nu ca in oras e voie fara samd.
3. Masinile veci de prin anii 80-90 aveau centura automata care culisa, am avut si eu vreo 2 masini din alea, nu e asa sigura pentru ca e numai in 2 puncte si pentru picioare ai centura separata pe care nu o mai pui. Nu se mai fac demult masini din alea, a fost o moda de citiva ani. Nici aia nu are treaba cu lenea ci cu "uitatul".

Daca e ceva care se poate reprosa americanilor e ca sint paranoici (am prieteni care isi pun sau ma obliga sa-mi pun centura si in spate cind mergem in oras cu 50km/h) in nici un caz ca "le e lene sa-si puna centura". Asta in contrast cu Romania unde de cite ori ma urc intr-un taxi si-mi pun centura din reflex, soferul e foarte jignit "da ce domnul... sint sofer bun... ehehe de citi ani conduc eu in orasul asta".

QUOTE
. Daca soferii sunt prea prosti si nu franeaza corect din cauza presurilor, atunci schimbam presurile, ca doar soferii sunt clientii nostri. (si ne dau in judecata)


Deci in capul tau e un lucru rau sa schimbi presurile cind ai putea fi lasati oamenii sa moara? ca doar sint foarte putini procentuali. Cum merge rationamentul asta, ca eu nu inteleg? Ti-e mai frica ca nu-si face toyota tinta de profit sau ca mor oameni? Or fi ei prosti da daca unul din astia scapa toyota de sub control ca n-are frina si intra in mama ta care traversa pe zebra?

Si eu sint de parare ca in 99.9% din cazuri se poate evita accidentul cu presul... dar in 0.1% nu, si cind vorbim de sute de mii de masini si soferi, 0.1% e mult.
Apropo de soferii prea prosti.. in Romania cind nu erau autostrazi rideau toti de ce soferi prosti sint americanii/nemtii etc (si nu zic, multi sint) cind erau accidentele alea in lant pe autostrada. Multi din cei ce rideau nu fusesera in viata lor pe o autostrada. Acum ca in Romania s-au facut 100km de autostrada hopa, e plin de accidente, desi e asa de usor sa mergi pe autostrada.


Diesel
In anii 70, cand s-au introdus airbag-urile, centurile de siguranta nu erau folosite atat de des ca azi. Iar pe atunci nu exista SRS.

Reformulez cu presurile: ultimii 2mm ai pedalei de frana nu i-am folosit decat la Dacie cand mi-a cedat complet pompa de frana si oricum nu se mai oprea masina. In rest, fie ca e din cauza sistemului servo, fie din alte cauze, n-am ajuns niciodata cu frana la podea. Si la toate masinile am avut parte de presuri instabile. Poate singura exceptie este Citroen C4 unde sunt prinse cu un surub. Si la a mea e disponibil surubul respectiv dar presurile au doar niste benzi de velcro care s-au uzat.

PS: si eu am cerut pasagerilor din spate sa isi puna centura cand stiam ca urmeaza sa ii zdruncin un pic pe drum.
HalbaSus
Acum am observat si eu topicul asta... misto de tot biggrin.gif
Diesel, nu ca vreau sa ma laud dar sincer nu imi amintesc de masina in care presurile fata nu erau acorate in 2-3 puncte (s-ar putea ca prima mea masina, supernova sa nu fi avut presurile ancorate, dar in rest nu cred), sincer mi se pare imposibil sa nu le bagi sub scaunele din fata dupa primele folosiri daca nu sunt ancorate. Nu mi se pare o caracteristica premium, ci una pur functionala.
In schimb am observat ca la masinile conduse de femei se rup presurile acolo unde pun ele tocul...

Rebel, serios omule, fanatic este putin spus referitor la ingrijirea masinilor tale... adica... ce naiba cauti tu sa faci poze sub masina ? sau in nusht' ce cotlon al masinii... inteleg ca te intereseaza aspectul estetic al masinii, si nu esti ca mine care spala masina odata la 2 luni, dar nu vad de ce m-ar interesa cum arata masina vazuta de un om al care sta intr-un canal.
Otto73
QUOTE (Rebel @ Oct 15 2009, 10:58 PM) *
In ceea ce priveste barfa si gurile rele, multi romani din diaspora ii intrec pe cei de acasa si sunt foarte rai. Daca ai BMW sau Mercedes, ori furi, ori ai bussines cu hotii, nu difera mult... biggrin.gif In mediocra lor cultura au impresia ca altii isi cumpara masini sa arate ceva. Eu cred ca unii nu au altceva mai bun de facut, si daca tot au timp de scenarii, ar putea lua in considerare si varianta in care pe ala cu BMW/Merceds/Porsche il doare undeva de parerea lor...

Aici sunt de aceasi parere cu Rebel. Aici in USA am intalnit cei mai jegosi si imputiti romani.
Pacat ca cei de calitate ii poti numara pe degete.

ozz86651
QUOTE
In anii 70, cand s-au introdus airbag-urile, centurile de siguranta nu erau folosite atat de des ca azi. Iar pe atunci nu exista SRS.


Pai si atunci e vorba de lene sau ca "nu erau asa folosite"? Ai uitat ca in Romania in anii 80 si probabil inceputul la 90 centurile erau o piesa de decor in masini?
Apoi desi airbagul exista pe masini de prin anii 60, chiar si in anii 90 (cea mai) mare parte din masini nu aveau asa ceva. Airbagul "standard" e o chestie recenta, sub 10 ani.
ozz86651
QUOTE
Reformulez cu presurile: ultimii 2mm ai pedalei de frana nu i-am folosit decat la Dacie cand mi-a cedat complet pompa de frana si oricum nu se mai oprea masina.


Presul poate intra la "radacina" pirghiei pedalei, la punctul de sprijin.. am avut si eu un pres din asta si mi-a intrat o data sub pedala din fericire fara consecinte... am un prieten care a facut accident de la o para care i-a intrat sub pedala. Mai imi spunea unul pe alt forum ca daca iti intra ABS-ul conduci prost. Mie imi intra ABS-ul des, poate nu o data pe sapatamina dar nu mult mai rar de atit. Parte din vina mea, dar parte pentru ca asta e specificului condusului pe autostrada, uneori trebuie sa tragi o frina la limita. Cum crezi ca e cind ti se opreste ala din fata si tu ai un pres sub pedala?
Oricum aici vorbim totusi de milioane de masini si milioane de soferi. Probabilitatea e alta.
Rebel
Toyota a mintit in ceea ce priveste problema cu acceleratia. se pare ca problema este in mecanismul pedalei ori in modulul acceleratiei. Un adevarat scandal s-a produs in urma aflarii adevarului, Toyota dand vina pe presuri cand in fapt rechemau clientii pentru a repara tacit problema.

Clientii care au luat la cunostinta de Recall si-au pus presurile in porrtbagaj pentru afi siguri. Cu toate acestea au avut accidente, politia gasind aceeasi problema si la masini la care proprietarii au scos presurile.
Four people died Dec. 26 in Southlake, Texas, a suburb of Dallas, when a 2008 Toyota sped off the road, through a fence and landed upside down in a pond. The car’s floor mats were found in the trunk of the car, where owners had been advised to put them as part of the first recall.
Click to view attachment
http://theweeklydriver.com/2010/01/21/toyo...ion-car-deaths/

Toyota, primul producator auto din lume, se confrunta cu o problema mai mare decat ar fi anticipat oricine. Dupa un recall masiv la sfarsitul anului trecut, cauzat de problema covoraselor care incurcau functionarea corecta a pedalei de acceleratie, a urmat un nou recall de 2,3 milioane unitati la inceputul acestui an.

http://masini.ro/stiri/recall-toyota-de-23...masini-9105.htm

Toyota a facut un recall de 2,3 milioane de automobile vandute in SUA. Noul recall Toyota vine si completeaza recall-ul facut la sfarsitul anului trecut cand au fost rechemate 4,2 milioane de masini. Doar din aceasta problema rezulta un Recall de 6.5 milioane de masini numai in SUA!

Toyota avea sa se expuna si mai mult de acesta data, intrucat problema nu era la covorase, ci la pedala de acceleratie, mai precis la blocarea pedalei de accleratie. Acceleratia incontrolabila i-a facut pe cei de la Toyota sa anunte astazi ca vor opri productia si comercializarea a opt modele din SUA. Imaginea brandului japonez are mult de suferit de pe urma acestei situatii si multi analisti anunta decaderea companiei din fruntea industriei auto.

http://masini.ro/stiri/toyota-opreste-come...in-sua-9163.htm

http://www.aboutlawsuits.com/toyota-gas-pe...ales-halt-7855/

Exista un video care surprinde extrem de bine cu ce situatie se confrunta Toyota! Materialul realizat de Associated Press prezinta si un caz inregistrat la centrul de apel 911 din SUA, in care un sofer suna sa anunte ca acceleratia este blocata si ca nu mai poate controla vehiculul.


RUSINE TOYOTA!
emy75
Mai Rebel, mai lasa prostiile.
Stiu ca nu iti place Toyota si incerci in orice topic sa o ataci.

Ai citit pasajul asta? Ce nu intelegi?
"The suspect parts are made by a U.S. supplier, but they are also found in its European-made vehicles, an official with the automaker said Wednesday. Toyota said it hasn't decided what to do there.

The supplier is CTS Corp., based in Elkhart, Ind., and the problem part was manufactured at its plant in Ontario, Canada, according to a report Toyota handed to the U.S. National Highway Traffic Safety Administration last week."

Pai ce sa faca Toyota daca primeste "parts" proaste, facute in Canada? Sper ca iti dai seama ca fabrica aia din Ontario nu o sa mai fabrice nimic pentru Toyota dupa scandalul asta.

Apoi asta cu recall de milioane in US, iar e trasa de par. Cum de se intampla doar aici, te-ai intrebat vreodata?
Toyota incearca sa respecte regulile, de aia au recall, dar ce vrei sa faci, "unii e dobitoci". Aici in US, parca e sport national sa dai in judecata pe cineva, iar oricine intra cu masina in pom, daca are o Toyota normal ca da vina pe acceleratie, nu e vina lui, poate mai face si el un "ban cinstit".
Majoritatea prietenilor au Toyota sau Honda si nici unul nu s-a plans de asa ceva.

La ce drumuri sunt aici si ce reguli sunt, nu ar trebui sa fie accidente. Fata de cum se conduce in Canada, aici parca merge masina singura (ma refer la West Coast unde am condus din nord pana in sud). Normal ca sunt chinezi multi si care sunt pe langa in a conduce o masina, de astia trebuie sa te feresti.

Chiar crezi ca ma intereseaza recall-ul daca am Toyota? Sau ca nu mai cumpar alta Toyota, daca au recall-uri?

Si inca ceva, majoritatea modelelor de aici sunt automate.
Ce e asa greu sa apasi frana si sa bagi in "N"? Crezi ca mai conteaza ca s-a blocat, daca este pe neutru?
Daca nu as avea de-a face zi de zi cu americanii, chiar ti-as da dreptate.
Stiu cum cauta orice metoda sa dea in judecata pentru orice, iar asta cu pedala de acceleratie le-a picat numai bine.
De asta au oprit Toyota vanzarile, sa nu inceapa lumea sa ii dea in judecata.
Rebel
Eu cred ca tu ar trebui sa citesti mai bine. oamenii aia au murit desi aveau presurile in portbagaj.
cei din Lexus (hello! Lexus nu era cumva top-ul lor? blink.gif), au sunat la Politie, au anuntat ca masina a luat-o razna, au intrat intr-un truck, s-au rostogolit si apoi a au luat foc arzand ca sobolanii.

"Problems with Toyota and Lexus vehicles accelerating out of control gained national attention following a fatal accident in California in August, where an off-duty state trooper and three family members were killed while driving a Lexus ES 350 on loan from a San Diego dealership. Minutes before the fatal Lexus crash, passengers called police and reported that the Lexus had accelerated to 120 m.p.h. Witnesses reported that the car's tires were on fire, which was likely due to the driver slamming on the brakes before slamming into an SUV, falling off an embankment, rolling over multiple times and bursting into flames."

Daca era familia ta aia in flacari ce faceai? Tot asa aparai Toyota?

Aia cu recall-ul e trasa de par? Ha Ha Ha ! laugh.gif laugh.gif
Cauta pe net si vezi ca gasesti sute de pagini cu recall-urile si numarul lor.
Sau vrei sa spui ca revistele de profil, de lawsuit isi permit sa scrie minciuni?
Hai sa iti mai spun una: lucrez cu firmele mari de masini si stiu ce scandal intern s-a declansat cu privire la Toyota.
Astazi Toyota a retras 8 MODELE de pe piata! Eu nu stiu cat de pueril poti fi sa pui asemenea lucruri la indoiala!
Uite aici comunicatul lor oficial de presa:
http://pressroom.toyota.com/pr/tms/toyota/...ory-102572.aspx

Pe urma imi vii cu explicatii copilaresti?
Cand ti-am pus piesele facute de Texas Instruments pentru Ford nu s-a pus, acuma trebuie sa cred ca nu Toyota e de vina?

Si ce ma deranjeaza cel mai mult este ca au mintit lumea in loc sa spuna adevarul s-au legat de covorase iar intre timp aia care si-au luat masurile necesare inlaturand covorasele, au murit in flacari!
Din partea mea poti sa iti cumperi ce doresti domnu' ca doar tu o conduci. Am avut Toyota si mi-a ajuns peste gat calitatea lor!


TOYOTA SUCKS!
Rebel
QUOTE (emy75 @ Jan 27 2010, 06:36 PM) *
Stiu cum cauta orice metoda sa dea in judecata pentru orice, iar asta cu pedala de acceleratie le-a picat numai bine.
De asta au oprit Toyota vanzarile, sa nu inceapa lumea sa ii dea in judecata.


Bai ai dreacu astia, numai pe Toyota o da in judecata... de ce oare? Conspiratie?

De-aia nu o mai vand sa nu-i dea lumea in judecata? blink.gif laugh.gif laugh.gif
Are you kidding me? Care e logica la propozitia asta ca eu nu o inteleg? Lumea cumpara masina noua ca sa dea Toyota in judecata sau cum?
Sau tu ori sugerezi ca pana si alea din stock nevandute nu au fost trecute inca prin recall si ei inca le au la vanzare?

This is the best post ever! laugh.gif laugh.gif
emy75
QUOTE (Rebel @ Jan 27 2010, 05:15 PM) *
QUOTE (emy75 @ Jan 27 2010, 06:36 PM) *
Stiu cum cauta orice metoda sa dea in judecata pentru orice, iar asta cu pedala de acceleratie le-a picat numai bine.
De asta au oprit Toyota vanzarile, sa nu inceapa lumea sa ii dea in judecata.


Bai ai dreacu astia, numai pe Toyota o da in judecata... de ce oare? Conspiratie?

De-aia nu o mai vand sa nu-i dea lumea in judecata? blink.gif laugh.gif laugh.gif
Are you kidding me? Care e logica la propozitia asta ca eu nu o inteleg? Lumea cumpara masina noua ca sa dea Toyota in judecata sau cum?
Sau tu ori sugerezi ca pana si alea din stock nevandute nu au fost trecute inca prin recall si ei inca le au la vanzare?

This is the best post ever! laugh.gif laugh.gif


Ti-am zis ca habar nu ai cum merg lucrurile, vorbesti numai din auzite.
Vrei sa iti explic sau sa iti desenez poate o sa intelegi?

Se duce americanu' (sau romanu', ca nu e exclus) la Toyota, cumpara masina, dupa cateva ore da cu masina in zid/pom/alta masina/orice altceva vrei tu....si uite procesul. Cu ce se alege? Pai daca castiga....depinde de suma ceruta de fiecare.
Normal ca o sa dea vina pe acceleratie, ca e la "news" acum despre Toyota si a cumparat masina noua care trebuia sa functioneze corespunzator.

Uite aici un link de citit: http://www.dallasobserver.com/2010-01-21/n...k-he-sues-them/
Pe scurt, omul are o datorie de $100 000 si il suna creditorii. Deoarece sunt anumite legi, care uneori sunt incalcate cu buna stiinta, ce face omul nostru?
Ii da in judecata chiar pe aia unde are datorie si chiar castiga $20 000 dupa urma proceselor. Si asta e doar inceputul, acum are un proces unde cere $200 000, daca castiga ce crezi ca va face, isi achita datoria? Nu cred, sigur va astepta sa dea in judecata pe altcineva. Asa simplu e aici sa dai in judecata, pentru orice nimic.

Best ever post este ala al tau cu X6, in care ii face pe toti...in offroad sau autostrada...asa ca lasa glumele.

Nici un recall la "the ultimate driving machine" yet thumbsup.gif ?
Rebel
Draguta, culmea, cu asta lucrez. thumbsup.gif
daca tu crezi ca vei da Toyota in pom si vei da vina pe Toyota fara o expertiza tehnica te inseli. Inchei aici cu explicatiile tale puerile.

In ceea ce priveste threadul cu X6 reciteste-l te rog. daca imi arati si mie unde spun ca X6" ii face pe toti" iti dau crezare. Pana atunci inceteaza sa imi atribui cuvinte care nu imi apartin. Eu sustin acolo cu totul altceva dar deh, nu toata lumea poate pricepe.

BMW, a avut recalls dar minore. De exemplu m-au chemat sa schimbe sistemul de bluetooth. Dar iti garantez ca nu muream si fara el schimbat. wink.gif
Lucian107416
Acum, sincer vorbind, au supravietuit si cativa posesori de Toyota - dovada vie e ca scriu pe forum biggrin.gif .
emy75
QUOTE (Rebel @ Jan 27 2010, 06:13 PM) *
Draguta, culmea, cu asta lucrez. thumbsup.gif
daca tu crezi ca vei da Toyota in pom si vei da vina pe Toyota fara o expertiza tehnica te inseli. Inchei aici cu explicatiile tale puerile.

In ceea ce priveste threadul cu X6 reciteste-l te rog. daca imi arati si mie unde spun ca X6" ii face pe toti" iti dau crezare. Pana atunci inceteaza sa imi atribui cuvinte care nu imi apartin. Eu sustin acolo cu totul altceva dar deh, nu toata lumea poate pricepe.

BMW, a avut recalls dar minore. De exemplu m-au chemat sa schimbe sistemul de bluetooth. Dar iti garantez ca nu muream si fara el schimbat. wink.gif


Ce rezolva expertiza, daca eu accelerez la maxim si zic ca nu am putut sa opresc ca era blocata pedala? Inca odata, poate merge la voi in Canada, dar aici nu merge. Asa rezolva avocatii sa am eu dreptate, mai ales daca au fost probleme cu pedala inaintea mea.
De X6 nu mai zic nimic, cum zici tu de Toyota, la fel ma lasa rece cand vad X6. Chiar nu ma intereseaza BMW ca marca, nici in RO nu eram fan.
Poate BMW este de 100 ori mai buna/mai rapida/mai frumoasa/fiabila decat Toyota/Lexus, dar nu pentru mine.

Vorba lui Sorin, de ce sa dau pret dublu pe un BMW, cand pot sa imi iau Accord.
Tot acolo ajung si cu Toyota sau Honda, fara sa platesc pret dublu.
Am deja de 4 ani Corolla si in afara de shimbul de ulei / filtru aer, nu am avut nici o problema cu ea. La fel la Accord, de 2 ani jumatate si nici o problema.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.