Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Vreau sa-i pun un chip de 10cp pe un cielo se poate?
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Engine
ionut32111
Vreau sa-i pun un chip de 10cp pe un cielo se poate?dar de 20cp?(motor 1.5 16v 90cp)Cum sa-i inbunatatesc franarea?Si cat ma kosta?
G e o r g e
este 1.5 de 80cp ? nu ?

un chip de putere iti va da la un motor aspirat 10% , deci cam pana in 8 cp in cazul tau.

mai poti adauga :
- admisie direct,(filtru direct de aer sau o admisie directa in care filtrul este intr-o carcasa de carbon pentru a nu trage aer cald)

- evacuare (cel mai simplu vezi dc exista tobe din inox pentru modelul tau cu diametrul marit si fara site perpendiculare)(incearca la www.borla.ro )

asta iti va creste puterea cam cu 15-20 cp .
ionut32111
Nu,am 1.5 16v 90cp?la ce pret m-ar duce tote astea,chip-ul in primul rand?
+Vreau o franare mai eficienta ce pot sa-i fac?
G e o r g e
chipul este 365 € fara TVA www.aspad.ro

pentru o franare mai eficienta poti pune placute non ecologice si sa reglezi franele cat mai bine. este mult prea complicat sa modifici franele.
ionut32111
mersi
Alin-142
In completare vreau sa adaug urmatoarele:
primele modele de Cielo aveau frane relativ slabe,discul de frana fata era relativ mic,etrierul avea probleme constructive in sensul ca dupa un timp pistonasele ramaneau blocate deoarece intra apa la ele tot timpul.Dupa ce schimbai setuyl de garnituri al pistonaselor,tot nu tinea mai mult de 2-3 luni.Este de stiut ca la Cielo tamburii spate nu blocheaza rotile,ci doar incetinesc putin masina.Eu am avut un cielo din '95 luat de nou si nu am putut rezolva problema decat punandu-i pe fata discuri-etrier-placute de opel vectra 2,0i din 92.Mentionez ca la aceasta modificare rotile pe 13" nu au mai incaput si a trebuit sa pun genti pe 14" de opel-espero.Dimensiunea agreata de daewoo este si de 185/60 R14 sau poti sa pui 195/55 R14,asta ca sa nu iti influenteze acul vitezometrului.
Poti sa pui si roti de dimensiuni mai mari,daca vrei. In plus, poti sa elimini tamburii spate care sunt prinsi de punte cu 4 suruburi,nu sunt sudati de punte si poti sa iei de la opel vectra 2,0i (numai motorizarea de 2000 cmc are discuri pe spate)sau kadett gsi,discuri frana spate cu tambur+etrier+placute (sistemul de franare spate tot) care tot cu 4 suruburi este prins de punte, la care mai trebuie luat si cablul de frana de mana tot de opel.Toate intra la fix pe cielo.
Daewoo cielo executive de 1,5 16v care se fabrica din 2000 incoace are frane fata de daewoo nubira si genti pe 14" de fabrica.Franele fata sunt foarte bune.Spatele se poate modifica cum am precizat mai sus,daca vrei niste frane mai bune.
Si eu am un executive din 2003 dar am constatat ca motorul,desi este in 16 valve nu merge cu mult mai bine decat cel in 8 valve.Se poate mari puterea cu filtru de aer si chip tuning, dar totusi cred ca un motor de 1,5 este destul de mic pt. asa ceva.In Oradea este pe cielo motor de espero de 1,8(98 cai putere), a intrat pe masina fara nici o modificare, a trebuit schimbat numai calculatorul de injectie(ECU) care a intrat mufa la mufa, puse tampoanele motor de la espero (sunt putin mai tari-motorul este mai greu, se pot pune si tampoane de kadett 1,8 16v sau 2,0) si a mai trebuit schimbata sonda-radiator care deschide partea de racire.
Motorul de 1,8 ar trebui pus cu o cutie cu tot, cred ca nu difera cutia fata de cielo,dar nu sunt sigur,dar placa de presiune discul de ambreiaj+volanta sunt mai mari, eventual daca motorul este pus fara cutie, trebuie recuperat cu volanta-disc-placa de presiune.
Mentinez ca motorul duce cielo la 200 km/h fara nici un fel de probleme,
pe acest motor merita facut chip-tuning si modificat restul.
Mai departe se poate pune si motorul de 2,0 de vectra sau 2,0 16v de vectra sau kadett gsi, dar cu anumite modificari.
In primul rand, compresorul de la clima nu mai poate fi pus sus pe masina, motorul este mai lung (cilindrii mai mari) si fulia freaca in lonjeron.
Se poate adapta pe acest motor pompa-servo de la cielo care este in interiorul motorului la distributie, fuliile+curelele pot fi puse de la cielo dear tot problema nu este rezolvata.Ori trebuie modificat lonjeronul dreapta, decupata portiunea din lonjeron sau mutat bratul motor de jos 2-3 cm mai spre stanga.Si asta exista in Oradea pe cielo.
Mai poate fi pus bordul de la kadett gsi(numai ceasurile),bord electronic, daca este mntat sus trebuie pus si senzorul de viteza pt ca ecranul vitezometrului dsa indice corect viteza (mentionez ca bordul e electronic si viteza este indicata in cifre-cronograph).
Mai trebuie facuta o reductie la sonda de ulei la un strungar t. ca acest bord indica si presiunea de ulei, restul mufelor trebuiesc doar legate, se potrivesc la fix.
Pe langa acestea trebuie pusa o suspensie sport:telescop+arc de la opel vestra sau kadett gsi.Aceasta coboara masina in jos cu 3,4 cm suficient pentru o foarte buna stabilitate.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.