Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Asiguratorii in Romania
Masini.ro Forum > Masini.ro > Juridico-financiar
G e o r g e
In data de 26.08.2009 am avut un incident care s-a soldat cu o janta fisurata la masina proprietate personala Subaru impreza (). M-am programat la telefon pentru constatarea la BCR Asigurari , la biroul din cadrul showroom ului Gold&Platin din Pipera, pentru data de marti 01.09.2009. Din motive tehnice (o problema aparuta la cutia de viteze, fara nici o legatura cu incidentul legat de janta) masina nu a fost deplasabila in data respectiva, astfel incat in data de 27.08.2009 m-am reprogramat pentru data de 04.09.2009 .Mentionez ca dosarul de dauna are numarul : AVA -MB - xxx - 09.
Vineri , 08.09.2009, m-am prezentat in locatia din Pipera la ora 07.30 (cu ocazia asta am aflat ca nu se poate comanda nici cafea acolo decat incepand cu orele 08.30). La orele 08.05 domnul constatatorCalai Eduard a inceput sa urle prin showroom "cine e cu subaru ? ". Am raspuns politicos ca eu sunt la care am fost intrebat pe un ton intepator dar nu stiu ca trebuie sa astept in fata biroului dansului. Trebuie mentionat ca asteptam in spatiul desemnat "asteptare clienti" la o masa langa un ghiseu pe care scrie ASIGURARI. Nu stiam nici un moment , si nici nu fusesem instiintat in vreunfel, ca trebuie sa stau in fata biroului de la BCR Asigurari care este in spatele showroomului.
Am purces asadar in spatele dl constatator ca sa intocmesc actele necesare. Mi s-a atras atentia ca nu trebuie sa intarzii daca am o programare , cu toate ca eram 2 oameni in tot showroomul. Trebuie luat in calcul ca domnul in cauza a intrat in showroom pe singura usa deschisa , cea care in dupa ea are spatiul de asteptare clienti.
Ajunsi la masa de scriere incidente , mi s-a atras atentia din nou intr-un mod foarte taios sa iau aminte la ce imi spune ca nu repeta a doua oara . Poate era prea dimineata si nu bause cafeaua , dar de altfel nici eu care il asteptam de la 07.30 si cafea in acea locatie nu se poate cumpara.
Am completat actele , s-au facut poze la janta si la incheire mi s-a atras atentia ca daca vreau sa fiu despagubit trebuie sa fac poze la groapa si sa le trimit la o adresa de email indicata pe formular.
Acum vin si eu cu o intrebare, cum putem face sa semnam un contract de prestari servicii pentru pozele pe care le-am facut? Onorariul meu ma gandesc sa fie in jurul sumei de 1280 eur + TVA. Pot sa eliberez factura la cerere.
Atasez totusi pozele cerute ca sa dam drumul cat mai repede dosarului si sa nu existe neintelegeri.
De mentionat ca am solicitat doar janta fisurata nicidecum si cauciucul aferent care a fost schimnbat impreuna cu restul de 3 pentru ca oricum trebuiau schimbate.
Imediat dupa ce am facut pozele am sunat la numarul unde mi-am facut si programarea (se cheama infoline in anunturile BCR). Acolo am fost intruit sa sun la alt numar , cu tarif normal , pentru ca cei de la infoline nu sunt capabili sa-mi furnizeze informatiile cerute de mine (adica de ce trebuie eu sa fac poze spre ex).
Am sunat de cateva ori pana a binevoit cineva sa raspunda . Dupa ce a raspuns mi-a fost indicat sa trimit un mail cu plangarea mea la office @ bcrasig.ro , mail care va fi cu siguranta citit de sef . Care sef nu stiu...

Multumesc mult pentru grija care o aveti fata de clienti si a doua oara nu o sa ma gandesc cand recomand cuiva vreo firma de asigurare si cu siguranta BCR va primi niste note negative in WWW ul dedicat masinilor din Romania .




HalbaSus
Nasoala intamplare, de altfel aceasi atitudine am observat-o si la alti asiguratori. Zici ca ei ne platesc pe noi si nu noi pe ei.

Ce gume ai luat pe impreza ?
FAR EASTERN
Uite de asta merita sa-ti repari masina-n provincie... Nu te mai lovesti de "amabilitatea" concitadinilor. biggrin.gif Nu ca BCR A, ar fi o varianta buna oriunde altundeva... dar macar lumea e un pic mai odihnita decat in B.
G e o r g e
eagle f1.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.