QUOTE (Eu_Simplu @ Aug 30 2009, 10:45 PM)
QUOTE (DanM @ Aug 29 2009, 07:11 AM)
Ce ma oftica e ca are tractiune spate si imi va fi greu la iarna, mai ales ca nu sunt obisnuit.
FX35 re tractiune integrala ATTESA E-TS
Cand a fost fabricata masina, acela era cel mai avansat sistem de tractiune integrala din lume.
Pe FX35-ul nou e folosit ATTESA-E-TS Pro.
"By default" are tractiune pe spate (la fel ca masinile sport).
In momentul in care simte ca o roata de pe spate derapeaza, transmite o parte din cuplu la rotile fata.
Mai multe detalii aici:
http://en.wikipedia.org/wiki/AttesaSistemul a fost tunat de catre inginerii nissan in asa fel incat la o plecare mai agresiva, sa lase sa scartaie putin rotile din spate ca sa iti dea acel "feel" de putere.
Asa ca n-o sa fie tragedie la iarna, chiar daca folosesti cauciucuri de vara sau all season.
QUOTE (DanM @ Aug 29 2009, 07:11 AM)
Oricum, daca mai aude cineva ceva despre vreun mecanic va rog mult sa nu ma uitati
Da... stiu un mecanic bun pt Infiniti... dar e in Timisoara...
Oricum... felicitari pt masina.
Nu trebuie sa-ti fie rusine cu ea prin oras.
Poti sa fi mandru pt ca cei ce se uita dupa masina te invidiaza.
E o masina frumoasa, fiabila, confortabila, puternica.
O sa te simti putin stanjenit cand te vor intreba prietenii "cat consuma"
Exista Infiniti FX35 in ambele variante de tractiune si integrala si spate.
iti poti da seama dupa prezenta grupului pe fata sau din seria de sasiu, te uiti la al saptelea caracter luat de la coada spre fata ,daca e U = tractiune spate, W = tractiune integrala
ma bate si pe mine gandul la unul dupa 2006 cel cu facelift,as fi curios de un consum in Bucuresti
QUOTE (DanM @ Aug 29 2009, 09:11 AM)
Salut,
Multumesc pentru informatii. La Badsi am fost sa o testez. Noroc ca nu m-am luat dupa ei si am mai diagnozat-o in 3 locuri. In mare, mesajul lor a fost ceva de genul: "E proasta masina. 17000 de euro e enorm. Mai bine mai pui 6-7000 si iti dam noi una mai misto"
)
Am fost apoi la AutoTest si in inca 2 locuri si masina a scos scoruri intre 92-96 din 100.
Dupa aia mi-au facut o proforma cu ce mai trebuie sa schimbaa, 3 rahati+manopera, si m-a dus la 9000 lei. Piesele ma costa pe infinitiparts cam 650 de dolari
Baietii nu au inteles un lucru, anue ca nu sunt un proprietar care a dat 50000 pe masina lui, ci pur si simplu unu care a gasit o ocazie super si a profitat de ea.
De asta nu mai calc pe la Badsi. Imi iau piese din America si vreau sa gasesc un nene, care eventual e specializat de Nissan si lucreaza pe acasa.
In ceea ce priveste masina, pot spune ca, cel putin atunci cand treci pe ea de pe Peugeot 206
, e absolut senzationala. Cei 280 de cai si motorul de 3400 (parca), suntetul pe care il scoate, calitatea aparaturii audio, pielea, confortul, raspunsul la acceleratie sunt aabsolut senzationale.
Ce ma oftica e ca are tractiune spate si imi va fi greu la iarna, mai ales ca nu sunt obisnuit. Dar o sa iau Lancia Ypsilon a nevestei
).
Oricum, daca mai aude cineva ceva despre vreun mecanic va rog mult sa nu ma uitati
si unde ai gasit masina la banii astia