Uite ca incep sa se intimple miracole la Chicago. Intrasi azi cu tata in dealer la Subaru...Impreza WRX nu luam ca-i mica si nu stam comod...dar a ramas fascinat de Suby Legacy respectiv Outback sedan.
Tu/Voi pe care o recomanzi ?
Acum...de ce Suby Outback are un motor de 3 L - 6 cyl de
250 hp @ 6600 rpm si 219 lb-ft torque
pe cind Suby Legacy are un motor de 2.5 L - 4 cyl
250 hp @ 6000 rpm si 250 lb-ft torque
Pai...nu ar trebui sa fie mai muskiulos ala de 6 cyl ? Motorul de 6 cyl nu e disponibil pe Legacy.
Care din ele ar fi mai sport ?
Care din ele poate fi imbunataztit mai bine pt performantze sporite ?
Care-i mai elegant ? (Mie imi place Legacy negru)
Si intrebare esentiala: cit e de greu sa skimbi bujiile si sau firele si sau sa faci mici intretzineri la un motor boxer: filtru aer, skimbat bobine inductie, umblat la chip... etc. Ca nu vrem o masina sa trebuiasca sa dau jos roata de rezerva din portbagaj ca sa umblu la bujii... (ex. minivanul trebuie pus pe rampa ca sa umblii la bujii la bancul de cyl dinspre sofer.)
Spre comparatzie cu piatza romaneasca...Legacy 2.5 L turbo costa 23,000 (dar daca te tirguiesti ca mai merge...20 k) Si stiu ca scoate suta kph in cam 5.9 sec ceea ce nu-i rau de loc pt un mid-seze sedan cu sportshift auto tranny.