Deci ptr. motivul ca ma enerva sa tot pun contactul ca sa ridic/cobor geamurile m-am
uitat pe schema electrica sa vad ce se poate face, asa am vazut ca instalatia de
ridicare/coborire geamuri are un releu pe post de `intrerupator principal automat`
care se cupleaza numai la punerea contactului. E facut asa ca o protectie de consum
sau de defectiuni la aceasta instalatie (motoras ars/contacte lipite=defectiuni) ca
atunci cind se ia contactul sa nu ramina sub tensiune vreo componenta !
BUN, deci se poate ANULA daca cineva vrea asta cu conditia sa fie atent la butoane
(se aude/simte un click cind butonul lucreaza bine) si sa nu schimbe siguranta cu o
valoare mai mare de 10A in caz ca se arde.
Deci in bord partea stinga este tabloul de relee modelele pina in 2005 si relee si
sigurante modelele dupa 2006 (inclusiv), ptr. modelele pina in 2005 releul este al
3-lea de sus si de la stinga (culoare neagra) dupa releul ABS (culoare alba) de forma
dreptunghilara, la modelele de dupa 2006 (inclusiv) releul este pe directia celui de
semnalizare (pe mijloc) in partea opusa si este de forma patrata. Se scoate releul
si se introduce o `punte` pe contactele de `forta`.

Configuratie pini relee :

releu modele pina in 2005 (inclusiv):


contact forta __

contact forta __

bobina= | bobina= |


releu modele dupa 2006 (inclusiv):


contact forta |

bobina= | bobina= |

contact forta __


Puntea am facut-o asa: fir de 2,5 diametru de L = 4cm cca. la care am montat `papuci auto
tata` la capete (eu i-am cositorit) pe care am montat-o in locul unde intrau pinii de forta ai
releului. Cam atit !

PS. Pot sa fie relee si cu 5 pini dar cei ne desenati nu sint utilizati. Sper ca s-a inteles ceva
din ceea ce am descris.