Help - Search - Members - Calendar
Full Version: care se infige mai bine??/???
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
ionut32111
am un Cielo EXECUTIVE din 2002 cu motor de 1.5L 90cp,se infige mai bine decat SuperNova 1.4L 75cp sau Solentza 1.4L 75cp,vorbind dupa datele tehnice Cielo ar face 0-100km/h 12.3s,Solentza 13.1s,superNova 14.5s,dar la drum lung cred ca se schimba situatia,Cielo atunci cand este incarcat mi se pare ca nu are demarajul unei Solentze sau a unei SuperNve _CE parere aveti?_ o data ma tineam dupa un Seat Ibiza 1.9sdi
conform datelor de la producator seatul ar face 0-100km/h in 17s cam asa ceva,Cielo ar fi trebuit sa-l depasasca,de ce nu a reusit?mergeam in jur de 140-150km/h
madalina
1. Conteaza foarte mult soferul.

2.Conteaza cand schimbi vitezele.

3.Conteaza incarcatura masinii.

4.Conteza presiunea cauciucurilor.

5.Conteaza calitatea carburantului.

6.Compara si din punctul de vedere al acceleratiilor 100-120, 100-140 etc.
G e o r g e
am raspuns mai devreme la un topic identic deshis tot de tine. acum nu-l mai gasesc . nu mai deshide duplicate te rog

conform datelor producatorului :

cielo 1.5 16v 80cp
demaraj 12.8
viteza maxima 175

solenza 1.4 8v 75 cp
demaraj 13.1
viteza maxima 165

supernova 1.4 8v 75cp
demaraj 13.1
viteza maxima 165
HalbaSus
solenza 1.4 8v 75 cp
demaraj 13.1
viteza maxima 165

supernova 1.4 8v 75cp
demaraj 13.1
viteza maxima 165

M-ar mira ca solenza sa aiba acelasi demaraj ca super nova, am avut mult timp SN si am condus mai tarziu si solnitza dar demarajul 0-100 mi s-a parut mai prost la solnitza... am inteles ca datorita schimbatorului...

QUOTE
Seat Ibiza 1.9sdi
conform datelor de la producator seatul ar face 0-100km/h in 17s cam asa ceva,Cielo ar fi trebuit sa-l depasasca,de ce nu a reusit?mergeam in jur de 140-150km/h


pai ar fi fost foarte greu sa-l depasesti... sa-ti explic de ce:
- 1 motorul lui desi avea ceva mai putini cai putere decat al tau era montat pe o masina mica si mai usoara
- acceleratia 0-100 e una... probabil daca ati fi facut "liniutza" de la un semafor la altul l-ai fi luat, in schimb viteza maxima e asemanatoare la cele 2 masini... deci el mergea lejer cu 140 dar tie ca sa-l depasesti comod ti-ar fi trebuit o acceleratie 140 - 160 foarte buna, nu te ajuta faptul ca ai una 0-100 mai buna
- la motoarele diesel pt a atinge puterea maxima nu trebuie sa dai cu acul de zona rosie a turometrului, la tine trebuie
ionut32111
QUOTE(Halba-2)
solenza 1.4 8v 75 cp
demaraj 13.1
viteza maxima 165

supernova 1.4 8v 75cp
demaraj 13.1
viteza maxima 165

M-ar mira ca solenza sa aiba acelasi demaraj ca super nova, am avut mult timp SN si am condus mai tarziu si solnitza dar demarajul 0-100 mi s-a parut mai prost la solnitza... am inteles ca datorita schimbatorului...

QUOTE
Seat Ibiza 1.9sdi
conform datelor de la producator seatul ar face 0-100km/h in 17s cam asa ceva,Cielo ar fi trebuit sa-l depasasca,de ce nu a reusit?mergeam in jur de 140-150km/h


pai ar fi fost foarte greu sa-l depasesti... sa-ti explic de ce:
- 1 motorul lui desi avea ceva mai putini cai putere decat al tau era montat pe o masina mica si mai usoara
- acceleratia 0-100 e una... probabil daca ati fi facut "liniutza" de la un semafor la altul l-ai fi luat, in schimb viteza maxima e asemanatoare la cele 2 masini... deci el mergea lejer cu 140 dar tie ca sa-l depasesti comod ti-ar fi trebuit o acceleratie 140 - 160 foarte buna, nu te ajuta faptul ca ai una 0-100 mai buna
- la motoarele diesel pt a atinge puterea maxima nu trebuie sa dai cu acul de zona rosie a turometrului, la tine trebuie


la cele diesel max 4000rpm daca nu ma insel
G e o r g e
la SDI un pic peste 4500 rpm.

la TDI aproape 5000

(asta in cazul grupului VAG)
octavian31755
QUOTE(ionut32111)
QUOTE(Halba-2)
solenza 1.4 8v 75 cp
demaraj 13.1
viteza maxima 165

supernova 1.4 8v 75cp
demaraj 13.1
viteza maxima 165

M-ar mira ca solenza sa aiba acelasi demaraj ca super nova, am avut mult timp SN si am condus mai tarziu si solnitza dar demarajul 0-100 mi s-a parut mai prost la solnitza... am inteles ca datorita schimbatorului...

QUOTE
Seat Ibiza 1.9sdi
conform datelor de la producator seatul ar face 0-100km/h in 17s cam asa ceva,Cielo ar fi trebuit sa-l depasasca,de ce nu a reusit?mergeam in jur de 140-150km/h


pai ar fi fost foarte greu sa-l depasesti... sa-ti explic de ce:
- 1 motorul lui desi avea ceva mai putini cai putere decat al tau era montat pe o masina mica si mai usoara
- acceleratia 0-100 e una... probabil daca ati fi facut "liniutza" de la un semafor la altul l-ai fi luat, in schimb viteza maxima e asemanatoare la cele 2 masini... deci el mergea lejer cu 140 dar tie ca sa-l depasesti comod ti-ar fi trebuit o acceleratie 140 - 160 foarte buna, nu te ajuta faptul ca ai una 0-100 mai buna
- la motoarele diesel pt a atinge puterea maxima nu trebuie sa dai cu acul de zona rosie a turometrului, la tine trebuie


la cele diesel max 4000rpm daca nu ma insel





voi incurcati cuplul motor cu puterea motorului....
puterea este ceea care da viteza maxima...reprizele sunt influentate de si de cuplu ...
in plus greutatile ambelor masini sunt apropiate (seatul are un motor cu cilindree mai mare,diesel...e mai sigur,mai stabil.etc- deci nu este mai usor).
seatul nu are cuplul motor cu mult mai mare decat cel al lui cielo si are plaja de cuplu mult mai mica(plafoneaza imediat...poti sa il turezi cat vrei,tot degeaba)...in schimb executivul "salta in ture" mult mai usor...
si din experienta mea:cielo trage f bine in treptele superioare aproape de turatia maxima (dupa 4500-5000 rpm incolo),chiar daca are rapoartele la c.v. mai lungi...
cielo executive face seatul in orice conditii si oricum (si cielo normal e mai bun)...singura conditie este ca cieloul sa mearga in parametrii lui normali si benzina sa fie buna (ca e foarte sensibil la benzina)...
ionut32111
la ce te-ai referit cand ai spus ca Cielo normal e si mai bun ca Cielo Executive?
Echo
Execu are 4 supape pe cilindru parca si 10 cai in plus
Echo
Nu are sa fie mult mai bun clasicul, poate la calitatea de fabricatie. La dilema cu Seatul trebuie sa te gandesti si altfel, motoarele diesel pentru ca se invart mai incet si din cauza plajei de cuplu au putere mai mare la aceeasi viteza decat un motor pe benzina. Sa luam ca exemplu un motor clasic pe benzina de 2l cu 136 cp si 170 Nm. Turatia de obtinere este de 6000 respectiv 3000-3500. Un motor turbodiesel clasic are cam 90 Cp si 200-220 Nm obtinuti la 4000 respectiv 1800-2000 rpm. Amandoua masinile sunt facute sa mearga la viteza etalon de 100 Kmh cu 2700 benzina respectiv 2000 de ture diesel. Care are mai multa putere si cuplu la viteza data?
silviu32989
Am participat la test drive cu cea cu motor de 1.6 dar mie unul mi se pare ca consuma cam mult 15l pe consumul instantaneu la 110km/h la drum intins. Am cuplat aerul si a trecut de 16l.
Daca are cineva habar cit consuma in realitate.
De ce au facut motorul de 1.6 din cel de 1.4 (acelasi alezaj numai cursele difera)
Iulian HondaFan
QUOTE(Echo)
Sa luam ca exemplu un motor clasic pe benzina de 2l cu 136 cp si 170 Nm. Turatia de obtinere este de 6000 respectiv 3000-3500. Un motor turbodiesel clasic are cam 90 Cp si 200-220 Nm obtinuti la 4000 respectiv 1800-2000 rpm. Amandoua masinile sunt facute sa mearga la viteza etalon de 100 Kmh cu 2700 benzina respectiv 2000 de ture diesel. Care are mai multa putere si cuplu la viteza data?


parerea mea ochiometrica (ca mi-e lene sa fac calculele) considerand ca e aceeasi masina cu variante diferite de motorizare ca mai sus:

dieselul la 2000rpm are cuplul maxim de 220Nm si vreo 45CP rezerva de putere

motorul otto la 2700rpm are un cuplu de vreo 150Nm si vreo 75-80CP rezerva de putere

pana pe la vreo 120km/h dieselul o sa fie mai sprinten, peste 120km/h cel cu benzina va avea mai multe resurse...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.