Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Discutie & Pronosticuri - editia Valencia 2009
Masini.ro Forum > Auto Motor Sport > Formula 1 > History
Oana
Click to view attachment
numar de tururi: 57
lungimea circuitului: 5.419 km
record: 1:38.708 - F Massa (2008)

castigatori precedenti:
2008 - Felipe Massa


Qualifying lap of Jaime Alguersuari (GTA Motor) during the Spanish Formula 3 Championship races at the Valencia Street Circuit. (26/07/2008).

programul etapei:
-vineri - 21 august
antrenamente 1 11:00-12:30
antrenamente 2 15.00-16:30
-sambata - 22 august
antrenamente 3 12:00-13:00
calificari 15:00-16:00
-duminica - 23 august
cursa 15:00

asteptam pronosticurile voastre pana la inceputul sesiunii de calificari. ele vor contine:
- top 8 - 6 pct pentru castigatorul cursei, 3 pct pentru oricare alt pilot ce a terminat pe locul indicat,
1 pct pentru fiecare pilot ce termina cursa in primii 8
- pole position - 1 pct
- fastest lap - 1 pct
- finish - 1 pct
- intrebare - 3 pct (azazel)
AZAZEL
care pilot se va califica mai in fata dintre : alonso, hamilton, raikkonen si button ?
roadempire
1. Hamilton
2. Webber
3. Raikkonen
4. Vettel
5. Button
6. Barrichello
7. Kovalainen
8. Alonso

Pole: Hamilton
Fastest: Hamilton
Finish: 16
Q: Hamilton
9er
1. Webber
2. Vettel
3. Hamilton
4. Raikkonen
5. Alonso
6. Button
7. Trulli
8. Rosberg

Pole: Alonso
Fastest: Hamilton
Finish: 17
Q: Alonso
20krpm
n-am nici un fel de idee pe ce cai joaca mclaren, pentru ca nu l-am vazut pe louise decit vreo 2-3 ture, si cu ce alearga kovalainen nu-ti poti face-o parere. cine pare sa fie inapoi in joc e brawn... da poti sa stii cu ei? dac-o sa fie cald (si cred c-o sa fie, am vazut oameni pe plaja in timpul antrenamentelor tongue.gif ) poate o sa aiba si ei cauciucuri mai molcutze cu care sa poa sa alerge. alte chestii, banui ca o sa vedem un frumos concurs de garare cu spatele, pornire din rampa si mers sinuos printre jaloane de la alguesuari, grosjean si badoer, ca daca acuma ii trimite direct pe trada, nu-i mai lasa cu masina in poligon, unde sa-nvete si ei...

1. VET
2. HAM
3. BUT
4. WEB
5. ROS (ihi... alearga pentru un job la mclaren, nu?)
6. BAR
7. RAI (desi parca l-as vedea mai sus undeva)
8. GLO
pole: ALO (showboating cu rezervorul gol care va sa zica - e in port, asa ca se potriveste)
fast: ALO
finish: 14
q: ALO

din pacate ma tem ca alonso va termina cursa inainte sa ajunga la final, mi se pare cam prea teribilist weekendul asta.
Oana
imi puneam mari sperante in vettel cursa asta, dar dupa ce a murdaria jumatate de pista azi mi-a mai trecut. nu stiu care-i treaba cu badoer, dar se cam face de ras. si la un moment dat azi, intr-un team radio, a zis "I can't do it". nu stiu la ce se referea ca nu am mai inteles si altceva, dar era tare suparat. spre deosebire de el, celalalt new entry a reusit sa ajunga pe 10. am impresia ca obligat fortat si cu tot cu dureri de gat o sa-l vedem pe schumy cat de curand pe pista. sutil cred ca o sa faca un drum pe la biserica sa se roage sa nu ajunga prin preajma lui kimi duminica...

1 button
2 alonso
3 hamilton
4 sutil
5 webber
6 rosberg
7 raikkonen
8 kubica

pole position - alonso
fastest lap - webber
finish - 16
q - alonso
DRAGOS
1. webber
2. vettel
3. button
4, raikonnen
5. hamilton
6. alonso
7. kubica
8. glock

finish: 18
pole: vettel
fast lap: button
Q: raikonnen
klm
1 Alonso
2 Vettel
3 Raikkonen
4 Kovalainen
5 Webber
6 Button
7 Hamilton
8 Rosberg

pole: Alonso
fast: Raikkonen
termina 17
Alonso

EDIT: sa pui te rog pozitia si pilotul la pronostic, ca ma incurc la calcul (oana)
Oana
Raikkonen & Badoer line comparison FP3


pronostic azazel:
1 vettel
2 hamilton
3 alonso
4 button
5 webber
6 raikkonen
7 barrichello
8 rosberg

pole - alonso
fastest - raikkonen
finish - 17
q - alonso

20krpm
QUOTE (Oana @ Aug 22 2009, 08:28 AM) *
nu stiu care-i treaba cu badoer, dar se cam face de ras. si la un moment dat azi, intr-un team radio, a zis "I can't do it". nu stiu la ce se referea ca nu am mai inteles si altceva, dar era tare suparat. spre deosebire de el, celalalt new entry a reusit sa ajunga pe 10.

daca cineva iti da un ferrari si nu reusesti sa-l califici decit dupa toate renault-urile si toyotele disponibile, nu numa ca dovedesti ca n-ai cum sa te numesti sofer de formula 1, dar ar cam trebui sa incepi sa ai dubii ca esti sofer de curse. luca badoer a iesit ultimul, cu un ferrari, in conditiile in care doar timpii contau, nu si competitia, si in conditiile in care a condus masina pe care o conduce in fiecare zi pentru ca asta e slujba lui. daca mie mi s-ar intimpla asa ceva cred c-as avea cea mai cumplita cadere nervoasa vreodata.
AZAZEL
prea slab badoer.
mai slab cu o secunda jumatate fata de locul 19 iar asta spune multe, f multe. si mai slab fata de raikkonen cu 2.6 secunde.
chiar nu stiu de ce ferrari i-au dat o masina pe mana. puteau f usor sa i-o dea lui bourdais sau lui piquet junior. cred ca asta era absolut cea mai buna solutie exceptand michael. puteau sa i-o dea chiar si lui villeneuve. puteau sa-l contacteze si pe montoya pt ca chiar cu toata incapatanarea lui, cred ca i-ar fi placut sa concureze pt ferrari just for fun.
puteau sa ii propuna masina unui pilot le mans sau dtm sau gp2. putea gasi f multe solutii. niki lauda spunea intr-un interviu ca decat sa-i dea masina sa o conduca badoer mai bine i-o dadeau lui pt ca sigur se descurca mai bine.

interesanta evolutia lui brawn care a beneficiat de 50 de grade celsius la nivelul pistei si se pare ca facand corectia de combustibil, barichello a fost in pole astazi. daca va reusi sa tina aproape de mclaren , cu cele cateva tururi in plus ce le va sta pe pista, dupa primul stopbrazilianul poate deveni lider si apoi ii va fi mai usor sa castige prima cursa.

va fi o cursa f interesanta si ma astept la un castigator surpriza: barichello sau chiar rosberg sau raikkonen iar asta va depinde de start(pt ultimii doi) si de lipsa unui pilot lent in fata lor in cazul in care vor reusi performanta unui start bun. ma astept ca kovalainen sa fie sacrificat pt a-i permite lui hamilton sa se distanteze si sa-si asigure victoria.
bun kovalainen in acest week end
Oana
am impresia ca participarea la aceasta cursa a fost un cadou pentru badoer. a fost modul in care di montezemolo i-a multumit pentru tot ce a facut la ferrari de-a lungul anilor... ca altfel nu-mi explic de ce l-au ales pe el, cand era clar ca nu se mai urcase de mult intr-o masina de f1, si nu pe altcineva familiarizat cu monopostul. eu nu spun nici pe departe ca ar trebui sa-i fie usor sa conduca, spune trulli mai jos si de ce, dar in conditiile in care avea un oarece handicap, mai potrivit era unul care stie cu ce se mananca masinile din acest sezon.

Jarno Trulli said that Badoer had faced an 'impossible' situation, having not competed in a grand prix since Japan in 1999, and that Ferrari fans should not place high expectations on him.
"It's difficult to explain how difficult it is to drive a Formula 1 car if you don't drive it every week and every month," said Trulli. Badoer has not tested the F60 properly this year, and only ran the car briefly in a promotional activity at Fiorano last week.
"I did expect him to struggle. It's difficult for everyone to step into a car after such a long time out of the business. I think he is trying his best but he will need a bit more time definitely. More testing. I think it's hard. There is little we can judge about it in the end because it is obviously a very difficult situation. He has to enjoy what he is doing at the moment. We are in the business and we all know how hard it is. People from the outside would probably expect more but it is impossible honestly. Luca was a good driver as well when he was driving, but being out of the business since 10 or 15 years is not ideal for you to jump in the car on a race weekend, which is very different from testing, without testing and without experience. I don't think he is having a lot of fun, but he needs to still do his job and do his best."

http://www.autosport.com/news/report.php/id/77893
Oana
runda asta nu a mai castigat azazel (SIC!). cele mai multe puncte, mai exact 10, le-au adunat klm si roadempire, motiv pentru care au onoarea sa vina cu cate o intrebare de fiecare pentru etapa urmatoare. intrucat spa-ul urmeaza saptamana viitoare, ii rog sa se grabeasca putin...
in ceea ce priveste clasamentul general, el este condus tot de azazel, care se simte cat se poate de confortabil cu cele 123 ptc pe care le-a strans de la inceputul sezonului. pe locul doi a urcat 20krpm, cu 107 pct, facandu-i branci pe a treia pozitie lui 9er, cu 105 pct.

azazel - 8 (123)
20krpm - 9 (107)
9er - 5 (105)
dragos - 8 (104)
oana - 8 (99)
klm - 10 (82)
laurentiu - 7 (71)
roadempire - 10 (55)
hdi - x (32)
AZAZEL
imi face impresia ca titlurile mondiale sunt jucate.
nu cred ca se mai poate intampla ceva astfel incat sa se mai schimbe soarta competitiei.
chiar de vor fi lente brown la spa din cauza temperaturii mai scazuete, red bull vor trebui sa-i bata pe mclaren si ferrari ceea ce este dificil. vettel a avut azi probleme cu motorul iar webber cand trebuia sa bage si el niste tururi mai rapide ca i se termina benzina din rezervor s-a trezit la finalul primului stint cu hamilton in fata si la cel de-al doilea cu kovalaonen. ca za nu mai z ca atunci cand a schimbat a doua oara anvelopele a trebuit sa astepte 2-3 secunde un pilto ce tocmai intra la boxe. ar fi laut pozitia 7 fara cele 2-3 secunde si daca nu-i prindea pe cei de la mclaren in fata lui dupa ce acestia au schimbat anvelopele , cred ca avea sanse sa lupte la locul 5.

barichello ar fi castigat cursa si fara rotile buclucase ale lui hamilton. acolo hamilton a pierdut aprox 6 secunde iar cand barichello a iesit de la pit dupa schimbul doi, imi face impresia ca avea un avans de aprox 7-8 sec.

cam asta a fost acest campionat mondial.

mai ramane de disputat pozitia 2 la piloti, pozitia 3 la constructori si pozitia 5 la piloti.
20krpm
QUOTE (AZAZEL @ Aug 23 2009, 03:45 PM) *
webber cand trebuia sa bage si el niste tururi mai rapide ca i se termina benzina din rezervor s-a trezit la finalul primului stint cu hamilton in fata si la cel de-al doilea cu kovalaonen. ca za nu mai z ca atunci cand a schimbat a doua oara anvelopele a trebuit sa astepte 2-3 secunde un pilto ce tocmai intra la boxe. ar fi laut pozitia 7 fara cele 2-3 secunde si daca nu-i prindea pe cei de la mclaren in fata lui dupa ce acestia au schimbat anvelopele , cred ca avea sanse sa lupte la locul 5.

de fapt webber a facut un tete-a-queue chiar in tura dinainte de al doilea schimb.

problema mare e insa la vettel - a stricat doua motoare din 8 intr-un singur weekend... ma dispera cind ma gindesc ca a semnat pentru inca 2 ani cu red bull, atita vreme cit mclaren are nevoie de un sofer, si ferrari de unul sau doi. go get yourself a manager, kiddo! you can do better.

oana, orice scuza i-ai gasi, tu sau altcineva, lui badoer, comportarea (nu neaparat performanta) lui e penibila. face loc altora sa-l depaseasca --- in pit lane?? wtf? ceea ce fac soferii aia duminica la amiaz se numeste racing, nu scoala de balet si maniere frumoase! barem daca ar reusi sa-si tina masina intre linii, ca sa nu ia penalizari, tot ar fi ceva. nu cred ca mi s-ar parea asa de flagranta neputinta lui daca ar alerga pentru vijay mallya. la una din firmele la care lucram unul dintre premiile de amploaiat silitor era un loc de parcare linga locurile de handicapati, pentru o saptamina; adica montezemolo nu putea sa-i dea si lui badoer un loc de parcare, si sa iasa onorabil? sheesh...
klm
CITAT(klm @ Aug 22 2009, 03:18 PM) *
EDIT: sa pui te rog pozitia si pilotul la pronostic, ca ma incurc la calcul (oana)

S-a notat smile.gif!
Badoer? smile.gif Atitudinea de pe pista spune tot (nu performantele, nu greselile ci atitudinea); probabil ca va fi (ar trebui sa fie) ultimul "cadou" pe care sa-l primeasca: chiar daca Spa ar fi un circuit pe care sa se claseze mai decent, la Ferrari nu se pune problema de decenta ci de performanta. Totusi gandindu-ne ca urmatoarea cursa va fi saptamana asta nu prea stiu ce se poate face echipa.
Oana
in niciun caz nu-i caut eu scuze lui badoer. am zis de la bun inceput ca se face de ras si nu are ce cauta in f1. incerc doar sa inteleg de ce se intampla asta, pentru ca mi se pare cam ciudat ca un pilot de teste la ferrari, si nu pentru un an sau doi, sa fie atat de slab. ceva imi scapa din toata povestea asta...

pentru vettel s-a cam terminat campionatul. mai are un singur motor nou pentru sase curse. ceea ce inseamna ca dupa monza vor incepe penalizarile. nu stiu exact care e situatia motoarelor deja uzate si care ar mai putea fi folosite, pentru ca la un moment dat le-am pierdut sirul, dar parca zic eu ca mai are vreo trei de care se poate folosi.
roadempire
Lovitura de teatru ar fi ca plangaciosul sa-i sufle titlul lui Button !!! laugh.gif
AZAZEL
vettel mai are ceva motoare uzate si va putea sa foloseasca din ele insa cristian horner spunea ca sigur va aveni momentul in care vor trebui sa primeasca o penalizare pentru folosirea unui motor nou si ca vor trebui sa-si aleaga bine momentul pt ca impactul negativ sa fie mic. poate intr-o cursa unde nu va reusi sa intre in q3 din cauza unui sofer ce merge pe mijlocul strazii.

chiar nu stiu ce gandesc cei de la ferrari cu badoer.

in alta ordine de idei, raikkonen trebuie sa apere de unul singur avantajul fragil de 5 puncte pe care ferrari il au in fata lui mclaren insa problema este ca mclaren au devenit rapizi si puncteaza constant cu ambii piloti.

in spa, specialitatea lui raikkonen , finlandezul ar trebui sa bata ambele mclaren si chiar sa castige. wtf, trebuie sa mai demonstreze si el ca este un nume greu in f1. daca le va tine piept de unul singur(putin probabil) pana la sfarsitul anului celor de la mclaren, isi va putea pune o stea in frunte. se asteapta f multe de la el si nu este interviu dat de mai marii celor de la ferrari in care acestia sa nu vorbeasca de sarcina importanta pe care o are raikkonen. din ce stiu eu, ferrari au abandonat dezvoltarea masinii.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.