Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Skoda New O2 1,6 MPI sau Toyota Corolla Sedan 1,4 WT-i
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
hara
Salut!
Desi este evident va scriu din inceput ca sunt (pe o scara de la 1 la 10) cam de nivelul maxim 2, in ceea ce priveste masinile. Genul care atunci cand se opreste masina se uita daca este combustibil. Acum ca stiti cu cine stati de vorba, o sa imi treceti cu vederea micile marile greseli. Ca sa intru in subiect, sunt derutat, deoarece vreau sa imi schimb vechiul Cielo fie cu o Skoda Octavia 2, versiunea Drive, motor 1,6 MPI, fie cu o Toyota Corolla Sedan, 1,4 benzina. Nu stiu ce sa zic.
Cei de la Toyota au, incepand de azi, o oferta la Corolla, varianta de echipare Luna (de mijloc) de 13.500 euro , in care intra

Consum
Ciclu mixt (litri/100 km) 6.7
Extra-urban (litri/100 km) 5.7
Urban (litri/100 km) 8.6

Bare de protectie: īn culoarea caroseriei
Mānere de usi: īn culoarea caroseriei
Grila frontala cu inser]ie cromata
Oglinzi retrovizoare: īn culoarea caroseriei, electrice, īncalzite
Proiectoare de ceata
Dezaburire luneta
Stergatoare de parbriz cu temporizator, cu interval reglabil
Aer conditionat cu reglare automata
Directie asistata electric
Volan cu reglare pe īn adancime si adāncime
Cruise Control cu limitator de vitez` reglabil
Volan īmbracat īn piele
comenzi integrate ale sistemului audio
Mānere interioare usi, cu aspect cromat
Schimbator de viteze īmbracat īn piele
Geamuri electrice fata, spate
Parbriz cu dispozitiv de spalare integrat
Indicator pentru schimbarea treptelor de viteza
Ecran multi-info: sistem audio, viteza medie, ceas, temperatura exterioara, consum, distanta maxima posibila
Ceasuri de bord Optitron
Antena radio īnglobata īn luneta
Sistem audio cu radio, CD cu redare de fisiere MP3, WMA – 6 boxe

SIGURANTA
ABS + EBD + BA
Traverse de protectie la impact lateral
Airbaguri SRS frontale: sofer si pasagerul dreapta
Airbaguri SRS cortina: fata si spate
Airbaguri SRS laterale
Airbag SRS la nivelul genunchilor soferului
Avertizor pentru centurile de siguran]`: sofer si pasagerul dreapta
Centuri de siguranta fata: īn 3 puncte ELR cu pretensionare
Centuri de siguranta fata: reglabile pe īn`lungime
Centuri de siguranta spate: īn 3 puncte ELR/ALR
Scaune cu Sistem de Protectie la Impact (WIL): sofer si pasagerul dreapta
Puncte de ancorare ISO fix pentru scaunul copilului (lateral spate x2)
etc etc

NEW SKODA OCTAVIA DRIVE , 14.500 euro, 1,6 MPI, 102 CP
Dotari standard
• 4 manere plafon, cele din spate cu carlige
• A treia lampa de stop
• ABS (EBV, MSR, ASR, MBA)
• Activare lumini avarie la franarea de urgenta
• Airbag sofer si airbag pasager
• Airbag-uri laterale fata
• Aparatoare noroi spate
• Avertizor centura de siguranta
• Bancheta spate cu sezut si spatar rabatabil fractionat 1/3 : 2/3
• Bancheta spate cu spatar rabatabil
• Bandouri laterale de protectie vopsite in culoarea caroseriei
• Bara de protectie vopsita in culoarea caroseriei
Buzunare in spatarul scaunelor fata si capitonajul usilor fata / spate (in fata cu suport pentru sticla de 1litru)
• Capac rezervor cu deblocare electrica (prin inchiderea centralizata)
• Capace de roti 15", design Ambiente
• Caroserie galvanizata complet
• Caroserie in 5 usi
• Centuri de siguranta in trei puncte, pentru toate locurile, pretensionate si reglabile pe inaltime pentru sofer si pasager
• Claxon bitonal
• Climatronic - instalatie de aer conditionat in doua zone cu distributia aerului si catre ocupantii locurilor din spate si functie AQS
• Compartiment depozitare in partea superioara bordului
• Compartiment depozitare sub volan
• Computer de bord
• Control usi deschise
• Deblocare automata a usilor si activarea luminii de avarie la impact
• Deblocare electromecanica portbagaj - softtouch
• Discuri frana fata / spate
• Doua lampi pentru iluminare portbagaj
• Doua lumini pentru citit data, plafoniera centrala spate
• Doua parasolare cu oglinzi si buzunare
• Faruri optice cu geam clar si lentila de proiectie
• Filtru de polen
• Geamuri atermice
• Geamuri electrice fata
• Iluminare habitaclu cu control pe fiecare usa
• Imobilizator electronic
• Inchidere centralizata
• Indicare serie de sasiu in partea inferioara a parbrizului
• Indicatoare bord cu turometru si ceas

Acum, inclin spre Toyota. Este si o oferta noua (la Skoda nu este nicio oferta la acest model). Mai luati in calcul si faptul ca cei de la Toyota au si o oferta pt o motorizare de 1,6, 124 CP, la aproape 14.000 (deci sub Skoda), tot o echipare medie. Daca aveti idei, opinii, daca se poate cu cat mai putini termeni de specialitate ( ), mai ales ca citesc posturi si cu abrevieri din care nu inteleg nimic ( ), v-asi ramane recunoscator.
Apropos, conform unei sugestii, va incunostintez ca cei de la Toyota au o oferta de 13.809 pentru o Corolla 1,6 TWI, 124 CP, in varianta medie de echipare, Luna. Adica, tot sub cei 14.473 ai celor de la Skoda.

Hara
Cipp
Io zic s-o lasi balta cu Toyota! E o msina cu piese de schimb foarte scumpe. Nu ca Octavia ar fi vreo ieftinatura dar macar nu te usuca astia la reprezentanta! Un coleg a facut o revizie de 2ani/30.000 de km la Corola 1.4 diesel si l-au usurat de 2400 e ron. Cand mi-a spus ca 2 becuri l-au costat 150 ron si NU SE GASESC DECAT DE TOYOTA! am inteles. E o masina cu renume mare, poate e mai fiabila decat Skoda, insa spatiul interior, oferta variata de piese de schimb si service-urile postgarantie sunt in favoarea cehoaicei.

Daca totusi iti doresti Toyota, tine cont ca va trebui sa scoti bani frumosi din buzunar si la revizii, si la piese de schimb!
hara

Daca totusi iti doresti Toyota, tine cont ca va trebui sa scoti bani frumosi din buzunar si la revizii, si la piese de schimb!
[/quote]

Multumesc de informatii. Ceva similar mi-a spus un posesor de Avensis. Ceata persista..... beer.gif
StefanVVTi
QUOTE (Cipp @ Aug 5 2009, 01:55 PM) *
Io zic s-o lasi balta cu Toyota! E o msina cu piese de schimb foarte scumpe. Nu ca Octavia ar fi vreo ieftinatura dar macar nu te usuca astia la reprezentanta! Un coleg a facut o revizie de 2ani/30.000 de km la Corola 1.4 diesel si l-au usurat de 2400 e ron. Cand mi-a spus ca 2 becuri l-au costat 150 ron si NU SE GASESC DECAT DE TOYOTA! am inteles. E o masina cu renume mare, poate e mai fiabila decat Skoda, insa spatiul interior, oferta variata de piese de schimb si service-urile postgarantie sunt in favoarea cehoaicei.

Daca totusi iti doresti Toyota, tine cont ca va trebui sa scoti bani frumosi din buzunar si la revizii, si la piese de schimb!

36182451.gif Ma tavalesc pe jos de ras(am schimbat becurile la ambele masini Toyota cu unele mai performante, si nu, nu le-am luat de la Toyota, ci din Carrefour) ! Nu stiu ce i-au schimbat colegului de 2400 lei, dar n-am auzit pe nimeni sa dea cu mult peste 1000 lei la reviziile mai mari. Eu la 15.000 km(aceeasi motorizare) am dat 540 lei. Tu ai spus pretul umflat pentru o revizie de diesel, iar omul vrea sa-si ia benzina. Fii mai atent! wink.gif

@Hara - eu as lua Corolla 1.6. Nu are rost sa comparam 1.6 124 cau cu 1.6 102 cai, iar ca design(parere subiectiva) Octavia a pierdut mult dupa acest face-lift. Principalul motiv pentru care as alege Corolla este siguranta sporita (9 airbaguri, fata de 4 ale Octaviei). Cam astea ar fi principalele motive: motorul de generatie mai nou si mai performant al Corollei + siguranta.
Pe mine revizia de 60.000 km la Corolla 1.6 m-a costat 860 ron (in care intra ulei, filtre, ulei cutie, bujii, lichid frana), mai mult decat rezonabil, zic eu.
guerilla
QUOTE (Cipp @ Aug 5 2009, 01:55 PM) *
Io zic s-o lasi balta cu Toyota! E o msina cu piese de schimb foarte scumpe. Nu ca Octavia ar fi vreo ieftinatura dar macar nu te usuca astia la reprezentanta! Un coleg a facut o revizie de 2ani/30.000 de km la Corola 1.4 diesel si l-au usurat de 2400 e ron. Cand mi-a spus ca 2 becuri l-au costat 150 ron si NU SE GASESC DECAT DE TOYOTA! am inteles. E o masina cu renume mare, poate e mai fiabila decat Skoda, insa spatiul interior, oferta variata de piese de schimb si service-urile postgarantie sunt in favoarea cehoaicei.

Daca totusi iti doresti Toyota, tine cont ca va trebui sa scoti bani frumosi din buzunar si la revizii, si la piese de schimb!


cipp, cum a reusit colegul tau de a fost usurat de 2400ron ?!? e prima data cand aud de un cost atat de mare la o corolla.
si eu am una si desi n-am dat nici un ban timp de 3 ani pe revizii am vazut totusi devizele si nu depaseau 1000ron nici macar la cea de 60.000km.
becuri toyota?!? nu stiu ce sa zic. daca sa rad sau sa plang ca mai exista oameni atat de creduli. da becurile din benzinarii sau magazine de profil sau generale, ce au???? piese de schimb se gasesc cu gramada. ca sa iti faci o idee, dupa ce am iesit din garantie am dat 300ron pe schimbat placute de frana (toate 4) cu tot cu manopera. placute de calitate !
nu inteleg.... sint uimit de costurile astea asa de mari de care spui tu. nici la pajero nu m-a costat 2400ron o revizie smile.gif)
M A R I A N
Am/am avut in familie Corolle cu ambele motoare 1.4 VVT-I si 1.6 DUAL VVT-I
Parerea mea este ca se merita cel de 1.6 pentru ca ai performante mai mari, e mai putin zgomotos decat cel de 1.4 si consuma la fel.
Motorul de 1.4 de pe fosta Corolla Hatchback "impinge" masina mult mai bine decat cel de 1.4 de pe actuala Corolla Sedan (care e mai grea)
Cat priveste preturile pieselor si implicit ale reviziilor...se spun o groaza de lucruri. Nici cu consumabile originale Toyota nu ajunge 2400 RON (asta daca vorbim de ceea ce se schimba in mod obisnuit la o revizie). Intotdeauna ai si varianta pieselor si consumabilelor de la alte firme (Mann, Nipparts etc) Becuri poti sa cumperi de oriunde, numai sigurantele trebuie sa cumperi de la Toyota.

Octavia vad ca are doar 4 airbaguri, n-are cruise control iar motorul ala de 1.6 mi se pare cam anemic...pana si 1.6-ele 16V de la Logan are mai multi cai putere... confused.gif
Si apoi gandeste-te...Skoda e din gama VAG:daca n-ai pe ea motor TDI inseamna ca degeaba ti-ai luat-o... tongue.gif laugh.gif
hara
[quote name='M A R I A N' date='Aug 6 2009, 03:40 AM' post='329850']
Parerea mea este ca se merita cel de 1.6 pentru ca ai performante mai mari, e mai putin zgomotos decat cel de 1.4 si consuma la fel.

S-a notat. Juriul (format din mine) a decis ca aceasta licitatie s-a desfasurat cu un singur competitor, Corolla, 1.6 VVTI, 124 CP, Luna, 13.800. Adjudecat!
Cand pun laba pe dansa va trimit note informative....
Sa auzim de bine!
S O R I N
O alegere buna si inteleapta ! smile.gif
ncristi
Eu asa fi ales octavia ... o masina extrem de fiabila,solida, pastreaza (incredibil de bine) pretul de revanzare chiar si in perioadele de criza, gasesti piese peste tot .... are multe avantaje.
Eu, dupa multe cercetari , am ajuns la concluzia ca octavia II este masina pe care o poti alege fara sa greseti in clasa din care face parte.

Oricum si corolla este ok....sa o stapanesti cu sanatate beer.gif
T u d o r
Sa o stapanesti sanatos. thumbsup.gif Probabil ca daca ai fi scris pe forumul Skoda acum te coborai dintr-o Octavie, dar alegerea ta e cea buna. smile.gif

Mie personal nu-mi place Corolla Sedan, arata a Hyundai din anii '90 dar nu pot sa nu recunosc ca e o masina fiabila, iar motorizarile nu se comparau.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.