Help - Search - Members - Calendar
Full Version: ajutor ca ..... o iau razna de ciuda !
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
mikiy
vw -ul meu a luat-o razna ....nu mi-am dat seama daca sa intimplat brusc sau in timp ! fenomenul care ma siciie se manifesta in felul urmator : accelerez si undeva la 2000 2200 de rot intra turbo, inainte cind intra turbina ma lipea de scaun iar viteza era direct proportionala cu acceleratia acuma insa intra turbina dar nu ma mai baga in scaun si de la 2700 de rot accelerez cam degeaba pt ca viteza nu mai creste decit daca schimb treapta de viteza !!!daca ar fi fost ambreajul cred ca s-ar fi manifestat la plecarea de pe loc : s-ar fi turat si nu ar fi plecat !!! .... cred ! sa fie vre-un furtun spart la intercoler sau prin alta parte ?
.... sau turbina .... se duce ?
daca ma pute-ti ajuta ..... va multumesc !!!!!!!!!!!!!!!!!!
guerilla
verifica maf-ul.
Cristi2
of, copii copii si haine rele...

1.locatia ??
2.masina ??

apoi mai vorbim.
mikiy
QUOTE (Cristi2 @ Aug 5 2009, 08:01 AM) *
of, copii copii si haine rele...

1.locatia ??
2.masina ??

apoi mai vorbim.

sighisoara . masina e un t4 , 2500 cc, 111 kw, motorina , 2001

QUOTE (guerilla @ Aug 5 2009, 12:27 AM) *
verifica maf-ul.







sincer nu stiu ce e : maf-ul ! daca ai putea explica mai detaliat .... daca se poate .
Diesel
MAF - senzorul admisiei. Ar trebui sa verifici toata admisia in general si turbina in particular. Sau un tester cu VAG-Com
eu cand am citit prima data am presupus ca ai un 1.9 TDI din 2001, am fost atat de aproape smile.gif
HalbaSus
Fum scoate ? Daca scoate fum negru mai mult decat deobicei (adica ceva de genul sepiei) atunci problema este cu siguranta de la admisie, masina nu primeste suficient aer, verifica furtunele care duc de la turbina catre motor. Daca nu scoate fum negru atunci posibil tot de la admisie, verifica MAF-ul.

Un test cu VAG-COM e posibil sa te lamureasca.

Oricum, roaga-te sa fie de la admisie, nu de la pompa de injectie...
mikiy
QUOTE (HalbaSus @ Aug 5 2009, 11:50 AM) *
Fum scoate ? Daca scoate fum negru mai mult decat deobicei (adica ceva de genul sepiei) atunci problema este cu siguranta de la admisie, masina nu primeste suficient aer, verifica furtunele care duc de la turbina catre motor. Daca nu scoate fum negru atunci posibil tot de la admisie, verifica MAF-ul.

Un test cu VAG-COM e posibil sa te lamureasca.

Oricum, roaga-te sa fie de la admisie, nu de la pompa de injectie...





undeva la 2800 3000 de ture scoate un fum negru de nu mai vad in oglinzi

QUOTE (Diesel @ Aug 5 2009, 11:30 AM) *
MAF - senzorul admisiei. Ar trebui sa verifici toata admisia in general si turbina in particular. Sau un tester cu VAG-Com
eu cand am citit prima data am presupus ca ai un 1.9 TDI din 2001, am fost atat de aproape smile.gif





debitmetru ? senzorul acela de pe furtunul de la filtrul de aer nu ?

QUOTE (HalbaSus @ Aug 5 2009, 11:50 AM) *
Fum scoate ? Daca scoate fum negru mai mult decat deobicei (adica ceva de genul sepiei) atunci problema este cu siguranta de la admisie, masina nu primeste suficient aer, verifica furtunele care duc de la turbina catre motor. Daca nu scoate fum negru atunci posibil tot de la admisie, verifica MAF-ul.

Un test cu VAG-COM e posibil sa te lamureasca.

Oricum, roaga-te sa fie de la admisie, nu de la pompa de injectie...





daca am avut montat un cip de putere sar putea sa se fi "dus " si altceva ?
HalbaSus
Daca scoate fum negru mult in zona de turbo atunci problema e clar de la admisie si nu de la injectie.
Verifica debitmetrul (MAF), furtunele turbo, sau turbina... ideea e ca motorul primeste prea putin aer, ori nu trage turbina (varianta cea mai grava), ori nu functioneaza corect debitmetrul, ori e crapat un furtun.
mikiy
QUOTE (HalbaSus @ Aug 5 2009, 12:18 PM) *
Daca scoate fum negru mult in zona de turbo atunci problema e clar de la admisie si nu de la injectie.
Verifica debitmetrul (MAF), furtunele turbo, sau turbina... ideea e ca motorul primeste prea putin aer, ori nu trage turbina (varianta cea mai grava), ori nu functioneaza corect debitmetrul, ori e crapat un furtun.





daca ar fi crapat un furtun, ar trebuii sa se vada ulei pe undeva sau nu ?
furtunul care vine de la filtrul de aer duce direct la turbina ?

QUOTE (HalbaSus @ Aug 5 2009, 12:18 PM) *
Daca scoate fum negru mult in zona de turbo atunci problema e clar de la admisie si nu de la injectie.
Verifica debitmetrul (MAF), furtunele turbo, sau turbina... ideea e ca motorul primeste prea putin aer, ori nu trage turbina (varianta cea mai grava), ori nu functioneaza corect debitmetrul, ori e crapat un furtun.






CUM VERIFIC DACA TRAGE TURBINA ?
mikiy
QUOTE (mikiy @ Aug 5 2009, 12:29 PM) *
QUOTE (HalbaSus @ Aug 5 2009, 12:18 PM) *
Daca scoate fum negru mult in zona de turbo atunci problema e clar de la admisie si nu de la injectie.
Verifica debitmetrul (MAF), furtunele turbo, sau turbina... ideea e ca motorul primeste prea putin aer, ori nu trage turbina (varianta cea mai grava), ori nu functioneaza corect debitmetrul, ori e crapat un furtun.





daca ar fi crapat un furtun, ar trebuii sa se vada ulei pe undeva sau nu ?
furtunul care vine de la filtrul de aer duce direct la turbina ?

QUOTE (HalbaSus @ Aug 5 2009, 12:18 PM) *
Daca scoate fum negru mult in zona de turbo atunci problema e clar de la admisie si nu de la injectie.
Verifica debitmetrul (MAF), furtunele turbo, sau turbina... ideea e ca motorul primeste prea putin aer, ori nu trage turbina (varianta cea mai grava), ori nu functioneaza corect debitmetrul, ori e crapat un furtun.






CUM VERIFIC DACA TRAGE TURBINA ?






gasesc undeva date tehnice despre principiul de functionare ?
Diesel
Cand Halba a zis furtun, s-a referit la un furtun de aer, nu de ulei. Poti ruga pe cineva sa tureze motorul si tu sa vezi ce fluiera pe sub capota.

Du masina la un service care poate testa VAG-COM. Nu ai Dacie cu carburator sa o poti repara pe strada.

PS: ar trebui sa reunim toate topicurile astea undeva si sa le aratam celor care vor sa isi cumpere masini sh (fara nici un apropo fata de cel care a initiat topicul)
absolutep0wer
QUOTE (mikiy @ Aug 4 2009, 11:43 PM) *
vw -ul meu a luat-o razna ....nu mi-am dat seama daca sa intimplat brusc sau in timp ! fenomenul care ma siciie se manifesta in felul urmator : accelerez si undeva la 2000 2200 de rot intra turbo, inainte cind intra turbina ma lipea de scaun iar viteza era direct proportionala cu acceleratia acuma insa intra turbina dar nu ma mai baga in scaun si de la 2700 de rot accelerez cam degeaba pt ca viteza nu mai creste decit daca schimb treapta de viteza !!!daca ar fi fost ambreajul cred ca s-ar fi manifestat la plecarea de pe loc : s-ar fi turat si nu ar fi plecat !!! .... cred ! sa fie vre-un furtun spart la intercoler sau prin alta parte ?
.... sau turbina .... se duce ?
daca ma pute-ti ajuta ..... va multumesc !!!!!!!!!!!!!!!!!!


e posibil sa fie din cauza filtrelor neschimbate:aer,motorina
DORU
QUOTE (mikiy @ Aug 5 2009, 12:18 PM) *
sighisoara . masina e un t4 , 2500 cc, 111 kw, motorina , 2001


Voi trece prin Sighisoara luna asta, daca va fi cazul, te ajut atunci.
Mi-e teama ca acel fum gros...zice ca turbo nu mai lucreaza...
Mircea104901
daca nu mai trage deloc, (si asta inseamna ca sub nici o forma), si scoate fum si cand o turezi pe loc si mai ales cand mergi.... cred ca turbina e praf. La mine astea au fost simptomele.

QUOTE (mikiy @ Aug 5 2009, 07:04 AM) *
undeva la 2800 3000 de ture scoate un fum negru de nu mai vad in oglinzi


ooo hooo, dupa mine, 95% e turbina. si faptul ca trage pe la 2000rpm, asa trage dieselul. Incearca sa urci o panta, pe care inainte o fluierai, sa vezi daca merge mai mult de a 2-a.
mikiy
QUOTE (Mircea104901 @ Aug 5 2009, 06:54 PM) *
daca nu mai trage deloc, (si asta inseamna ca sub nici o forma), si scoate fum si cand o turezi pe loc si mai ales cand mergi.... cred ca turbina e praf. La mine astea au fost simptomele.

QUOTE (mikiy @ Aug 5 2009, 07:04 AM) *
undeva la 2800 3000 de ture scoate un fum negru de nu mai vad in oglinzi


ooo hooo, dupa mine, 95% e turbina. si faptul ca trage pe la 2000rpm, asa trage dieselul. Incearca sa urci o panta, pe care inainte o fluierai, sa vezi daca merge mai mult de a 2-a.





cred ca multi dintre voi ati inteles gresit sau poate nu mam exprimat eu corespunzator ! deci : masina pleaca si acuma de pe loc ca si inainte .... turbina intra la aceleasi nr de ture ca si inainte ( se simte si se aude si fluieratul ca si inainte ) problema e ca undeva de la 2600-2700 de ture acceleratia merge dar viteza nu mai e acceasi !!!! fumul negru
provine de la soft unde cred ca iam marit debitul si presiunea din pompa era prea mare !!!!urc panta ca si inainte cu a 5-a insa nu ca inainte !parerea mea e ca totusi la presiune prea mare scapa pe undeva ..... ! nu aveam de gind sa o repar in strada ...... era doar o intrebare ca sa nu dau banii degeaba la " te miri cine " si sa ramin cu buza umflata dar se pare ca uniii .... ma rog .... asta e !!! va multumesc oricum !!!!
mikiy
QUOTE (DORU @ Aug 5 2009, 06:43 PM) *
QUOTE (mikiy @ Aug 5 2009, 12:18 PM) *
sighisoara . masina e un t4 , 2500 cc, 111 kw, motorina , 2001


Voi trece prin Sighisoara luna asta, daca va fi cazul, te ajut atunci.
Mi-e teama ca acel fum gros...zice ca turbo nu mai lucreaza...





Doru iti multumesc dar scuzama ca-ti spun acuma te contrazici singur..... am postat acum citeva luni tot pe acest forum un topic cu..... fum negru si gros ...!!!! raspunsul TAU de atunci era altul .... nu mi-o lua in nume de rau dar cred ca ori eu nu m-am exprimat corespunzator sau probabil tu nu ai inteles !!! masina merge foarte bine si acuma, problema e ca nu ca inainte !!!! am sa merg pe un tester ca sa ma conving insa ramin la parere ca totusi undeva am un furtun spart ! intrebare : daca scoti mufa de la debitmetru masina merge ca un disel simplu nu ?
turbina nu mai intra ... am dreptate ? ei daca scot mufa de la debitmetru si plec cu masina imi ramine cam jumate din putere >. cam asa ar trebuii sa se comporte si daca turbina nu ar mai functiona nu ? puterea motorului se simte in momentul in care intra turbina insa " continuuarea " nu mai e la fel ! FENOMENUL SE MANIFESTA CAM , CA LA UN COMPRESOR CARE ARE MONTATA O SUPAPA DE SIGURANTA CARE REFULEAZA LA O PRESIUNE DE .... ex 6 atmosfere .... DECI ORICIT AR MERGE COMPRESORUL PRESIUNEA NU POATE CRESTE MAI MULT !!!! DACA CREZI CA MA POTI AJUTA LASA UN NR DE TEL SI O ORA LA CARE SA NU DERANJEZ SI O SA TE SUN PT DETALIII ... ORCUM ITI MULTUMESC !
Lucian107416
Sper ca macar realizezi ca nu meriti nici raspuns, nici ajutor.
mikiy
QUOTE (Lucian107416 @ Aug 6 2009, 06:41 PM) *
Sper ca macar realizezi ca nu meriti nici raspuns, nici ajutor.




DECI E CLAR ...S-A INTELES TOTUL PE DOS .... !!! NU AM AVUT NICI CEA MAI MICA INTENTIE SA SUPAR PE CINEVA ! SINCER IMI PARE RAU DACA SA AJUNS AICI !! TOTUSI NU INTELEG DE CE " NU MERIT NICI RASPUNS NICI AJUTOR " ? NU CRED CA AM JIGNIT PE NIMENI ...ERAM DOAR CURIOS CE SE INTIMPLA CU MASINA MEA ...NU M ADRESAT NICI-UN FEL DE VORBE JIGNITOARE LA ADRESA NIMANUI ...!!!!ORICUM VA MULTUMESC !
klm
De ce tipi la noi, bre?! crezi ca nu vedem daca scrii cu litere normale?
mikiy
QUOTE (klm @ Aug 7 2009, 09:34 AM) *
De ce tipi la noi, bre?! crezi ca nu vedem daca scrii cu litere normale?




incepe sa semene a.... OTV !!! le multumesc totusi celor care au avut intentii bune pentru ca sfaturile au fost bune !!! problema era intradevar de la intercoler !!!
solmar
QUOTE (mikiy @ Aug 7 2009, 11:15 AM) *
incepe sa semene a.... OTV !!! le multumesc totusi celor care au avut intentii bune pentru ca sfaturile au fost bune !!! problema era intradevar de la intercoler !!!


musiu mikiy daca nu intelegi un fenomen nu inseamna ca nu exista. probabil ca n-ai citit niciodata regulile de convietuire pe un forum si probabil nu ti-a spus nimeni niciodata ca scrisul cu majuscule inseamna ca tzipi la cei cu care vorbesti.
n-are nimeni nimic de impartit cu tine. cand ti s-a scris ca nu vei primi un raspuns de fapt ti se atragea atentia ca ai scris cu majuscule. asta e toata tarasenia.
mikiy
QUOTE (solmar @ Aug 7 2009, 10:26 AM) *
QUOTE (mikiy @ Aug 7 2009, 11:15 AM) *
incepe sa semene a.... OTV !!! le multumesc totusi celor care au avut intentii bune pentru ca sfaturile au fost bune !!! problema era intradevar de la intercoler !!!


musiu mikiy daca nu intelegi un fenomen nu inseamna ca nu exista. probabil ca n-ai citit niciodata regulile de convietuire pe un forum si probabil nu ti-a spus nimeni niciodata ca scrisul cu majuscule inseamna ca tzipi la cei cu care vorbesti.
n-are nimeni nimic de impartit cu tine. cand ti s-a scris ca nu vei primi un raspuns de fapt ti se atragea atentia ca ai scris cu majuscule. asta e toata tarasenia.





se pare ca .... am facuto .... mersi oricum !! intradevar nici macar nu mi-a trecut prin cap care e "problema " !sincer imi pare rau ca majusculele mele au suparat pe cineva >>>>>> inca o data multumesc celor care mau inteles !
cucuci
care a fost problema pana la urma? furtunul de la intercooler spart cumva? tongue.gif
daewoo_espero_turbo
Dupa ce ca nu a explicat problema cum trebuie, mai avea si un tupeu iesit din comun fata asta biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.