Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Opel Kadett
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
viorel31930
sa-mi spuna si mie cineva daca se merita sa cumpar un kadett 1.3 S si care este sau ar trebui sa fie pretul :roll:
James Kilowatt
A avut un coleg de al meu unul, avea cam 160.000km. Motorul mergea bine, nu a avut cu el decat niste probleme cu aprinderea, insa nu foarte complicate, insa ruginea ca dracu', plus ca la viteze mai mari (130km/h) cam halea ulei, in jur de 1L la 500km, ceea ce e enorm. L-a dat cu 400€..... E adevarat ca nici el nu l-a avut de nou, l-a luat deja obosit, poate a fost prost intretinut.
Sergiu31814
Din ce an e opelul?
Nazareno Gabrielli
Vreau sa discut cu alti proprietari de Kadett-uri. Schimb de informatii despre motoare, unde se gasec piese mai ieftine, ce amortizoare sunt potrivite etc............
Nazareno Gabrielli
Intamplarea face sa am un Kadett 1,3 S.
pot sa-ti spun multe despre modelul asta dar mai intai spune-ne din ce an este masina si ce rulaj are? Si ce pret are?

In general sunt masini bune. rezistente in timp. Motorul poate merge pana la 400.000 de km fara sa-i faci nimic major.
Consumul de carburant ar trebui sa fie de 5-6 % in afara si 8-9 in oras.
Motorul este unul simplu, pe carburatie, patru cilindri in linie, cutie cu 5 viteze. E destul de confortabil. Al meu are scaun reglabil pe inaltime si asta e important daca esti mare.

Boala Kadett-urilor ar fi ca ruginesc la aripile din spate. Al meu nu a ruginit dar oricum l-am reconditionat pe tot de curand. L-am vopsit si am reparat ce era de reparat la exterior.

Un Kadett care arata bine si merge bine te costa in Bucuresti in jur de 2.000 de euro.
Cristian27953
Eu am avut un Opel Kadett 1.3 S si am fost multumit de el. Daca vrei sa vezi cit m-a costat si cum arata acceseaza site-ul www.opel.home.ro. Acolo o sa vezi ce reparatii am facut in 3 ani si cam care este pretul de vinzare. Piesele au in general pretul dublu ca Dacia spun unele piese nu toate si depinde de unde le iei. Nu recomand Paneuro !!! Daca te intereseaza iti dau eu magazine cu preturi decente si cu o calitate verificata. Una peste alta merita dar mare atentie la tabla. La ora asta toate sufera de rugina praguri, aripi si motoarele au deja 150.000 - 200.000 km. Bafta !!!
Nazareno Gabrielli
Vreau sa stiu de unde pot sa cumpar niste amortizoare de fata, ieftine si bune. Am gasit Sachs, la pretul de 1.650.000 de lei bucata. Stii ceva mai bun decat astea?
Eu am un Opel Kadett 13 S, tocmai l-am reconditionat si vreau sa-i mai schimb amortizoarele.



QUOTE(Cristian27953)
Eu am avut un Opel Kadett 1.3 S si am fost multumit de el. Daca vrei sa vezi cit m-a costat si cum arata acceseaza site-ul www.opel.home.ro. Acolo o sa vezi ce reparatii am facut in 3 ani si cam care este pretul de vinzare. Piesele au in general pretul dublu ca Dacia spun unele piese nu toate si depinde de unde le iei. Nu recomand Paneuro !!! Daca te intereseaza iti dau eu magazine cu preturi decente si cu o calitate verificata. Una peste alta merita dar mare atentie la tabla. La ora asta toate sufera de rugina praguri, aripi si motoarele au deja 150.000 - 200.000 km. Bafta !!!
V l a d
florin33136 a scris: "As fi interesat sa imi cumpar un Opel Kadett. Banii mei se invart undeva intre 1500-1800 Euro. Deci nu sunt multi. As vrea sa stiu o parere despre acest tip de masina si eventual, ce model, ce an, ar trebui sa caut...
Va multumesc anticipat"
Nazareno Gabrielli
Florine, poti sa cumperi un Kadett pe benzina sau unul pe motorina. daca vrei unul pe benzina poti avea unul pe carburatie sau pe injectie. Motorele cele mai mici pe injectie sunt de 1.4I sau cele mai mici pe carburatie sunt de 1.2 (asta daca te gandesti ca si mine la ultimul model de Kadett, adica cel numit E).
Depinde daca vrei unul coupe, cabrio, hatchback sau caravan.
Depinde daca vrei ceva care sa consume putin sau vrei ceva cu care sa alergi. Daca alegi varianta a doua poti lua un Kadett GSI de 1,8.
Da mai multe detalii si iti pot spune cam ce poti sa iei la banii pe care vrei tu sa-i dai pe masina.
florin33136
Ideea este ca am nevoie de o masina care sa consume putin si sa am cat mai putine probleme cu ea. Banii pe care ii pot investi sunt in jur de 1500-1800 euro. Si acestia cu ceva sacrificii. Deci nu vreau sa o cumpar si sa imi smulg parul din cap cand ajung cu ea acasa. smile.gif
La amanunte tehnice eu nu ma pricep. As vrea, daca se poate, sa imi recomandati ceva ce considerati ca este OK si se incadreaza in sumele mai sus mentionate.
De-asta am considerat necesar sa cer o parere aici.
Multumesc anticipat.
florin33136
Si inca o intrebare. Un prieten ar vrea sa stie o prere despre Opel Astra Caravan 1.9 DTI din 2000.
Nazareno Gabrielli
La bani pe care ii ai tu poti sa iti iei un Kadett 1,3. Cu doua usi (coupe) sunt ceva mai ieftine. Daca e hatchback si are 4 usi atunci unii cer cu vreo 200-300 de euro in plus.
Daca vrei sa consume putin, mai sunt unele Kadett-ri cu motor de 1.4 pe injectie.
In privinta problemelor pe care vrei sa nu ti le faca masina aici e o problema. La o masina veche nu poti sa prevezi ce anume o sa se strice si cand. depinde de gradul de uzura.
Bafta
Senator
:!: Nu toate masinile cu doua usi sunt coupé-uri :!:

Nu exista Kadett E coupé , e vorba doar de hatchback-ul cu doua usi !
Florin34887
Salut!
Am si eu un kadett (cel din subj) si as vrea sa stiu daca mai exista posesori de asa ceva si cum se descurca cu ele, ma refer la reparatii si reglaje la motor si injectie.
Am ceva probleme cu el si nu stiu cum sa-i dau de cap, am facut rost de documentatii dar nu cred ca ma ajuta prea mult in lipsa unui tester auto, si din 5 service-uri pe care le-am incercat -printre care si reprezentanta opel care mi-a raspuns cu nesimtire ca ei nu testeaza masini mai vechi de 10 ani, de parca masinile mai vechi nu ar trebui sa mai circule- asta era reprezentanta de la Bucuresti, iar la cea din Brasov mi-au zis ca au testerul defect si il folosesc pe al unora din maramures, dar ca sta doua saptamani la bv si doua dincolo. Am mai fost la inca unul... undeva prin colentina... si aia au zis ca nu au program de test pentru kadett. Apoi am fost la alt service LSG, am fost tare dezamagit de felul in care au interpretat datele... dupa ce au stat aproape doua ore pe ea fara sa stie ce sa vada pe monitor, m-au trimis sa imi cumpar sonda labda noua si debitmetru ca nu mai este in parametri, sa le pun pe astea noi, si apoi sa ma intorc la ei ca sa vada daca merge.
Concluzia: ia-ti masina noua si mai vedem daca iti mai trebuie ceva.
Si in sfarsit, mi-a recomandat cineva un service prin Floreasca -Gabrielle Service- un service de cartier... m-am cam desumflat cand am ajuns acolo, dar, spre deosebire de toate celelalte care erau construite la standarde foarte innalte, aici a avut tot ce i-a trebuit, si a si stiut ce sa faca astfel incat sa nu plec cu masina defecta de la el. Mi-a gasit un fir intrerupt la o sonda de temperatura, switchul de IDLE ramanea deschis, si semireglabilul din debitmetru dereglat.
De atunci - cam doi ani- masina mi-a mers foarte bine pana de curand cand a inceput sa faca iar figuri.
De aceea as vrea sa apelez la cei care se pricep, adica la voi, daca nu reusesc atunci ma voi duce iar la acel service.
Acum am o alta problema ciudata, masina merge normal, insa, uneori, in special cand motorul este rece, in ralanti, se simte ca si cand ar merge in 3 pistoane si turometrul cade la zero, dar motorul continua sa mearga insa cu o turatie ceva mai mica, 4-500ture (dupa ureche - relantiul normal fiind la 700) si parca innecat, daca ii dau un "spritz" isi revine. Asta o face cam o data la 2-3 zile.
Si mai e o problema. Din cand in cand, o data la 2-3 saptamani, nu vrea sa porneasca, simptom ca si cand s-ar fi dus carbunii de la electromotor, nu merge nici cu alimentare pe direct.
Cred ca v-am plictisit suficient cu povestile mele asa ca imi iau ramas bun si astept sa imi gasesc rezolvare la problemele pe care le am.
Senator
Banuiesc ca e vorba de un Kadett E . :roll:

Ce tip de motor are si din ce an e ?
Constantin53823
Salut
Sunt un viitor proprietar de kadett - sper adica.
Masina pe care vreau sa o iau e ok in schimb are un ambreiaj tare ca una pentru "incepatori" smile.gif blush.gif . Se pricepe cineva? Se poate schimba pur si simplu un cablu (de ambreiaj) si se rezolva problema sau poate fi mai grav.

Multumesc
adrian47392
De regula o pedala de ambreiaj tare inseamna disc de ambreiaj f uzat, subtire, placa de presiune trebuie apasata mai tare ca sa flambeze si sa elibereze discul.
George49456
Salutare,

Eu am luat un Vectra B cu ambreiaj tare si a trebuit sa-l schimb dupa foarte scurta vreme (placa, disc si rulment de presiune adica tot kitul) si nu e prea placut cand vine partea cu banii :-))) asa ca ai grija. Daca ambreiajul e hidraulic atunci cu siguranta e foarte uzat si nu ai cum sa-l mai reglezi, insa daca e cu cablu atunci se mai poate regla insa ti-as recomanda sa ai mare grija!
daniel47253
astra G ce fel de ambreiaj are...? hidraulic sau pe cablu...?
mihai37473
aceeasi problema o am si eu la un kadett E 1.6, carburatie, adica face "figuri" la rece
din ncate am inteles problema e de undeva din aprindere?!
daca ma insel sau nu, asta nu stiu...
sper sa intervina SENATOR...ca dupa cate am vazut e tatic in materie de opel...
cu mult respect...
mihai37473
cat de tare e cel ambreiaj?
foarte tare pana la jumate...dupa care e mai moale, sau invers?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.