Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Motoare de pe masinile Daewoo...
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Daewoo
daewoo_espero_turbo
LA Tico am inteles ca motorul de 0.8L in 3 pistoane...este copiat dupa un motor de Suzuki.
LA Matiz este acelasi motor ca cel de Tico, insa adaptat pe injectie.
La Espero am inteles ca motorul de 1.8L 95cp este copiat dupa cel de 1.8L de pe Opel Vectra...despre cel de 1.5 nu stiu mare lucru...iar despre cele de 2.0L stiu ca au fost aduse din Australia, de la Holden.
LA Cielo iarasi nu stiu de unde isi au radacinile motoarele de 1.5...desi am inteles ca cel de 1.5L 8v are la baza motorul de 1.6L 75cp folosit pe un model de Opel Astra.
La Leganza am inteles ca motorul de 2.0L 16v 133cp este original de Opel...nefiind fabricat de Daewoo...
Cel de pe Captiva (Winstorm) si Epica (Tosca) de 2.0L Diesel 150cp este fabricat tot de Daewoo, si este facut sub licenta WM Motori...
Cele de pe Aveo (Gentra) de 1.2L si 1.4 am inteles ca sunt concepute de Daewoo...
Cel de pe Nubira de 1.6L 16v 106cp habar nu am ce origini are...

Voi ce stiti despre motoarele de pe masinile Daewoo?
Astept pareri, contraziceri, chiar corectari....poate asa aflam si noi cate ceva despre motoarele de sub capota masinii noastre!!! thumbsup.gif
klm
Motoarele Daewoo nu merita un topic al lor; asa cum ai spus singur, toate sunt copiate (sau imprumutate) de pe modele de masini care nu se mai fabrica de ani buni; ce sa vorbesti despre ele?
daewoo_espero_turbo
Klm, respectele mele.
In primul rand am vrut un topic prin care se afle, proprietarii de masini Daewoo, ce au sub capota...
In al 2-lea rand, ca posesor de espero, ma bucura faptul ca am sub capota un motor de inspiratie GM (Opel), un motor in care pot avea incredere...
Tu crezi ca as fi preferat mai mult un motor conceput de coreeni, despre care se stie ca nu prea au experienta in domeniul auto, si sa fie mai putin fiabil???
Apropo: nu toate motoarele Daewoo sunt copiate sau imprumutate...

Vad ca Skoda are o imagine buna....si Seat la fel...si sub capota la ele se afla motoare Vw....asta inseamna ca nu merita apreciere pentru fiabilitate, si implicit nu merita sa vorbim despre ele???
Era mai "apreciata" vechea Skoda, cu motoare originale, care erau dezastru la partea tehnica?

Daca niste motoare nu se mai fabrica, inseamna ca nu au fost bune? Pai uita-te la mercedes-urile cobra care au fost un simbol al fiabilitatii.....motoarele alea nu se mai fabrica pentru ca nu au fost bune? rolleyes.gif

Regret, nu sunt de acord cu tine...
klm
Am zis ca nu merita un topic; de vorbit cred ca s-a vorbit la timpul lor.
NGZ
CITAT(klm @ Jul 8 2009, 03:50 PM) *
Am zis ca nu merita un topic; de vorbit cred ca s-a vorbit la timpul lor.


Si eu sunt de parerea lui klm (desi dupa cum vezi sunt posesor de Chevrolet).
Masinile Daewoo/Chevrolet au fost/sunt masini care isi merita banii, dar nu au nimic deosebit.
Ca sa poti sustine o discutie despre motoare ar trebui sa fie vorba despre ceva inovatii, caracteristici deosebite or motoarele Daewoo nu au nimic iesit din comun, cel putin eu asa consider.

PS Mi-e teama ca deschizant topicul asta n-o sa castigi tricoul.
daewoo_espero_turbo
Care tricou? Aaaa, daca te referi la tricourile alea inscriptionate, mi se pare ca s-a terminat concursul.... thumbsup.gif
Moreno23
Motoarele Daewoo sunt fiabile.Punct.Sunt cazuri de Nubira care au ajuns la 400000km fara nicio problema.Am avut Mercedes cobra 280E din 1980/ al doilea proprietar/ si am vndut-o la 240000km si mergea ca noua.Nu putem spune despre niste motoare care nu se mai fabrica ca nu merita atentia cuvenita.Adevarul e ca azi se fabrica masini cu mult plastic, piesele nu mai dureaza atat ca inainte, scopul producatorilor e sa se cumpere nu sa tina .
James Kilowatt
Topul mondial al constructorilor arata cam asa:

Toyota
GM
VAG
Hyundai
Ford

Cati din astia au benzinare deosebite pe masinile lor vandute in Europa? Hai sa zicem, VAG are TSI-ul si TFSI-ul care am putea spune ca e cel mai avansat. Ce naiba, supraalimentarea n-are decat vreo 60 ani iar injectia directa numai 45. De ceilalti nici nu mai comentez... VVT-ul de la Toyota o fi vre-o inventie din ultimul secol? whistling.gif

In materie de diesel, nu le-o fi jena liderilor mondiali sa mai vanda 2L si 126CP? Ma intreb daca nu e cel mai lesinat dizal de 2L de pe piata.
Macar "urmaritorii" au bunul simt sa scoata (VAG) sau sa cumpere (ceilalti) motoare diesel mai rasarite, insa tot cu tehnologii din secolul trecut...

LE
Piua 20, sunt nedrept, injectoarele piezo sunt din secolul asta, nu au decat 6 ani, insa au fost folosite prima oara de un constructor care nu figureaza in top5...
daewoo_espero_turbo
QUOTE (James Kilowatt @ Sep 3 2009, 09:52 AM) *
In materie de diesel, nu le-o fi jena liderilor mondiali sa mai vanda 2L si 126CP? Ma intreb daca nu e cel mai lesinat dizal de 2L de pe piata.


Nu cred ca le e jena, din moment ce VW vinde Passatul si cu motorul de 2L TDI si 110cp smile.gif))
James Kilowatt
Ei, e versiunea super-green-eco, au o scuza, absoarbe CO2 din atmosfera, e justificat
daewoo_espero_turbo
Acu' o dai in altele smile.gif)
James Kilowatt
voiam doar sa spun ca ala de 110CP e o versiune eco, mai sunt si cele de 143 si 170CP.
daewoo_espero_turbo
In fine, mi se pare slabut rau.

Un motor diesel reusit ( ca si putere cel putin ) e cel de la GM Daewoo aflat pe Daewoo Tosca/Chevrolet Epica - cel de 2.0L cu 150cp smile.gif)
James Kilowatt
Sper sa am ocazia sa il incerc in curand pe Cruze smile.gif

Nici 1.9 190CP de la fiat nu e rau. La economie si silentiozitate, pe mine m-a surprins f placut Subaru Legacy cu dieselul boxer. Nici unul nici celalalt nu sunt revolutii tehnologice, insa sunt exotice, unul e biturbo iar celalalt boxer, oarecum diferite de ce face restul lumii.
manole40iulian
aici iti dau dreptate.eu am o nubira cu 250000 km si merge beton.si pe drumuri de balta ,ca sunt din tulcea.am facut cu ea 65000 km in 20 de luni.
laurentiu
CITAT(daewoo_espero_turbo @ Sep 13 2009, 04:30 PM) *
Un motor diesel reusit ( ca si putere cel putin ) e cel de la GM Daewoo aflat pe Daewoo Tosca/Chevrolet Epica - cel de 2.0L cu 150cp smile.gif)


Adica GM-Fiat. GM a dat banii, Fiat a dat tehnica. Eu zic ca e incorect sa spui GM Daewoo atata timp cat Daewoo apartine de GM. E ca si cum ai spune Renault Dacia.
daewoo_espero_turbo
Laurentiu, tu tot nu intelegi ca brandul nu mai e Daewoo, ci GM-Daewoo? Nu are nici o legatura cu Renault-Dacia pentru ca brandul e Dacia, pe cand la coreeni brandul e GM-Daewoo.

Acu' ma luati cu istoria motoarelor, cu imprumuturi si tot felul de lucruri.

Daca e s-o iei asa, in motoarele Daewoo e si o urma de tehnologie Toyota, pentru ca Toyota si Daewoo au avut un parteneriat acum multi ani.
Asa si Hyundai am inteles ca a imprumutat tehnologie de la Mitsubishi tot in urma unui parteneriat.

Deci, la toate brandurile exista fel de fel de imprumuturi de tehnologie. Nu e nimic nou aici.

P.S. Nu mai e corect spus GM-FIAT pentru ca am inteles ca GM a pus punct parteneriatului cu Fiat. tongue.gif
laurentiu
CITAT(daewoo_espero_turbo @ Oct 4 2009, 05:29 PM) *
Laurentiu, tu tot nu intelegi ca brandul nu mai e Daewoo, ci GM-Daewoo? Nu are nici o legatura cu Renault-Dacia pentru ca brandul e Dacia, pe cand la coreeni brandul e GM-Daewoo.


Eu cred ca tu nu inelegi, ca nu numai eu incerc sa-ti spun ca nu exista GM Daewoo (ai spus-o de parca ar fi o alianta-ideea e ca formularea asta e incorecta). Daca pe unele piete mai exista denumirea de Daewoo este o chestie de marketing si nimic mai mult.
Iar acel diesel de 150 CP nu este un motor GM Daewoo (nu are cum sa fie asa), ci GM Fiat si am spus in postul anterior de ce. Daca ar fi asa ar fi insemnat ca Daewoo sa contribuie si ei cu ceva. Pai cu ce sa contribuie atata timp cand ei mai mereu au avut motoare de la altii?
James Kilowatt
Eu nu cred ca GM au pus punct prea tare colaborarii cu Fiat. Si opel si saab au diesele fiat inclusiv pe modele noi. Si daca nu ma insel, motoarele V6 de pe alfa sunt de fapt de origine holden, aka GM.

Oricum toata lumea colaboreaza cu toata lumea. Si motorul meu coreean de la hyundai, precum si fratele mai mare de 2L e tot italienesc de fapt (VM Motori)
daewoo_espero_turbo
Motoarele E-Tec, S-Tec, D-Tec , de la cine le au astia de la Daewoo???
Ca ai zis ca au motoare numai de la altii...

Daewoo exista... daca nu mai e in Europa inseamna ca nu exista? Brandul exista, si cu asta basta...
laurentiu
CITAT(daewoo_espero_turbo @ Oct 5 2009, 10:08 PM) *
Daewoo exista... daca nu mai e in Europa inseamna ca nu exista? Brandul exista, si cu asta basta...


Adica ne ceri o parere, o spunem, sari la gatul nostru ca nu stim si ne dai apoi peste bot "si cu asta basta".
Eu refuz sa iti mai raspund pentru ca accepti numai cum vrei tu. Daewoo apartine de GM, iar formularea GM Daewoo este incorecta. Formularea asta se foloseste in cazul aliantelor (asa cum a fost GM Fiat).
daewoo_espero_turbo
Mai Laurentiu, n-am nimic cu tine mai, nu mai tresarii asa, ca suntem in familie pe aici rolleyes.gif

GM Daewoo nu e precum GM Fiat sau GM Opel, pentru ca brandul Daewoo nu mai e Daewoo, ci GM-Daewoo. Nu am zis GM Daewoo pentru ca Daewoo apartine de GM , ci pentru ca GM-Daewoo e noul Daewoo.
Asta e noul nume al brandului : GM Daewoo.

P.S. Imi pare rau pentru tonul adoptat ieri in acel post. Sper sa ma scuzi... unsure.gif

tatuzu
Daca nu ma inseala memoria DAEWOO au fost cumparati de GM acum cativa ani deci situatia este similara cu RENAULT-DACIA-NISSAN.
Daca parteneriatele din punctul de vedere al motorizarilor nu ne mai mira, ce spuneti de o masina produsa in aceeasi fabrica dar vanduta sub doua marci diferite(suzuki sx4-fiat sedici etc)?
adrian_r5
QUOTE (tatuzu @ Apr 30 2010, 10:18 PM) *
ce spuneti de o masina produsa in aceeasi fabrica dar vanduta sub doua marci diferite(suzuki sx4-fiat sedici etc)?


... ce sa mai spunem ... decit ca sint altele si mai tari - adica vindute sub 3 "marci diferite" biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.