Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Noul Volkwagen Polo
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Volkswagen
feexter
Interesant !
feexter
Trendline 1.2, 60CP, manuala 5 viteze, 8,867 euro fara TVA, 10,552 euro cu TVA
1.2, 70CP, manuala 5 viteze, 9,316 euro fara TVA, 11,086 euro cu TVA
1.6 TDI,75CP, manuala 5 viteze, 10,466 euro fara TVA, 12,455 euro cu TVA

Comfortline 1.2, 60CP, manuala 5 viteze, 10,092 euro fara TVA, 12,009 euro cu TVA
1.2, 70CP, manuala 5 viteze, 10,541 euro fara TVA, 12,544 euro cu TVA
1.4, 85CP, manuala 5 viteze, 10,994 euro fara TVA, 13,083 euro cu TVA
1.6 TDI,90CP,manuala 5 viteze, 12,563 euro fara TVA, 14,950 euro cu TVA
1.6 TDI,105CP,manuala 5 viteze,12,816 euro fara TVA,15,251 euro cu TVA
90CP,DSG 7 viteze,13,516 euro fara TVA, 16,087 euro cu TVA

Highline 1.4, 85CP, manuala 5 viteze, 11,755 euro fara TVA, 13,988 euro cu TVA
1.6 TDI,75CP, manuala 5 viteze, 12,452 euro fara TVA,14,818 euro cu TVA
1.6 TDI,90CP, manuala 5 viteze,13,322 euro fara TVA, 15,853 euro cu TVA
1.6 TDI,105CP,manuala 5 viteze,13,577 euro fara TVA, 16,157 euro cu TVA
90CP, DSG 7 viteze,14,276 euro fara TVA,16,988 euro cu TVA
G e o r g e
exista arie speciala pentru dealeri. de ce nu postezi acolo ?
GabiA
Ce motoare meseriase:
1.2 60 de cai, 1.2 70 de cai turned.gif
Penibil. In 2009 un constructor ofera asemenea bijuterii tehnice.
Pai cum sa zic, un logan amarat de 1.4 e racheta fatza de polo ala.
Forma fara fond! Trebuie sa fii un pic cu ochelarii de cal sa iti iei asa ceva ninja.gif
DORU
Ma scuzi ca-mi exprim aici parerea, dar NUMAI in RO lumea isi cumpara motoare mari si masini scumpe ca altfel simte rusine, in alte tari se cumpara dupa buget si nevoi, nu pt fala ! verymad.gif
feexter
QUOTE (GabiA @ Jul 8 2009, 09:55 PM) *
Ce motoare meseriase:
1.2 60 de cai, 1.2 70 de cai turned.gif
Penibil. In 2009 un constructor ofera asemenea bijuterii tehnice.
Pai cum sa zic, un logan amarat de 1.4 e racheta fatza de polo ala.
Forma fara fond! Trebuie sa fii un pic cu ochelarii de cal sa iti iei asa ceva ninja.gif


Consum de 3,6 litri și 96 g/km CO2 impun noi standarde la modelele cu cinci locuri

Cinci motoare noi; pentru prima dată TSI și Common-Rail-TDI pentru Polo

ESP și sistemul de asistență la pornirea în rampă disponibile în serie;

Modificări esențiale în comparație cu generația anterioară

* Toate propulsoarele respectă standardele de emisii Euro-5
* Reducere cu până la 30 de procente a consumului de carburant
* Versiunea cu BlueMotionTechnology impune nou standarde cu un consum de carburant de numai 3.6 litri
* Cutia DSG inovatoare cu 7 trepte este disponibilă pentru prima dată la modelul Polo
* Primul model din clasa A0 care respectă noile standarde mai stricte pentru EuroNCAP de 5 stele
* Greutatea caroseriei redusă cu 7.5 procente; greutatea de ansamblu redusă cu 2.5 procente
* ABS în versiunea standard de echipare ? în întreaga lume
* ESP în versiunea standard de echipare ? pe toate piețele importante din Europa
* Airbag pentru zona capului și toracelui în versiunea standard de echipare ? pe toate piețele importante din Europa
* Lumini statice de viraj, integrate în proiectoarele de ceață
* Sisteme audio și de navigație de la modelele din clasele superioare (Golf, Passat)
* Un nivel de calitate complet nou pentru clasa A0
* Cele mai bune performanțe de asigurare la clasa A0

- Era vorba de gama Polo ...Dar exista si alte modele facute de acelasi "constructor" precum : VW R32, Golf GTI VI sau Scirocco R = 2.0 TSI de 265 CP - toate cu aceleashi motorizari .

QUOTE (G e o r g e @ Jul 8 2009, 11:25 AM) *
exista arie speciala pentru dealeri. de ce nu postezi acolo ?

Ok sorry !
GabiA
QUOTE (feexter @ Jul 10 2009, 03:55 PM) *
Consum de 3,6 litri și 96 g/km CO2 impun noi standarde la modelele cu cinci locuri
La ce motor va referiti?

Cinci motoare noi; pentru prima dată TSI și Common-Rail-TDI pentru Polo
TSI-ul cu siguranta e deosebit. Sper ca va fi pus si pe alte modele vw sau seat si sa inlocuiasca vechiul si gurmandul 1.6 102 cp! Doar sa nu aiba un pret gen 15k E

ESP și sistemul de asistență la pornirea în rampă disponibile în serie;
O dotare care nu ar trebui sa lipseasca de la nici o masina

Modificări esențiale în comparație cu generația anterioară

* Toate propulsoarele respectă standardele de emisii Euro-5
Pt mine cel putin ma intereseaza mai putin. Daca e Euro 4 e ok. Dar normele obligatorii pentru euro 5 se vor aplicat in UE in curand
* Reducere cu până la 30 de procente a consumului de carburant
30% fata de ce? la ce motor va referiti?
* Versiunea cu BlueMotionTechnology impune nou standarde cu un consum de carburant de numai 3.6 litri
* Cutia DSG inovatoare cu 7 trepte este disponibilă pentru prima dată la modelul Polo
Buna cutia DSG dar 7 trepte pentru doar 90 de CP nu cred ca se merita
* Primul model din clasa A0 care respectă noile standarde mai stricte pentru EuroNCAP de 5 stele
probabil asa este
* Greutatea caroseriei redusă cu 7.5 procente; greutatea de ansamblu redusă cu 2.5 procente
Excelent
* ABS în versiunea standard de echipare ? în întreaga lume
Majoritatea masinilor au in standard abs
* ESP în versiunea standard de echipare ? pe toate piețele importante din Europa
F bine
* Airbag pentru zona capului și toracelui în versiunea standard de echipare ? pe toate piețele importante din Europa
De bun simt
* Lumini statice de viraj, integrate în proiectoarele de ceață
Faptul ca se aprinde cate un far de ceata la viraje e ok, dar nu mi se pare o revolutie tehnologica. Diferenta mare fata de lumini adaptive
* Sisteme audio și de navigație de la modelele din clasele superioare (Golf, Passat)
Nu m-a impresionat sonorizarea de pe golf
* Un nivel de calitate complet nou pentru clasa A0
Probabil
* Cele mai bune performanțe de asigurare la clasa A0
Nu prea am inteles ce ati vrut sa spuneti

- Era vorba de gama Polo ...Dar exista si alte modele facute de acelasi "constructor" precum : VW R32, Golf GTI VI sau Scirocco R = 2.0 TSI de 265 CP - toate cu aceleashi motorizari .

Nu comparam mere cu pere (1.2 60 cp si R32)

Opel ofera din 2000 motor de 1 litru si 60 cp.
La noul polo 1.2 e urmasul lui 1.2 55 cp de pe fabia si 1.2 70 cp e urmasul lui 1.2 64???
1.4 85 cp e vechi si el echipand gama seat de vreo 5 ani. Si totusi unde e tehnologia germana???

Cat despre gama tdi e foarte bine ca au renuntat la vechiul 1.9.
Cat despre preturi polo concureaza cu succes masini din clasa compacta la niveluri asemantoare de dotari si motorizari!


Doru, tu de ce ai masina cu motor de 200 cp? Exista si pe gama skoda motoare pentru de 1.4 75, 80 cp thumbsup.gif doar trebuie sa ramanem la stadiul de motorizare de dacie. De ce sa nu conducem si masini cu motoare decente??(nu m-am referit la motoare de 300 cp si 50 de mii E)

Just my point of view.
Bafta
22nst
Frumos Polo asta nou smile.gif
DORU
QUOTE (GabiA @ Jul 10 2009, 11:08 PM) *
Doru, tu de ce ai masina cu motor de 200 cp? Exista si pe gama skoda motoare pentru de 1.4 75, 80 cp thumbsup.gif doar trebuie sa ramanem la stadiul de motorizare de dacie. De ce sa nu conducem si masini cu motoare decente??(nu m-am referit la motoare de 300 cp si 50 de mii E)

Just my point of view.
Bafta


Am inceput cu Lada 1200 si 1500, de 54 si 75CP, apoi am trecut pe Skoda Favorit de 58CP, apoi Felicia Combi de 68CP...apoi 115CP pe Octavia 1.9TDI cand am aflat de 1.8T. De atunci, am visat NUMAI la 4x4 cu aceasta motorizare. Pe care mi-am permis-o Second-Hand abia in 2006 toamna.

Dupa cum vezi, am plecat de jos. Cred ca este un lucru bun pt orice sofer fara experienta. Apoi, pe 4x4 la Skoda aveai de ales de la 90/101 CP diesel si 150CP otto, la SH am luat ce am gasit mai bun la acea vreme.

De ce in prezent am peste 200CP ? Pt ca ii si folosesc lunar...dar eu am deja 17 ani de soferie si cateva sute de mii de km la activ, asa ca experienta ma ajuta sa-i folosesc cu cap.

Am inteles pct tau de vedere, dar pt novici, oameni cu buget redus sau soferi linistiti exista o oferta in toate gamele. Doar ei ar trebui sa-si cunoasca lungul nasului.

Respect lor,
Doru
feexter
[quote name='GabiA' date='Jul 10 2009, 11:08 PM' post='326341']
[quote name='feexter' post='326285' date='Jul 10 2009, 03:55 PM']Consum de 3,6 litri și 96 g/km CO2 impun noi standarde la modelele cu cinci locuri
La ce motor va referiti?

1. Din categoria noilor motoare fac parte toate cele trei propulsoare TDI (motoare turbodiesel cu injecție directă); grație sistemului de injecție Common-Rail utilizat pentru prima dată la modelul Polo, acestea funcționează nu doar eficient, dar și confortabil. Potențialul oferit de motoarele TDI este demonstrat în mod reprezentativ de versiunea Polo 1.6 TDI cu 66 kW / 90 CP: împreună cu un pachet „BlueMotionTechnology“, acesta se remarcă printr-un consum mediu de 3,6 litri la 100 kilometri și emisii de 96 g/km CO2, fiind modelul cu cinci locuri cu cel mai mic consum de carburant și cel mai redus nivel de emisii de noxe din lume. Pachetul „BlueMotionTechnology“, respectiv propulsorul TDI de 90 CP este disponibil în versiunile de echipare „Comfortline“ și „Highline“.


Trei pachete de preturi din cele 16 disponibile : pt a va face o idee ! sau o alta idee !

Trendline 1.2, 60CP, manuala 5 viteze, 8,867 euro fara TVA, 10,552 euro cu TVA;
Comfortline 1.4, 85CP, manuala 5 viteze, 10,994 euro fara TVA, 13,083 euro cu TVA;
Highline 1.4, 85CP, manuala 5 viteze, 11,755 euro fara TVA, 13,988 euro cu TVA;

Video cu Noul Polo - : Video Polo !

Pentru inscrieri Drive Test acest model sau oricare alt model aici - : Inscrieri Drive test Noul Polo sau alt model VW la PBN
klm
Foarte scump!
GabiA
QUOTE (feexter @ Jul 13 2009, 01:08 PM) *
Trei pachete de preturi din cele 16 disponibile : pt a va face o idee ! sau o alta idee !

Trendline 1.2, 60CP, manuala 5 viteze, 8,867 euro fara TVA, 10,552 euro cu TVA;
Comfortline 1.4, 85CP, manuala 5 viteze, 10,994 euro fara TVA, 13,083 euro cu TVA;
Highline 1.4, 85CP, manuala 5 viteze, 11,755 euro fara TVA, 13,988 euro cu TVA;


Cat sa mai dureze prosteala asta pe fatza? Cand va ajunge VW sa nu mai tepuiasca cumparatorii cu modele scumpe si motoare vechi si obosite? Ofera si motoare mai bune dar la preturi foarte mari. Cele care sunt accesibile sunt varza.
Din pacate la unii romanasi daca e vw i se pare ca are ferrari teehee.gif
feexter
Noul Ferrari California (motor de 4300 cm cubi, cu 8 cilindri in V , CO2 la doar 310g/km.) Pret 246.980 de euro cu TVA inclus

NOUL LOGAN : Preference 1.5 dCi 85 CP 9150 EUR 38845.41 RON
Ambiance 1.5 dCi 70 CP 8000 EUR 33963.20 RON
Laureate 1.5 dCi 85 CP 10050 EUR 42666.27 RON



dinudragos
e ieftina dar are motoru foarte puturos
ce poti sa faci cu un motor de 100 CP dise
eu as prefera golf 6 1.4 l de 122 CP trendline-17.500 apx.
confortline-18.000 apx.
highline 18.500 apx
scump dar accelereaza in 9.5 sec (4,5 usi)biggrin.gif:D:D:D
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.