Help - Search - Members - Calendar
Full Version: probleme baterie?sau ce?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
florin82141
se poate sa ma lase bateria la masina fara sa se aprinda martorul de la baterie?asa sa intamplat la mine.mai dimineata am observat ca stergatoarele nu mai au aceiasi viteza si acuma pe seara am vazut ca bateria abia mai invarte motorul.este posibil sa ma lase bateria fara sa ma anunte nici un martor?sau sa fie un scurt ceva verymad.gif
Mariustom
O simplă măsurare a tensiunii pe baterie cu motorul oprit și pornit, după vreun minut, ai făcut ? whistling.gif
florin82141
nu am aparat de masurat si nu am pe cineva care sa ma ajute.ca aici unde sunt eu sambata si duminica toata lumea se relaxeaza verymad.gif .dar ce sa fie oare........vad ca acuma nu mai porneste deloc.aaaaaaaaaa am uitat.am luat o baterie care este buna si am schimbat-o cu a mea.a mers putin dupa care a urcat relantiul la 1000 de ture, sau apris pe rand martori in bord si apoi sau stins toate becurile la bord inclusiv kilometrajul .decat motorul mai mergea.nu imi pot da seama ce poate avea.si dak ma duc la service luni ma programeaza cine stie cand...........deci......de la baterie nu este.alternatorul oare?????dar nu sa aprins bateria in bord deloc.decat la pornire si atat.in timpul mersului nu. confused.gif
NGZ
Ai spus ca ai remarcat ca stergatoarele aveau o viteza mai mica decat de obicei. Presupun ca motorul era pornit in acel moment.
In timpul functionarii motorului totul se alimenteaza de la alternator si, in consecinta, nivelul tensiunii ar trebui sa fie corespunzator. Daca in timp ce motorul este in functiune, tensiunea scade sub cea normala, atunci inseamna ca ai probleme cu alternatorul sau cu echipamentul de reglare a acestuia. Asa ca la service.
Chiar daca nu ai aparat de masurare poti face un test. Monteaza o baterie buna, aprinde farurile pe faza scurta (sau lunga) si apoi porneste motorul. Daca dupa pornirea motorului lumina farurilor creste in intensitate, inseamna ca alternatorul functioneaza corect, vinovata fiind bateria.
sgh_milano
asta am patit si eu , la mine la vectra c era alternatoru ars;)
florin82141
QUOTE (NGZ @ Jul 4 2009, 07:42 PM) *
Ai spus ca ai remarcat ca stergatoarele aveau o viteza mai mica decat de obicei. Presupun ca motorul era pornit in acel moment.
In timpul functionarii motorului totul se alimenteaza de la alternator si, in consecinta, nivelul tensiunii ar trebui sa fie corespunzator. Daca in timp ce motorul este in functiune, tensiunea scade sub cea normala, atunci inseamna ca ai probleme cu alternatorul sau cu echipamentul de reglare a acestuia.

asta cred ca toata lumea mai are putina cunostinat generala de ce face alternatorul sai ce rol are el.am schimbat bateria si imi face aceiasi figura.a pornit ffff usor ca este bateria buna dar dupa 1 min a crescut relantiul ca si cum alternatorul ar vrea sa incarce bateria si apoi dupa ce am aprit motorul abia a mai invartit.nu stiu ce sa zic.abia astept ziua de luni sa vad ce drak are ca sunt foarte curios.

QUOTE (sgh_milano @ Jul 4 2009, 09:01 PM) *
asta am patit si eu , la mine la vectra c era alternatoru ars;)

este vreo diferenta intre vectra si signum la alternator oare?ca sa stiu daca pot sa caut si la dezmembrari.si inca ceva....chiar sa nu se aprinda nici un bec in bord?
sgh_milano
QUOTE (florin82141 @ Jul 4 2009, 09:02 PM) *
QUOTE (NGZ @ Jul 4 2009, 07:42 PM) *
Ai spus ca ai remarcat ca stergatoarele aveau o viteza mai mica decat de obicei. Presupun ca motorul era pornit in acel moment.
In timpul functionarii motorului totul se alimenteaza de la alternator si, in consecinta, nivelul tensiunii ar trebui sa fie corespunzator. Daca in timp ce motorul este in functiune, tensiunea scade sub cea normala, atunci inseamna ca ai probleme cu alternatorul sau cu echipamentul de reglare a acestuia.

asta cred ca toata lumea mai are putina cunostinat generala de ce face alternatorul sai ce rol are el.am schimbat bateria si imi face aceiasi figura.a pornit ffff usor ca este bateria buna dar dupa 1 min a crescut relantiul ca si cum alternatorul ar vrea sa incarce bateria si apoi dupa ce am aprit motorul abia a mai invartit.nu stiu ce sa zic.abia astept ziua de luni sa vad ce drak are ca sunt foarte curios.



la mine a mers 50m si apoi sa aprins la bord , ledul cu bateria , precizez ca seara am oprit masina fara probleme!
florin82141
[/quote]
la mine a mers 50m si apoi sa aprins la bord , ledul cu bateria , precizez ca seara am oprit masina fara probleme!
[/quote]

la mine nu sa aprins nimic in bord.tocmai asta este problema ca nu m-a anuntat nimic.tocmai de asta ma gandesc ca poate scap si nu este alternatorul
Mariustom
CITAT(florin82141 @ Jul 4 2009, 11:04 PM) *
... abia astept ziua de luni sa vad ce drak are ca sunt foarte curios
...si inca ceva....chiar sa nu se aprinda nici un bec in bord?

Șiii ??? Până la urmă ?
florin82141
whistling.gif eeeeeeeeee,doar alternatorul,si ca sa fie treaba treaba nu am putut sa fac rost de piese sa al repar si a trebuit sa cumpar altul sh,dar verymad.gif fara prea multi km
NGZ
Sa intelegm ca acuma totul e OK ?
florin82141
QUOTE (NGZ @ Jul 11 2009, 01:19 PM) *
Sa intelegm ca acuma totul e OK ?

da.acuma totul este bine dar ce nu sunt impacat este,ce de nu mi sa aprins nici un bec in bord.ma refer la martorul de la baterie.pur si simplu motorul a ramas turat la 1000 de ture si sau stins pe rand toti consumatori din masina
NGZ
Poate e ars becul.
Mariustom
CITAT(florin82141 @ Jul 4 2009, 02:51 PM) *
...deci......de la baterie nu este.alternatorul oare?????dar nu sa aprins bateria in bord deloc.decat la pornire si atat.in timpul mersului nu. confused.gif


Dacă e așa cum zice acolo, nu-i ars becul wink.gif
Și totuși ... de ce nu s-a aprins martorul baterie ??? confused.gif
ninja.gif
florin82141
pana sa schimbe aternatorul mecanicul a verificat cu cat incarca si arata 11 parca.sau ceva de genul asta
deci mai incarca saracu dar nu cat trebuia.poate din cauza asta nu sa se aprinda becul de la baterie?eu asa gandeam.acuma dati-va si voi cu parerea
Mariustom
Florin, ~11V e cam tensiunea bateriei, alternatorul cred că nu încărca.
Saaau, ca să fiu și mai exact, mai e o posibilitate, mult mai plauzibilă: alternatorul era bun, doar releul de încărcare bușit. Sau puntea de diode. Sau ...
Oricum, indiferent care era cauza, la 11 V (chiar și la mai mult) tot ar fi trebuit să ți se aprindă martorul baterie din bord.
Ffff serios !!!
Acolo mai ai o problemă !!!
florin82141
nu inteleg.vrei sa spui ca inca s-ar putea sa mai am o problema?ca vada ca acuma masina merge bine si de incarcat incarca cat trebui.
NGZ
CITAT(florin82141 @ Jul 12 2009, 10:41 AM) *
nu inteleg.vrei sa spui ca inca s-ar putea sa mai am o problema?ca vada ca acuma masina merge bine si de incarcat incarca cat trebui.

Mariustom are dreptate, in timpul in care motorul este pornit la bornele bateriei trebuie sa fie asproximativ 14 V (nu imi amintesc exact plaja, parca intre 13,8 si 14,3 V). Pentru a nu avea surprize neplacute ar fi bine sa treci pe la service.
Mariustom
Florin, acea măsurătoare (~11V) s-a făcut cu alternatorul ... vechi. Așa am înțeles.
La unele mărci, releul de încărcare se află pe alternator, dacă și la tine e la fel, atunci odată schimbat alternatorul s-a schimbat și releul wink.gif.
Din câte țin minte ziceai că nu ai un aparat de măsură, că ți-aș fi recomandat să măsori tensiunea pe baterie, la vreo 2 min după ce pornești motorul. Dacă ai posibilitatea, fă-o.

Șiii, ți-aș recomanda, pt evitarea altor probleme electrice nesemnalizate, să rezolvi și problema neaprinderii martorului baterie din bord thumbsup.gif
ninja.gif
florin82141
am verificat asa cum ai zis tu.si imi indica 14.1.nu stiu ce sa zic dar sper sa nu mai am probleme de genul asta pt ca deja am este in plan sa investesc ceva bani pt a schimba confused.gif volanta care bate si nu mai am nevoie si de alte defecte
Mariustom
Dacă e 14,1 V, atunci e bun.
Te referi la volanta ... Opelului ?????? ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif
florin82141
QUOTE (Mariustom @ Jul 12 2009, 08:58 PM) *
Dacă e 14,1 V, atunci e bun.
Te referi la volanta ... Opelului ?????? ohmy.gif ohmy.gif ohmy.gif

ma bucur ca incarcarea este bina.am scapat de o problema whistling.gif si da, este vorba de volanta de la opel.bate,dar se aude mai rau cand se incinge motorul.am vorbit cu un prieten din germania sa imi comande piesa ca este mai ieftina ca in danemarca unde lucreze eu, si ma sfatuit ca la operatiunea asta este indicat si schimbarea chitului de ambreaj verymad.gif pt a evita alte neplaceri.am inteles ca se strica si disc sau rulment ceva.sau ceva parghi hidraulice.asa sa fie?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.