Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Mazda 323
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Mazda
Lucian3
Ce parere aveti de modelul Mazda 323 fabricatie pana in anii 90.
Pareri pro si contra daca aveti din experienta voastra.
Multumesc
Calin3
Foarte buna, fiabila si motorizare de exceptie. Sint incepator dar am carnet de 27 ani si mazda 323 de 7 ani


[ Acest mesaj a fost modificat de : de 2003-04-30 20:24 ]
OMEGA
din cate stiu eu mazda pentru 323 pune la dispozitie un break cu aliura sporitva super misto
eugen1
AM O MAZDA 323 F CU MOT 1.6 16V DE 2ANI SI SUNT FOARTE MULTUMIT DE EA.ESTE O MASINA FOARTE NERVOASA SI STABILA IN SITUATII LIMITA.O SINGURA PROBLEMA ARE:PIESELE NOI SUNT SCUMPE.POATE MA AJUTA CINEVA SA MAI GASESC CATE CEVA LA EA.
Lucian3
Eu am modelul 323 an 87, 3 usi motor 1.5cc si sunt foarte multumit de ea. Are 220. 000Km la bord ( nu stiu daca sunt reali dar motorul nu are nici un fel de problema), si nici caroseria nu are probleme cu rugina.
Ce ziceti de un Fun club Mazda?
bogdan8
pt. eugen

nu sunt sigur,dar cred ca te pot ajuta in legatura cu piesele si nu numai. telefonul meu este 0723 602 382.in principiu sunt si dealer mazda dar mai bine te pun in legatura cu un coleg de al meu care se ocupa numai de asta si vorbiti intre voi eventual.
apropo,am o promotie la mazda 323. pleaca de pe la 10290 cu avans min 20%, maxim 50 % ,intre 1 an si 4 ani.
daca esti interesat,cauta-ma si mai vorbim.
[addsig]
Androne30051
Am o Mazda 323 din '88, hatchback, motor 1400 carburatie , 5 usi. Modelul asta de masini au fost meseriase rau. Fiabile, nu cad repede nici chiar pe gropile noastre. A mea merge si acum si dupa ultimele comparatii nici nu consuma mai mult decat un clio din 2002, adica 9.5 in oras si 6.75 afara. Confort are, usile se inchid si acum foarte bine iar motorul se comporta inca foarte bine. Cand ii schimb antigelul, apa este curata, nu tu rugina, nu tu impuritati. Ce mai o masina pe cinste. Singura problema la masina asta este ca in '88 s-au facut doua modele, iar modelul meu este cel in care predomina vacuumurile. Are vacuum la shock, la clapeta carburatorului, iar daca s-a spart vreun furtunas din asta si nu stii NU MAI PORNESTE! Shockul meu nu mai functioneaza intrucat sonda este undeva pe chiulasa, si are un bimetal ca la termostat, cand se incalzeste atunci actioneaza vacuumurile si isi revine la turatia normala. Stie cineva despre ce vorbesc pentru ca nici Al Padrino nici Paneuro nu stiu!
Iulian HondaFan
Si eu am avut o 323 model 1991, hatchback 3 usi cu transmisie automata in 4 trepte si AC. nu avea ABS, geamuri/oglinzi electrice si nici inchidere centralizata.

Varianta americana era cu motor de 1.6l (82CP,120Nm). in 1990 modelul a fost complet schimbat fata de generatia anterioara, iar sedanul a fost botezat 323 Protege, iar mai tarziu a fost denumit doar Protege. ultimul an pentru acest model a fost 1995.

modelele 323/protege de dupa 1995 au fost mai bune si mai fiabile.

323 a fost introdusa in 1980.

Interesant de stiut este ca Fordul a facut a 4-a generatie de Escort copiind acest model Mazda 323 (1990-1995), dupa ce si a 3-a generatie avea elemente imprumutate de la mazda 323. din nefericire promovand reduceri ale costurilor de fabricatie fara limite, Escorturile nu au fost niciodata la nivelul surorilor 323 construite de Mazda, chiar daca dupa 1995 Ford a corectat multe din probleme si Escorturile dintre 1995 si 1999 au fost la un nivel mai bun.

Mazda pt. Ford, Mitsubishi pt. Chrysler si Suzuki pt. GM au fost principala sursa de inspiratie pentru cele mai multe din masinile subcompacte/compacte construite de marcile americane incepand cu anii '80 si pana la Focus, ceea ce este un omagiu adus designerilor si constructorilor marcilor japoneze.

Revenind la experienta mea cu 323:

inainte sa plec din Ro imi placeau mult Escorturile ( tipii de la ProTV aveau unele la vremea aceea in Ro). cand a venit vorba sa caut masina in USA in 2000 m-am uitat dupa Escorturi, chiar am vazut vreo 2, dar in final am aflat de 323 si m-am hotarat pentru "the real thing".

Am folosit acest 323 din sep 2000 in oct 2001.Nu am fost asa de norocos ca voi, am mers vreo 31.000km si am bagat cu totul vreo 5000$ in chestia asta:
2300$ pretul initial,
1000$ asigurarea,
2200$ reparatii si inlocuit oglinda si aripa stanga (care au fost lovite/vandalizate pe strazile din Manhattan).
500$ recuperati

Initial a avut 148.000km ( 92400mile) si a ramas in 3 cilindri la 179.000km (112.000mile). nota de plata era de 2000$ din nou ca sa ii pun motor nou. in acel moment am zis GATA si am donat-o si cumparat un Accent nou. am luat 500$ anul urmator ca scutire de impozit pe venit ( pt. Unchiul Sam masina valora 1500$ cand am donat-o).

ah, acest 323 cu transmisie automata era cam lent cred pe la 12.5-13sec suta... consumul mediu era acceptabil pt o masina automata la cilindreea asta: 7-7.5l%.
Iulian HondaFan
Mazda 323 model 1991
Iulian HondaFan
aceeasi
Mihai32605
mazda 323 LX, 1.3L din 92 (150.000km)
fiabila masina deocamdata... smile.gif
Carlos33868
QUOTE(Mihai32605)
mazda 323 LX, 1.3L din 92 (150.000km)
fiabila masina deocamdata... smile.gif

daca vinzi masina da-mi un mail la carlos2004@masini.ro
Lucian3
Asa arat Mazda mea din 87 de la spate bineinteles fara persoana de pe capota care este fitita mea. O sa incerc sa mai pun si alte poze din alte ''pozitii''.

Toate bune
Lucian
Iulian HondaFan
Luciane... nici nu am bagat de seama ca tu ai inceput topicul acesta... cat ai mers cu ea si care sunt impresiile tale? ca nu ne-ai spus inca...
Lucian3
Da, a fost prima mea masina pe care am cumparat-o cu 1800$ cred ca prin anul 2001 si de care bineinteles sunt f. multumit. Bineinteles ca are si ea problemele ei pe care nu le-am rezolvat din lipsa de timp,piese, service profesionist si bani, dar la cei 230000 Km (nu garantez ca sunt cei reali, fiind a 4 persoana care o detine) merge bine si cred ca va ajumge la 300000Km fara probleme majore la motor. Bineimteles daca ajung in acest an prin Germania o sa-mi cumpar una ptr. piese.
Consumul de benzina este destul de ridicat in oras 12%, dar nu cred ca am cum sa reduc acest consum ( motor 1500cc, carburator dublu corp ).
Astept pareri privind aceasta masina.
Numai bine
Berg56731
Am si eu o mazda 323 din 86 1,5 benzina si sunt foarte multumit de ea. Mai bine zis am fost pana dus motorul (avea cam 220 000 km), si asta din cauza ca s-a spart filtrul de ulei si am mers vreo 10km fara.

Daca are cineva un motor de 1,5 pe carburator pt ea de vanzare il rog sa ma contacteze sau chiar o masina intreaga neinmatriculata.

b.larry@gmx.net
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.