Help - Search - Members - Calendar
Full Version: SSS PROBLEME LA MOTOR 30.000KM
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Suzuki > Swift
godzilla
Salut tuturor,

Am si eu o mare problema cu un SSS cumparat anul trecut. Dupa ce am ajuns la 30.000km am auzit un zgomot foarte slab la motor genul de zgomot pe care il face injectia de la diesel. M-am dus cu masina in service (Suzuki Radacini) sa vedem care este problema si in acelasi timp sa fac si rezizia de 30.000km (12.03.2009) . La intrarea in service mi s-a spus ca masina are motorul dezechilibrat si ca trebuiesc inlocuite niste piese. S-a facut o constatare la masina si mi-au spus ca aveam ulei ca becul de la senzorul de presiune nu era aprins (asta vazusem si eu) si ca nici nu s-a gasit vreo eroare in ecu-ul masinii la verificare, deci toate erau in regula din punctul meu de vedere, doar ca urmau sa vina cei de la Suzuki Romania sa constate ce piese sunt defecte si ce trebuie facut mai departe.
Dupa 2 saptamani de la intrarea in service primesc un telefon de la Suzuki Radacini in care mi se spune ca nu aveam destul ulei in masina si ca reparatia nu este acoperita de garantie, iar reparatia pentru masina ma costa 1378EURO piesele si 4000RON manopera. Mai mult de atat la momentul acestei informari nici nu stiam clar ce piese trebuiau inlocuite. Evident primul lucru pe care l-am facut a fost sa ma duc la service si sa discut cu directorul service-ului care mi-a reconfirmat ca la intrarea in service aveam ulei pe joja dar "nu aveam ulei de ajuns in baia de ulei" (2,2l ulei), desi nivelul totusi era la minim in baia de ulei conform hartiilor oficiale pe care mi le-a furnizat.
In fine dupa lungi discutii cu reprezentantii Suzuki Romania si faxuri trimise in Japonia sa spunem ca am obtinut sa-mi repare motorul pe banii lor dar imi pierd garantia la motor pentru ca "notorul este deteriorat complet". Adica pentru a fi mai explicit ei imi schimba niste piese dar imi dau masina cu motorul complet deteriorat iar eu trebuie sa fiu foarte fericit si sa le multumesc pentru atata bunavointa.Problema care se pune este alta si anume nici pana in prezent (10.06.2009) eu nu am primit masina (nu au sosit piesele din Japonia pentru masina) si vroiam sa intreb daca este cineva care se ocupa cu importul de piese auto sau daca stiti pe cineva de incredere de la care pot sa fac rost de urmatoarele piese originale pentru motorul M16A pt SSS de 92KW an fabricatie 2008:

1. Pompa ulei

2. Biele ( 4 bucati )

3. Cuzineti biela

4. Cuzineti palier

5. Arbore cotit

6. Set segmenti

7. Cuzineti axiali

8. Set garnituri

Multumesc,
Alex
Andrei Suzuki
Ma ia groaza cand ma uit la lista aia.Deci toate astea pt ca nu aveai ulei?Da daca pe joja arata ca e peste minim,de unde dumnezeu sa stii tu ca in motor de fapt nu era? Ce tarani doamne.
Era misto,daca se putea dpdv financiar,sa fi luat toate piesele de care zici aftermarket,de la un magazin de tuning.Macar stiai ca pui ceva mai bun,nu alea stock,daca tot trebuie schimbate..
trixi114679
stai asa domnule....
daca masina avea service-ul facut la zi,si parafat de un service autorizat cum s-a intimplat sa nu ai ulei????
se intelege ca toate problemele au venit de la faptul ca ai folosit motorul fara ulei,dar al cui este vina ca nu era ulei in masina?
un swift,daca incepe sa manince ulei deja e bai mare.nu e diesel ca sa fie normal ca de la un schimb ulei la altul sa completezi chiar 300 g ulei.
care este situatia acum?masina e acolo si este in bucati????
cu piesele te pot ajuta....dar poate ar mai trebui sa ne interesam care este situatia....
godzilla
Ideea se pune altfel ca suntem in Romania si tu esti obligat sa verifici uleiul ceea ce si scrie in manual iar eu verificasem. Problema care se pune este ca eu chiar aveam ulei pe joja la intrarea in service. Singura chestie care este putin mai nasoala este ca aveam 30800km cand am intrat in service desi oricum ei au spus ca asta nu este o problema in mod normal.
Si oricum daca te duci sa-i intrebi cand poti sa faci revizia ei iti vor raspunde linistiti ca pana la 31.000km, asta in cazul in care nu ai probleme iar atunci iti vor spune ca sunt probleme ca nu asa specifica ei. Eu sincer sa fiu vreau piese originale ca sa fac masina ca m-am saturat de 3 luni sa tot astept niste piese din Japonia. Vorba unor prieteni de-ai mei daca veneau pe jos cu ele si tot ajungeau mai repede.
Oricum de cel mai mare kkt cei de la Suzuki Romania, niste incompetenti care nici macar nu stiu specificatiile tehnice ale masinii, dar totusi au nesimtirea sa spuna ca este vina ta. Sa nu mai punem ca si mint cu nerusinare.
Sunt satul de ei pana peste cap asa ca daca stie cineva de vreun importator de piese pentru sss va rog sa-mi spuneti ca nu vreau sa mai calc prin vreun service suzuki dupa ce rezolv aceasta p[roblema.

Multumesc,
Alex
C Z R
Mai eu cred ca nu se poate ca o masina japoneza sa aiba probleme. Pur si simplu imposibil. De ce? Pai tu nu sti ca este cea mai fiabila masina din lume? Tu vrei sa denigrezi masinile japoneze? Cred ca nu trebuia sa prezinti cazul aici pe forum pentru ca tocmai ti-ai atras cea mai mare antipatie posibila. Eu zic s-o dregi acum: sa spui si tu ca a fost o gluma si ca de fapt esti ultramultumit de masina, si vei fi iubit si adulat. Multe succesuri!
P.s. Oricum va rezulta ca este, clar, vina ta, doar nu te astepti sa fie o "masina perfecta" imperfecta?
godzilla
QUOTE (C Z R @ Jun 10 2009, 05:07 PM) *
Mai eu cred ca nu se poate ca o masina japoneza sa aiba probleme. Pur si simplu imposibil. De ce? Pai tu nu sti ca este cea mai fiabila masina din lume? Tu vrei sa denigrezi masinile japoneze? Cred ca nu trebuia sa prezinti cazul aici pe forum pentru ca tocmai ti-ai atras cea mai mare antipatie posibila. Eu zic s-o dregi acum: sa spui si tu ca a fost o gluma si ca de fapt esti ultramultumit de masina, si vei fi iubit si adulat. Multe succesuri!
P.s. Oricum va rezulta ca este, clar, vina ta, doar nu te astepti sa fie o "masina perfecta" imperfecta?


Sincer sa fiu asta credeam si eu pana acum 3 luni cand mi s-a stricat motorul si ma uitam ca vitelul la poarta noua la directorul serviceului care imi spunea ca eu sunt singurul caruia i s-a stricat masina. Intre timp acest mit cu masinile japoneze s-a cam spulberat cand inca 2 prieteni de-ai mei au avut probleme cu masini japoneze. unul dintre ei are un auris de 2l D4D care ii mananca ulei de rupe si inca unul cu un lexus care sincer sa fiu nu mai stiu ce probleme avea ca deja cand imi povestea eu ma gandeam la ale mele. Problema mai mare sincer este ca chiar imi place masina ca altfel o faceam pe banii lor si o vindeam cum m-au indemnat altii si terminam balciul.
Imi pare rau ca le spulber visul celor care inca mai cred ca masinile japoneze nu se defecteaza si tin sa mentionez ca inainte de acest eveniment eu eram extrem de naiv in aceasta privinta( eu nu am conceput niciodata ca un motor japonez se poate defecta si mai ales dupa 30000de km). Am mai multe masini si 2 dintre ele sunt trecute de 100.000 km dar niciuna dintre ele nu a avut vreodata probleme la motor.
Cu siguranta "eu sunt vinovat" chiar daca nu stiu cati litri de ulei trebuiau sa fie in masina chiar daca in clipa in care au desfacut baia de ulei inca se mai scurgea ulei in ea, chiar daca directorul serviceului inca sustine ca eu aveam ulei la intrarea in service si multe alte chestii "apetisante".
Si ca sa-ti raspund la intrebare NIMIC NU ESTE PERFECT. Dar sfatul meu este daca va duceti in service cu vreo problema serioasa sa va duceti cu un martor si sa cereti sa va dea in scris constatarea initiala cu stampila si cu semnatura.
PS am uitat de inca cineva care are o Honda Acord modelul nou si la 17.000km i-au picat toate amortizoarele (si mie imi curg 2 amortizoare la 30.000km) si ca sa-i schimbe amortizoarele ca aia de la honda nu au vrut a dat telefon la Rarom si abia atunci a rezolvat problema. Ca idee aceste masini sunt perfect in afara unde se schimba piesele pe garantie si nu ai probleme dar aici sunt la fel de perfecte ca oamenii care acorda garantiile,iar in Romania..........................
C Z R
Mie unul mi-e clar acum un lucru: mi-ai spulberat visul de a-mi lua evo... cred ca imi iau totusi masina de cocalar ca sunt mai in trend, nu?
Oricum ca o parere persoanala, termina cu reprezentantele si canalizeaza-ti vederea catre service-uri de cartier, stiu eu cateva extrem de bune, si crede-ma ca sunt tipicar.
godzilla
Scuze de punctuatie care nu prea este biggrin.gif dar am de facut 1 completare la textul de mai sus Cu siguranta "eu sunt vinovat" chiar daca cei de la Suzuki Romania nu stiu cati litri de ulei trebuiau sa fie in masina chiar daca in clipa in care au desfacut baia de ulei inca se mai scurgea ulei in ea, chiar daca directorul serviceului inca sustine ca eu aveam ulei la intrarea in service si multe alte chestii "apetisante".
si o corectie si anume nu are honda accord are honda civic
godzilla
QUOTE (C Z R @ Jun 10 2009, 05:46 PM) *
Mie unul mi-e clar acum un lucru: mi-ai spulberat visul de a-mi lua evo... cred ca imi iau totusi masina de cocalar ca sunt mai in trend, nu?
Oricum ca o parere persoanala, termina cu reprezentantele si canalizeaza-ti vederea catre service-uri de cartier, stiu eu cateva extrem de bune, si crede-ma ca sunt tipicar.


Maisinile nu au nici o vina ca sunt reprezentate de niste oameni de k..... Evo imi place si mie, la fel si STI-ul, dar daca vrei vreuna dintre astea nu ai decat sa faci serviceul in afara unde cu siguranta nu ai probleme.
Si crezi ca daca iti iei masina de cocalar sau orice alta masina nu mai esti in Romania? Crezi ca cel care vine sa-ti acorde garantia nu este tot unul ales pe spranceana care stie sa minta bine si sa nu-ti acorde garantia daca vrea muschiu' lui?
C Z R
Am avut niste experiente extrem de neplacute cu reprezentantele: dar cel mai de kkt lucru e atunci cand pe foarte multi bani esti batjocorit in fel si chip.
Oricum ca si paranteza la acolada(vorbind serios): mie unul mi-a placut SSS foarte mult(cum arata, nu am mers cu unul, dar are un coleg care a scris mai-sus si isi arata muschii in trafic de cate ori are posibilitatea, adica tot timpul, cu masini cu 2-3 ori mai putini cai putere, e si asta o chestie, nu?), si cred ca nu trebuie sa blamam marca doar pentru o singura masina. Imi pare rau ca ti- s-a intamplat tie si cred ca totul se va rezolva cu bine, dar stai cu "scandalul" pe ei...ca altfel...
godzilla
QUOTE (C Z R @ Jun 10 2009, 06:04 PM) *
Am avut niste experiente extrem de neplacute cu reprezentantele: dar cel mai de kkt lucru e atunci cand pe foarte multi bani esti batjocorit in fel si chip.
Oricum ca si paranteza la acolada(vorbind serios): mie unul mi-a placut SSS foarte mult(cum arata, nu am mers cu unul, dar are un coleg care a scris mai-sus si isi arata muschii in trafic de cate ori are posibilitatea, adica tot timpul, cu masini cu 2-3 ori mai putini cai putere, e si asta o chestie, nu?), si cred ca nu trebuie sa blamam marca doar pentru o singura masina. Imi pare rau ca ti- s-a intamplat tie si cred ca totul se va rezolva cu bine, dar stai cu "scandalul" pe ei...ca altfel...


M-ai inteles complet gresit. Eu nu am spus ca masinile Suzuki sau masinile japoneze in general sunt proaste. Parca imi dau cu un ciocan in cap n umai cand ma gandesc la asa ceva. Eu am spus doar ca oamenii care reprezinta acest brand in aceasta tara sunt de 2 lei, iar acest lucru face ca imagtinea despre grupul Suzuki in general sa fie de 2 lei. Stiai spre exemplu ca intreg grupul Suzuki nu are o adresa de mail unde sa faci o plangere?
Am dat mail-uri la toate reprezentantele din lume la care am gasit adrese pentru a afla o adresa de mail si de peste tot mi s-a raspuns ca nu au asa ceva. Intr-un final dupa multe cautari am gasit un numar de fax pe care am putut sa trimit o plangere catre Suzuki Japonia. Si ce a facut Suzuki Japonia?NIMIC
Au trimis faxul inapoi la Suzuki Romania biggrin.gif super misto nu tinand cont ca eu aveam probleme cu ei.
Dupa inca vreo luna de asteptari adica acum cateva zile am mai trimis un fax cu ultimele noutati catre Suzuki Japonia in care le-am cerut sa-mi dea si mie un raspuns in legatura cu aceasta problema si nu prin intermediul Suzuki Romania ci direct. Si ce crezi ca s-a intamplat? NIMIC.
Asa ca da sunt suparat, dar nu pe masinile Suzuki, ci pe cei care le vand, pe cei care asigura garantia, pe cei care asigura service-ul si asa mai departe. Si spune-mi si mie te rog pentru ce iti mai iei o masina noua daca nu ai garantie la ea? Doar ca sa platesti cateva mii de euro in plus? Ca sa-si bata ala joc de tine la revizii ca masina nu are nimic cand tu stii ca are probleme? Si culmea pe banii tai pe care ai muncit.
Si ca o completare la cele afirmate mai sus chiar daca ma repet "masina este superba" atat ca aspect cat si ca feeling la volan.
C Z R
[/quote]

M-ai inteles complet gresit.

[/quote]


Hai ma Alex ca te-am inteles bine, repet: si mie mi se pare superba masina si sper s-o rezolvi cat mai repede thumbsup.gif
Cipp
Masinile nu au probleme! Dealerii romani aduc la vanzare loturi care au probleme, care prezinta anumite defecte recunoscute de producator si pe care acesta le vinde cu discounturi mari pentru a scapa de ele. In Vest nu cumpara nimeni asa ceva fiindca pierd piata, la noi se vinde orice din cauz de legislatie. Parerea mea!

Imi pare rau pentru ce ai patit!
trixi114679
Cipp,comerciantii nostri intr-adevar aplica aceasta metoda in tara noastra,dar pe segmentul piese de schimb,pentru ca om mai snob ca si romanul nu exista.este dispus sa cumpere si o bucatica de rahat,daca este ambalat frumos si trecut pe ambalaj o marca renumita.(cine se mai oboseste sa se uite pe net ca pt amortizoare sachs in vest sunt 2 coduri de comanda chiar?omul nostru e convins ca pt 2 mill jumate sigur nu il ia pe ala din turcia)
referitor la masini noi,in afara de citeva modele,care au fost special concepute pt o tara(de ex. varianta "club" pt germania,care este echipata cu 8 airbaguri,pt ca se stie ca germanul nu cumpara masina doar cu 2,sau varinata "mystic" care era baza + eleron,proiectoare,jante al,mp3 si clima,ca se stie ca spre est asta se poarta,toate masinile cu dotari standard ajung intr-un cos comun de unde cumpara toata europa.

legat de SSS-ul nostru,sunt aproape 100% convinsa,ca nu avea motorul ala nici o problema,in afara de faptul ca a ajuns pe mana unor "meseriasi" ,care nu de aceea sunt angajati acolo pt ca s-ar pricepe la ceea ce face.foarte probabil,cel care a facut magaria nici nu mai este angajat acolo,dar urmarile "activitatii" al angajatului sunt grave si cineva trebuie sa suporte consecintele.
in conditiile in care la noi in tara nu exista o competitie sanatoasa,service-urile autorizate isi bat joc de client pana la maxim.
si da,poti sa stai si in cap,suzuki nu o sa deie un scuipat pe tine.nu raspund nimanui.nici daca plingerea vine din ungaria nici daca vine din ro.in cel mai fericit caz,trimit plingerea inapoi la cel care trebuia sa o solutioneze si gata.
in ungaria,cum in fiecare oras sunt cel putin 3 reprezentante,sunt nevoiti sa fie corecti si competitivi ca sa ramina in picioare...iar ungurul nu arunca cu banul ,credeti-ma!la ei la o nunta pe 2 persoane se da 10.000 FT,care inseamna cam 40 de euro...si isi traiesc ei toata viata in spiritul asta!

oricum,problema aici inca nu s-a terminat.cel putin sper din suflet ca nu in asa fel se va termina.
aaa..si pana ce nu uit...dieselarul toyota,in afara de motoarele de pe hilux,care a fost fabricat la dracu' in praz in africa nu sunt chiar cele mai bune motoare diesel de pe lume,sa ma exprim frumos.cum iese din fabrica "papa" ulei si treaba asta este cunoscuta pana si de dealeri...dar nu inseamna ca nu ar fi un motor fiabil.eu as zice ca e ok..dar in mod cert nu mi-as lua un toyota dieselar...ba chiar nici o asiatica dieselara.asiaticele benzinare sunt bestiale.punct.
yir
Zgomotul se aude si la cald si la rece? Are aceeasi intensitate?
godzilla
QUOTE (yir @ Jun 10 2009, 07:43 PM) *
Zgomotul se aude si la cald si la rece? Are aceeasi intensitate?


Se auzea acest zgomot doar intre 1500rpm si 2500rpm mai sus putin sau la relanti nu se auzea nimic. Nu am apucat sa vad la rece pt ca am fugit cu ea direct in service si acolo mi-au dat fericita veste. ca motrul este problema. Pana sa intru in service eu nu am crezut ca motorul poate fi cauza. Am presupus ca este ceva desprins pe langa motor si care vibreaza, mai ales ca masina avea 30.000km si mai ales ca este japoneza.
Si mai ales ca am condus atatea masini si la niciuna nu am avut probleme de genul asta pana acum. Intensitatea parca varia intre cele 2 praguri de turatie dar nu foarte mult. D-asta am si presupus ca este vorba de ceva desprins. Si o alta chestie foarte ciudata a fost ca asta s-a intamplat dupa o acceleratie mai tare, s-a auzit ca si cum ar fi trosnit ceva dar foarte incet (ca la o planetara d-aia veche de dacie pe duca) si apoi a inceput sa se auda zgomotul asta. Mai multe detalii de atat nu pot sa-ti dau ca nu am de unde pt ca masina a rulat ca 15-20 de km pana la service si atat.
yir
Ar fi bine sa iei masina de acolo si eventual sa incerci la un service neutru gen augsburg, dar fara sa le zici ce au zis cei de la radacini.
E cam ciudata lista aia cu piese de schimbat... Cand au umblat la motor au masurat cu ceva jocul la piese sau doar cu mana?
Si mai ciudat e ca daca e asa varza motorul ar fi trebuit sa se aprinda beculetul galben de check engine din cauza ca nu mai ieseau noxele, mai ales cu segmentii aia care trebuie schimbati si care ar fi dus la un consum de ulei. Asta e parerea mea.
godzilla
Sincer sa fiu nu prea am chef sa plimb masina si sa dau peste alti "experti". Nu stiu daca au masurat jocul la piese, de fapt nu cred, dar pot sa spun cu siguranta ca segmenti sunt in regula, doar ca este o procedura normala sa se inlocuiasca deoarece acestia care sunt pe masina sunt "pasuiti" iar cand se scot pistoanele trebuie sa se monteze unii noi care vor trebui "pasuiti" si ei (adica voi face rodaqjul la masina)
In ceea ce priveste pompa de ulei nu se stie daca este defecta dar ea se inlocuieste preventiv pentru ca in teorie poate fi una dintre cauzele care au dus la defectarea motorului. Dupa spusele lor axele cu came nu sunt afectate ceea ce ar presupune ca pompa de ulei a functionat, dar, pe de alte parte, masina nici nu a functionat destul de mult dupa ce a aparut problema asa ca......
godzilla
QUOTE (Andrei Suzuki @ Jun 10 2009, 06:34 AM) *
Ma ia groaza cand ma uit la lista aia.Deci toate astea pt ca nu aveai ulei?Da daca pe joja arata ca e peste minim,de unde dumnezeu sa stii tu ca in motor de fapt nu era? Ce tarani doamne.
Era misto,daca se putea dpdv financiar,sa fi luat toate piesele de care zici aftermarket,de la un magazin de tuning.Macar stiai ca pui ceva mai bun,nu alea stock,daca tot trebuie schimbate..


Ulei era in masina la intrarea in service dupa cum au constatat mai multe persoane din service (a fost un soc pentru toti ca s-a stricat un Suzuki si mai ales unul sport). Problema a fost ca aceste constatari nu s-au facut in prezenta mea pentru ca trebuia sa vina un reprezentant de la Suzuki Romania care trebuia sa asiste la demontarea motorului si care sa-si spuna parerea. Eu logic am plecat acasa linistit dupa ce am fost asigurat ca nu am probleme la masina din punctul meu de vedere si am asteptat un raspuns.

Ei au gresit cu altceva si anume au demontat motorul cat inca era cald si nu apucase sa se scurga tot uleiul in baie si de aceea a rezultat acea cantitate la verificare (asta daca nu a fost aranjata si acea cantitate ca sa nu mai am ce comenta).

Vreau piese originale pentru ca aceste piese sunt gandite si verificate sa functioneze intr-un asamblu fara probleme. cu piesele aftermarket poti sa ai probleme de noi si pe de alta parte niciodata nu m-am gandit ca pot sa existe niste oameni atat de limitati intelectual (sau nesimtiti oricare varianta preferati) incat sa nu accepte niste argumente logice legate de aceasta problema si sa-mi acorde garantia

Oricum este posibil ca data viitoare sa apelez la produse aftermarket pentru ca nu cred ca mai am rabdare sa mai astept 3-4 luni (sau cine stie cat va dura pana imi vor sosi piesele).
E de tot kktul ca am avut masina functionala 7luni si 12 zile iar ea sta in service de 3luni fara o zi si inca nu se stiu cand vor sosi si piesele.
Lucian107416
Te rugam sa ne mai spui so noua ce se mai intampla cu masina ta. Ca din experientele fiecaruia mai invatam si noi( macar sa ne ferim se Radacini). Cu protectia consumatorului n-ai incercat nimic?
Oricum, e culmea nesimtirii ce au facut cei de la Radacini ! Ei ce dovada au ca nu era ulei in motor? Ca asta puteau sa spuna si daca ar fi fost suficient. Ar fi trebuit sa remarce asta la preluarea masinii, nu dupa nu stiu cat timp!!
Bafta la reparatii !!
guerilla
ai incercat sa faci o sesizare la suzuki europa?!
ce spui tu suna a film de groaza si eu as merge cu avocatul la discutii cu ei.
godzilla
Scuze ca nu am mai scris de ceva vreme dar am fost plecat din Bucuresti si nu am mai avut timp. Cu multa bucurie tin sa va anunt ca acum 2-3 saptamani mi-am luat intr-un final masina din service (dupa 4 luni si 15 zile)
Momentan fuctioneaza si chiar bine pot sa spun. Nu am avut timp sa fac drumuri mai lungi ca sa-mi dau seama dar asa in 2000 de km de cand am luat-o nu am observat sa aiba probleme (mai departe vom vedea). Nu am platit nimic din costurile de reparatie ale motorului si am primit si o hartie prin care se prelungeste garantia conform legii 449/2003 daca imi retrag plangerile.

Pentru Lucian
Problemele pe care le-am avut nu au fost legate de cei din service ci de cei de la Suzuki Romania. Cei din service au afirmat ca aveam ulei in masina cand am reclamat defectiunea, in schimb cei de la Suzuki Romania au sustinut sus si tare ca defectiunea a fost cauzata de utilizarea motorului avand un nivel scazut de ulei in masina. Culmea este ca daca de vina este cantitatea mica de ulei din masina atunci de ce la revizie mi-au schimbat si tipul de ulei pe care il baga in masina? Acum mi-au pus 5W-30 nu stiu cum sport care este vreo 60lei litrul. Numai din aceasta schimbare a uleiului si se ridica niste semne de intrebare legate de motivele aparitiei defectiunii.
Oricum in general la orice marca de masini nu service-ul iti acorda garantia ci un reprezentant al fabricii producatoare, iar in cazul de fata acest reprezentant este suzuki Romania.
In ceea ce priveste OPC-ul si ANPC-ul nu puteam face plangere la ei deoarece masina este luata pe firma ( noi nu suntem aparati de aceste institutii ale statului).

Pentru guerilla

Am trimis fax-uri si mail-uri la toate reprezentantele din lume (Germania, Franta, Olanda, Mexic, Canada, Africa de Sud...) si multe altele, am trimis chiar si la Suzuki HeadQuarters in Japonia, dar nimeni nu te baga in seama. Cel mult poti sa primesti un raspuns politicos in care iti spun ca nu au cu ce sa te ajute. Oricum ce este frumos este ca aceste adrese nu se gasesc foarte usor, a trebuit sa caut foarte mult sa le gasesc.

In ceea ce priveste partea cu avocatul am sa-ti explic cat de simplu se poate ca daca ei vor poti sa ai cel mai bun avocat din lume nu prea ai ce sa le faci conform legii.Ei sunt multi, mint cu nerusinare, spun aceleasi minciuni, iar tu esti singur cu adevarul tau si atat. Lor le este frica de un nebun care poate sa faca un scandal mare si care sa afecteze imaginea companiei (si in cazul meu au vazut ca sunt destul de nebun incat sa fac multe), altfel cu siguranta acum aveam buzunarul mai gol cu cel putin 2-3000EURO.

Sfatul meu pentru toti cei care au Suzuki este ca la intrarea in service pentru a repara ceva pe garantie(ceva mai de valoare) sa vina cu martor ( de preferat un cunoscator) si sa ceara sa asiste la efectuarea constatarii defectiunii la masina, SA CEARA NEAPARAT HARTIILE DE LA SERVICE IN CARE SA FIE TRECUTA DATA INTRARII, MOTIVUL VENIRII IN SERVICE, CONSTATAREA CELOR DE LA SERVICE, iar aceasta hartie trebuie neaparat sa fie SEMNATA SI STAMPILATA ca sa aiba valoare. Asa ai o sansa mare de reusita in clipa in care vrei sa-i dai in judecata, altfel daca esti singur nu poti decat sa faci scandal si POATE reusesti.
Lucian107416
Utila intreventia. La asta ma refeream cand ziceam ca mai invatam si noi ceva, nu sa demontam/montam o masina. Ma bucur ca a iesit totul bine pana la urma. Utilizare placuta smile.gif
goad
QUOTE (godzilla @ Aug 20 2009, 06:04 AM) *
Problemele pe care le-am avut nu au fost legate de cei din service ci de cei de la Suzuki Romania. Cei din service au afirmat ca aveam ulei in masina cand am reclamat defectiunea, in schimb cei de la Suzuki Romania au sustinut sus si tare ca defectiunea a fost cauzata de utilizarea motorului avand un nivel scazut de ulei in masina. Culmea este ca daca de vina este cantitatea mica de ulei din masina atunci de ce la revizie mi-au schimbat si tipul de ulei pe care il baga in masina? Acum mi-au pus 5W-30 nu stiu cum sport care este vreo 60lei litrul. Numai din aceasta schimbare a uleiului si se ridica niste semne de intrebare legate de motivele aparitiei defectiunii.



Inca un exemplu elocvent ca trebuie utilizat numai uleiul recomandat (5W30) de constructor!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.