Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Furtun servo = 1800 ron. Alternative ?
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
Watcher
La Avensis am constatat ca furtunul de servo directie care duce de la pompa la caseta este umed.
Lichidul e inca plin, dar evident ca nu e un lucru bun si am vrut sa il schimb.
Mi-au zis 'vezi ca e scump' dar in gandul meu mi-am facut calculul : un furtun scump cat poate sa coste? vreo 500 ron'

Ei bine nu, e ~ 1800 ron .
La prima strigare nu am gasit facut de alte firme.

Problema lui este ca e dintre cele sertizate. Totusi umbla vorba ca ar exista ateliere care stiu si pot sa refaca sertizarile respective.
(Service camioane, etc?)

Stiti ceva de genul?
Ma puteti ghida?
malin34426
Nu e o problema ca e putin umed, lasa-l in pace. umezeala poate veni de la vaporii de ulei de sub capota care se depun pe furtun datorita variatiilor mari de temp pe care le are furtunul. Cand vei vedea picaturi sa te nelinistesti. curata-l cu un spray de curatat frane.
Watcher
Pai e numai intr-un cap umed :-)

Si am ajus sa vad asta dupa ce am descoperit ca uneori am un crantanit cand trag de volan. Am luat-o pe circuit si am gasit furtunul umed...
Zgomotul reclamat se produce in caseta, dar cred ca si furtunul a iesit din parametri...
malin34426
incearca un shimb de ulei prima data , cu o purjare si curatire sanatoasa. furtunul o mai poate duce mult si bine. Oricum sertizari pt 120 bar sunt putini care fac. mai importanta chiar este calitatea futunului. La Satu Mare este o firma privata care produce furtune de inalta presiune pt pirelli. La iesirea spre Carei,pe stangaintr-un fost IAS, parca Tartza SRL.
HalbaSus
Eu am avut o problema similara la A4, un furtun pentru aer conditionat = ~900 RON. Era crapat foarte putin (aproape invizibil pentru ochiul uman) dar iesea freonul pe acolo. Pana la urma am mers la un atelier care se ocupa de asa ceva, au taiat cele doua capete ale furtunului (pentru ca avea niste cuplaje mai ciudate) si au pus in loc un alt furtun, costul a fost de 300 de RON, tot mi s-a parut scump dar mult mai rezonabil.
Exista firme care se ocupa de furtune hidraulice, cu siguranta merg la servo, problema este sa ti-l poata inlocui, adica sa nu aiba cuplaje foarte ciudate, in acest caz e putin mai complicat pentru ca trebuie taiat cuplajul si montat pe furtunul nou.
guerilla
watcher, asculta de sfatul lui malin. omu chiar stie foarte bine ce spune.

malin, bine ai revenit. ne era dor de sfaturile tale tehnice thumbsup.gif
malin34426
Mersi, Salut ! revin, Furtunul pt A/C rezista constructiv la max 30 BAR, cel de servo la 150 BAR. La fel tipul de cupla sertizata si materialul folosit (grosimea) este diferit.
Originalul e de cumparat , dar numai daca vezi picaturi.
Watcher
Si la camioane / echipamente hidraulice / buldozere / etc la ce presiune se lucreaza ?
malin34426
QUOTE (Watcher @ May 29 2009, 01:30 PM) *
Si la camioane / echipamente hidraulice / buldozere / etc la ce presiune se lucreaza ?

E o intrebare retorica sau de control? in agricultura se folosesc 30-150 bar, la macarale chiar si 300.
Watcher
Nici nici, eu habar n-aveam si mi-am pus sperante in atelierele de genul respectiv.
Pe cuvant ca nu am avut vreo intentie ascunsa
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.