Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme Dacia1310...
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Aria Tehnica Masini.ro
Romeo31149
Salutare
Dacia 1310 din 1995
Iata problema mea pe care o am si nu reusesc sa-i dau de cap :
- motorul merge bine la relanti dar in mers apar problemele in sensul ca, motorul merge cu intreruperi cind apas pe acceleratie nu accelereaza din prima ci mai intii are o mica zmucitura sau innecare sau ceva in sensul asta si toate astea se intimpla cind socul e impins normal, cind trag putin socul totul e normal ,masina raspunde la comenzi asa cum trebuie.
Ce am facut :
- schimbat bujii (Bosh) ,platini (Bosh)
- desfacut carburatorul ,spalat cu decarburor verificat -nu trage aer fals
- pus filtre de benzina 2 buc
E ca si cum ar fi prea mult aer in carburatie si atunci cind trag socul putin, mai inchide din aer si merge bine.
Nu stiu ce sa-i mai fac, am fost si pe la mecanici nu i-au dat de cap.
Vreau niste sfaturi de la voi ,niste idei pertinente daca se poate smile.gif
Multumesc anticipat :salute:
Gociu75
mergi 2km cu viteza constanta. Da jos o bujie. Daca e rosiatica ai amestecul prea slab. Oricum daca da in nas asa banuiesc ca asta e motivul. Verifica plutitorul din carburator. S-ar putea sa ai nivelul prea scazut. Intre plutitor si corp trebe sa fie 7 mm. Incearca si asta
James Kilowatt
Verifica avansul initial.
Daca e ok, scoate furtunul de la avansul vacuumatic (si tine degetul pe el ca sa nu traga aer fals) si fa din nou testul. Ar putea sa mearga fie mai bine, fie mai prost, fie la fel. DAca merge la fel, inseamna ca e spart fie furtunul, fie membrana... oricum, inseamna ca vacuumaticul nu merge de loc. Daca merge mai bine, atunci inseamna ca undeva da la masa vacuumaticul si pierzi scanteia. Daca merge mai prost, inseamna ca nu vacuumaticul e de vina....
Oricum, sunt aproape convins ca e o problema de aprindere. La carburator ar putea fi spritul... Scoate filtrul de aer si accelereaza brusc cu mana, cu motorul oprit si vezi daca pulverizeaza benzina serios, desupra claptetei de acceleratie. Daca nu e nici spritul nici scanteia, atunci cauta un mecanic de incredere...
Gica-6
Eu am avut demult o problema similara cu ce descrii tu. Nu stiu daca te ajuta sau mai rau te incurca, insa tot asa nu-i dadea nimeni de cap si pana la urma s-a dovedit a fi de la pompa de benzina. Poate pare absurd, dar cand acceleram se pare ca nu baga destula benzina la carburator. Si era ceva aleator. Bafta multa !
ValiD
verifica : pompa de benzina. Intre pompa de benzina si conducta de alimentare ce vine din rezervor este un furtun. verifica sa fie bine izolat . s-ar putea sa traga aer pe acolo .
Gociu75
daca trage aer inainte de pompa, aceasta binevoieste sa se dezamorseze din cate stiu eu. si nu mai pleaca asa usor, deci nu prea cred ca problema omului sa fie asta. Ori e de la avansul vacuumatic cum a scris MR, fie nu e reglat plutitorul cum trebe in carb si amestecul e cam sarac. Apropo, in rest cum trage? normal? are pierderi de putere?
James Kilowatt
Daca ar fi problema de pompa sau nivelul la carburator, nu ar ajuta socul tras... de asta suspectez in principal o problema de aprindere.
Gociu75
daca trage socul, mareste cantitatea de benzina care ajunge in carburator. De aia se si trage socul la pornire, ca sa imbogatesti amestecul si sa plece harbul mai repede. SI nu are nimic de a face cu aprinderea. Si nci de la pompa nu prea cred ca este, ca atunci ar cauza probl tot timpul, nu asa, din cand in cand. De aceea raman la parerea de mai devreme, vacuumatic sau nivel combustibil
James Kilowatt
eu as zice ca e mai degraba vacuumaticul... ca sa fie nivelul, ar trebui sa mearga rau si la turatii inalte, nu doar la relenti. Parerea mea e ca daca nu e vacuumaticul, atunci mai degraba este spritul, nu neaparat nivelul.
Echo
Eu zic inainte sa-si dea toata aprinderea peste cap sa-si curete toate jicloarle si sa verifice daca nu e prea sarac amestecul
Romeo31149
In primul rind MULTUMESC la toti pt. raspunsuri.
Am schimbat avansul vacumatic ,am pus unul nou care e sigur ca functioneaza pt. ca atunci cind scot furtunul, motorul nu mai merge cum trebuie.
Am schimbat si fisele de bujii ca era una crapata si am zis ca poate scapa schinteia pe acolo ,am schimbat si capacul la delcou ca poate si el ..(paranoia... ) , am schimbat garnitura la pompa de sprit.
Am uitat sa va spun ca dupa ce am schimbat avansul vacumatic LA FEL MERGE !
Restul de inlocuiri le-am facut azi (in seara asta...lipsa de timp ) si nu am avut timp sa scot HIRBUL pe strada . Pe loc e totul in regula, merge frumusel (hmm...cit de frumusel poate merge un motor de Dacie ...) turatie stabila ...bla bla bla , am sa vad miine de dimineata cind plec cum se comporta.
Ce nu am facut inca ,nu m-am uitat la nivelul de plutitorul din carburator dar nu am umblat la el NICIODATA .
La pompa de benzina am coliere puse relativ nou pe care le-am verificat inainte de a deschide acest topic adica strins cit se poate furtunele .
Multumesc din nou si va mai tin la curent ce se intimpla ,chiar miine am sa postez iara sa va spun care e treaba ( daca am timp ).
Salutare si BAFTA la toti
James Kilowatt
Pai daca ai scos furtunul de la vacuumatic si merge mai rau, inseamna ca vacuumaticul era bun, nu rau smile.gif N-ai citit foarte atent....
Vezi si carburatorul... spritul, in principal.
a... vezi asa, de amorul artei, cama de la platine, si eventual distanta. Daca cama e uzata, la turatii joase face ruperea aiurea si mai merge rau. Insa de obicei cand se intampla asta si porneste greu, daca porneste usor e putin probabil sa fie problema de la rupere.
Romeo31149
MR28673 :chestia cu vacumaticul e dupa ce am schimbat si am pus altul nou ,ca inainte nu avea nici o treaba ca era sau nu era furtunul in el (vacumatic) motorul tot la fel mergea.
Dupa ce am facut acele ultime schimbari masina merge BINE acum deci S-A REZOLVAT !
La carburator tot nu am umblat ,aaa... am schimbat si cama de la platine ,
acum trageti si voi concluzia ca eu nu mi-am dat seama ce a avut dar inclin sa cred ca era de la aprindere .....sau carburatie laugh.gif
Multumesc la toti pt. sfaturi
BAFTA !
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.