Help - Search - Members - Calendar
Full Version: probleme sistem de racire
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Ford
mikex
probleme la un ford escort 1.4 i Am o problema la sistemul de racire si anume mi se incalzeste f repede . Electroventilatorul porneste si raceste pana la o anumita temperatura dar in mers nu se raceste nici la 100 km/h . Si la viteza asta porneste electroventilatorul. Senzorul care indica in bord functioneaza bine pt ca indica pe rosu cand porneste electroventilatorul iat termostat nu am ca l-am dat jos.
Chear nu inteleg de ce electroventilatorul raceste apa dar in mers nu se raceste
Aveti vre-o idee care poate fi problema?
mike.omega
1. Termostatul functioneaza gresit, adica nu se deschide complet.
2. Ai sistemul de racire colmatat(infundatat) si de aceea se supraincalzeste si nici in mers nu scade temperatura.

Schimba antigelul si vezi daca nu cumva se rezolva. Stiu ca inainte de antigelul nou se pun niste substante care sa curete circuitul de racire dar nu mai tin minte exact ce.

Ai pus cumva si altceva in afara de antigel si/sau apa distilata?
Mariustom
Salut

Ce lichid de răcire ai folosit ?
Ai dat vreodată radiatorul jos ? Văd că mașina e din 1996. Dacă nu ai făcut-o, e cazul thumbsup.gif
Dă-l jos și curăță-l, spală-l. Cred că e înfundat și din această cauză circuitul lichidului nu se face cum trebuie, împiedicând răcirea lui datorită electroventilatorului+curenții de aer datorită vitezei.
Mai ales că zici că nu mai ai termostat. Asta te defavorizează iarna unsure.gif

Ahhhhhh, electroventilatorul în nici un caz nu trebuie să pornească când "ești pe roșu" cu temperatura lichidului, ci când ai aprox 90 gr C. Aici e o altă problemă.
mikex
pai toamna trecura am schimbat distributria si cu ea si pompa de apa, am bagat lichid de curatat am mers cu el cati km zice pe sticla , l-am scos am bagat antigel cu apa distilata si tot as de repede se incalzea asa ca am scos si termostatul sa se incalzeasca mai greu. Acu ca a venit vara problema e grava. Daca las masina sa mearga la relanti cateva minute observ ca toate furtunele sunt calde si toata suparafata radiatorului e calda deci asta nu inseamna ca circula apa prin tot sistemul? deci nu e infundat o sa incerc sa il dau jos sa il curat calumea poate solutia aia nu a fost buna de nimic si sa pun si antigel nou chear nu mai stiu ce ar putea fi
Mariustom
Întrebare: încălzirea exagerată nu ai observat-o de când ai schimbat distribuția ???
Să nu fie cumva vreo legătură. În afară de încălzirea exagerată nu ai și alte probleme ?

Dacă după câteva minute de funcționare furtunele + radiatorul sunt calde e OK. Ce nu e OK temperatura la care îți cuplează termocupla electroventilatoarele.
Acolo cred că mai ai o bubă wink.gif
gyovanny87
QUOTE (mikex @ May 20 2009, 11:31 PM) *
pai toamna trecura am schimbat distributria si cu ea si pompa de apa, am bagat lichid de curatat am mers cu el cati km zice pe sticla , l-am scos am bagat antigel cu apa distilata si tot as de repede se incalzea asa ca am scos si termostatul sa se incalzeasca mai greu. Acu ca a venit vara problema e grava. Daca las masina sa mearga la relanti cateva minute observ ca toate furtunele sunt calde si toata suparafata radiatorului e calda deci asta nu inseamna ca circula apa prin tot sistemul? deci nu e infundat o sa incerc sa il dau jos sa il curat calumea poate solutia aia nu a fost buna de nimic si sa pun si antigel nou chear nu mai stiu ce ar putea fi

ar trebui sa verifici termocupla deoarece ventilatoru trebuie sa porneasca atunci cand acu iti arata putin peste jumate;sau electroventilatoru nu mai merge la turatia normala,normal are doua trepte,prima treapta porneste undeva la 90 grade iar dak apa nu se raceste ar trebui sa porneasca a doua treapta dak apa ajunge undeva la 100-120 d grade,deci ar trebui sa verifici atat termocupla cat si ventilatoru
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.