Anul trecut am vandut o Liberta din 95 cu 1800RON, incepuse sa se vada rugina si avea nevoie de interventii pe la suspensie, frane si directie, the old stuff!
Ca idee, o masina intretinuta trebuie sa porneasca la cheie(chiar si cu soclu) si motorul sa mearga rotund cand e cald, sa reactioneze la orice apasare de pedala. Sa nu traga volanul intr-o parte in timp ce mergi sau si mai rau in timpul franarii. Cutia sa nu agate si eventual sa mearga sincroanele.... Esapamentul sa fie intreg, sa nu fie sudat/carpit. Ar mai fi instalatia electrica de verificat, faruri, stopuri, semnalizari si altele de genu.
Desi e cald acum, eu as verifica si daca face caldura, ca iarna asta e o problema.
Cand o iei, schimbi uleiul cu ceva 10W40, completezi uleiul din cutie si ii dai bice
Daca nu te impaci cu consumul(adica nu-ti convine un 10%) poti cauta un atelier ce regleaza carburatoare, la mine a scazut consumul la 9% dupa o astfel de operatiune.
Ah da! Ai grija ca rotile de pe masina sa fie toate de acelasi tip si dimensiune(care sa fie trecuta in talon), asta e un semn ca masina a fost ingrjita
PS: iar m-a luat nostalgia