Am un Cielo Executive dat de la firma unde lucrez,
Am fost azi la service la radacini Bucuresti de pe Plevnei 266.cu 2 probleme "masina huruie cand fac dreapta" si nu merge aerul conditionat.
Am facut programare am cerut cat ar consta etimativ schimbarea rulmentului si au zis cam 2 mil si cat ar costa estimativ o incarcare cu freon au zis 250.
Pana aici toate bune si frumoase,pana am vazut factura 649,97ron (
Materiale : 1 Rulment roata fata EsperoNubira - 113 Ron
2 Butuc roata Fata EsperoNubira - 116,14 Ron (au bagat automat si butucul fara sa imi zica nimic) doar am stat acolo puteau sa imi zica ceva.
3.Gaz refrigerent R134 1Kg pret 43,99 Ron
4.Ulei fluorescent vizualizare pierderi 20 Ron
5.Ulei frigorific compresor 0,1 litri 72 Ron (care nici nu am vazut sa il fi pus in doza aceea) am vazut ca a pus doar uleiul florescent.
Manopera: scrie mare pe un afis 56 lei pe ora.
1. D/M butuc roata fata(o parte) 2,2 ore --- 147,92Ron (am scrie exact cum scrie in factura) au terminat in maxim o ora jumate cu tot cu asteptat sa intru + tigarea si pauza luata de muncitor.
2. Manopera Golire umplere freon 3 ore 201 ron.
TOTAL 5,2 ore
Problema cea mai mare este ca eu nu am stat decat 3 ore in service cu totul de cand am ajuns la receptie pana am plecat pe poarta lor.
Scuza lor a fost ca asa e in programul lor de facturatre fiecare manevra are un numar exact de ore si indiferent de cat dureaza reparatia tot orele alea sunt in functie de operatiune.
Asa este s-au m-au pacalit ei pe mine?
E normal sa imi puna mai multe ore decat am stat fizic acolo?Se poate in halul asta?