Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Nesimtire la ASTRA Pitesti - CASCO
Masini.ro Forum > Masini.ro > Juridico-financiar
ciprianeagu
Stiti vorba batraneasca : Pana la Dumnezeu te mananca Ingerii ?! ...ei bine chiar asa mi se intampla mie...

Sunt clientul fidel al societatii Astra Asigurari de muuuulti ani si cu destul de multe masini raportate la o singura persoana....cred ca au trecut 7 ani de cand am inceput colaborarea si am 4 masini numai ale mele, pe care le-am avut asigurate ( RCA + Full Casco)...sa nu mai vorbesc de cele ale socrului meu sau ale fratelui meu...desi nu sunt un VIP, totusi, tinand cont de aceste circumstante, eu zic ca as putea fi cel putin incadrat intr-o categorie superioara mediei (care fac 1 amarat de RCA din plesneala, iar anul urmator sar la alta societate mai ieftina...), si, in consecinta, tratat ca atare...insa nu, se pare ca haosul si nesimtirea sunt la ele acasa
Datele de mai jos sunt aproximative, neavand documentele in fata....
1. Evenimentul produs pe 18.02, constatarea initiala pe 19 sau 20...nimic de comentat aici...
2. Auto reparat pana pe 13.03...din pacate abia la acea data s-a constatat ca mai este 1 piesa de comandat (compresorul AC), iar pentru comanda trebuia facuta reconstatare. Ok. Mi se pare logic. Dar sa dureze 10 zile si telefoane peste telefoane si multe rugaminti care un reprezentant al Astra sa se prezinte 5 minute sa vada si sa faca 4 poze mi se pare ABERANT SI INACCEPTABIL !!!...
3. Ulterior reconstatarii trebuia ca reprezentantul Astra de la Pitesti sa ridice o Nota tehnica de la service (Erste Pitesti – Kia) pe care sa o anexeze la dosar si sa o transmita catre sediul central pentru acceptare. Se pare ca era mult prea ocupat (desi stabilisem o ora de intalnire la service, oricum m-a facut sa astept 3 ore, ca sa inteleg cine e seful , sau cum ?!) pentru a mai astepta aceasta nota tehnica, asa ca am ramas tot eu sa o iau de la service sa o duc la Domnia Sa la birou...Buuunn...si asa am facut....
4. Dupa o saptamana intreaga sunt agasat cu telefoane de la Erste ce se intampla cu acceptul, pentru ca ei nu pot comanda piesa fara accept...iarasi telefoane. Iarasi timp pierdut, iarasi nervi ! ...se pare ca acea nota tehnica ajunsese la Astra, care dupa ce ca nu o trimisese unde trebuie, nici macar nu-si mai aducea aminte ca a ajuns la el ! ( eu am lasat nota tehnica unui coleg, care i-a transmis-o in aceeasi zi. Inspectorul de dauna care se ocupa de dosarul meu mi-a spus telefonic, ca nu are cum sa primeasca acceptul de la sediul central daca nu are acea nota !!!...care era la dansul de mai bine de 1 saptamana !....)...
5. Trecem cu vederea si acest fapt....dupa primirea acceptului, s-a intocmit si varianta finala a Facturii de reparatie....factura care a ajuns la cine trebuia....mai trece aproximativ 1 saptamana, dupa care sunt iar agasat cu telefoane de la service ca de ce nu se primeste acceptul pt factura...se pare ca dl Inspector a avut o lene de nedescris sau, haideti sa vorbim pe fata, o NESIMTIRE EXAGERATA FATA DE CLIENT, si a “omis” sa spuna ca mai trebuie semnata si o cerere de despagubire...si asa a mai trecut 1 sapatamana....( in momentul in care am aflat de acea cerere, a doua zi a ajuns la dosar semnata )...
6. Acum, dupa aproape 1 saptamana de cand are TOATE actele la dosar, mi se transmite faptul ca de la Pitesti nu se poate da accept de plata pt ca suma este prea mare (de inteles acest aspect) si ca dosarul trebuie SA AJUNGA in centrala....TREBUIE SA AJUNGA !!! = NU A FOST TRIMIS NICI dupa 1 saptamana !!!!....mai mult de atata, ma plesneste in fata si cu faptul ca nici macar nu-mi poate da accept de plata, pentru ca nu exista o Conventie cu acest service, iar plata dureaza chiar si 1 luna !!! ...acest aspect nu trebuia oare sa-l stiu si eu de acum 2 luni ???

Ca sa concluzionam, eu nu contest / critic fluxul de lucru al dosarelor de dauna, ci sunt efectiv scarbit de modalitatea de punere in practica, pur romaneasca, cu o lipsa de profesionalism exagerata, care nu ar trebui sa mai existe in Romania Europei anului 2009...

Maaaaare grija unde faceti asigurarile CASCO....
FAR EASTERN
Mda, din pacate inca mai exista locuri in care se mai practica "tehnici de intarziere"...

De tinut minte:
1. Orice document transmis/depus sa poarte un numar de inregistrare, unul din exemplare ramanad la emitent(Asigurat) ca dovada;
2. De intrebat de la inceput toate procedurile ce trebuiesc parcurse(chiar daca o parte din ele apar in contractul de asigurare), chiar daca aveti impresia ca fidelitatea fata de Asigurator va scuteste de eventuale neajunsuri. Se vede ca nu e asa.

3. TARIFELE MICI SI VECHIMEA IN COLABORARE cu un Asigurator nu inseamna ca in cazul in care chiar aveti nevoie de serviciile lor, veti avea parte de rezolvarea problemelor in caz de. Cele doua elemente se afla oarecum in contradictie si ti se pot servi in functie de situatie. Ti se pot oferi TARIFE MICI daca ai VECHIME, dar in caz de nevoie, poti primi servicii in functie de TARIFUL (mic) platit. confused.gif
Adica totul e bine cat timp dai banii si n-ai nevoie de serviciile lor... Nu ma refer la toti Asiguratorii nu numai la domeniul asta.

mike.omega
Cel de la daune nu ti-a zis ca nu au contract cu service-ul respectiv? Ce ti-a scris pe foaia aia cu care te-ai dus la service.
Este clar(si legal) ca daca tu iti alegi service-ul pe care il doresti(si care nu are contract cu asiguratorul) sa ti se deconteze factura in 30 de zile.

Chestia asta oricum este un mizilic pe langa restul, poti face o plangere la CSA, Comisia de supraveghere a asiguratorilor smile.gif
adrian_flavius
Frate, eu ti-am spus de acum cativa ani cum sta treaba cu Astra...stii foarte bine ca si eu am avut surprize de genul asta, da' nu la nivelul la care ti se-ntampla tie acum...naspa rau...oricum, Astra Pitesti a fost (si probabil ca in mare parte a si ramas) una din societatile de asigurari din Pitesti unde mare parte din angajati nu-si fac treaba decat "stimulati"...

Sa-mi spui cand iti expira contractu' ala, sa cautam alte oferte, mai bune (si cu angajati mai intelegatori si cu mai putina nesimtire-n ei...); adevarul-adevarat este ca toti trag in momentul asta de plata despagubirilor, pentru ca cele mai multe-s "umflate"...da' pana mea, hoti sunt si aia de la asigurari, care nu-ti spun adevarul de la inceput, hoti sunt si aia de la service-uri, care-ti umfla rau de tot facturile si devizele...cred ca cea mai buna afacere de criza e un service auto...chiar daca nu prinzi decat 2-3-4 reparatii din astea intr-un interval de o juma' de an, tot rezisti...si mai faci si un mic profit...
ciprianeagu
factura este emisa de 2 luni aproape...ma uit acasa pe documente si revin cu date exacte...
Si da, cred ca abia la CSA o sa se rezolve problema verymad.gif ...
AMP
adrian flavius,nu numai cei de la Astra Pitesti is umpluti de nesimtire crasa,ci si cei din Timisoara....si cred ca asa sunt toti,probabil e politica lor sa fie asa.....nesimtiti si sa-si bata joc de clienti.

Noi am avut incidentul in 8 iunie,am mers sa deschidem dosar de dauna in 9 iunie,devizul de la service a fost trimis la Astra in 12 iunie si azi,7 iulie,suna Marius sa intrebe ce se mai aude cu dosarul...dupa o intreaga aventura ca si a lui ciprianeagu....si nea' caisa zice "ce deviz?care?Unde?eu nu am nici un deviz",dupa ce in tot acesta rastimp 12 iunie-7 iulie lui Marius i s-a spus telefonic ca dosarul este in lucru, ca se calculeaza la el la greu si ca e de ja gata si doar mai trebuie semnat.
Asa ca am apelat si eu la nesimtire,am inceput sa amenintam cu tribunalul si CSA si am bagat pilele in functiune....reusind sa dam peste o madama directoare care ,cu dosarul nostru dinainte,a zis ca ea il rezolva intr=o zi,asa ca maine trebuie sa o sun si sa aflu cum e:laie ori balaie?!
E o adevarata bataie de joc....si mai ales,ce m-a durut,a fost felul scarbos in care ti se vorbeste si privirea de sus care ti se arunca.....
Inca o chestie:doamna director ma intreaba :"Masina nu e reparata?"....am ramas muta si i-am raspuns:"Avei impresia ca daca imi permiteam sa repar masina pe banii mei imi mai faceam CASCO la dvs.?" verymad.gif
OCTAN_95
si eu tot cu Astra am avut problema cind cel ce mi-a provocat dauna cu Ave-ul avea rca la astra, am pierdut 1 luna cu ei si tot degeaba, am facut pe casco meu si apoi s-or fi inteles firmele intre ele , eu ramanand cu o paguba deloc de neglijat

aceasta firma chiar nu are ce cauta pe piata asiguratorilor, bataia de joc fata de client e la loc de cinste.

AMP au trecut cateva zile din 07.07 ce se mai auce?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.