Help - Search - Members - Calendar
Full Version: test motor
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Daihatsu
shany
salut ma numesc shany si sunt nou printre voi,as dori sa aflu cum pot citi dtc-urile dintr-un feroza pe injectie
in ce mod se poate conecta un led sau un sunt in mufa de diagnoza ? ca la ford de ex.motor 1.6 1992
Winter1966
QUOTE (shany @ Apr 21 2009, 09:37 AM) *
salut ma numesc shany si sunt nou printre voi,as dori sa aflu cum pot citi dtc-urile dintr-un feroza pe injectie
in ce mod se poate conecta un led sau un sunt in mufa de diagnoza ? ca la ford de ex.motor 1.6 1992


Buna Shany
Mai tarziu . Si eu am un Feroza injectie. Este o posibilitate de suntare a mufei de diagnoza care este undeva pe langa baterie, si apoi in bord, becul de control motor iti indica codurile de eroare prin " flash-uri" . Eu am gasit pe internet un manual de service, si acolo este explicat. Din pacate imaginile nu sunt chiar clare si eu nu am avut timp sa caut mufa de diagnoza...etc.
James Kilowatt
Daca are mufa de diagnoza, ar trebui sa fie probabil "ascunsa" pe langa sigurantele din compartimentul motor. Sau pe sub bord. Ar trebui sa scrie in manualul masinii unde e localizata.
In 1992 s-ar putea sa existe deja OBD1 - adica ALDL. Desi eu am avut Ibiza din '92 si nu avea mufa de diagnoza.
Daca are obd1 - aldl existsa o schema destul de usor de realizat si nu prea scumpa (pe care o pot trimite cui o cere whistling.gif ) care realizeaza interfata intre OBD si un port serial. Si ca soft merge Efilive 4.
Daca e ceva mai vechi de atat, nu mai stiu....
Winter1966
QUOTE (James Kilowatt @ May 25 2009, 07:23 PM) *
Daca are mufa de diagnoza, ar trebui sa fie probabil "ascunsa" pe langa sigurantele din compartimentul motor. Sau pe sub bord. Ar trebui sa scrie in manualul masinii unde e localizata.
In 1992 s-ar putea sa existe deja OBD1 - adica ALDL. Desi eu am avut Ibiza din '92 si nu avea mufa de diagnoza.
Daca are obd1 - aldl existsa o schema destul de usor de realizat si nu prea scumpa (pe care o pot trimite cui o cere whistling.gif ) care realizeaza interfata intre OBD si un port serial. Si ca soft merge Efilive 4.
Daca e ceva mai vechi de atat, nu mai stiu....


Eu in manualul de reparatie am gasit chestia cu mufa care este in comp. motor si are 4 pini.
Sau exista un cablu cu 2 cuple care se insereaza pe intrarea ECU. si pe care se pot masura tensiuni rezistente... etc/
Cum arata / cati pini are OBD 1 ?
Merci
James Kilowatt
OBD1 - ALDL are 12 pini. Insa nu sunt folositi pentru diagnoza decat 2 sau 3, pe unul sunt datele, pe unul 5V cred pentru alimentare, si unul e masa.
Un conector cu 4 pini n-am nici o idee ce-ar putea fi... unsure.gif


Hmmm.. poate ajuta linkul asta
http://www.warfs.org/content/view/23/1/

Daca incerci, spune daca merge, chiar sunt curios. Cam pe acelasi principiu se facea diagnoza la instalatia mea de gaz de la Nubira....
Winter1966
QUOTE (James Kilowatt @ May 26 2009, 10:14 PM) *
OBD1 - ALDL are 12 pini. Insa nu sunt folositi pentru diagnoza decat 2 sau 3, pe unul sunt datele, pe unul 5V cred pentru alimentare, si unul e masa.
Un conector cu 4 pini n-am nici o idee ce-ar putea fi... unsure.gif


Hmmm.. poate ajuta linkul asta
http://www.warfs.org/content/view/23/1/

Daca incerci, spune daca merge, chiar sunt curios. Cam pe acelasi principiu se facea diagnoza la instalatia mea de gaz de la Nubira....


Merci.
Nu are 12 pini.
Are intr-adevar cea verde cu 6 pini. Problema mea este ca de la o anumita temperatura in sus, se reduce ralantiul pana spre oprire.
Am cumparat zilele trecute senzorul de temperatura apa, si trebuie sa spal instalatia de racire.
Dar pentru asta imi trebuie timp.
Diagnoza m-ar ajuta sa vad daca senzorul a dat semnale aiurea, insa in afara de problema ralantiului, motorul merge perfect.
Manualul de reparatie face referire la un dispozitiv special, un cablu care are o mufa de trecere cu 30 picioare care se inseriaza pe circuitul computerului (untitatii de control a motorului ) si la celalalt capat are 2 mufe cu cate 30 pini , la care se pot masura toti parametrii.
malin34426
vazand topicul acesta mi-am adus aminta ca trebuie sa am pe undeva un tester pentru masini asiatice vechi 1983-1985. L-am cautat si l-am gasit , nu l-am folosit de 8 ani. Care aveti nevoie de diagnosticari la asiatice vechi si sunteti din Bucuresti puteti apela . Nu il vand caci am doua Galant din 87. masini fiabile din moment ce n-au vazut tester de 8 ani.
Winter1966
QUOTE (malin34426 @ May 29 2009, 09:05 PM) *
vazand topicul acesta mi-am adus aminta ca trebuie sa am pe undeva un tester pentru masini asiatice vechi 1983-1985. L-am cautat si l-am gasit , nu l-am folosit de 8 ani. Care aveti nevoie de diagnosticari la asiatice vechi si sunteti din Bucuresti puteti apela . Nu il vand caci am doua Galant din 87. masini fiabile din moment ce n-au vazut tester de 8 ani.

Eu sunt cam departe , dar la nevoie poate ajung in B. A mea este din 90-91.
Multumesc pentru informatie.
jclaudiu
QUOTE (malin34426 @ May 29 2009, 09:05 PM) *
vazand topicul acesta mi-am adus aminta ca trebuie sa am pe undeva un tester pentru masini asiatice vechi 1983-1985. L-am cautat si l-am gasit , nu l-am folosit de 8 ani. Care aveti nevoie de diagnosticari la asiatice vechi si sunteti din Bucuresti puteti apela . Nu il vand caci am doua Galant din 87. masini fiabile din moment ce n-au vazut tester de 8 ani.

Salutare eu am un Daihatsu Feroza din 1989 si ma intereseaza sa-l pun pe un tester, nu am gasit pe nicaieri, poti sa ma ajuti?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.