QUOTE (James Kilowatt @ May 26 2009, 10:14 PM)
OBD1 - ALDL are 12 pini. Insa nu sunt folositi pentru diagnoza decat 2 sau 3, pe unul sunt datele, pe unul 5V cred pentru alimentare, si unul e masa.
Un conector cu 4 pini n-am nici o idee ce-ar putea fi...
Hmmm.. poate ajuta linkul asta
http://www.warfs.org/content/view/23/1/Daca incerci, spune daca merge, chiar sunt curios. Cam pe acelasi principiu se facea diagnoza la instalatia mea de gaz de la Nubira....
Merci.
Nu are 12 pini.
Are intr-adevar cea verde cu 6 pini. Problema mea este ca de la o anumita temperatura in sus, se reduce ralantiul pana spre oprire.
Am cumparat zilele trecute senzorul de temperatura apa, si trebuie sa spal instalatia de racire.
Dar pentru asta imi trebuie timp.
Diagnoza m-ar ajuta sa vad daca senzorul a dat semnale aiurea, insa in afara de problema ralantiului, motorul merge perfect.
Manualul de reparatie face referire la un dispozitiv special, un cablu care are o mufa de trecere cu 30 picioare care se inseriaza pe circuitul computerului (untitatii de control a motorului ) si la celalalt capat are 2 mufe cu cate 30 pini , la care se pot masura toti parametrii.