Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Discutie & Pronosticuri - editia Bahrain 2009
Masini.ro Forum > Auto Motor Sport > Formula 1 > History
Pages: 1, 2
Oana
iar nu avem pauza. massa a castigat aici 2 ani consecutiv. nu vreau sa ma mint ca acesta va fi al treilea an, insa sper ca aici va reusi macar primul podium al sezonului...


numar de tururi: 57
lungimea circuitului: 5.412 km
record: 1:30.252 - M Schumacher (2004)

castigatori precedenti:
2008 - Felipe Massa
2007 - Felipe Massa
2006 - Fernando Alonso
2005 - Fernando Alonso
2004 - Michael Schumacher

programul etapei:
-vineri - 24 aprilie
antrenamente 1 10:00-11:30
antrenamente 2 14.00-15:30
-sambata - 25 aprilie
antrenamente 3 11:00-12:00
calificari 14:00-15:00
-duminica - 26 aprilie
cursa 15:00

asteptam pronosticurile voastre pana la inceputul sesiunii de calificari. ele vor contine:
- top 8 - 6 pct pentru castigatorul cursei, 3 pct pentru oricare alt pilot ce a terminat pe locul indicat, 1 pct pentru fiecare pilot ce termina cursa in primii 8
- pole position - 1 pct
- fastest lap - 1 pct
- finish - 1 pct
- q - 3 pct (intrebari de la laurentiu si dragos)
1. Cati piloti vor avea in puncte, impreuna, ferrari si mclaren?
2. Cate echipe vor termina cursa cu o masina?
AZAZEL
oana cred ca esti optimista cu podiumul ala.
macar sa fie niste amarate de puncte ca tare mi-e teama ca ferrari nu vor puncta si acesta va fi cel mai rau start de sezon din intreaga lor existenta in f1. practic acum s-a batut un record vechi de 28 de ani cu 3 curse fara puncte.

probabil brawn, toyota, redbull si rosberg sunt imbatabili si la bahrein din punct de vedere al timpilor pe un tur.
singura sansa ca ferrari sa ia mai mult de un punct doua ar fi ca cei de mai sus sa se bata singuri si in acelasi timp cei de mclaren, alonso si bmw sa fie mai lenti.

eu m-as multumi cu o calificare in q3 si cu un race finish pe un 7 sau 8.

vremuri grele.
deja ferrari anuntau ca s-ar putea sa renunte la dezvoltarea masinii din sezonul acesta si sa se dedice deja sezonului 2010.
DRAGOS
intrebarea de la mine: Cati piloti vor avea in puncte, impreuna, ferrari si mclaren?
laurentiu
1 vettel
2 barichello
3 button
4 glock
5 alonso
6 webber
7 hamilton
8 heidfeld

pleaca din pole vettel
fastest lap vettel
termina cursa: 17

Cate echipe vor termina cursa cu o masina?
AZAZEL
laurentiu, esti un pic confuz.
etapa anterioara, din china, ai castigat-o tu si dragos. ca atare atat tu cat si dragos trebuie sa puneti cate o intrebare. dragos a pus intrebarea in postul de deasupra celui de-al tau, intrebare la care trebuie sa raspunzi si tu, iar la intrebarea ta pe care vad ca ai formulat-o in postul de mai sus, trebuie sa raspunzi si tu.
practic ai de incercat raspunsul la doua intrebari: a ta si a lui dragos. bineinteles ca nu e obligatoriu.
9er
1. button
2. vettel
3. alonso
4. webber
5. barrichello
6. trulli
7. hamilton
8. rosberg

pole: alonso
fastest lap: vettel
termina: 15
raspuns dragos: 1
raspuns laurentiu: 3
laurentiu
raspuns dragos: 1, raspuns eu: 2
9er
Laurentiu, nu ma injura, dar raspunsurile tale se contrazic unul pe celalalt. Daca tu zici ca termina 17 din 20, adica 3 abandoneaza, dar in acelasi timp 2 echipe termina cu un singur pilot, al 3lea pilot unde ramane? Ca raspunsurile sa fie in concordanta ar trebui sa ai ca raspuns la propria ta intrebare 1 sau 3. Desi nu cred ca e obligatoriu ca raspunsurile sa fie concordante. In fine, faceam doar o observatie..........
AZAZEL
ma uitam pe timpii din dupa amiaza asta.
bmw si ferrari sunt ultimii.

ca sa vedeti ce inseamna setarile unei masini in sensul cas poti fi rapid pe linii drepte si lent pe portunile virajate sau invers, rosberg care a avut cel mai rapid timp pe tur dupa amiaza , a avut viteza maxima cea mai mica adica 305 km/h, fata de sutil cu 315km/h
de asemenea, ferrari si bmw care au scos cei mai slabi timpi pe un tur, au avut vitezele maxime printre cele mai mari.
laurentiu
CITAT(9er @ Apr 24 2009, 10:21 AM) *
Laurentiu, nu ma injura, dar raspunsurile tale se contrazic unul pe celalalt. Daca tu zici ca termina 17 din 20, adica 3 abandoneaza, dar in acelasi timp 2 echipe termina cu un singur pilot, al 3lea pilot unde ramane? Ca raspunsurile sa fie in concordanta ar trebui sa ai ca raspuns la propria ta intrebare 1 sau 3. Desi nu cred ca e obligatoriu ca raspunsurile sa fie concordante. In fine, faceam doar o observatie..........


Ce dracu' am azi nu stiu. dry.gif turned.gif La 3 ma gandean. deci raspunsul meu e 3.
AZAZEL
rosberg si williams isi joaca ultima carte aici. nu au reusit ca capitalizeze nimic in primele 3 curse cu toate ca au avut o masina rapida si ar fi trebuit sa aiba minim 10 puncte in portofoliu.
daca nici in bahrein nu vor face nimic, incepand cu spania lucrurile se vor agrava pt ei tinand cont ca toate echipele isi vor aduce update-uri.
probabil in ritmul asta, daca nu vor reusi sa capitalizeze deloc surplusul de viteza ce il au la acest inceput de sezon in comparatie cu majoritatea competitorilor vor sfarsi in 2009 pe un modest loc 8 la constructori depasindu-i doar pe torro rosso si force india.
anul trecut williams dupa primele 6 etape era pe locul 4 la egalitate cu red bull. ulterior ambele echipe au cazut in clasament , williams ajungand pe 8.
20krpm
ultima carte ca sa ce, azazel? care crezi ca erau la inceputul sezonului obiectivele lor pentru anul asta? n-au bani, n-au masina, n-au motoare, n-au soferi, la ce naiba puteau sa se astepte?
AZAZEL
cu siguranta la inceputul anului obiectivul lor era sa supravietuiasca.
totusi, toata lume ( inclusiv ei) a fost surprinsa de faptul ca williams are potential si alearga bine. probabil este vorba si de diffuser . totusi, pt potentialul care l-au aratat in primele curse, ei au cules cele mai putine puncte.
in fond, nu conteaza ceea ce sperau ei inainte de australia, conteaza ca ar fi putut obtine mult mai mult din primele 3 curse iar dupa ce concurenta ii va prinde din urma la performante, vor zace in subsolul clasamentului in fecare cursa pt ca pe williams nu-i vad imbunatatindu-si masina in decursul sezonului.

obligatoriu rosberg trebuie sa ia cat mai multe puncte aici, in barcelona si in monaco pt ca chiar daca in barcelona concurenta va introduce update-uri, ele sunt netestate si vor mai trece cateva curse pana le vor pune la punct.
hdi
1 barichello
2 glock
3 button
4 alonso
5 vettel
6 webber
7 massa
8 hamilton



Pole: barichello
Fastest lap: button
Finish: 18
Dragos: 2
Laurentiu: 2
DRAGOS
1. barichello
2. vettel
3. button
4. massa
5. glock
6. hamilton
7. alonso
8. webber

pole: button
fastest lap: barichello
finish: 17
me: 2
Laurentiu: 3
klm
Vettel
Button
Trulli
Alonso
Barrichello
Rosberg
Raikkonen
Hamilton

pole: Vettel
fl: Rosberg
i1: 2
i2: 3 (presupun ca intrebarea se refera la echipele care vor termina cu o singura masina).
20krpm
1. BUT
2. HAM
3. BAR
4. VET
5. ALO
6. TRU
7. GLO
8. WEB

pole: BUT
fast: BAR
finish: 18
mclaren + ceilalti: 10 (in ideea in care va referiti doar la cursa asta)
solo cars: 2
Oana
QUOTE (9er @ Apr 24 2009, 03:21 PM) *
Laurentiu, nu ma injura, dar raspunsurile tale se contrazic unul pe celalalt.

exact cum ti-ai dat si tu seama in final, raspunsurile nu trebuie sa fie la fel. pana la urma asta e si idee ca sa aduni cat mai multe puncte...
nici nu stiu ce pronostic sa bag. parca as merge si de data asta pe mana lui rosberg, ca tot a condus el cea de-a doua sesiune de antrenamente. desi a fost o amestecatura ieri, de nu stii pana la urma daca mc laren si williams se misca sau nu bine. sigur, insa, este doar faptul ca ferrari sunt tot la coada unsure.gif
QUOTE (20krpm @ Apr 25 2009, 08:34 AM) *

sa recapitulam, ca n-ai inteles...
intrebare: Cati piloti vor avea in puncte, impreuna, ferrari si mc laren?
raspuns: mclaren + ceilalti: 10 (in ideea in care va referiti doar la cursa asta)
deci piloti, nu puncte... vreau alt raspuns de la tine

LE: era cat pe ce sa uit. la multi ani lui felipe, ca azi implineste 28 de ani. ar fi mers un pole position azi, dar nu cred ca ferrari au fost in stare sa-i faca un astfel de cadou
Oana
s-au terminat si antrenamentele. trebuie remarcat ca ambele masini ferrari se afla in primele 5. e o adevarata performanta asta. glock a scos cel mai bun timp, insa probabil ca a fortat cam mult, daca dupa cateva tururi l-a lasat masina. cu siguranta se va alege cu o penalizare inainte de cursa.
cea mai tare chestie din ultima sesiune de antrenamente a fost o comparatie intre hamilton si massa, o suprapunere a masinilor timp de cateva secunde, pe acelasi sector...


1 button
2 rosberg
3 vettel
4 massa
5 alonso
6 barrichello
7 hamilton
8 kubica

pole - rosberg
fast - vettel
finish - 18
q1 - 2
q2 - 7
AZAZEL
barichello
button
trulli
webber
vettel
kubica
raikkonen
hamilton

pole barichello
fastets button
termina 15

imntrebare dragos 2
intrebare laurentiu 3
AZAZEL
sa-mi bag &^%$#@@#$%^&* in fisichella care i-a stricat turul lui webber
20krpm
sutil. nu fisichella. daca-ti mentii oferta - norocul tau, ca sutil e ceva mai dragutz wink.gif

oana: am raspuns la intrebarea "cite puncte vor face impreuna mclaren si ferrari". imi mentin raspunsul, in caz ca ma intreaba cineva biggrin.gif acum e prea tirziu sa mai dau un raspuns corect.
AZAZEL
chiar nici un comentariu pt cursa de astazi?
sunt disperat sa castige trulli iar webber sa faca o cursa fantastica de recuperare. ei sunt favoritii mei intre pilotii trecuti de 30 de ani alaturi de heidfeld si barichello si mi-as dori si pt acestia doi o cursa buna. de fapt cu pilotii de peste 30 de ani tin cel mai mult pt ca timpul curge in defavoarea lor insa fisico nu mi-a placut niciodata.

btw. cine si ce i-a facut lui fanatic de nu ne mai onoreaza la concursul nostru?
laurentiu
Eu sunt curios daca o sa ia Ferrari ceva in cursa asta. Ma gandesc ca daca vor lua cateva puncte acolo nu se vor mai retrage. Oricum chiar daca s-ar retrage eu zic ca ar face o mare prostie. Eventual sa proiecteze in perioada asta un difuzor si sa mearga eventual pentru kilometrii, sa aiba o baza de proiectare cat mai devreme (adica din perioada asta) pentru masina de anul viitor.

Sper sa castige primele doua locuri Toyota pentru ca parca prea au dominat in cursele de pana acum BGP. Hamilton si Alonso ma astept sa mearga si ei ceva mai bine (personal am asteptari de la Mercedes si Renault in a doua parte a sezonului). La Massa n-am curaj sa ma gandesc, la Raikkonen nici atat.

Oana
ziua lui massa...

nu stiu de ce e kimi asa trist, ca doar e rost de bautura acolo smile.gif o fi avand alte preferinte...
f1anatic
QUOTE (AZAZEL @ Apr 26 2009, 05:38 AM) *
btw. cine si ce i-a facut lui fanatic de nu ne mai onoreaza la concursul nostru?



Daca iti spun, ma ajuti ?
AZAZEL
am impresia ca "9er" a punctat serios etapa asta.
9er
15 la prima socoteala, dar nu stiu cine a avut cel mai rapid tur. Am dat-o rau in bara la intrebarile suplimentare, totusi.
Oana
trulli, deci ramai cu 15 puncte... ai numarat bine. postez imediat rezultatele
9er
Trulli? De ce ma mir, "one lap wonder" e la inaltimea renumelui, nu?
Oana
9er este castigatorul acestei etape, cu 15 puncte, urmat indeaproape de klm si 20krpm, cu cate 14 pct. clasamentul general a ramas acelasi: conduce azazel, cu 46 pct, insa s-a apropiat de el amenintator 9er, cu 40 pct. felicitari castigatorului, pe care il asteptam cu intrebarea pentru urmatoarea etapa...

azazel -11 (46)
9er - 15 (40)
20krpm - 14 (38)
oana - 13 (34)
laurentiu - 6 (25)
hdi - 9 (24)
dragos - 11 (23)
klm - 14 (17)
laurentiu
Felicitari 9er! smile.gif

Bah deja incepe sa ma enerveze Button. Face el ce face si castiga verymad.gif . De fapt el nu face mai nimic, ci masina. Vom vedea eventual la anu' cat e de pilot (Barichello a demonstrat), cand toti vor avea masini aproximativ la fel.
Imi pare rau de Vettel pentru ca a tras tare in calificari si era vizibil suparat dupa cursa...
Oana
pe mine incepe sa ma enerveze ghinionul lui massa. ce naiba a patit iar de a trebuit sa se opreasca in turul 3? oricum, trebuie apreciat faptul ca ferrari a reusit sa ia primele puncte si sa nu mai fie astfel pe ultima pozitie in clasament teehee.gif e ceva sa te impui in fata force india. ca si massa cu fisichella. cam dura depasirea aia, dar cred ca era destul de suparat de a fortat asa.
9er
Oana, cred ca trebuie sa recalculezi, am impresia ca l-ai socotit pe Raikkonen pe 7, in timp ce el a terminat pe 6.

Scuze, nu vreau sa par nepoliticos, va multumesc pentru felicitari.
AZAZEL
nu cred ca vettel era suparat dupa cursa. eu zic ca este extrem de multumit.
vizibil suparat mi s-a parut trulli.
ce i s-a intamplat lui massa de a trebuit sa intre la boxe in primul tur?
dezamagit de webber care , dupa doua tururi era pe 12 dupa ce plecase de pe 18. a fost blocat de piquet si a pierdut o carca de timp si, in zona respectiva a ramas ulterior.

haotica mi s-a mai parut evolutia lui piquet in fata lui barichello

@laurentiu
orice pilot poate castiga curse atunci cand are masina buna si orice pilot poate zace in anonimat cu una mediocra.
button nu e cu nimic mai slab ca hamilton, vettel, kubica, massa si raikkonen.
in general, acest sport este rezultatul unei intreceri in care masina cea mai rapida castiga.
Oana
QUOTE (9er @ Apr 26 2009, 04:32 PM) *
Oana, cred ca trebuie sa recalculezi, am impresia ca l-ai socotit pe Raikkonen pe 7, in timp ce el a terminat pe 6.

unde? ca le-am mai luat o data la rand si nu vad nicio greseala...
AZAZEL
nu inteleg de ce coumpalacii de ferrari l-au tinut pe raikkonen la boxe peste 9 secunde la ultimul schimb cu toate ca mai avea de alimentat putin combustibil pt ca mai erau 11-12 tururi.
daca il tineau aprox 6 sec cat ar fi fost normal, iesea in fata lui barichello si posibil acolo ar fi ramas pana la sfarsitul cursei tinand cont ca nu mi s-a parut o diferenta majora in evolutia celor doi pt ultimile 10 tururi.
Oana
pentru ca deosebitii de mecanici au gresit DIN NOU. nu reuseau sa-i puna o roata... stanga fata am impresia
laurentiu
CITAT(AZAZEL @ Apr 26 2009, 10:33 AM) *
@laurentiu
orice pilot poate castiga curse atunci cand are masina buna si orice pilot poate zace in anonimat cu una mediocra.
button nu e cu nimic mai slab ca hamilton, vettel, kubica, massa si raikkonen.
in general, acest sport este rezultatul unei intreceri in care masina cea mai rapida castiga.


Dar si pilotii de top au plecat de la masini slabe si au demonstrat ca sunt buni, motiv pentru care au ajuns la echipe puternice. E adevarat ca e greu sa demonstrezi ca esti pilot bun cand ai o masina slaba. Uita-te la Barichello de exemplu. Cat timp a fost la Ferrari nu a facut mare branza, desi avea aceasi masina ca Schumi. A ajuns apoi la o echipa slaba si cativa ani nu s-a mai auzit mare lucru de el. Si deodata e pe locul 2 in clasament. Cam acelasi lucru este si cu Button. Oricum pana la urma si restul echipelor vor avea acel difuzor nenorocit (ala cred ca e motivul pentru care BGP este pe primul loc) si atunci se va vedea cine e pilot bun si cine nu, pentru ca atunci pilotul va conta mai mult decat masina.
9er
CITAT(Oana @ Apr 26 2009, 05:38 PM) *
CITAT(9er @ Apr 26 2009, 04:32 PM) *
Oana, cred ca trebuie sa recalculezi, am impresia ca l-ai socotit pe Raikkonen pe 7, in timp ce el a terminat pe 6.

unde? ca le-am mai luat o data la rand si nu vad nicio greseala...



Nu i-am verificat decat pe cei care l-au avut pe Raikkonen in pronosticuri si il gasesti atasat.


AZAZEL
9er
cred ca e vorba de faptul ca s-au acordat 3 puncte pt intrebarea lui dragos si 3 pt a lui laurentiu.

@laurentiu
eu zic ca BGP vor mai castiga si in continuare.
nu vad de ce nu ar face-o inclusiv la barce;lona, turcia si monac. astea sunt urmatoarele 3 etape. chiar daca echipele isi vor aduce updateuri in barcelona, acestea sunt netestate. vor trece multi km pana cand masinile vor fi puse la punct si cu siguranta minim 1/3 din campionat. la momentul respectiv , button va avea 20-25 de puncte avans fara de o rice masina non BGP.
cred ca dupa prima treime de campionat e suficient ca buton sa mai castige 3 curse si sa devina camipoin, pt ca restul vor fi impartite intre multe echipe cu pretentii: mclaren, ferrari, renault si de ce nu toyota, red bull

williams sunt la baie. e pacat de ei.
laurentiu
CITAT(AZAZEL @ Apr 26 2009, 12:59 PM) *
chiar daca echipele isi vor aduce updateuri in barcelona, acestea sunt netestate. vor trece multi km pana cand masinile vor fi puse la punct si cu siguranta minim 1/3 din campionat. la momentul respectiv , button va avea 20-25 de puncte avans fara de o rice masina non BGP.
cred ca dupa prima treime de campionat e suficient ca buton sa mai castige 3 curse si sa devina camipoin, pt ca restul vor fi impartite intre multe echipe cu pretentii: mclaren, ferrari, renault si de ce nu toyota, red bull

williams sunt la baie. e pacat de ei.


Tocmai de-asta am zis in al doilea post din pagina precedenta ca anul viitor vom vedea care pilot e mai bun, cand toti vor avea masini aproximativ la fel.
Williams mi se pare ca are mari probleme, incepand cu fiabilitatea masinilor si terminand cu tactica pentru curse. Sunt de nerecunoscut.
Oana
QUOTE (9er @ Apr 26 2009, 05:15 PM) *
Nu i-am verificat decat pe cei care l-au avut pe Raikkonen in pronosticuri si il gasesti atasat.

klm si azazel sunt singurii care l-au pus pe kimi in pronostic. ei au zis locul 7, kimi a iesit pe 6. ptr asta au luat cate un punct, nu trei cat ai calculat tu. greseala este la tine, pentru ca ai acordat numai un punct pentru intrebarile suplimentare, care se rasplatesc cu 3 puncte.
9er
CITAT(Oana @ Apr 26 2009, 09:39 PM) *
CITAT(9er @ Apr 26 2009, 05:15 PM) *
Nu i-am verificat decat pe cei care l-au avut pe Raikkonen in pronosticuri si il gasesti atasat.

klm si azazel sunt singurii care l-au pus pe kimi in pronostic. ei au zis locul 7, kimi a iesit pe 6. ptr asta au luat cate un punct, nu trei cat ai calculat tu. greseala este la tine, pentru ca ai acordat numai un punct pentru intrebarile suplimentare, care se rasplatesc cu 3 puncte.



La naiba, asa e, scuzele mele. Acum m-am lamurit si de ce eram ofticat ca n-am punctat la intrebarile suplimentare, chiar nu reuseam sa-mi dau seama de ce.
Oana
nu-i problema, bine ca te-ai lamurit. iti dai seama ca nu le dadeam eu puncte in plus, ca doar si eu particip la concursul asta. eventual imi dadeam mie whistling.gif
9er
Hai ca m-ai facut sa rad. Si tocmai pe tine nu te-am verificat!
Oana
eu zic sa verifici si cursele din urma, poate am furat pe acolo cate ceva tongue.gif
si am aflat si motivul pentru care massa a intrat la boxe in turul 3: "My race was decided at the start. I was sandwiched between Kimi and Rubens and the front wing got broken after making contact with my team mate's rear wheel. At first, I didn't realise what had really happened and so I came in after two laps to change the nose. Then, after a good start with a clear track, I found myself in traffic and my hopes of climbing up the order evaporated. Throughout the race, my telemetry wasn't working and so my engineers couldn't help me with the management of the car. The KERS did not work perfectly either, especially at the start."
eu nu am vazut ca ei chiar s-au atins acolo. imi aduc aminte ca la un moment dat au dat imagini din masina lui massa si s-a vazut numai cum facea stanga-dreapta de volan, incercand sa se fereasca de amandoi. cand a iesit din virajul ala, chiar il laudam ca a reusit sa iasa cu fata curata. se pare ca l-am laudat degeaba...
AZAZEL
potrivit lui james allen, raikkonen a fost cel mai bun sofer al zilei:

Kimi was my driver of the event based on his performance over the whole weekend.

He was really strong in the first two parts of qualifying and it was only because he didn?t have any more new tyres in Q3 that he qualified where he did.

In the race he started 10th and finished sixth, which was the biggest improvement of any runner n the top half of the field, where it is hard to make up places.

But for a sticking wheel nut in his second pit stop he would have been fifth ahead of Rubens Barrichello.

He started well, making up three places and kept a very high rhythm after that.

He was strong in retaining and regaining positions after pit stops and gave Ferrari a real shot in the arm.

Team principal Stefano Domenicali said that this sixth place was the minimum that the team should expect to get, but it?s got them off the mark and now we?ll see what they can come up with on their B-spec car in Barcelona.


LATER EDIT
oana, massa nu avea ce face in situatia aia. nu a fost vina lui. de fapt nu a fost vina nimanui.
Oana
nici nu m-am gandit ca ar fi fost vina lui sau a altcuiva, dar mi-ar fi placut sa iasa cu bine din duelul ala... asta s-a si vazut initial, dar nu s-a vazut bine
AZAZEL
am mai citit si eu pe ici pe colo si se pare ca victoria lui button a fost una f norocoasa. in primul rand a reusit sa-l invinga pe vettel multumita faptului ca l-a depasit pe hamilton la inceputul cursei iar vettel a stat blocat in spatele lui hamilton. apoi vettel dupa primul schimb a stat blocat in spatele lui trulli ce impreuna cu toyota a facut marea prostie sa-si puna dupa primul schimb anvelope de compozitie dura ce a dus la pierderea a aprox 1 sec pe tur pt italian si implicit pt vettel blocat in spatele lui. fara acesti factori externi, vettel avea sanse mari sa-l bata pe button si pt ca de fiecare data vettel a intrat la pit dupa britanic.

apoi , trulli si-a pierdut sansele la victorie pt ca in calificari a fost disperat sa ia poll-ul si a avut prea putin combustibil in rezervor disponibil pt cursa. chiar daca trulli ar fi avut combustibil mai mult in rezervor, pt inca aprox 2-3 tururi tot ar fi luat pole si in cursa ar fi avut posibilitatea ca imediat dupa start sa stea mai mult pe traseu si astfel sa nu fie depasit de button cand britanicul a iesit de la primul pit. in aceste conditii, daca dupa primul pit italianul ar fi avut anvelope de compozitie moale , si-ar fi marit avantajul in fata britanicului.
totusi, chiar daca la inceputul cursei ar fi avut in rezervor cantitatea de combustibil cu care a si plecat de fapt in cursa, greseala cea mai mare a fost ca dupa primul schimb si-a pus anvelope de compozitie dura si a mers greu, pierzand timp fata de button si tinandu-l in spate si pe vettel.

victoria lui button devine astfel una de conjunctura insa in f1 ca si in alte sporturi trebuie sa stii sa exploatezi greselile adversarilor. daca button va mai castiga de 3 ori pana la finalul sezonului si cred ca o va face, adunand si puncte pretioase in alte curse+o fiabilitate buna a masinii si neimplicare in incidente de cursa, sigur va aduna 100 de puncte ceea ce in 2009 va fi suficient pt a deveni campion.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.