apoi , trulli si-a pierdut sansele la victorie pt ca in calificari a fost disperat sa ia poll-ul si a avut prea putin combustibil in rezervor disponibil pt cursa. chiar daca trulli ar fi avut combustibil mai mult in rezervor, pt inca aprox 2-3 tururi tot ar fi luat pole si in cursa ar fi avut posibilitatea ca imediat dupa start sa stea mai mult pe traseu si astfel sa nu fie depasit de button cand britanicul a iesit de la primul pit.
Eu nu inteleg care e avantajul plecarii in cursa cu putin combustibil. Ok, vei reusi pozitii bune in primele tururi pentru ca masina e mai usoara (desi diferentele nu sunt foarte mari), insa vei fi nevoit sa intri la standuri sa realimentezi in conditiile in care timpii intre piloti sunt foarte mici si sunt sanse mai mari sa pierzi mai multe pozitii decat daca ai realimenta dupa cel putin 20 de tururi cand timpii intre piloti sunt mai mari si pierzi mai putine pozitii.
"victoria lui button devine astfel una de conjunctura insa in f1 ca si in alte sporturi trebuie sa stii sa exploatezi greselile adversarilor. daca button va mai castiga de 3 ori pana la finalul sezonului si cred ca o va face, adunand si puncte pretioase in alte curse+o fiabilitate buna a masinii si neimplicare in incidente de cursa, sigur va aduna 100 de puncte ceea ce in 2009 va fi suficient pt a deveni campion."
Si eu cred ca va mai castiga multe curse de acum inainte, va deveni deja campion prin vara, restul sezonului va alerga mai mult pentru antrenamet si teste cu masina si vom avea un sezon la fel de plictisitor ca acum 5 ani daca nu ma insel, cand alerga Schumi si restu'. naspa. Au trecut doar 4 etape si deja sezonul asta incepe sa ma cam enerveze...