Help - Search - Members - Calendar
Full Version: 2009 Opel Insignia OPC
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
G e o r g e



El Insignia OPC es la versión más potente de la gama. Se diferencia, además de por su aspecto, porque su motor da 325 CV. Las primeras unidades se entregarán en octubre de 2009.

Tarda 6,0 s en alcanzar 100 km/h saliendo desde parado. La velocidad máxima está limitada a 250 km/h. Un Audi S4 (333 CV) acelera en 5,0 s, un BMW 335i (306 CV) en 5,6 s y un BMW 540i (306 CV) tarda 6,1 s.

El motor es una variante del 2.8 V6 Turbo que ya tiene el Insignia (y el Saab 9-3). En el OPC da 325 CV en vez de 260 CV y 400 Nm en vez de 350 Nm. Sobre la diferencia entre ambas versiones del mismo motor, Opel tan sólo dice que «El incremento de potencia se ha logrado con un desarrollo especial del motor y rediseñando el escape, reduciendo significativamente su retención». La caja de cambios es manual de seis velocidades.

El Insignia OPC tiene tracción en las cuatro ruedas («Adaptative 4x4», mediante un embrague Haldex) y el diferencial trasero activo («eLSD») que mediante unos embragues multidisco puede variar la fuerza que hacen la rueda trasera izquierda y derecha.

La suspensión es independiente en las cuatro ruedas, con amortiguación variable que Opel denomina «FlexRide». Tiene algunas variaciones respecto a cualquier otro Insignia: la estructura McPherson delantera es diferente. Según Opel, mejora el tacto de la dirección y disminuye las vibraciones en el volante. Y la carrocería va 25 mm más cerca del suelo (10 mm respecto a las versiones «Sport» del Insignia). La amortiguación «FlexRide» tiene tres programas de funcionamiento seleccionables: Normal, Sport y OPC.

Los frenos son de disco en las cuatro ruedas, con pinzas Brembo y discos de 355 mm de diámetro delante. De serie tiene neumáticos de medidas 245/40R19; opcionalmente pueden tener unos 255/35R20.

En la carrocería destacan los nuevos paragolpes y las dos salidas de escape de forma trapezoidal. Los asientos son Recaro, el aro del volante está achatado en la zona inferior y el pomo del cambio de marchas es específico.
FAR EASTERN
Poi normal... unsure.gif
hdi
Dupa cat am reusit sa inteleg, nu pot decat sa-i dau dreptate lui FE.
Dar chiar si asa pe NV sunt curios ce te-ar putea impinge catre o astfel de masina cand ai la dispozitie modelele citate in articol....Pretul? Nu cred ca e cazul.
G e o r g e
daca am inteles eu bine pretul va fi pe la 38000 DDP pentru o masina bine dotata .
deja e la juma de pret fata de un 335i sau 540i.

in plus e AWD smile.gif
20krpm
acelasi articol intr-o limba mai accesibila. din cite am io impresia asta e un motor cu care au vrut sa faca un pontiac grand am acum vreun an si jumatate, dar n-am mai auzit de el de-atunci (probabil ca din cauza jenei financiare globale). or fi ramas cu motoarele, au cumparat niste caroserii de toyota camry (cu suruburi cu tot), si le-au montat acolo. nu prea inteleg masina asta: motor de drezina pus sa traga 4wd o familie prin oras, nu-i fac macar o fatza sexoasa, dar incearca sa o vinda in europa. oh well. ma-ntreb cit consuma.

toma.
HalbaSus
Pai insignia (cu aceasi fatza hidoasa dar cu motorizari mai slabe) se vinde (cred) in europa de ceva vreme. Spun "cred" pentru ca pana acum nu am vazut-o decat in showroomuri, nu si pe strada.
Si nu e singurul producator care ofera asa ceva (sedan mediu, non-premium, awd, motor mare si puternic, pret accesibil). Spre exemplu VW ofera Passat CC V6 3.6 300 cp 4motion, DSG, 0-100: 5.6 sec, iar cand am fost sa o configurez era parca in jur 40.000 ddp, destul de bine dotata.
ncristi
Or fi rezolvat problema cu (virgula) compresoarele AC smile.gif ?
20krpm
QUOTE (HalbaSus @ Apr 15 2009, 04:03 PM) *
Si nu e singurul producator care ofera asa ceva (sedan mediu, non-premium, awd, motor mare si puternic, pret accesibil).

yeah, cred ca ai dreptate daca stau sa ma gindesc. e progresul normal al tehnologiei. motor de 300+ hp si awd incep sa devina commodities. ma uit in fiecare zi la subaru impreza, care de citeva luni de zile sta pe piata la $179 pe luna cu $1700 la cumparare, si ma-ntreb cum naiba o masina care e ne-vw si ne-toyota poate sa coste asa de putin.
Seri
Opel are 80.000 de comenzi pentru Insignia, o mare parte datorindu-se primei de casare din Germania. Asta face din Insignia cel mai bine vandut sedan al momentului.

Cat despre motorul 2.8T, acesta se afla de 4 ani pe Vectra si SAAB 9-3 in diferite trepte de putere: 230, 255, 280 si acuma 325 cp.
DRAGOS
mie insignia ce se vinde acum nu-mi place, dar asta e chair interesanta smile.gif arata destul de bine...parca au furat ceva din m5, cel putin la partea din spate..

iar 325 de cai turbo, 4x4 la sub 40 de mii suna chiar bine. ramane sa vedem cum ii pune pe sosea. sper sa fie peste vechea OPC (cel mai rapid sedan sub 35 de mii de euro...in linie dreapta teehee.gif )
klm
CITAT(HalbaSus @ Apr 15 2009, 10:03 PM) *
Pai insignia (cu aceasi fatza hidoasa dar cu motorizari mai slabe) se vinde (cred) in europa de ceva vreme. Spun "cred" pentru ca pana acum nu am vazut-o decat in showroomuri, nu si pe strada.
Si nu e singurul producator care ofera asa ceva (sedan mediu, non-premium, awd, motor mare si puternic, pret accesibil). Spre exemplu VW ofera Passat CC V6 3.6 300 cp 4motion, DSG, 0-100: 5.6 sec, iar cand am fost sa o configurez era parca in jur 40.000 ddp, destul de bine dotata.

Am vazut eu saptamana trecuta unul alb, fireste ca dizel (lizingu'-i juma' de venit) condus de o femeie de varsta a 2-a.
Desi nu-mi displace (aia de am vazut-o arata urat cu draci asa alba cum era) parca n-as sta mai mult de 1 secunda ca sa aleg CC-ul.
HalbaSus
QUOTE (DRAGOS @ Apr 15 2009, 10:14 PM) *
mie insignia ce se vinde acum nu-mi place, dar asta e chair interesanta smile.gif arata destul de bine...parca au furat ceva din m5, cel putin la partea din spate..


Pai si la insignia "normal" spatele seamana izbitor cu seria 5... Mie si asta mi se pare hidoasa. Partea buna e ca probabil va fi suficient de rapida ca sa compenseze aspectul, iar pe strada va trece atat de repede incat nu vei apuca sa te uiti la ea biggrin.gif
florin55503
Foarte ciudat e faptul ca ei anuntau masina asta pe la 400 HP. probabil iesea mult prea scumpa. prizele alea de aer din fata sunt hidoase
yeotamara97
And losing on card game bets with Dalí https://guitarlessonssanantoniotx.com
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.