Help - Search - Members - Calendar
Full Version: opel dibas bucuresti
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel
Pages: 1, 2
Raluca30501
A cumparat careva masina de la Opel di-bas din Bucuresti? As dori daca se poate ceva pareri. Am gasit o masina care imi place acolo, dar nishte prieteni mi-au spus ca sunt tepari si ca vand masini cu probleme. Stie careva ceva?
M i h a i
m-am interesat si eu acum 2 ani de un opel astra second hand. Dar mi s-au parut prea scumpe masinile, avand in vedere ca cele mai multe sunt de firma, alergate si cu prea multi kilometrii petnru 1-2 ani vechime. De asemenea garantia mi s-a parut prea mica si aia cata era acoperea doar motorul si cutia. Asa ca am abandonat ideea de a lua ceva de la ei. Dar asta era acum 2 ani nu stiu in prezent cum or fi evoluat lucrurile
madalina
La masini noi sunt foarte seriosi si la cumparare si in service, la second nu stiu.
V l a d
se muta la opel
Raluca30501
Multumesc pentru pareri. Daca totusi mai stie cineva si altceva de Opel DiBas, va rog spuneti-mi, nu as vrea sa iau o teapa. Mersic
G e o r g e
si eu spun ca sunt seriosi. second urile sunt aduse din germania , din cadrul sistemului buy back , si se pot lua si in leasing.
Jax-Dark
... Ce pot sa iti spun este ca si eu vreau sa imi iau o masina (in jur de 10.000E CIP +-1000E), si dupa ce am cautam in toata piata, Skoda, Chevrolet, VW, Nissan, Seat etc...am ajuns la concluzia ca Opel Astra Clasic II 1,6 (100 CP, aproape full option mai putin piele) este cea mai buna alegere. De departe mult peste celelalte enumerate anterior(evident la bugetul mentionat mai sus indiferent de categorie). Despre Opel DiBas am auzit si eu ca sunt seriosi de aceea i-am ales, mai ales la service. Despre faptul ca nu sunt masinile ok la ei sa fim seriosi, masina se face la comanda in Germania iar acolo ca orice lucru nemtzesc daca nu trece de anumite teste(standarde) nu iese din fabrica. Nu e ROmania, decat in Romania si evident in smile.gif Italia. Am testat toate marcile mai sus mentionate si am fost impresionat revin de Opel Astra Classic II, singurul lucru deranjant este faptul ca are scaunele cam tari in rest nota 10 la demaraj, stabilitate, frana, spatiu suficient pentru 1,92 ai mei si o masina de clasa ei. Oamenii de la Dibas mi s-au parut prompti si mi-au raspuns de fiecare data la cerinte(date tehnice, termene, conditii financiare etc) prin telefon si mail. Nu vad de ce nu ar fi in continuare la fel, ma refer la service. Ramane de vazut cu asteptarea pentru ca am dat comanda si dureaza 75 de zile de la plata avansului... Sa vedem ca sunt 75 si nu mai multe cum se face pe la noi. Oricum alta optiune mai buna la 10.000 euro nu vad sa existe. Daca mai ai rabdare inca 75 de zile o sa te anunt daca se tin de cuvant cu livrarile sau nu smile.gif Hai sa ai o zi sau noapte buna....Bye.
madalina
Eu am avut termen 60de zile la Corsa si mi-au adus-o in 45 de zile!
Jax-Dark
Super! Am mai auzit lucrul acesta de la altcineva...deci se pare ca este adevarat... nu pot decat sa ma bucur ... Madalina mersi. Ma faci sa cred ca o sa fiu impreuna cu "ea" mai devreme de cele 75 zile "promise" de Dibas. Si oricum cu cat asteptarea este mai mare cu atat placerea mai intensa :colors: !
grecu28769
Pentru jax

La mine a intarziat cu aproape o saptamana fata de data promisa(nu va ganditi la prostii) dar am prins luna concediilor la ei . Si cred ca de la asta mi sa tras si inca ceva Astra classic II este produsa la poloni nu la nemti... dar nu este nici o problema toate astrele au fost produse la poloni asa ca nu ai de ce sa te temi de produsul finit .

Despre Di bas si eu am auzit ca pe la serviceul lor este mai bine ca la altii, dar de la altii stiu, nu stiu din sursa proprie.... nici nu vreau sa stiu deocamdata de service.

cata
madalina
Vei afla la prima revizie!
grecu28769
Da este adevarat... dar pana la 15000 mai am vreo 10000 deoarece am masina doar de o luna si 10 zile. Sper sa primesc detalii cu privire la diversele probleme mai ciudate ce pot sa se intample in service. Ca sa pot sa ma feresc de ele.
madalina
La Di-bas au destul de prost amplasate sala de asteptare si service-ul pentru ca nu ai voie sa intri in service, dar nici nu ai cum sa iti vezi masina din sala de asteptare.

Trebuie sa te uiti pe cate un gemulet sau(daca ai noroc) este deschisa usa mare de la intrarea in service si te uiti de acolo.

Sora mea, mai tupeista, a intrat peste ei in service deoarece i s-a parut ca se misca prea incet. Le-a spus ce a avut de spus si a apoi a fost poftita, politicos, afara din service.
Happy_Maker
Si eu am luat de curand o masina de la ei si sincer, au fost foarte ok.
Chiar nu am decat cuvinte de lauda la adresa lor.
Despre Opel South-East...ehhh, asta-i o alta problema....
gabriel32493
baietii astia sunt cam.....scumpi
700.000 lei pentru 15 minute, curatare debitmetru de aer si 5 fasuri spray!!! 580.000 manopera cu toate ca 10 E pe ora era pe perete scris cat casa!!! restul, 120 mii 5 fasuri.........In fine dar au rezolvat problema destul de repede.
Mi-au cerut 8 mil. pe un debitmetru de aer nou!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
In alte parti casta 100$ Hoti sau Cinstiti? DI _ BAS
G e o r g e
nu au cum sa fie hoti! daca iti dau factura, cum te fura ? poti sa mergi la alt dealer daca nu iti convine :roll:
Rares33010
Salutare!
Urmaresc cu mare placere discutiile de pe acest forum si mi se pare de departe cel mai activ si mai bine documentat.
Mi-am depus si eu actele acum 2 zile la DiBas pt un Chevrolet Kalos in leasing pe 4 ani. Ca orice roman care trage pt bucatica lui de paine am facut o mie de calcule inainte de a ne angaja la acest leasing. In urma analizei financiare a iesit cel mai bine din toate punctele de vedere.
La capitolul dotari, in comparatie cu Skoda Fabia sta muuuult mai bine. Financiar iarasi e mai bine. Ce sa mai?! Gata! Am semnat actele. Am vrut neaparat sa iau o masina la care sa nu astept 2 luni pana vine. Mi s-a comunicat ca deoarece masina ESTE pe STOC (asta inseamna in parcul auto din Slovenia) voi intra in posesia ei in maxim 3 saptamani. Din cate ati mai auzit si voi pe la prieteni, se tin de termenele de livrare baietii de la DiBas? In alta ordine de idei, am intrebat care sunt km la care trebuie sa ma prezint la revizie. Prima revizie este intre 1500 si 2000km. Urmatoarea este peste 10.000km. Stiam ca este din 15mii in 15mii km si mi s-a spus ca nu. Chiar daca Chevrolet recomanda revizia la 15mii ei te cheama la 10mii km. Vi se pare normal? Stiu ca leasingul are niste conditii putin mai speciale pt ca nu eu sunt proprietarul masinii, insa chiar asa trebuie sa le acceptam toate magariile? Va multumesc si va astept comentariile cu real interes.
Iulian HondaFan
dealerii prefera sa te cheme mai des pt. revizii si sa verifice/faca mai multe chestii la o revizie decat e cerut de planul de revizii al producatorului. ca trebuie sa fac si ei un ban.

prin contractul de garantie tu esti obligat sa faci reviziile la intervalele si specificatiile producatorului si nimic mai mult/des ca sa iti pastrezi garantia.

felicitari, condu-l prudent si sa-l stapanesti sanatos.
gabriel32493
mai tata tu lucrezi la ei.........imi spui ca nu te pot fura daca elibereaza factura ??? esti copil. De unde sa stiu eu ca mesteru' a golit un spray in debitmetru de aer sau nu? doar te poftesc sa bei o cafea... nu mai zic de manopera 10 E / ora , operatia a durat 15 min. la mine si am platit 700.000 mii ATENTIE!!!! 6 sute manopera 1 suta spray
madalina
Degeaba te plangi pe Forum daca nu ai facut nimic acolo. Eu le cer justificarea fiecarui banut. La di-bas chiar am avut cea mai completa factura: operatiunea, timpul, banii datorati, sau piesa si pretul ei.

O ora de lucru este 10 euro fara tva. Tu platesti 10 euroX 41000X119% pentru o ora de lucru.
Rares33010
Ce sa inteleg din cele scrise mai sus? Care din indicatii trebuiesc respectate, cele ale producatorului sau cele ale dealerului in ceea ce priveste numarul de km de la o revizie la alta in asa fel incat vanzatorul sa nu invoce pierderea garantiei?
Pe langa asta, nu ar fi normal ca daca la o revizie trebuie sa faca nu stiu ce operatiune care nu este trecuta in carte ca fiind normala la acea revizie sa ma anunte sau, chiar mai mult, sa-mi ceara acordul pt efectuarea acelei operatiuni? Poate ca nu am bani, sau poate ca nu doresc acel lucru, nu?
Ma gandesc ca la un moment dat mai pot baga si ei diverse chestii "din burta". Adica sa-mi inventeze niste defecte. Nu vreau sa iau avans la suparare si nici un vreau sa fiu un suspicios, dar stiu ca se mai intampla. Deci, in afara de incidentul cu desfundatul debitmetrului mai are cineva impresii negative la adresa DiBas-ului?
Acum, referitor la termenul de livrare (ca despre asta intrebasem in mesajul meu anterior) am inteles ca dealer-ul de Chevrolet GTT lucreaza chiar cu masini pe stoc. Cand am fost sa imi aleg masina la DiBas am avut un moment in care i-am zis reprezentantului de vanzari ca as lua o masina care o are el acolo, adica sa-mi zica ce este pe stoc in Bucuresti ... surpriza! Exista doar una care era de culoare neagra. In rest, nimic! Oare firma DiBas nu-si permite sa lucreze pe stoc? Numai la comanda? La GTT am cunoscut pe cineva care s-a dus, a semnat actele de imprumut la banca si i-a zis ca a doua zi dupa ce se vireaza banii are masina. Ce diferente dom'le!
Voi ce parere aveti despre Kalos? Se cunosc cumva oarece vicii de fabricatie ale acestui model? Exista diferente intre Chevrolet Kalos si Daewoo Kalos? Multumesc tuturor!
madalina
Eu am ales Di-bas pentru Opel din cauza preturilor (mai mici -cel putin in acel moment- decat la ceilalti dealeri Opel).

Cu stocul este discutabil. Se poate sa le fi vandut pe toate de pe stoc.

Daca nu este normal sa iti schimbe deexemplu placutele de farna la 10 000 de km, dar ele sunt tocite, cum crezi ca este mai bine: sa ti le schimbe sau sa le lase acolo. De obicei orice piesa schimbata, iti este data/aratata pentru a te convinge ca avea probleme si au schimbat-o intr-adevar.

Eu am avut dubii ca mi-au schimbat filtrul de aer la Corsa (din cauzaca mirosea urat aerul dat de AC, dar aveam bacterii pe tevi). Le-am spus celor de la Di-bas, am mers impreuna la masina, mi-a scos filtrul de pe masina si mi-a aratat ca este curat.
G e o r g e
pai daca unitatea de masura este ora , madalina are dreptate . la 10E fara tva mai pui tva ul si uite cum ajungi la pretul dat de tine . grea matematica asta fi-r-ar gramatica ei a naibii laugh.gif
gabriel32493
mATEMATICA spune 487.900 lei dragule pentru 1 ORA!!! Cu tva Curatarea debitmetrului a durat 15 minute!!! draga moderator.
Sa nu-mi spui ca este cu bilet, il taie si gata!! doar platesti dupa efectuarea reparatiilor...
Nu ma plang de bani, important este ca au rezolvat-o, DAR este un dar......
paraca suna a spaga impozitata nu crezi?? teoretic eu puteam 45 de minute sa-l pun sa-mi presteze restul de manopera nu?
Este o chestiune de finete daca cu totii am munci banii pe care-i platim pentru servicii nu am mai reactiona cu "LASAi MA SI LUI"-- sa fie ea a dracu de mentalitate pe care o avem in sange.
++++++ Hai sa-ti spun si alceva stimate : Atunci cand Shumi vezi mecanicul- a pus piciorul pe pedala a simtit ca este un 2 litri motorul si 'cutia lui neagra' i-a spus sa scartie un pic si el rotile la intrare in service dar si la iesire +++++++ Vezi tata mentalitate de mecanic??? 15 minute i-am lasat-o si deja mama lui i-o facuse cadou!!! Ce pana lor sunt doar mecanici DI Bas

PS Nu am nimic cu ei, au rezolvat problema repede, dar am si eu un defect : cer respect pentru banii pe care ii platesc, vi se pare ca cer prea mult?? Daca TU EL NOI la un loc am sti sa fim mai exigenti si am taxa aceste 'nimicuri' poate am ajunge la 'disciplina si respectul' european.
PA
G e o r g e
si atunci , de ce nu ai facut o plangere ?

eu nu am avut asemenea probleme la vectra meu cand am fost cu ele in service
grecu28769
Salut,

Despre Kalos nu cred ca ai sa auzi ceva intr-un timp foarte apropiat pentru ca sunt prea noi si nu au avut timp sa dea rateuri. Intrebarea mea este cum platesti taxele vamale dat fiind ca nu este produsa in Europa ???
Nu cumva astia nu au dat tot din ei (ca informatie ma refeream) atunci cand ai facut actele ! Si eu am vrut la un moment dat o asemenea masina dar am fost speriat de taxe care pe linga TVA se cam aduna rau de tot.
Trebuie totusi sa te gandesti ca este aceeasi fabrica si aceeasi mici coreeni care fabrica aceasta masina. Atata timp cat ei au patruns pe piata Europeana cu produsele lor cred ca trebuie sa stai linistit cu privire la calitate. Am facut un drive test cand au facut la noi in oras asa ceva cei de la Golden platinum si masinuta mi sa parut foarte agila si fara prea multe zgomote specifice. Cred ca este deja o manie a mea sa fac cate un drive test cu tot ce se poate si, bineinteles, apare pe piata noastra si tin sa spun ca am condus masini cu pretentii care nu m-au impresionat asa de mult.
Sa ai multa bafta cu ea si sa nu ai parte de service, in ceea ce priveste timpul de service tot ca ei ai sa faci pentru ca atunci cand o ridici te vor pune sa semnezi o hartie in care scrie ce si cum . Eu la opelasul meu trebuia sa fac prima verificare la 30.000 dar pentru ca rulam la Romania cica trebuie sa fac la 15.000 . Cu privire la tarife ....in orice service exista mai mult sau mai putin jaf la drumul mare cica trebuie sa traiasca si ei .

Daca poti raspunde-mi cu privire la taxele platitibile la Kalos :roll:
Jax-Dark
gabriel ai dreptate. Asa ar trebuie sa fie tot romanul, mai exigent, mai cinstit si mai atent as zice. Tu ai dreptate in ce zici si trebuie sa iti fie invatatura de minte. Data viitoare indiferent de situatie cere o explicatie amanuntita la tot ce au facut si tot ce este in factura. Ai dreptul. Nu iti fie jena de cum reactioneaza ei. Sunt banii tai. Eu asa fac cand cumpar orice si de oriunde, mai ales servicii. Imi place sa ii disper pe cei de la care cumpar si le cer explicatii. Sa nu credeti ca sunt eu maniac, dar imi place sa ii disper in general pe toti ca stiu ca majoritates sunt shpagari si cer bani pe nedrept pentru ca ceea ce fac nu merita decat poate 10%-20%. Astept si eu sa imi vina o masina de la ei si cica in 15 noiembrie o voi avea. Eu stiu ca sunt seriosi de aia i-am ales, dar daca imi fac si mie asa ceva la revizii inseamna ca am cu cine sa ma distrez wink.gif Oameni, ar trebuie sa faceti toti ce va zic indiderent de situatie, de produsele si serviciile cumparate si lucrurile se vor schimba, in bine. Nu acceptati nimic din ceea ce nu intelegeti! Ca doar incercam sa ne deosebim de alte vietati nu? prin gandire, cugetare...... :sleepy2: ....hai ca o dau in altele la ora asta...deci mai bine la somn smile.gif
Rares33010
Nu stiu cum de mi-au scapat in ceea ce am scris mai sus ... taxele vamale!
Intr-adevar daca vrei sa iei masina cu banu' jos te usuca pt ca trebuie sa platesti taxe vamale 30%. Dar, daca o umperi in leasing taxele vamale se achita la valoarea reziduala adica la 20% din pretul CIP. Si e o diferenta intre 30% din 7300 si 30% din 2000, nu? La mine taxa vamala este 560EUR si se plateste o data cu rata reziduala (1800).
Eu zic ca ... merita. Sa vedem ce se mai intampla pe parcursul desfasurarii contractului de leasing. Va tin la curent.
gabriel32493
Raspund prin a te felicita cand stiu ca suntem cel putin 2 care 'mai si intrebam' atunci cand platim ceva.
Am vorbit de Di bas pana acum, sa-mi exprim experienta neplacuta si de la alt service Opel si anume Erbus parca, este pe niste strazi Calea Grivitei...Gara de nord pod.
E acestia mi-au raspuns ca numai dupa trei zile pot 'opera' masina dar si atunci dureaza alte cateva, adica pentru problema mea debitmetru de aer, acel receptioner de la service imi bloca masina poate6 zile...ei sunt axati mai mult pe mecanica am primit raspunsul, Cum dracu sa nu-ti sara mustarul pe el cand un rahan platit bine 'specialist' iti raspune in felul asta.
Dupa ce l-am invatat sa amane clientii mai elegat si i-am pomis ca in service-ul mamei lui nu voi mai calca neam de nemul meu dar si propaganda va fi pe masura si am plecat......la di-bas si problema a fost rezolvata in 15 minute.....
Jax-Dark
smile.gif felul in care gandesc mi-a adus numai succes in viata. In tot ceea ce fac sunt exigent si nu trec nimic cu vederea pana nu mi se explica clar de ce.
Nu trebuie sa iti faci griji ca Erbus nu mai are clienti prin propaganda facuta de tine. Sti care este politica firmelor in Romania? Servicii cat mai de "shit". Iar atat timp cat toti inghit toate cacaturile(scuzati limbajul) evident ca nu intereseaza pe un manager de firma sa imbunatateasca ceva la partea de servicii. Romanul stie sa faca scandal numai cand nu este cazul: Cand este beat, cand este in grup si el vrea sa arate ce maimutza e, cand este mitocan(taran), cand este orgolios si prost in acelasi timp...etc si lista continua...dar cand trebuie sa faca ceva k lumea, adica sa puna in functie si "chestia de pe umeri" nu are ce. No offence, si eu sunt roman dar cateodata de multe ori in ultima vreme incep sa cred ca nu sunt smile.gif cand vad ce ma inconjoara in continuare de 14-15 ani incoace de cand omul are libertatea mai multa inteleasa gresit. Lucrurile vor fi altfel cand nimeni nu mai arunca simplul gunoi pe jos. Cat timp romanul nu intelege acest elementar lucru nu poti sa ii ceri mai mult. E plina tara ei smile.gif. Atat. Nu mai zic nimic incep sa ma enervez si nu e bine pentru mine.
madalina
Suntem complet off-topic.

Dar eu am facut scandal la Ford. Toti din jur se bucurau ca fac scandal, dar nimeni, absolut nimeni nu a zis nimic, nimeni nu a scris o plangere.

Degeaba am facut eu plangere si nu mai calc la ei in service nici daca trebuie sa merg in constanta sau in alt oras la revizii, daca restul se multumescsa se planga in cadru privat, niciodata oficial.
gabriel32493
draga madalina spune-mi si mie te rog care reclamatie facuta in scris de oricare dintre cunoscutii tai a primit un raspuns????nu mai zic de rezolvare.
In tara in care se fura padurile si muntii iar 'comisiile' ingroapa raspunsurile, tu vrei ca o nenorocita de plangere la opc sa fie luata in seama???? Doar stii, cheltuielile cu fondul de protocol sunt in procent de 4% din cifra de afaceri , parca....... Traim intr-o tara in care numai daca avem OO cat mai multe 00 iti este recunosct dreptul si respectul de cetatean, altfel stai la coada......
pa :joker:
G e o r g e
a mea la OPC in legatura cu piesele comandate la dacia pe garantie. dupa 2 luni acestea nu soseau . am avut inregistrate faxurile trimise la vc si le-am trimis la OPC. in 2 zile avea chemare in service. cica sosisera piesele
Jax-Dark
si pentru ca acest topic sa nu devina "off topic" si sa il inchida vreun administrator va invit sa va spuneti ofurile si poate sa dati un raspuns la topicul http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?t=2438 . Sunt curios ce mai spune in continuare de OpelDiBas deoarece in curand imi va sosi si mie masina la ei si am de colaborat cu ei pe viitor ,,, wink.gif
Happy_Maker
In topic: Am luat o masina noua de la DiBas in urma cu aprox 3 sapt. M-au sunat acum cateva zile sa ma intrebe daca sunt multumit de masina, de servicii, de achizitie, etc. Recunosc, nu ma asteptam, am fost placut surprins si iata totusi ca mai exista si ceva normalitate. Apropo, au fost foarte politicosi, chiar excesiv.

Inca odata: deocamdata am toata lauda pentru partea de achizitie.
Cand o sa am nevoie de service, o sa va tin la curent cu ceea ce s-a intamplat.
Rares33010
Speram sa nu scriu acest mesaj, sau cel putin sa nu fie asta continutul. Asa cum am scris pe acest topic, acum 3 saptamani am platit si semnat actele la DiBas pt un Chevy Kalos. Mi s-a spus ca masina fiind in stoc (Slovenia) voi avea masina in 3 saptamani. Azi s-au facut fix 3 saptamani (incheiate) si aseara l-am sunat pe "Domnul reprezentant de vanzari" care mi-a spus pe un ton foarte calm si politicos ca saptamana asta nu primeste nici un transport cu masini de la GM. Acelasi raspuns l-am primit si acum o saptamana in urma cand am avut indrazneala sa sun si sa intreb de stadiul derularii contractului. Mi se pare ciudat ca un dealer de autoturisme sa primeasca transporturi lunare de autoturisme. La "valoarea lor" ar fi trebuit sa aibe un stoc in Romania sau cel putin sa se aprovizioneze mai des. Ca sa nu fac comparatie cu Avia care saptamanal descarca masinile pe bulevardul Maniu (vazuta de mine). Si ca sa imi fac sange rau m-am interesat si la GTT (alt dealer de Chevy) si mi s-a spus ca exista masini in stoc in parcul propriu.
Domnu' reprezentant de vanzari mi-a spus ca cele 3-4 saptamani pt livrare se calculeaza nu de cand am platit eu (21 sept.) ci de cand a platit banca cu care lucreaza ei catre GM (undeva in jurul datei de 4 sept.). Le-a luat 2 saptamani ca sa plimbe niste hartii si sa efecuteze o plata ... jenant. Din ceea ce am mai citit aici pe forum am vazut ca si altii au aceeasi impresie care deja mi-am format-o si eu: sunt draguti si amabili pana semnezi si platesti. Ca sa nu mai pun la socoteala faptul ca sunt si pusi pe furaciuni, adica daca pot profita de neatentia ta .. o fac! Mie mi-au pus by defalut vopsea metalizata si cand le-am atras atentia ca nu vreau mi-au sters-o din lista de dotari insa la pret n-au umblat. M-am prins mult prea tarziu cand deja semnasem. Asta e! M-am fript! Aviz amatorilor de DiBas. Voi reveni probabil saptamana viitoare cu un alt mesaj in cazul in care imi voi primi masina.
Rares33010
Asa cum era de asteptat revin cu aceasi problema, neseriozitatea celor de la livrari DiBas. Conform intelegerii cu cei de la DiBas ar fi trebuit sa primesc si eu masina saptamana asta. Mi-am sunat reprezentantul (ieri) si mi-a spus ca ma suna el azi in jurul orei 12. Deoarece pana la ora 13 el nu m-a sunat l-am sunat eu. Mi-a zis ca e plecat toata saptamana si ca sa sun la firma si sa vorbesc cu o colega de-a lui care imi va spune care e situatia derularii contractului. Binenteles ca fiind foarte interesat am sunat imediat. Cand intr-un tarziu am prins persoana la telefon mi s-a comunicat, in urma identificarii contractului in cauza, ca masina care o astept de o luna de zile nu se afla pe TIR-ul care e in vama. Cica mai asteapta un TIR pt ziua de luni. Poate pe ala sa fie ... Mi se pare dovada maxima de neseriozitate!!! Comanzi masina care este pe STOC si sa nu vina nici intr-o luna desi masini se aduc?? Contractul de leasing este facut in bataie de joc, adica in dezavantajul total al clientului. Conform contractului DiBas se obliga sa livreze masina in termen de 30 de zile de la data fabricatiei masinii. In caz contrar ... pauza ... nimic! Nici o penalizare! Nimic! Mi se pare aberant ... Se merge in continuare pe principiul "Daca vrei sa cumperi, bine! Daca nu, nu! Fraieri se gasesc oricand!". Voi reveni cu noutati in cazul in care ma mai tin nervii sa comentez acest subiect.
madalina
Nu ai nici-o clauza in cazul in care intarzie?

La cntractul meu cu Di-bas scrie"In cazul in care Furnizorul, din vina sa, nu poate livra automobilul in maxim 5 zile lucratoare de la expirarea termenului de livrare, va achita o penalizare de 5% din valoarea avansului. Intarzierea nu poate fi mai mare de 30 de zile calendaristice. In caz contrar, la solicitareaa cumparatorului, vanzatorul se obliga sa returneze valoarea in euro achitata, inclusiv penalizarea de 5%".

Nu este cine stie ce, dar exista in contract.
Rares33010
WOW! Misto clauza la contractul tau! Probabil ca intre timp s-au prins ca incep sa piarda cam multi bani si au revizuit clauzele contractuale.
Am vorbit cu cineva si mi-a zis ca e atacabil in instanta, dar mai mult decat despagubiri nu pot sa cer. La un moment dat ma batea gandul sa fac cumva sa-mi recuperez avansul macar si sa reziliez contractul insa se pare ca o data intrat in hora am doar 2 sanse: sau merg pana la capat sau cedez leasingul. In continuare ramane "valabila" ideea ca masina cu banu' jos e o afacere mult mai convenabila (binenteles pentru cei care au posibilitatea).
daniela-21
Si eu am semnat un contract de leasing la Dibas!!!
Pana la plata acestuia totul a fost minunat - masina urma sa soseasca in maxin 10 zile.
Din septembrie ...... tacere sau scuze.
Am avut cateva zile de neliniste - din cauza zvonurilor cu firmele de leasing falimentare, apoi o instiintare prin care Dibas "cesioneaza dreptul de creanta bancii Piraeus, greva din Germania si in plus "invidia" fiindca un coleg al meu a apelat la GTT si afla saptamanal in ce faza a productiei este "Vecta lui, gratie unui program la care noi nu avem acces".

Ultima veste de la Dibas " sper ca pana pe 30 octombrie sa aveti masina in depozit!!!!! adica Ungaria, din cate am inteles.

Mi-am pierdut rabdarea si nu ma gandesc decat la cei aproape 8700eur, imobilizati in contul Dibas!!!!!
madalina
Eu la corsa am stiut de cand am dat banii cand urmeaza sa intre in productie, la ce fabrica, cat va dura, cand va pleca din Germania si va ajunge in Ungaria. De acolo lucrurile au fost neclare, deoarece nu primeau o lista a masinilor ce erau intr-un anume transport.


Greva nu a fost vina lor si stim ca este o problema serioasa, nu o scuza.

Cred, totusi, ca in momentul in care ieie o masina in leasing, firmele de leasing sunt absolut dezinteresate de data livrarii sau in ce conditii ti-au predat masina. Ar trebui sa aiba si ei o responsabilitate, ca pana la urma cei ce au cel mai mult de castigat ei sunt.
Andrei Suzuki
Rares stai linistit ca nu numai la DiBas se intampla dastea.Eu am luat masina mea de la B&S Motors.Am dat comanda in Decembrie pt ca era cu avans 0 pana la 31 Decembrie si mi-au spus ca masian o sa vina in jur de 15 ianuarie.Cand crezi ca a venit? Cu o saptamana inainte de Paste.De cate ori ii sunam,gaseau o scuza:ori gresisera ungurii actele,ori e tiru in vama,a facut tiru pana etc etc.Asa ca te inteleg prin ce treci.Eu cel putin nu dadusem avansu....
Iulian HondaFan
asta este incredibil de nasol si o mare magarie :evil: . daca da dumnezeu si intram in UE cred ca te vei putea duce si cumpara masina din Austria sau undeva unde e civilizat si o poti lua repede si fara ...marti...marti...
aici "client gratification" este pe primul plan.
Marcel3
Gabtiel un debitmetru de aer la Opel costa max 35 $
De fapt ce au facut cu debitmetrul tau?sau care era simtomul masini?
Rares33010
Da Andrei, stiu ca nu sunt singurii cei de la DiBas care sunt neseriosi. Parca am mai citit undeva aici pe forum, parca la un topic de Skoda, despre interesul sau dezinteresul dealerului dupa ce ai achitat avansul.
Intre timp (adica vineri 22.10.2004) mi-a venit si mie masinutza. Am fost si am ridicat-o cu cei 18km la bord, desi in procesul verbal scrie doar de 10 din ei. Binenteles ca au aparut si neconcordante deoarece scria ca inchiderea este centralizata din telecomanda, dar mi-au zis ca la motorul de 1.2 nu e din telecomanda. Nu puteam sa comentez prea mult pt ca voiam sa-mi iau masina si sa plec. Culmea a fost ca nici nu l-am mai vazut la fata pe "reprezentantul de vanzari". Nici nu muream sa-l vad. smile.gif
O alta chestie buna este ca au scos acea prima revizie 100% gratuita la 1500km. Mi-au spus ca sa vin la revizie la 10-11.000km, desi in carte scrie 15.000 Binenteles ca ma voi duce undeva mai pe la 12-13.ooo in cazul in care nu se face mai repede anul. Voi cauta sa impac in acest fel si capra si varza. In rest sunt foarte multumit de calitatea finisajelor la interior si exterior. Totul functioneaza perfec si am avut placuta surpriza sa constat ca radioCD-ul Blaupunkt este foarte tolerant la trecerea peste sinele de tramvai si nu sare peste piese. Pentru cei doritori de amanunte in ceea ce priveste Kalos-ul le stau la dispozitie pe topicul deschis special pt asta. In ceea ce priveste livrarea masinii mi-a placut ca totul a mers foarte repede. La ora 14:50 am ajuns la DiBas si la 15:25 conduceam deja masina pe Sos.Colentina.
Iulian HondaFan
bafta, s-o stapanesti fara incidente si sanatos.
gabriel32493
raspund : dupa vizita 2 facuta la un alt service nu di-bas am aflat ca nu debitmetrul de aer este problema ci regulatorul de aer pentru relanti... suma ceruta pentru inlocuire la di bas a fost de 8 mil. ( 6,1 mil ) altundeva, a fost o neintelegere a denumirii piesei pretul a fost corect insa transmis de service-man-ul di bas!
PROBLEMA MEA ESTE CA RELANTIUL DIN CAND IN CAND CADE PE LA 500 DE TURE DUPA CARE REVINE , ARE CINEVA ALTA IDEE PENTRU MANIFESTARILE ACESTEA?????
gabriel32493
evrika !!!!!!!!!!!

NU MERGE ..... sa-mi bag ....6,6 milioane inapoi in buzunar!

CE FAC FRATUILOR? ...O VAND!
G e o r g e
pai ai fost la di bas si ai platit 6.6 mil si tot nu merge? sau ai platit in alta parte si nu merge? :roll: :roll:
gabriel32493
la-am luat de la magazin specializat...original
avansez ideea ca poate avea legatura cu pompa de frana......de ce?

relantiul scade mai mult atunci cand scot din viteza si apas frana...stiu ca are niste chestii pe acolo care au legatura cu presiunea de aer....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.