Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Auris versus masina de oras
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
cristi98
Am un Auris/benzinar/1.6 pe care-l folosesc 100% in Bucuresti (si impejurimi) si de care m-am plictisit. L-as schimba dar problema e ca nu stiu cu ce l-as putea inlocui.
Ordinea prioritatilor mele in alegerea unei masini sunt:
1. pozitia/spatiul la volan (baiatu' are 188/95)
2. inalta pe dedesubt (doar ma plimb in Gropanesti)
3. 4 usi (mai usor de deschis in parcari aglomerate)
4. benzinar
5. (eventual) cutie automata
Asa ca astept parerile voastre, eventual si cu ceva argumente.
getodac
Daca doresti sa ramai la aceasi clasa mica iti recomand cu caldura sa ramai la ..... AURIS
Daca vrei sa treci la o clasa mai mare Kia ceed ar fi o alegere foarte buna, cel putin corespunde cerintelor tale sumare mai sus mentionate si are un raport calitate/pret demn de luat in seama. Succes thumbsup.gif
T u d o r
Kia Ceed nu e clasa superioara Aurisului, e aceeasi clasa.

Cred ca Auris e la fel de buna in oras ca oricare alta. Daca schimbarea tine doar de un moft atunci ok, cred ca daca mai ai si un drum extraurban ar fi bine sa ramai tot in clasa compacta. IAr aici the sky is the limit... finctie de oferte, motorizari, preferinte de ordin estetic si mai ales TEST DRIVE.
cristi98
Cred ca cel mai mult m-ar "coafa" un Golf Plus 1.4 TSI
getodac
QUOTE ( T u d o r @ Apr 10 2009, 09:56 AM) *
Kia Ceed nu e clasa superioara Aurisului, e aceeasi clasa.


Ma gandeam la Yaris nustiu ce era in capul meu. Scuze.
QUOTE
Cred ca cel mai mult m-ar "coafa" un Golf Plus 1.4 TSI


Sau un Seat Leon, o masina fiabila cu un design superb, motorizari pe alese si la fel ca Golful poti avea cutie automata DSG, acum ai si posibilitatea sa alegi si culori mai vii (galben, portocaliu) care sa te scoata din monotonia de gri si negru.
Hoinar
Eu as fi curios cu ce te nemultumeste actuala masina, si care din masinile din aceeasi clasa crezi ca ar putea-o inlocui cu mai mult succes in aceste conditii: spatiu, inaltime, condus in bucuresti...etc..
N-ai specificat totusi din ce clasa sa fie masina inlocuitoare, ca daca e vorba de condus doar in Bucuresti eu m-as uita mai degraba doar la masini mai mici decat clasa asta...ceva gen Mini, Swift, Smart...etc.
G e o r g e
cred ca s-a plictisit de ea pur si simplu.
T u d o r
De ce Golf Plus? Golf normal are scaune foarte joase, nu vei avea probleme cu inaltimea in ea. De altfel, in multele mele plimbari cu compacte am observat ca singura masina in care chiar am atins plafonul cu capul a fost Megane. Am aceeasi inaltime ca si tine.

Eu as merge si la Fiat pentru 1.4 turbo de 150 cai, la Peugeot pentru 1.6 HTP tot de 150 cai, Honda Civic hatch 140 cai si de altfel la toti producatorii care au in oferta compacte de putere ~ 150 CP. Oricum, G6 e o masina excelenta, dar poti gasi oferte mai atractive dpdv financiar la altii.
G e o r g e
da-ne si tu un buget aici ... ca ti-as spune sa'ti iei cine stie ce avion ... da' halatu' cat e halatu' ?
bebelacus
golf 6, eventual 1.4 tsi de 160cp si cu dsg. e superioara aurisului cu mult. acum ramine de vazut cu fiabilitatea. tind sa cred ca fiind de fapt un golf 5 cu facelift (indiferent ce zic aia de la marketing si vw) au rezolvat bubele copilariei.
dezavantajul este pretul cam mare, mai ales daca bifezi optiunea cutiei automate. insa chiar e o cutie performanta si mai placuta la condus decit oricare alta.
daca banii sint un punct sensibil atunci sau pastrezi aurisul sau te duci catre un focus sau civic. apare in curind si mazda 3, model nou. ramine de vazut care iti ofera cutie automata. iar fiat bravo nu e chiar asa grozav.
cristi98
Auris e OK doar ca m-am plictisit de el. E o vorba: daca nevasta o iei pe viata, macar masina s-o schimbi mai des rolleyes.gif
La Ceed/i30/Yaris problema e "micimea" consolei centrale care imi solicita prea tare genunchiul drept (paradit la sport in tinerete)
De la Seat am avut Altea careia n-am cei reprosa, numa' ca vreau sa vad si alte moaca in fata casei
Pt. Fiat/Ford n-am avut chemare niciodata (nu stiu de ce)
Golf am avut MK 1,2,3,4. O fi cazul sa continui "serialul"?! smile.gif
La Civic e naspa luneta impartita in doua. Am avut la Prius asa si e deranjant
La Pejo ar fi 307 (dar e depasit), la 308 nu-mi place spatele iar in 207 nu incap
In Megane si eu m-am simtit cam "comprimat"
M-am gandit la Golf Plus 1.4 TSI din doua motive: ca nu am mai avut si ca motorul TSI/122 CP e cel mai aproape ca performante de 1.6 dualVVTi/124CP
Bugetu', bugetu', cat e bugetu?! Tinand cont de "praful" financiar din momentul asta, cat si de faptul ca ma plictisesc asta de repede de un model, m-as limita la cat as lua pe Auris
Nu ma incumet la Golf 6 pt ca 1.4 TSI e prea scump la 17.000 euro. Dar n-as zice nu la un Golf 5 cu motorul asta

PS DSG-ul e o minune de cutie, numa' ca si pretul e pe masura
22nst
Chiar daca Aurisul mi se parea oribil cand l-au lansat, acum incepe sa imi place din ce in ce mai mult smile.gif
getodac
Cristi 98 mai facut sa zambesc smile.gif
cum se impaca:
QUOTE
Golf am avut MK 1,2,3,4. O fi cazul sa continui "serialul"?!

cu
QUOTE
numa' ca vreau sa vad si alte moaca in fata casei

Esti un om foarte indecis succes la cautari thumbsup.gif
PS: si cam cat apreciezi ca o sa iei pe auris ? ninja.gif
Cipp
Opel Astra, Ford Focus sau Renault Megane 3 de la 1 mai!
22nst
Megane 3 este de senzatie!!!
Am avut ocazia sa-l vad live si chiar sa imi pun fundul pe scaunul soferului smile.gif
Este o diferenta uriasa intre ce avea pana acum Reno si ce a iesit din Megane smile.gif
Modelul in 3 usi, coupe-ul, suuuperb, chiar as cumpara o masina ca asta!
T u d o r
Daca te pastrezi in limitele de ~125 cai... mai bine tii Aurisul. biggrin.gif N-are sens sa pierzi bani pentru un feeling identic cu cel de la masina veche. Intr-adevar Golf e superior mult Toyotei la tinuta de drum si directie (de fapt e superior tuturor competitorilor) dar minusurile incep sa se vada la servisare. Toate au plusuri si minusuri. Eu, subiectiv vorbind, as merge pe Civic.
DRAGOS
da da, civic zic si eu laugh.gif

luneta aia la prima vedere pare incomoda. insa, are un mare avantaj, eleronul ala vine exact unde bat farurile celor din spate. toti cei care mi-au condus masina au confirmat asta. nu te mai orbesc farurile celor din spate smile.gif

nu stiu daca asa a gandit honda, dar asta a iesit. si in rest nu e atat de incomoda, se vede ok smile.gif e doar chestie de obisnuinta

PS: Tudor, bucata ai de plastic de sub luneta se dezabureste si ea. nu stiu cum, dar nu ramane aburita. thumbsup.gif
laurentiu
Masinile din clasa compacta (gen Auris) sunt gandite sa ofere spatiu suficient pentru orice imprejurari, fie ca mergi ca melcul intr-un ras aglomerat sau mergi pe autostrada.
Propunerea mea e posibil sa te supere (departe gandul meu de asta): Dacia Logan sau, de ce nu, Sandero pentru ca e mai mica in lungime (mai usor de parcat). Citeam cum ti-ai dori sa fie si pe bune ca astea mi s-au parut cele mai potrivite. Doua probleme ar fi: nu se poate monta cutie automata si... sunt mai ieftine, iar asta poate avea efect peste un timp mai scurt decat la celelalte masini recomandate...
klm
CITAT( T u d o r @ Apr 10 2009, 10:53 PM) *
Intr-adevar Golf e superior mult Toyotei la tinuta de drum si directie (de fapt e superior tuturor competitorilor) dar minusurile incep sa se vada la servisare.

Nu ai dori sa repeti asta si pe topicurile de la versus?
mariusdruta
quote
"da da, civic zic si eu

luneta aia la prima vedere pare incomoda. insa, are un mare avantaj, eleronul ala vine exact unde bat farurile celor din spate. toti cei care mi-au condus masina au confirmat asta. nu te mai orbesc farurile celor din spate"


Intre timp s-au inventat oglinzile cu efect antiorbire. Nu trebuie sa pui neaparat o barna peste luneta.
DRAGOS
asa si? ce legatura are asta cu ce am spus eu?

am spus ca asta le-a iesit si ca poate fi luat ca un aspect pozitiv al lunetei aleia.

mariusdruta
Poi nimic, "asta le-a iesit la prietenii mei" care-si conduc masina.
Hai s-o lasam balta, sa nu poluam topicul omului si sa nu confundam ariile... smile.gif
DRAGOS
omule, te stiu gica contra, asa ca asta va fi ultimul lucru pe care-l voi spune aici: daca te-ai uita mai atent si te-ai documenta putin inainte sa arunci cu noroi ai putea afla ca nu am inca permis, air masina o am de o saptamana, d-aia am bagat aici parerile altora despre masina mea.

Cristi, eu as alege intre civic si golf smile.gif
mariusdruta
Daca tot te plictisesti asa usor, as face un efort pentru un seria 1. S-ar putea sa nu te plictisesti asa de repede si in cazul asta ai iesi mai bine din punct de vedere financiar decat daca ai schimba mai multe masini boring.
Sau un golf foarte bine configurat, adica individualizat pe nevoile tale.
N-as mai lua in nici un caz "cartela pre paid" cu ce mi-au configurat altii.
DRAGOS
nu-i asa? de ce sa luam full la un anumit pret cand putem sa luam mai putine dotari la un pret mai mare? unde mai e farmecul?

pe de alta parte sunt de acord cu seria 1. pe partea tehnica e din alt film fata de restul competitoarelor din clasa compacta smile.gif
mariusdruta
Aspectele tehnice insusite si potentate probabil de experienta condusului ni le-ai explicat. Aspectele economice generate de achizitionarea unei masini cu banii proprii, de asemenea. Tocmai farmecul sa nu-l gasesti la o varsta asa de frumoasa? smile.gif
DRAGOS
despre aspectele finaciare nu cred ca esti in masura sa comentezi. nu ma cunosti, nu poti avea nici macar o idee despre activitatile mele si metodele prin care am obtinut aceasta masina. ok?
mike.omega
QUOTE (mariusdruta @ Apr 11 2009, 01:29 AM) *
Aspectele tehnice insusite si potentate probabil de experienta condusului ni le-ai explicat. Aspectele economice generate de achizitionarea unei masini cu banii proprii, de asemenea. Tocmai farmecul sa nu-l gasesti la o varsta asa de frumoasa? smile.gif

Eu te inteleg ca strugurii sunt acri dar toate au o limita. Te rog frumos sa-ti aduci aminte ca aici atacam ideea si nu persoana!
hdi
Daca vrei o moaca noua in fata casei ma gandesc ca moaca aia noua trebuie sa fie si cat de cat frumoasa. Aici deja a iesit din cursa Golful. Faptul ca bate toti competitorii la tinuta de drum si mai nu stiu ce, este o afirmatie putin pretentioasa. Nu ma apuc sa spun aici pe cine nu bate.
Ce ma nelamureste pe mine este ca practic tu vrei sa faci un pas inapoi. Spun asta pt. ca o masina noua care costa cat un Auris SH va fi inferioara (de departe) unui Auris.

Dragos, nu te necaji, just ignore! Vorba aia cu "cainele moare de drum lung....." s-a inventat exact pt. situatii de genul asta.

PS: am un 307 pe care nu vreau sa-l vand dar daca insisti.... teehee.gif
mike.omega
Mergand pe linia asta, C4 e mai frumos devil.gif mai ales asta cu facelift, mai ales cu 1.6TI de 150CP sub capota biggrin.gif
ncristi
QUOTE (cristi98 @ Apr 10 2009, 05:46 AM) *
Am un Auris/benzinar/1.6 pe care-l folosesc 100% in Bucuresti (si impejurimi) si de care m-am plictisit. L-as schimba dar problema e ca nu stiu cu ce l-as putea inlocui.
Ordinea prioritatilor mele in alegerea unei masini sunt:
1. pozitia/spatiul la volan (baiatu' are 188/95)
2. inalta pe dedesubt (doar ma plimb in Gropanesti)
3. 4 usi (mai usor de deschis in parcari aglomerate)
4. benzinar
5. (eventual) cutie automata
Asa ca astept parerile voastre, eventual si cu ceva argumente.


ARO. Este inalta pe dedesubt, are 4 usi, pozitia la volan o poti rectifica cu un topor si o poti lasa cat de jos vrei - eventual ii poti scoate de tot scaunul ca sa fie ce-a mai joasa pozitie posibila, are si 4 usi...mai ramane cutia automta.... turned.gif
pmhoria
Pastreaza Aurisul ca nu-i masina rea. Pe Auris nu stiu cat o sa iei, avand in vedere ca piata e cam cazuta in cap in lunile astea... si tot tre sa mai pui ceva ca sa-ti iei o masina noua.

Dar daca vrei neaparat sa-ti schimbi "nevasta" biggrin.gif, Golful e o masina e toate drumurile, banala pt multi (nu si pt mine dar asta e alta discutie .. tongue.gif).
Ai putea sa te uiti si la Ceed, dar motorul de 1.6 nu e f laudat ca si performante. Citisem un versus intre Auris si Ceed cu motoare de 1.6 si in prima faza Ceed-ul accelera mai repede ca aurisul, dar dupa il facea Toyota de nu se vedea datorita cuplului mult mai bine distribuit pe plaja de turatii.
Daca te tine sa-ti iei Civic de 1.8 benzina, go for it. E o masina dementiala pe drumuri bune. Pe drumuri rele scutura cam tare, dar na, nu le poti avea pe toate.
florin55503
daca mergi numa in oras as mai tine aurisul. nu vad nici un sens sa achizitionezi o masina cu o tinuta de drum mai buna (aurisul sta aproape cel mai prost din clasa la capitolul stabilitate-manevrabilitate)sau mai stiu eu cum daca mergi doar in oras. pozitia de condus e inalta la auris si avantajeaza mersul in oras. de fapt, cred ca aurisul a fost creat mai mult pt oras.

dintre toate compactele as alege fara discutie seria 1. e sigura masina din clasa asta in care simti cum rotile din spate calca pe urmele celor din fata. daca mergi mai mult singur in masina si nu te deranjeaza locul putin pt pasagerii din spate seria 1 cred ca e cea mai buna solutie.
adrian_flavius
QUOTE (G e o r g e @ Apr 10 2009, 05:21 PM) *
cred ca s-a plictisit de ea pur si simplu.



...iar plictisul asta se datoreaza, cred, in mare parte, fiabilitatii...n-a zis nimic de ceva probleme pana acum...whistling.gif ...
florin55503
QUOTE (adrian_flavius @ Apr 13 2009, 01:13 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Apr 10 2009, 05:21 PM) *
cred ca s-a plictisit de ea pur si simplu.



...iar plictisul asta se datoreaza, cred, in mare parte, fiabilitatii...n-a zis nimic de ceva probleme pana acum...whistling.gif ...


cred ca exagerezi. eu daca nu am schimbat nimic la nenorocirea de opel in aproape 50.000 de km si m-am plictisit de el e cumva din cauza fiabilitatii??!!! ma indoiesc. e o chestie psihica. oricum aurisul e o masina relativ noua si nu mai e nici atat de fiabila cum era precedenta generatie de corolla. intreaba-i pe baietii de pe spaliul unirii
laurentiu
CITAT(florin55503 @ Apr 13 2009, 08:57 AM) *
CITAT(adrian_flavius @ Apr 13 2009, 01:13 PM) *
CITAT(G e o r g e @ Apr 10 2009, 05:21 PM) *
cred ca s-a plictisit de ea pur si simplu.



...iar plictisul asta se datoreaza, cred, in mare parte, fiabilitatii...n-a zis nimic de ceva probleme pana acum...whistling.gif ...

oricum aurisul e o masina relativ noua si nu mai e nici atat de fiabila cum era precedenta generatie de corolla. intreaba-i pe baietii de pe spaliul unirii


Nu esti prima persoana care aud ca spune asta, inclusiv cei de la SIAB acum 2 ani mi-au zis acelasi lucru despre fosta generatie.
cristi98
QUOTE (adrian_flavius @ Apr 13 2009, 01:13 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Apr 10 2009, 05:21 PM) *
cred ca s-a plictisit de ea pur si simplu.



...iar plictisul asta se datoreaza, cred, in mare parte, fiabilitatii...n-a zis nimic de ceva probleme pana acum...whistling.gif ...

Plictisul se datoreaza...plictisului smile.gif Masina nu are absolut nimic, este si merge impecabil (are doar 20.000 km), pur si simplu m-am plictisit de ea...
cristi98
Zilele astea m-am uitat la cateva MPV-uri mai "de oras": Ford C-Max, Megane Scenic, Nissan Note. Ar mai fi Corolla Verso si Zafira dar sunt prea mari pt. ce-mi trebuie mie.
Cristi Horvat
Apare in Mai Auris cu modificari:

- noul motor benzina de 1.33 dual-vvti cu 101 cp cutie 6 trepte manuala
- noul motor benzina de 1.6 Valvematic cu 132 cp cutie 6 trepte (manuala sau multimode)
- motor diesel 1.4 D-4D cu o crestere a cuplului si cutie 6 trepte (manuala sau multimode)
- motor diesel 2.0 D-4D cu DPF si aceleasi puteri
- motor diesel 2.2 D-CAT de 177 cp si 400 Nm

Toate variantele sunt mai economice si mai putin poluante decat versiunile anterioare.

Nu stiu daca in ceea ce priveste exterior / interior vor fii modificari!

Sunt curios cum va merge D-CAT-ul si cat va costa drive.gif

Si in vara asta se va lansa si noua Corolla Verso, doar ca se va numi simplu Toyota Verso.
Sau poate Urban Cruiser, nu mai e mult.
DRAGOS
1,6-le ala de 132 de cai si 6 trepte ar fi sunat interesant daca nu luam honda...

mie imi place mult interiorul la auris, cu schimabtorul ala sus. sper sa nu-si bage nasul acolo, poate doar sa adaunge o cotiera bine gandita, pentru ca versiunea sol avea in loc de cotiera o cutie absolut ciudata.
florin55503
QUOTE (Cristi Horvat @ Apr 16 2009, 07:11 PM) *
Sunt curios cum va merge D-CAT-ul si cat va costa drive.gif


daca cumva e cel care e pe noul avensis, nu e chiar cine stie ce. nu am mers cu el. dar diverse publicatii (destul de multe la numar) se intrebau unde sunt cei 177CP afirmand ca puterea reala a motorului ar fi undeva la 150. probabil e si o chestie de feeling si handeling (la care avensisul cum e orientat spre confort sta prost)
cristi98
QUOTE (Cristi Horvat @ Apr 16 2009, 08:11 PM) *
Sau poate Urban Cruiser, nu mai e mult.
La 17.000 euro...no way
_Constantin_
Eu personal cand aud pareri de genul " stabilitate si manevrabilitate" buna sau proasta, "tinuta de drum" si alti termeni care apartin unor oameni care mananca masini pe paine de dimineata pana seara ... ma apuca rasul. S-a rasturnat cineva cu Aurisul sau cu Cee'd ca sunt mai slabe ca manevrabiliate ca un Golf? Auris e 4.5m de masina, la fel ca Golf sau C4 sau orice alta masina de consum. Nu are nimic special decat pt cei care isi doresc asta. La fel ca si Golful. Mie personal mi-se pare anost bordul de la golf, mi-se pare stupid volanul de la Auris, mi-se pare nasoala consola de la C4 dar astea sunt niste detalii care nu m-ar impiedica niciodata sa cumpar masinile respective.

Ca fapt divers, in AMS de luna asta e un mega test cu clasa medie non-premium, unde se bat Pasat, Avensis, Acord, Mondeo si Insignia. Ghici cine castiga? Pasat!!!! Avensis ( locull 5), ok, e cam urat si nici nu are motoare senzational de puternice ... Insignia a fost pe 4 ca ... nu avea nush ce materiale in torpedo, Accord pe 3 ca deh ... nu e Pasat, Mondeo pe 2 ca la 170 cp nu puteau sa-l lase pe 5 si normal, vesnicul TDI de 140cp ( care e o mizerie de motor, pana si aia care vand VW zic asta) castiga detasat, desi era mai scump, mai slab motorizat, accesorizat. Pt ce ? Are tinuta de drum domnule. E penibil. Eu cu rahatu ala de Avensis 1.6 care se presupune ca e un rahat de masina nu am stiut ce e ala zgomot in 70.000 km.

Ca un mic adaos, conduc o masina sa zicem "sport", desi mai are pana acolo, joasa, tare, care atrage atentia, urla, zbiara, si in tot timpul in care o conduc o urasc din tot sufletul, pentru ca EU raman pe locul 2, ai grija la gropi, sa nu o turezi cand e rece, sa bagi benzina buna, etc ... si pana la urma EU ... devin pt ea un fel de sclav al nevoilor masinii? Hmmm ... ma sperii cand citesc ce am scris ... dar asa e.

Cristi ... stii ce-as face eu ... as lua o Honda Integra din 96', i-as pune turbo si NOS, as fi antisocial printr-o parcare si mi-as reveni dandu-mi seama ca tot BMW, Mercedes si Lexus fac "MASINI". O seara buna.
OvidiuH
Nota 10 pentru mesaj, Constantine. M-ai făcut să zâmbesc. thumbsup.gif
StefanVVTi
+1, Ovidiu! wink.gif De acord, 100% de acord!
pmhoria
Si eu total de acord ... chestia cu AMS-ul incepe sa-mi displaca si mie...
Doar sunt n ziare prin Germania care spun exact contrariul despre Passatul TDI mai ales cel de 2 litrii.. In fine..
_Constantin_
2.0 TDI-ul de 140 cp in opinia mea e un motor cu probleme, multe. Nu am o statistica globala dar din ce cunosc eu, toti au avut probleme cu acest motor. Ca 99% din ele s-au rezolvat pe garantie ...nu neg, dar totusi probleme.
Ca si exemplu ... nu am auzit pe nimeni cu 1.6 FSi sa aiba ceva de comentat, sau 2.0 TFSI sau orice alt motor VW. In schimb toti se plang de 2.0 TDI 140cp, inclusiv mecanicii din reprezentanta. DIn cate stiu ... noul 2.0 TDI e Common Rail si se pare ca e mult mai ok.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.