Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Discutie & Pronosticuri - editia Sepang 2009
Masini.ro Forum > Auto Motor Sport > Formula 1 > History
Pages: 1, 2
Oana
fara nicio saptamana de pauza, in week-end urmeaza cea de-a doua etapa a campionatului, marele premiu al malaysiei.

numar de tururi: 56
lungimea circuitului: 5.543 km
record: 1:34.223 - JP Montoya (2004)

castigatori precedenti:
2008 - Kimi Raikkonen
2007 - Fernando Alonso
2006 - Giancarlo Fisichella
2005 - Fernando Alonso
2004 - Michael Schumacher

programul etapei:
-vineri - 03 aprilie
antrenamente 1 05:00-06:30
antrenamente 2 09:00-10:30
-sambata - 04 aprilie
antrenamente 3 09:00-10:00
calificari 12:00-13:00
-duminica - 05 aprilie
cursa 12:00

asteptam pronosticurile voastre pana la inceputul sesiunii de calificari. ele vor contine:
- top 8 - 6 pct pentru castigatorul cursei, 3 pct pentru oricare alt pilot ce a terminat pe locul indicat, 1 pct pentru fiecare pilot ce termina cursa in primii 8
- pole position - 1 pct
- fastest lap - 1 pct
- finish - 1 pct
- q - 3 pct (intrebare de la azazel)
AZAZEL
intrebarea este:

se vor califica atat alonso cat si hamilton in primii 10 pt cursa de la sepang?
laurentiu
Sper ca etapa asta sa se mai linisteasca putin apele. Eu zic asa:

1 Hamilton
2Massa
3Raikkonen
4Kubica
5Button
6 Kovalainene
7 trulli
8 barichello

Pleaca din pole Massa
Fastest lap Massa
termina 17
raspuns:nu

E prima data cand imi doresc sa gresesc clasamentul. ma refer la bgp
9er
Salutare "f1anaticilor" (parca vad ca sare titularul sa ma traga de maneca cu copyright-ul teehee.gif ), de la etapa asta ma bag si eu in joc. Am vrut sa intru inca de la Melbourne, dar m-am trezit dupa calificari. Sunt putin mirat de numarul mic de participanti, atat la joc cat si la discutii. Sa speram ca va mai creste pe masura ce sezonul progreseaza, dar cu conditia pastrarii suspansului.

Pronosticul meu:

1 Button
2 Raikkonen
3 Vettel
4 Massa
5 Barichello
6 Kubica
7 Alonso
8 Hamilton

Pole: Button
Fastest lap: Raikkonen
Finish: 15
raspuns: Alonso da, Hamilton nu
AZAZEL
QUOTE (9er @ Apr 3 2009, 12:57 PM) *
raspuns: Alonso da, Hamilton nu

privit in ansamblu, raspunsul tau este NU.
9er
Corect. Vezi, asa a pornit si toata treaba cu celebrul de acum "diffuser", adica, careva a despicat firul in patru si a scos o interpretare diferita.
Oana
bine ai venit printre noi si succes la ghicit... lumea e prea socata de ce se intampla acum in f1, de asta nu se inghesuie la discutii smile.gif
revenid la sepang, ferrari si vettel au condus cea de-a doua sesiune de antrenamente reusind, totodata, si cei mai buni timpi ai zilei.
klm
Mai am 2 ore in care sa diger informatiile pana sa dau un pronostic; din cate vazui, BGP o sa ajunga pe un loc "normal" mai repede decat am prognozat smile.gif insa inca nu stiu ce sa inteleg din felul in care merge Alonso.
9er
Da, mersic, Oana.

Sa stii ca mie imi place ca s-au mai rasturnat ierarhiile si ca, astfel, rezultatele sunt mai imprevizibile. Serios, ii placeau cuiva cursele tip "trenulet" din anii trecuti? Melbourne m-a tinut conectat pana la sfarsit, lucru care nu se intampla in trecut decat la cursele pe ploaie. A propos de asta, am un prieten care zicea anul trecut ca el ar inunda toate circuitele pentru a avea spectacol. Uite ca anul asta nu mai e cazul, iar daca mai adaugi si balbele penibile ale stewarzilor ai entertainment garantat si in saptamana de dupa cursa.
Oana
QUOTE (klm @ Apr 3 2009, 01:00 PM) *
Mai am 2 ore in care sa diger informatiile pana sa dau un pronostic

dar cine te grabeste? poti sa bagi pronostic pana maine la ora 12

@9er, e drept ce spui tu, dar nici balbaiala asta in aplicarea regulamentului nu e placuta. eu vreau sa se termine mai repede povestea cu diffuserele, ca sa stiu o chestie. ca n-as vrea sa ma bucur acum pentru rezultatele echipelor in discutie si apoi ele sa fie descalificate
hdi
1 Alonso rolleyes.gif
2 Button
3 Hamilton
4 Barichello
5 Massa
6 Kubica
7 Raikkonen
8 Kovalainen


Pole: Button
Fastest lap: Barichello
Finish: 16
raspuns: da
9er
Sunt de acord, balbele n-au ce cauta in regulament, asa cum n-ar trebui sa existe nici loc de interpretari. Pe de alta parte sezonul asta a inceput bine din punct de vedere al combativitatii si al nivelului competitiei. Va spun eu, pneurile cu striatii aveau o karma proasta teehee.gif .
klm
CITAT(Oana @ Apr 3 2009, 02:21 PM) *
dar cine te grabeste? poti sa bagi pronostic pana maine la ora 12

Prefer sa-l nu-l scriu de pe telefon ci de pe calculator iar pana maine la 12 nu-mi aranjez prin casa, nici nu-mi bag calculatorul in priza (mai am jumatate de casa plina de praf, var si mizerie).

Deci:
1. Raikkonen
2. Masa
3. Vettel
4. Kubica
5. Hamilton
6. Trulli
7. Rosberg
8. Alonso

P: Raikkonen
FL: Kubica
termina 15
da.
AZAZEL
barichello va fi penalizat 5 pozitii pe linia de start pt ca a schimbat azi cutia de viteze.
20krpm
n-am vazut nimic care sa ma impresioneze az-noapte. de nici nu astept tare multe de la o cursa pe un circuit anost, in the middle of nowhere, care capteaza interes de 2-3000 de spectatori in tribune - asta daca nu ploua. singura chestie care pare sa prinda contur e o diluare a avantajului dat de diffuserele alea smechere - mai devreme decit ma asteptam. avantajul pare a fi dat de faptul ca ferrari stie sa-si protejeze mai bine cauciucurile, si pot sa poarte options pentru mai multe ture (daca ati observat, raikkonen spre sfirsitul sesiunii a doua de vineri a facut vreo 10 ture pe options, fara sa se opreasca). e bine sa ai prieteni la bridgestone si sa stii pe cine sa intrebi ce si cum wink.gif dar daca ipoteza asta a mea e corecta, probabil ca vor avea o comportare mai buna in calificari decit in cursa.

cu ce-au invatat de la melbourne, ma astept ca multi sa plece cu rezervorul gol si pe options, si sa schimbe repede (dupa 5-6-7 ture) pe primes. io unul asa cred ca as juca. am sanse bune de calificare fruntasa, am sanse bune la un start ca lumea, o sa pic in mijlocul plutonului destul de repede dar la vremea respectiva si-asa o sa trebuiasca sa fac 3-4 ture ca sa-mi incalzesc cauciucurile. (evident, teoria asta pica pentru cei care nu ajung in ultima runda de calificari smile.gif )

Oana
1 massa
2 rosberg
3 kubica
4 button
5 hamilton
6 kimi
7 alonso
8 barrichello

pole - rosberg
fast - button
finish - 17
q - nu
20krpm
pai.

1. TRU
2. BAR
3. BUT
4. ROS
5. VET
6. MAS
7. GLO
8. ALO
pole: MAS
fast: BAR
finish: 15
q: (am uitat care e, editez dupa ce postez) - aoleo, nu. nuuuuuu!!! (vezi mai jos)

(eh. zic si io.) evident ca iau in considerare problemele de fiabilitate de la ferrari, iscusinta de sofer a lui kimi (lumea se incapatineaza sa o numeasca "ghinion"), penalizarile pentru mclaren, si faptul ca nu va fi suficient timp ca sanctiunile sa fie date, revocate, restabilite si in cele din urma suspendate. si poate barichello n-o sa mai aiba 10 accidente ca saptamina trecuta. la un moment dat vazind cum ii zboara bucata dupa bucata de masina ma asteptam sa ajunga la linia de sosire pe jos, tirindu-si picioarele, transpirat si cu limba scoasa, cu volanu intr-o mina si pedalele in ailalta... (vorba lu nevasta-mea de cite ori il vede: awww...)

post-edit inainte de t-5min, apropo de intrebarea etapei: m-as mira sa se califice. de fapt e posibil sa se califice, dar dupa aia sa fie ascultati ce vorbesc unul cu altul in timp ce fac dus la vestiare, si sa se descalifice.
AZAZEL
button
kimi
barichello
massa
rosberg
webber
alonso
hamilton

fastest kimi
termina 15
intrebare da
pole button
9er
Primele mele doua puncte teehee.gif beer.gif.
20krpm
ai putintica rabdare, stimabile smile.gif ca inca nu ni s-au comunicat penalizarile zilei. e drept ca avind in vedere calificarile sub-modeste ale lui mclaren, sint ceva mai putin probabile de data asta, dar... smile.gif

bai, apropo, io etapa trecuta parca mi-aduc aminte ca l-am pus pe hamilton pe ultimul loc. nu dati si voi vreo 3 puncte pe chestia asta? smile.gif sau mai asteptam pina pe paishpe cind se judeca figura cu diffuserele?
9er
Nu monser, asa ramane, de fapt berea am si baut-o. teehee.gif

Iar are Button benzina multa...au publicat greutatile.
Oana
nu dam nimic. intrebarea era cine termina cursa pe ultimul loc, adica trece linia de finish, nu abandon sau descalificare. in cazul nostru, kimi a terminat ultimul...
@20krpm, penalizarile vin dupa cursa, nu inainte rolleyes.gif
20krpm
what are you talking about. kimi n-a trecut linia de sosire - a incercat sa treaca gardul, gasise el o scurtatura probabil, dar s-a bushit de el. in regulile descrise de tine, hamilton se incadreaza perfect: a trecut linia de sosire, si figureaza in clasamentul oficial ultimul. cind mai bagi intrebari din astea tre sa spui ca sint exclusi cei care dupa cursa spun o minciunica. smile.gif

(it's ok, nu fac un caz din asta, dar sincer, saptamina trecuta cind l-am pus pe hamilton pe ultimul loc fix la asta m-am gindit cu ironie - la o decizie de arbitraj. m-am gindit insa la o retragere a punctelor, dar nu la o descalificare. cam ceva in genul in care ii dadusera penalizarea lui trulli initial.)
Oana
prima greseala a echipei ferrari nu s-a lasat prea mult asteptata mad.gif

Q: Felipe, what happened in qualifying?
Felipe Massa: Well, actually I went straight on a new set of soft tyres. I didn't do a perfect lap, I did a reasonable lap, but it was not a perfect lap. I went wide on the first lap in Turn 14 and then I improved on the second-timed lap by two-tenths. The team thought it was enough to be inside the top 15, and maybe I thought this as well myself to be honest, because when I got back to the pits I was fourth. I stayed in the top seven for a while but then when I started to drop it was impossible to go out again because there was no time to do another lap. Maybe the track improved a lot as well. With the temperature going down many people improved. We just thought it was enough to get in the top 15 and it wasn't - so we dropped completely. Maybe the past is still too fresh in our minds, where we had a very competitive car and it was always easy to go out in Q1 on the hard tyres - or whatever - and be in the top 10. Now it's not that easy anymore. Now we need to be able to use our tyres in qualifying because that's the only way to pass through every session.

Q: Looking at your qualifying result, is there somebody to blame?
FM: As I said, maybe the past is still too fresh in our minds for everybody - including myself - because I didn't believe that I was going to drop out of the top 15. After the qualifying, I thought maybe I could go 11th or 12th, but not 16th! I blame everybody. I blame me, I blame the engineers, I blame everybody that was working in the pit looking at the lap times. It was a team mistake, including myself. But it was a huge wake-up call that we need to use everything we have because every session is difficult.
DRAGOS
offff, m-am luat cu masina cea noua si am uitat complet de topicul asta sad.gif

in fine, faptu-i consumat, mult succes in continuare.

o sa am uit la puncte si daca nu sunteti prea departe poate reusesc sa particip etapa viitoare...
Oana
s-o stapanesti sanatos si s-o conduci cat mai repede...
nici sa nu aud ca nu participi la concurs. la ce se intampla acum in f1, cred ca ai putea intra fara probleme in concurs si la jumatatea campionatului si ai avea la fel de multe sanse sa castigi. totul e sa ai putin noroc.
AZAZEL
asta doar daca renunt eu in a mai paria pe button sau daca incepe si dragos sa parieze pe el.
20krpm
QUOTE (DRAGOS @ Apr 4 2009, 06:56 PM) *
offff, m-am luat cu masina cea noua si am uitat complet de topicul asta sad.gif

felicitari, te iertam. ce ti-ai luat, honda? sau in cele din urma un brawn? smile.gif
AZAZEL
acrosaj in prima curba.
DRAGOS
QUOTE (20krpm @ Apr 5 2009, 02:51 AM) *
QUOTE (DRAGOS @ Apr 4 2009, 06:56 PM) *
offff, m-am luat cu masina cea noua si am uitat complet de topicul asta sad.gif

felicitari, te iertam. ce ti-ai luat, honda? sau in cele din urma un brawn? smile.gif

hmmm, nu, am luat honda pana la urma. brown are motor de mertzan iar eu vreau sa am sub capota "the ultimate in engineering" teehee.gif
AZAZEL
a ajuns bataie de joc F1.

daca nu puneau cursa la ora 5 nu se intampla o asemenea istorie cu ploaia asta.

batjocora de dragul transmisiilor TV.
Oana
esti rau. daca era la 5 am fi avut parte de o cursa plictisitoare
9er
Ai dreptate, cred ca criza nu e doar economica in F1.
9er
Oana, nu cred ca ai dreptate, cel putin in cazul particular al acestei curse. A plouat si mai devreme, la ora startului pista abia se usca. De asemenea, cred ca rasturnarea raportului de forte din F1 face, deocamdata, fiecare cursa sa fie imprevizibila. Hai ca incepe iar....
laurentiu
Una dintre celem mai slabe curse de pare le-am vazut. verymad.gif Trebuia sa nu se opreasca cursa si atunci sa vedem cat de capabili sunt si pilotii, nu numai masinile (mai ales cei de la BGP -ca tot au ajuns asa brusc pe primele locuri si i-au surpins pe toti)
AZAZEL
parodie.

laurentiu: BGP au fost rapizi si pe ploaie si pe uscat
f1anatic
cursele se opresc pe motive de siguranta.
singurl lucru regretabil este ca au pus cursa tirziu si s-a intunecat si nu s-a putut alerga mai departe. nu ca a venit ploaia; asa ceva poate opri o cursa si la 9 am si la 5 pm
AZAZEL
pai sigur ca problema este programarea cursei la 5PM si nu ploaia.

nu pot sa nu remarc comentariul jalnic al celor de la tvr si confuziile pe care le faceau. traducerea conversatiilor radio a fost rusinoasa.

ce miscare de kamicaze cu anvelopele de wet ale lui kimi !!!
Alex-F1
QUOTE (laurentiu @ Apr 5 2009, 06:56 AM) *
Una dintre celem mai slabe curse de pare le-am vazut [...] Trebuia sa nu se opreasca cursa si atunci sa vedem cat de capabili sunt si pilotii


Tie ti-e usor sa vorbesti, dar daca erai pilot, nu cred ca mai ziceai asa....alea nu erau conditii de racing....e totusi siguranta (ca sa nu zic viata) lor in joc....racing, racing, dar toate au o limita....si aici limita respectiva s-a atins!

Cum sa fie slaba cursa bre? Tu n-ai vazut cate batalii/depasiri au fost? woot.gif Si asta in doar jumatate de cursa!!! Frumos! yes.gif Praf comentatorii in schimb, ca de obicei!!! verymad.gif
laurentiu
Mda, nervii ca Ferrari nu a facut mai nimic azi desi in antrenamentele libere au mers bine m-au facut sa dau un comentariu aiurea. Pana la urma a fost spectacol. Pacat ca a tinut cam o jumatate de cursa. Intrebare: de ce a abandonat Kovalainen? Imi amintesc ca era transmisie dintr-o masina aflata in spatele lui si apoi iese brusc in decor. Stie cineva ce s-a intamplat?

Iar legat cu ce spuneau comentatorii cred ca de etapa viitoare ma voi uita la F1 si voi asculta muzica. Chiar n-are rost sa aud comentariile lui Dan Alexandrescu.
20krpm
well... pin la urma am ajuns la o noua modalitate de scoring a fia - jumatatea de punct smile.gif

hai. e timpul sa inghitim galusca si sa ne mutam mai departe. mai avem o cursa asiatica si gata, p-orma ne mutam temporar in europa.

laurentiu - daca n-o fi fost ceva mecanic, eu vad iesirea aia o consecinta a cauciucurilor reci. pur si simplu a pierdut masina. mi s-a parut aceeasi miscare violenta ca si a lui piquet saptamina trecuta; piquet a dat vina pe frine, dar nu stiu de ce, nu prea-mi vine sa-l cred - era intr-o linie dreapta, ce treaba avea cu frinele?...

a, si stati linistiti cu comentariile, aceeasi confuzie a fost si la comentatorii de la speed. totusi, daca aveti ocazia sa-i ascultati pe vreun live feed, vi-i recomand - sint foarte entertaining, si fac dintr-o cursa un show. am auzit ca cei de la itv sint chiar si mai buni.
Oana
este a 5-a oara in istoria f1 cand s-au acordat doar jumatate din puncte, pen-ultima data fiind australia 1991. in 1984, acea jumatate de punct a fost decisiva pentru castigarea campionatului: Lauda avea 72 de puncte, iar Prost 71,5...
sepang a fost al 5-lea cel mai scurt gp. pentru ferrari este prima data, dupa italia 2005, cand nu aduna niciun punct in doua curse consecutive
AZAZEL
QUOTE (20krpm @ Apr 5 2009, 09:02 PM) *
a, si stati linistiti cu comentariile, aceeasi confuzie a fost si la comentatorii de la speed. totusi, daca aveti ocazia sa-i ascultati pe vreun live feed, vi-i recomand - sint foarte entertaining, si fac dintr-o cursa un show. am auzit ca cei de la itv sint chiar si mai buni.


i-am auzit pe baietii de la SPEED anul trecut int-un sports bar din amsterdam la cursa din Singapore. cred ca cei de la Speed au creat si retrospectiva "F1 decades" si mi s-au parut super profi.
Oana
20krpm, hai cu tabelul ala ca iar am calculat manual... felicitari lui 9er, care a scos cele mai multe puncte, 17, si pe care il asteptam cu intrebarea pentru etapa urmatoare. clasamentul general il conduce, insa, azazel.

azazel - 15 (27)
9er - 17
20krpm - 8 (14)
oana - 8 (13)
hdi - 4 (8)
laurentiu - 7
klm - 3
9er
Eeee, multumesc mult, le-am nimerit un pic, nu? Si ca sa fac un pic si pe modestu' as putea spune: norocul incepatorului. Pana cand tre' sa ma produc cu intrebarea etapei?
Oana
pana martea viitoare... o postezi fie aici fie in topicul pe care il voi deschide pentru shanghai
9er
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/news...407133154.shtml

Eram absolut sigur ca niste director-san de la Tokyo isi dau suturi in.......partile moi de necaz. Sau poate motorul lor era atat de slab incat imediat ce au montat un motor decent pe masina au si sarit in fata plutonului. Sigur, nici mana lui Brawn nu e de neglijat...
20krpm
de pe tarimul juridic al "competitiei" formula 1 va comunicam urmatoarele:
- azi - de fapt chiar acum, cred - se judeca daca diffuserele de pe brawn, toyota si williams sint legale
- pe 29 aprilie se mai judeca odata minciunica lui hamilton, pentru ca mai bine mclaren e eliminata mai la inceput decit la sfirsit
- s-a pornit inca o investigatie impotriva lui brawn gp, care se pare ca a avut tevile de esapament iesind 10cm de sub capota, in loc de 7.5cm cit e permis de regulament.

oana, in calitatea ta de menajera a ariei f1, crezi ca ar fi bine sa separam aria de f1 in doua, una sa se numeasca "cursa" si una "contencios"? smile.gif
AZAZEL
cica Schumacher ar fi avut geniala idee in al incalta pe raikkonen la primul pit cu anvelope de ud in conditiile in care ploaia a inceput dupa 3 tururi, decizie de pe urma careia raikkonen a pierdut 3 x 30 de secunde iar cand a inceput ploaia , anvelopele lui erau complet distruse.
Oana
au gasit repede vinovatul... am citit si eu aberatiile astea
dar este imbucurator faptul ca prezenta lui inca mai deranjeaza.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2020 Invision Power Services, Inc.