Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Impreza Diesel
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru > Impreza
andrei5130
Am luat Impreza disel pe Weeckend sa pot sa imi fac o idee mai buna despre ea si sa vad cat de bine se impaca sotia mea cu ea, am sa postez impresii de calatorie probabil luni ....

ieri am fost pana la buzau cu ea si prima impresie este ok

Suspensi ferme
Directie precisa
Cutie mult mai precisa de cat la Obk si mulyt mai elastica
Interior spartan (parerea mea)
Franele sunt ceva mai bune decat pe obkd este posibil sa fie si din cauza diferentei de greutate
consum extraurban 5.4 in conditii de test (accelerari si decelerari puternice)



pana data viitoare numai bine ...
Diesel
Eu am condus timp de approximativ 30 de minute un Impreza cu un motor pe benzina care in urma caractezarii mele "foarte distractiv" s-a concluzionat ca este ce de 2.0l

Am avut cam aceleasi impresii ca si tine. Am incercat sa activez ABS-ul si cu greu am reusit. Am incercat sa activez orice alt element electronic al sigurantei active si nu am reusit. Am incercat sa fac masina sa supravireze si nu am reusit.

Am ajuns insa din greseala la 160kmh biggrin.gif era un drum necirculat.

Ce ar fi mult mai interesant sa ne povesteasca Andrei este cat de sportiva poate fi o Impreza Diesel. Cum se comporta la accelerari si daca poti lua o curba cu acceleratia la blana, eventual fara aderenta ideala biggrin.gif
andrei5130
Imprezza disel este singura pe care am conduso, nu este cea mai rapida masina dar se simte ADN-ul sportiv care il are sub capota
cutia in 6 trepte mie personal nu imi place foarte mult cand iti e lumea mai draga trebuie sa schimbi viteza (aici ma refer la primele 3 trepte) dupa e foarte ok masina trage ca nebuna in toate treptele chiar si de la 4000 de ture pana la 4800 te cam baga in scaun treapta 3 la 4500rmn atinge 140km/h celelalte nu am avut unde sa la probez

nu am avut unde sa vad cum se comporta la viteze mai mari de 150, pe drumu pana la buzau si inapoi, masina nu iti da senzaria de nesiguranta indiferent de viteza cu care mergi directia se intareste aproape instant la accelerari puternice si cum simte denivelari pe carosabil


abea luni am sa o testez pana atunci are un alt proprietar temporar care va asigur ca nu are sa testeze m aisna asa cum am vrea noi tongue.gif
andrei5130
am revenit ...


Ma declar indragostit de masina...

tr1 55 km 4600 - 4700 rpm
rt2 85 km 4600 - 4700 rpm
tr3 140km 4600 - 4700 rpm
tr4 180km 4600 - 4700 rpm

restul de trepte nu am avut unde sa le probez avand in vedere ca nu am iesit pe autostrada

masina trage foarte bine in toate treptele
suspensia e pe masura
franele sunt performante

chiar si la viteze de peste 160 sentimentul de siguranta este pronuntat

am accelerat in curba de 90 de grade cu pedala la podea in teapta 2 si a 3-a masina nu se desprinde de sosea eu nu am reusit sa o fac sa ii fuga spatele nici chiar pe serpentine, e drept ca nu asta era scopul ...

pista
In Nr.5, 27.03-9.04.2009 in revista AutoBild Romania in pag.60 apare un articol despre Subaru Impreza Diesel.
Citat "lucruri mai putin bune de remarcat": ..."Puterea maxima a motorului este la 3600 rpm, care este o valoare destul de joasa chiar si pentru un propulsor diesel. Acest lucru nu este o problema in sine, dar peste 4000 rpm motorul deja nu mai poate oferi prea multe. In unele viraje acest lucru este deranjant, pentru ca, desi exista aderenta din plin, motorul ajunge sa se plafoneze prea repede. In intervalul dintre 2500 si 3800 rpm, motorul da totul si probabil sunt putine masini de puteri echivalente care ii fac fata"...In rest apar lucruri bune, ca si ultima propozitie citata.
Astept comentarii pe marginea articolului citat, inclusiv de la proprietarii SOD.

P.S. mie personal nu-mi place exteriorul la Impreza, mai ales blocurile optice si grila fata nu le gasesc potrivite ca design. Tehnica inglobata si interioul la 2.0D Sport in schimb imi plac.
laurentiu

Andrei: interesante performantele motorului la acele turatii. daca intr-a IV-a ai ajuns la 180 km/h nici nu creau sa ma gandesc la cat ajungeai intr-a V-a ninja.gif
Nu am mers cu Impreza, doar m-am urcat in ea. Mi-a placut. Bordul mi se pare cam simplist insa ergonomia mi s-a parut ok. In spate la concurenta este mai mult loc. cel mai mare regret al meu e ca usile au rame.

Pista: lucrul asta nu l-am mai auzit. Sunt curios daca si la alte modele Subaru e la fel.
hdi
@Pista
Astia de la Autobild sunt atat de gretosi incat nu merita sa comentam ce scriu ei. Probabil ca tu, ca un filogerman ce esti, insisti sa o cumperi, la fel cum eu ma incapatanez sa cumpar Quattroruote, desi mi-am dat semama de mult ca numai obiectivi nu sunt. Anul asta nu au mai scos-o, asa ca am un motiv bun sa nu o mai cumpar si recunosc ca si eu am prin baie vreo 2 numere din Autobild teehee.gif .
In orice caz, si eu preferam "lupul in blana de oaie" asa cum spui tu sau "Accentul" asa cum spun eu. Actualul design este mai putin autist, mai in pas cu tendintele, mai digerabil de catre cei pentru care aspectul este pe primul loc.
Daca te astepti ca motorul sa traga la 4500rpm la fel ca la 3600rpm nu poti fi decat dezamagit insa motoarele nu se judeca asa. Cat mai trage la 4500rpm? Eu zic ca satisfacator, GLC zice ca inutil de putin. Pana la urma am convenit deja ca cresterea de viteza este direct proportionala cu cresterea de turatie. Iar de la 4000rpm la 4500 rpm dureaza destul de putin (pentru mine). Discutam aici, evident, de motor cald, motorina buna si drum drept.
Chiar si cine considera timpul petrecut intre 4000 si 4500rpm ca fiind plictisitor, se poate delecta cel putin cu sunetul motorului. thumbsup.gif

Si inca ceva: nu-ti cumperi Impreza uitandu-te la cat spatiu ai pe locurile din spate sau in portbagaj. Pentru asa ceva ai alternative mult mai bune la bani mai putini.
DRAGOS
chiar asa, sambata seara am mers 5 persoane (toti de >90 kg ) in logan teehee.gif

daca impreza avea un pret mai decent in echiparea 2,0 sport (fie ea diesel sau benzina) era printre favorite. Interiorul mi se pare si mie slabut, dar exteriorul imi place foarte tare (mai tare decat impreza anterioara) iar dpdv tehnic...nu prea aveam ce comenta.

Insa la aceeasi echipare era cu peste 4000 de euro mai scumpa decat honda. wacko.gif
laurentiu
CITAT(DRAGOS @ Mar 31 2009, 03:52 AM) *
Insa la aceeasi echipare era cu peste 4000 de euro mai scumpa decat honda. wacko.gif



peste 4000? blink.gif
In cazul asta ma intreb daca totusi se merita. O fi mai scump de construit un motor boxer si e masina buna, nimic de zis (nu ca Honda nu ar fi), dar diferenta de pret e totusi cam mare.
hdi
Nu neglijati principala diferenta: Impreza are Symmetrical AWD iar Civic nu.
DRAGOS
preturi aici

de cand m-am uitat eu au introdus si o echipare mai ieftina la diesel, care oricum ramane scump.

dar 2,0 R sport benzina este cu mai mult de 4000 de euro mai scumpa smile.gif

LE: la un moment dat eram foarte tentat sa iau legacy 2,0, la oferta (era cu vreo 1500 de euro ami scump decat civicul echivalent, ca dotari si motor) singura problema era ca la varsta mea as fi aratat ca si cum i-as fi furat masina lu' taicamiu...si nu-mi convenea biggrin.gif
hdi
QUOTE (DRAGOS @ Mar 31 2009, 09:21 AM) *
singura problema era ca la varsta mea as fi aratat ca si cum i-as fi furat masina lu' taicamiu...si nu-mi convenea biggrin.gif


laugh.gif nici chiar asa...cel mult ca o faceati posta..... laugh.gif
DRAGOS
post nou, ca a trecut perioada de editare:

HDI, da, ai mare dreptate. defapt de asta as fi renuntat la interiorul civicului pentru unul mia uratel (dupa parerea mea), dar care venea la pachet cu Symmetrical AWD. Daca diferenta era undeva pe la 1500-2000 de euro as fi cazut serios pe ganduri. Asa...subaru mi-a usurat alegerea, cand am vazut preturile m-am lecuit instant.

PS: norocu meu era ca taicamiu inca prefera frigiderele pe roti biggrin.gif
pista
@laurentiu
Si eu aud prima oara ca motorul boxer diesel nu raspunde bine la turatii de peste 4000rpm. Ziaristii de la mai multe reviste auto au fost incantati de comportamentul asemanator cu un benzinar.
@hdi
Articolul respectiv e semnat de un roman de al nostru. Eu am citat numai ce mi s-a parut de comentat. In rest pe 2 pagini sunt aprecieri la adresa Impreza diesel.
Cat de filogerman sunt e discutabil tongue.gif , iar revistele le cumpar dupa ce am rasfoit un pic si contin articole despre Subaru sau altceva ce ma intereseaza. Eu am crezut ca in baie tii Playboy si nu Autobild teehee.gif .
Eu personal nu ma astept ca un diesel sa traga bine peste 4000rpm. In schimb intre 2000-4000rpm trebuie sa traga bine.
andrei5130
Pista intradevar de pe la 3600 3800 motorul nu mai trage cu aceiasi intensitate dar e foarte mult peste medie sa nu uitam ca este vorba de un disel ale carui performante este mult peste alte motoare disel sa nu uitam ca motorul are numai 150 cp...

nu mi-a stat nici un pasat in fata sau sau mercedes sau scoda sau bmw EVIDENT cu moroare comparabile iar in curbe am pierdut pe toti din spate, credema ca nu sunt un mare pilot de curse, masina te ajuta foarte mult, pentru cei ce vor performante mai mari o masina stoc nu are cum sa le ofere ce cauta.


masina e conceputa pentru 2 persoane, e normal ca in spatele meu sa nu mai incapa nimeni in conditiile in care stau cu scaunu la maxim in spate nici in SOD nu sta nimeni comod la mine in spate (dar nu au curaj sa se planga, eu unu ii dau jos)

revenind la cutia in 6 trepte, de si nu imi place in mod deosebit sunt aproape convinas ca teapta 6 a aprut tocmai pentru a compensa aceasta asa zisa lipsa de vlaga, primele 4 rapoarte sunt la fel ca la obk d, Impreta la 160 cand o calci o ia din loc mai agresiv de cat obk d,

impreza este totusi mairapida cu numai 0,5 secunde de cat obk pentru oras este mana cereasca, credetima ca nu renunt la obk sa ma duc in concediu cu impreza


in final sunt tot indragostit de ea inca nu mi-a trecut euforia si cred ca e masina perfecta pentru soia mea...
pista
CITAT(DRAGOS @ Mar 31 2009, 07:21 AM) *
dar 2,0 R sport benzina este cu mai mult de 4000 de euro mai scumpa smile.gif
LE: la un moment dat eram foarte tentat sa iau legacy 2,0, la oferta (era cu vreo 1500 de euro ami scump decat civicul echivalent, ca dotari si motor) singura problema era ca la varsta mea as fi aratat ca si cum i-as fi furat masina lu' taicamiu...si nu-mi convenea biggrin.gif

2.0R sport diesel e mai scump cu vreo 2.400 de euro si dupa mine merita AWD-ul si boxer dieselul.
Legacy 2.0D cred ca mai gasesti la oferta speciala, dar daca aspectul ti se pare prea conservativ si masina prea mare... confused.gif Macar ia pentru drive test ambele Subaru ca sa simti ce ai pierdut. thumbsup.gif . Think, feel, drive smile.gif .

@andrei
Abia astept si eu sa vina Impreza diesel la Subaru Odorhei ca sa incerc. thumbsup.gif
Anul trecut era o varianta de 2.0R Sport benzinar SH la pret bun, dar sotiei nu i-a placut exteriorul masinii. AWD-ul, scaunele incalzite, xenoanele, DR, volanul, bordul de pe OBK apreciaza si ea.
Asa am ajuns noi la Seria1 cu scaune incalzite, xenoane, senzori de parcare spate-fata, senzori de ploaie si lumina. Motorul de 120d cu rulaj mic de 56kkm in schimb a fost ales de mine.
DRAGOS
sa fiu sincer, imi dorec foarte foarte tare un motor pe benzina. daca era diferenta de 2400 euro intre 1,8 civic si 2,0 r impreza...atunci intr-adevar aveam o decizie greu de luat.

andrei5130
QUOTE (pista @ Mar 31 2009, 10:19 AM) *
@andrei
bordul de pe OBK apreciaza si ea.
Asa am ajuns noi la Seria1 cu scaune incalzite, xenoane, senzori de parcare spate-fata, senzori de ploaie si lumina. Motorul de 120d cu rulaj mic de 56kkm in schimb a fost ales de mine.



interioru seaman foarte mult cu cel de pe Forester, finisajele sunt mai spartane fata de obk, scaune incalzite are dar cu reglaj in 2 trepte, are toatre butoanele pe volan inclusiv cele audio, are bixenon cu spalatoare tip pop up, comparativ cu bmw s1 cred ca sta mai putin bine la capitolul accesorizare si finisaje, senzorii se pot pune.

cu seria 1 nu am mers dar m.ai facut curios...

hdi@ (sper sa nu incurc borcanele)
eu si citroen-ul nu avem nimic in comun (am facut test driv-ul), frmoasa, confortabila, dar nu mijto sa ma de pe spate ...
M A R I A N
Dieselul de la Impreza mi se pare o prostie, in conditiile in care masina nu este chiar atat de grea precum Outbackul (iar motorul pe benzina 2.0 nu consuma mult pentru tractiunea integrala) si in plus e prin definitie o masina clasica sport pe benzina. La portbagajul de 301 l (Yarisul meu are 272 l) si la garda la sol mica nici nu poti pretinde ca poti face mari concedii cu ea (ca sa ai nevoie de autonomie) sau un off-road prea pronuntat (ca sa ai nevoie de cuplu mare).
Iar daca sunt unii care argumenteaza ca un motor diesel cu filtru de particule e bun pentru aglomeratiile urbane, atunci...nu mai zic nimic.
hdi
Unora le place jazzul...altora (spre ex. mie) le plac motoarele diesel.
Oricum, Impreza benzina 2.0 nu cred ca are un consum sub 12% in oras. Motorul diesel consuma fix jumate. Mi se pare un argument suficient.
G e o r g e
6% in oras ? ohmy.gif
hdi
Am facut si eu o extrapolare.
Cu Outback-ul consum 8% si merg pe distante de max 4 km. Daca s-a intamplat sa ma invart mai mult prin oras, consumul a scazut la 7.4%.
Acum cu o Impreza cat sa fie consumul? Eu am zis jumatate din 12% , adica 6%. Hai, zicem 6,5-7% insa cred ca si cu benzina vezi consumuri de 13-14%.
G e o r g e
oras ... sa zicem consum de oras dar nu de bucuresti atunci smile.gif
hdi
QUOTE (G e o r g e @ Apr 1 2009, 09:51 AM) *
oras ... sa zicem consum de oras dar nu de bucuresti atunci smile.gif


Pai eu stau in Ploiesti. De Bucuresti nu am pomenit macar insa, daca nu ma insel, Andrei are un consum tot de 8% in Bucuresti insa cred ca este echivalentul lui 7.4% al meu (adica presupun ca apuca masina sa se si incalzeasca. rolleyes.gif )
Oricum, in Bucuresti cresterea de consum ar trebui sa fie proportionala si la motorina si la benzina. Am inteles ca de cand cu criza se circula mai bine si la Bucuresti....
G e o r g e
o prostie ... aglomeratie ca la balamuc.
mie mi-a scazut consumul de cand cu noile jante ... am un 11.5-12.5% asta de la 14.5-16% cat aveam in mod normal smile.gif
M_A_R_I_U_S
QUOTE (G e o r g e @ Apr 1 2009, 05:02 AM) *
mie mi-a scazut consumul de cand cu noile jante ...

ce ma, ti-e frica sa nu dai in gropi cu ele? whistling.gif devil.gif
G e o r g e
egzact biggrin.gif:
hdi
QUOTE (G e o r g e @ Apr 1 2009, 10:02 AM) *
o prostie ... aglomeratie ca la balamuc.
mie mi-a scazut consumul de cand cu noile jante ... am un 11.5-12.5% asta de la 14.5-16% cat aveam in mod normal smile.gif


N-are treaba cu 1 Aprilie, nu? Cred ca nu sunt eu la curent, au motoras electric, ceva? Serios acum, cum explici asta?
hdi
Mi-am cumparat si eu Autobild-ul ala... rolleyes.gif
Am citit review-ul Imprezei Diesel si cred ca 75% din el sunt generalitati copiate din materialele de prezentare oficiale iar restul de 25% sunt timide impresii (pozitive de altfel) venite in urma unei plimbari la Cheia. Eu mai banuiesc ca cel care a scris articolul pricepe putine in materie de motoare diesel sau tractiune integrala. De ce spun asta? Pai daca spui ca modelul concurent pt. Impreza Diesel este Golf 2.0TDI 4motion eu te banuiesc ca nu prea stii sa faci diferentele. Cam cum mi-ai da mie sa gust un Chianti si un Tohani. O sa-ti spun ca sunt la fel pentru ca eu asa le simt insa sunt un ignorant in materie de vinuri si beau cam 1 pahar pe an.
andrei5130
QUOTE (hdi @ Apr 1 2009, 01:44 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Apr 1 2009, 10:02 AM) *
o prostie ... aglomeratie ca la balamuc.
mie mi-a scazut consumul de cand cu noile jante ... am un 11.5-12.5% asta de la 14.5-16% cat aveam in mod normal smile.gif


N-are treaba cu 1 Aprilie, nu? Cred ca nu sunt eu la curent, au motoras electric, ceva? Serios acum, cum explici asta?



...


consumul ppoate fi influentat de latimea rotilor daca in loc de 215 pui 205 consumu scade, daca pui 225 el va creste


consumul meu in oras este de 8 IN BUCURESTI (pentru cei interesati de conditiile de tafic sa caute in postorile de la OBK d), Impreza este mai usoara cu 70 kg fata de OBK d, nu este mult dar se simte....



@Pista
astazi am facut test drive cu BMW 118,
motorul este foarte galagios pana se incalzeste, am iesit cu ea numai pe autostrada, am avut o oare care senzatie de nesiguranta din cauza tractiuni spate, lucru pe care nu l-am simtit la imprezza, franele sunt parca ceva mai bune, directia este mai greoaie ne fiind asistata, interiorul pare ne finisata, calitatea plasticelor lasa de dorit nici Impreza nu e prea departe dar parca nu scartaia din toate incheieturile, suspensiile si la 118 sunt lafel de rigidecomenzile de pe volan ni imi plac sunt putin anapoda, sigur asta tine de obisnuinta, masina trage parca mai constant pe toata plaja de rpm acum inteleg de ce au zis nemti ca impreta nu trage dupa 3600, impreta dupa 3600 numai trage lafel ca si pana acolo dar trage cutia imi place mai mult la impreza, in 118 la mine in spate nu mai inchape chiar nimeni, daca la impreza am zisa ca nu incapea ... aici scaunu sta la 10 cm de bancheta dar fiind o masin pentru domnisoare imi e greu sa cred ca se va gasi una cat mine si asta nu mai este o problema...

sambata cei de la BMW au ziua portilor deschise si donshoara care m-a primit astazi la showroom mi-a promis un test drive cu 120d poate ma va impresiona mai tare pentru moment raman indragostit de Impreza, nu pot spune ca am fost impartial, microbul Subaru isi spune cuvantul,

Pertotal Impreza mi-se pare mai usor de condus si suporta mai multe greseli la condus....




pista
@Andrei
- la BMW 2.0d motorul este intr-adevar mai galagios fata de BD
- senzatia de nesiguranta ai din cauza tractiunii spate, trebuie sa te obisnuiesti. Pe asfalt uscat imprima masinii un comportament sportiv placut + ai motorul montat longitudinal(unic in clasa compacta). Sistemele de siguranta DTC te ajuta daca apar probleme. Cu AWD si eu ma simt mai bine pe suprafete cu aderenta scazuta.
- franele sunt mai bune, sunt de acord
- directia este mai greoaie dar e asistata, asa e la masinile mai sportive wink.gif
- interiorul e OK, chiar daca nu arata foarte premium
- motorul trage mai constant pe toata plaja de rpm, se vede si pe graficele de putere, cuplu
- Seria1 nu e masina de familie, interiorul in spate e mai mic fata de Impreza. Ca a 2-a masina in famile e OK dupa mine.
- eu zic ca Seria1 nu e o masina pentru domnisoare mai ales de la 120d in sus. De ce ? Motoare puternice sau chiar foarte puternice, directie mai greoaie, frane puternice, tren de rulare rigid, scaune pozitionate destul de jos.
- nu numai Impreza, si OBK e mai usor de condus fata de Seria1. In schimb la viteze ridicate peste 120kmph pe asfalt uscat ma simt mai bine in 120d, datorita franelor, trenului de rulare mai rigid si directiei care are un feed-back mai bun.

Astept cu interes relatarea ta despre 120d smile.gif .

andrei5130
QUOTE (pista @ Apr 3 2009, 10:24 AM) *
@Andrei

- directia este mai greoaie dar e asistata, asa e la masinile mai sportive wink.gif

Astept cu interes relatarea ta despre 120d smile.gif .


informatia despre directie am capatato de la baietul cu cre am fost la test (sau poate nu am retinut eu bine)..

cred ca va fi o nebunie cu 120d am vorbit cu ceva prieteni care au BMW si exact acelasi lucru au zis si ei referitor la tractiunea spate si senzatia de nesiguranta, "stai linistit, vorbim dupa ce te obisnuiesti cu masina " aste e ce am primit ca replica de la ei,


Sa sti ca si domnisoarele vor multi cai sub capota, poate nu lafel de multa ca si barbatii, am spus ca e o masina de domnisoare din pricina dimensiunilor nu al motorului, avand in vedere ca 1800 cmc 143hp este cel mai mic motor pe care il au pe disel ma astept la surprize placute!
pista
E adevarat, trebuie sa te obisnuiesti cu RWD. La mine in curbe in treapta 1 si 2 daca apas mai mult de jumatate acceleratia DTC-ul intra in "lucru". Si in a 3-a cateodata. Pe asfalt uscat. Daca te obisnuiesti e foarte fun. Nu ai senzatia de siguranta ca la AWD.
....................
Cel mai mic motor este 116d de 115CP, cel mai puternic 123d de 204CP. Toate motoarele au 1995cmc. Motorul din modelul 123d e biturbo de 204CP/400Nm.
GLC120
Andrei, vroiam si eu sa remarc.... toate motoarele Diesel au 2000cmc. Nu te lua dupa numele modelului.

Nici nu stiam de 116d cred ca a aparut in Romania in 2009 rolleyes.gif

Interesant cum producatorii scot reglaje noi extinzand gama si in JOS nu numai in sus.

La fel ecartamentul/ampatamentul care sunt aproape identice la Seria 1 si la Legacy/OBK. Impreza doar ecartament putin mai mic.
G e o r g e
QUOTE (hdi @ Apr 1 2009, 02:44 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Apr 1 2009, 10:02 AM) *
o prostie ... aglomeratie ca la balamuc.
mie mi-a scazut consumul de cand cu noile jante ... am un 11.5-12.5% asta de la 14.5-16% cat aveam in mod normal smile.gif


N-are treaba cu 1 Aprilie, nu? Cred ca nu sunt eu la curent, au motoras electric, ceva? Serios acum, cum explici asta?

am mers normal smile.gif cu traficul ... si chiar am intarziat traficul acolo unde era soseaua taiata sau cu gropi
andrei5130
Pista@

... am facut test drive cu 120d si nu am fost impresionat ... nu vad de ca as da bani pe un 120 cand nu sunt diferente majore intre 120d si 118d, poate la viteze mai mari de 160 se simte diferenta, nu am apucat sa testez, motorul nu a renuntat la facut galagie nici dupa ce s-a incalzit, este posibil sa ma fi obisnuit cam tare cu OBKd, am rugato pe fatuca de la reprezentanta sa imi dea un pret pentru el si nu a reusit sa il duca mai jos de 28000e cu tva, asta in conditiile in care aveau in oferta un 330 xd full cu 35000km la 25000E, tractiunea spate este intradevar foarte fun, la testu cu 120 am nimerit un baiet putin mai sarit care a vrut sa imi arate ce inseamna tractiunea spat, nu pot sa zic ca mi-a displacut smile.gif)

... Acestea fiind spuse, Impreza ramane incontinuare preferata, dar mai nou nu se mai vrea Impreza ci noul legacy, asa ca pana se clarifica situatia poate apare si motorul de 200hp diesel
pista
@Andrei
In curbe AWD e rege in siguranta oferita.
E interesant ca nu ai gasit diferente majore intre cele doua motoare. 120d ajunge la 100kmph in 7,6s faat de 118d cu 9,0s. Mai relevanta este acceleratia in vitezele 4/5 intre 80-120kmph cu 6,4/8,0s fata de 118d cu 7,7/10,1s.
Pretul la Seria1 28.000euro este f.mare, merita mai mult 330xd rulat care ai vazut. Eu am luat 120d SH cu 11.700Euro net cu 56.000km la bord. Am cautat un turbo diesel care poate fi dus la 200CP/400Nm.

Si eu astept un boxer diesel mai puternic, poatre chiar bi-turbo cum are concurenta (Lancia, BMW, Mercedes)
La BD poate incerci un tuning de motor mai performant... whistling.gif
Amidamaru
Salut,

Am citit cu mare interes acest post si va pot spune ca am luat notite ca un scolar smile.gif

Ok, povestea mea este urmatoarea:

Am avut un Civic benzinar 1.8 IVtec, Nov 2006, care datorita unei intamplari in trafic in care eu am fost omul potrivit la momentul nepotrivit a DECEDAT, fiind declarat dauna totala.

Dupa ce m-am luptat cu asigurarile + epava am ajuns in momentul in care doresc sa fac pasul urmator si m-am hotarat catre un Subaru.

Am facut drive test cu Subaru Impreza Diesel(+ Forester-ul Diesel).

1. Stiind ce inseamna cuplul Civic-ului la 4000 rpm pot spune totusi ca Impreza Diesel-ul m-a impresiont foarte placut, chiar daca nu la fel de sportiva, senzatia este extraordinara la cei 150 CP pe care ii detine.

2. Nu am sa fac comparatii de materiale, acestea sunt dpmdv pur subiective....mie imi place la interior Impreza, spartana, cu toate minusurile si plusurile ei.

3. AWD-ul este extraordinar + suspensii + directia ferma.

4. Referitor la spatiu...pentru mine este mai mult decat suficient smile.gif

5. Singurul aspect care nu-mi da intr-o masura pace este pretul : 26000(tva inclus) mi se pare exagerat + 3-4 luni de waiting....sad.gif

Nu sunt genul de om care sa dea 26k pe o masina din prima clipire, mai ales pe aceste vremuri, asa ca voi apela la un leasing.

SMT nu ma prea incanta la nivel de politica de preturi asa ca incerc solutii alternative dar fara prea mare succes.

Nu prea am inteles care este treaba cu Radacini Motors - importa subaru in RO fara garantie EU parca dar nu am gasit ceva palpabil ca preturi sau oferte din partea lor...ma poate ajuta cineva, va rog frumos, cu mai multe informatii ?

Va multumesc.




GLC120
Amidamaru, bine ai venit. Despre SMT si Radacini sunt discutii pe mai multe topicuri.

pe scurt faptele sunt:
SMT importator oficial (de origine greceasca) si unicul dealer oficial din Bucuresti, se pare ca sunt cei mai bine dotati si cei mai bine pregatiti mecanici. Dar si cel mai scump service din istoria Subaru.
Radacini fost importator Subaru care continua activitatea semi-oficial printr-o firma germana, garantia fiind asigurata exclusiv de ei.

Daca vrei parerile unuia si altuia le gasesti pe aici.

Cred ca fanii SMT sunt din doua categorii:
- cei care au afaceri in domeniu si colaboreaza intr-un fel sau altul cu SMT
- cei care dau 2000 RON fara sa clipeasca la service, din cauza unui zgomot ciudat la stergatoare, chiar daca masina are numai cateva luni blink.gif

Sfatul meu: vezi unde gasesti masina mai atractiva (pret, dotari, termen de livrare), poti sa o iei de oriunde, sunt solutii pentru service. Mergi mai prudent cu Impreza, o aripa usor din lateral la 40 km/h e cam dauna totala, mai ales in Bucuresti. blink.gif
alias
Amidamaru, ar trebui sa te intereseze dotarile si pretul, caci tu cumperi Subaru. Nici SMT, nici Radacini nu fabrica masini.
Si masinile, in functie de importator, chiar daca sunt acelasi model, sunt un pic diferite. Un banal exemplu; eu am roata de rezerva de dimensiuni normale. Mai sunt si alte detalii.
Discutia SMT-Radacini este o gaura neagra, nu te concentra asupra ei. Du-te la drive-test, vezi daca iti place si procedeza ca atare.
M A R I A N
In cercul meu de prieteni a aparut de cateva luni si o Impreza diesel.
Pot spune ca-mi place masina, este dupa parerea mea mult mai stabila decat Outbackul pe care-l conduc, dar si garda la sol este mai mica. Scaunul soferului, desi este varianta sport, este incredibil de comod, practic poti conduce o zi intreaga fara sa intepenesti.
Singurul inconvenient pentru mine este garda joasa la sol cu care nu ma prea impac insa probabil esti obisnuit de la Civic.
De ce pretul asta? Pentru ca poti lua curbele cu viteza mai mare decat alte masini, pentru ca pe drumuri alunecoase pierzi aderenta mult mai tarziu decat alte masini, pentru ca cei 150 de cai se simt mult mai clar ca la alte masini, pentru ca are un consum foarte nesimtit pentru o masina cu trectiune integrala permanenta ~ 6% in afara (pana in 120 km/h) etc.
alias
confirm ce spune MARIAN, chiar daca a mea e benzinara.
sistem de franare mult mai bun ca la Outback (2004), directie si ea mai buna, stabilitate mai mare pe viraje (firesc de altfel)
Oricum, cele doua nu prea trebuiesc comparate deoarece au destinatii diferite.
andrei5130
salut,

din cate stiu eu acum o saotamana cei de la SMT aveau o Impretza diesel la la 20-22.000 masina este sh din cate stiu eu are un an si pana in 15.000 km, daca vrei poti sa suni la SMT Baneasa si sa intrebi de Cosmin Bucur si ceri mai multe detalii, daca te intreaba cum de ai auzit de masina ii spui ca de al Andrei cu OBKd, sper ca aceasta informatie sa te ajute, mult succes!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.