Help - Search - Members - Calendar
Full Version: merita noul ford focus?
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Ford
lihte
m-ar interesa un ford focus, ce parere aveti de fiabilitatea lui? ce varianta de motorizare imi recomandati
as vrea ceva peste 110Cp cu cosum mic; alte extra-optiuni care mai merita puse?
Cipp
Cea mai buna afacere pe careo poti face cu firmele lui Tiriac e sa nu faci afaceri cu ele!
diablo2003
AM UN FORD FOCUS RAND COLLECTION DIN 2007 115 CP la 50000 de km parcursi pe toate coclaurile cu viteze de 200 km\h si beat ca numa asa merg cu ea dupa 10 accidente sunt viu...traiasca fordu ca ma tinut in viata thumbsup.gif thumbsup.gif
M A R I A N
Pai, daca esti mereu asa de beat, cateva posibile explicatii pentru faptul ca inca mai traiesti ar fi ca nu ai mers cu 200 km/h sau ca n-ai avut nici un accident sau ca n-ai nici masina sau nici macar permis de conducere. unsure.gif
Sau poate ma insel eu ...dar in aceasta situatie trebuie sa organizam o intalnire in cinstea ta! biggrin.gif
HalbaSus
De ce te legi de om fara sa-l cunosti ? Normal ca e beat la 200 km/h intr-un focus... la naiba, nici eu n-as avea curajul sa merg cu 200 km/h intr-un focus daca as fi treaz.
@diablo, daca esti pasionat de viteze mari eu iti spun ca poti obtine si mai mult (eu as zice undeva intre 250-280 km/h, poate chiar mai mult) in schimb trebuie sa faci niste modificari:
1. Scoti limitarea de turatie, la masinile pe carburator era destul de simplu, trebuia sa scoti cuiul acela de sub pedala de acceleratie si gata, ai la dispozitie in loc de 5000 de ture 10.000 de ture (acul va face 2 rotatii complete). La masinile pe injectie e mai complicat, ca trebuie sa rebobinezi mosorul melcat care limiteaza turatia.
2. Trebuie sa maresti presiunea din cardan cu macar 2-3 atmosfere, nu te speria daca in carte zice ca nu e voie sa treci de 4 atmosfere. Poti baga linistit pana la 6 atmosfere fara sa se intample nimic rau.

Chestiile astea doua sunt mai putin cunoscute si probabil le poti face doar la un atelier meserias. Producatorii nu dau informatii despre lucrurile astea pentru ca uniunea europeana nu le da voie sa faca masini care depasesc 250 km/h si atunci ei au limitat motoarele cu mosorul melcat si cu o presiune mica in cardan, daca maresti presiunea si rebobinezi mosorul si un logan de 1.4 poate ajunge la ~240 km/h.
T u d o r
Nu.

Cu prima solutie sunt de acord, si eu am scos la Pejo limitarea de turatie si urca in ture cam la 7500 rpm, unde ai cuplul maxim datorita alinierii rectilinii a culbutorilor care intra in rezonanta unul cu celalalt si creeaza presiunea in pompa de inductie maxima.

A doua solutie insa e incorecta, e valabila doar la motoarele pe benzina aspirate, am folosit-o si eu cu succes la Accord. Pentru turbo se elimina filtrul de aer si se modifica melcul care da miscarea de translatie transformand miscarea de rotatie liniara in aceasta din urma. Se pune un melc mai mic care da o rotatie mai mare turbinei si implicit mareste presiunea din camera de ardere si turatia supapelor. Dar trebuie sa schimbi si pistoanele cu cele racing din sulfat de argint pentru ca cele de fier nu rezista la rotatia la care le supune presiunea din mecanismul clapeta creata de turbina cu noile specificatii.

De asemenea motorina trebuie sa fie din cea cu cifra octanica de 98 pentru ca motorul cu injectie diesel modificat cu pistoanele de sulfat de argint nu mai poate functiona cu amestec slab, fara sulf. E un cost suplimentar dar asa poti dupe un motor de 90 cai la aproximativ 180, fara sa te legi de modificari serioase si costisitoare. Daca vrei insa forta trebuie schimbati cuzinetii si arborele cotit cu unii din titanium care sa nu se torsioneze de la puterea dezvoltata in baia de ulei. Cu asa ceva poti duce lejer 250 cai si peste 900 nm cuplu la roata dintata dintre flansa si placa de presiune.
DRAGOS
Halba, ce ai spus tu aici am auzit mai demult, era un link catre un alt forum. thumbsup.gif Diablo, eu zic sa incerci, mai ales ca focusul, daca atinge fara modificarile astea 200km/h, in mod sigur dupa poti sa mergi cu peste 300. Am auzit mai demult de unul care a facut modificarea asta la un ferrari enzo, si a ajuns (nu glumesc!) la 1000 km/h. De altfel a acordat un interviu in care a explicat ca planurile de viitor sunt sa-si puna aripi si sa incerce o traversare a atlanticului.
hdi
Ar trebui incercat insa nu sunt convins k merge.
Se poate face mult mai usor ca fordul este masina americana si motorul este limitat in functie de piata. In Europa motorul e tot ala cu cel de pe piata americana care scoate 276bhp. Pentru Europa e limitat ca sa obtina nivelul de noxe Euro 4.
Procedura este simpla, a facut-o un prieten de-al meu. Este vorba de un fel de decodare a calculatorului.
Cu contactul pus, motorul oprit si cu Radio-ul oprit se formeaza codul 1151423 din butoanele de memorie radio. In momentul ala masina practic elibereaza 50bhp. Iei contactul si repeti procedura pana ajungi la puterea maxima (276bhp) in functie de ce putere ai tu. Spre exemplu daca ai 115bcp vei repeta procedura de 4 ori: 115+50+50+50+11. Daca masina are AC, unii lasa cativa cp neupgradati ca daca o duci la 176bhp AC-ul nu mai merge ca nu are caii lui. Dar eu zic ca ce-ti trebui AC cand ai o bomba de masina... Daca masina nu are radio cu butoanele de memorie, in loc de apasat butoane o bagi in viteza respectiva, adica: 1-punct mort-1-punct mort-5punct mort-1-punct mort-4-punct mort-2punct mort-3.
Ai grija sa nu incurci codul ca nu stiu sa te scot din el. Am auzit de unu care a gresit codul si a activat setarea de india siii mergea in 3 pistoane. A vandut-o la un fraier in sambata aia.
Oricum, operatia trebuie facuta intr-o parcare mare fara sa ai pe nimeni in fata (Carrefour sau ceva de genul asta-seara la inchidere) ca atunci cand pleci prima oara de pe loc masina tasneste ca nu poti s-o mai opresti vreo 100m. Prietenul meu a mers vreo luna cu 3 saci cu nisip in portbagaj si cu frana de mana trasa jumate ca nu putea s-o controleze. Porma s-a obisnuit si acuma merge cu ea normal da niciodata nu o parcheaza cu fata aproape de ceva ca pleaca dimineata cam somnoros si nu poate s-o controleze chiar bine.
Vezi ca la RAR nu mai ies noxele da ii dai si tu ceva lu ala. In general merge cu o sticla de Alexandrion da vezi sa fie de 5 stele.
Ai grija si tu. Bafta!
HalbaSus
QUOTE
A doua solutie insa e incorecta, e valabila doar la motoarele pe benzina aspirate, am folosit-o si eu cu succes la Accord.


Merge si la turbo-diesel, am marit eu presiunea in cardan la A4 de la 3 atm la 6 atm, modificarea asta nu creste foarte mult puterea masinii dar creste substantial viteza maxima deoarece reduce rezistenta de frecare a cardanului. Singura problema este sa nu se blocheze diferentialul ca atunci in caseta de directie se inverseaza sensul de rotatie al rotilor dintate si volanul va functiona invers (cand tragi stanga masina va merge la dreapta si invers) mi s-a blocat odata la A4 diferentialul si 2 saptamani am mers (pana am gasit ulei de tzipar sintetic sa-l deblocheze).
FAR EASTERN
Cat de cat e corect.

Sa va mai zic ceva: un vecin de-l meu si-a bagat 36,14 cp in plus la focus, folosint un motor suplimentar de aspirator electroarges, pe care-l alimenta cu un set de baterii alcaline 777, luate de pe un Boeing(trimise de unchi'su din state). Da, stiu ca 777 se gasesc peste tot, dar alea de pe Boeing(777), au un consum de Cd foarte scazut si in plus functioneaza pe basa de fisiune.. Mai greu a fost sa faca legatura la trenul de rulare, dar s-a descurcat cu niste curele de la un strung vertical dezafectat(nu stiu de ce, pentru ca era ca nou... confused.gif ). Partea proasta e ca, desi bateriile le poate incarca de la bricheta masinii, are nevoie de un convertor custom-made, care-i ocupa jumatate de portbagaj... Dar el e multumit. thumbsup.gif
Mariustom
Hai, gata, lăsați ... explicațiile biggrin.gif
Că amețiți poporul wink.gif

Și nu mai faceți atâta mișto de Focus, daaaa ??? tongue.gif
ninja.gif
HalbaSus
FAR, nu mai prosti omul cu tehnologia hibrida, ca nu trebuie toti sa aiba triciclete ca sa salveze planeta. Tu nu te gandesti ca degeaba pui 30-40 de cp pe o masina daca bagi ditamai bateria si convertorul in portbagaj. Pe langa greutatea suplimentara pui presiune pe bratele suspensiei, ori focusul dupa cum bine stii are suspensie independenta spate asa ca daca mergi vreo 10.000 km cu bateriile in spate ti se cracaneaza rotile spate... dupa aia poti sa-ti bagi piciorul in bateriile de boeing ca trebuie sa refaci geometria la sasiu.
AZAZEL
QUOTE (HalbaSus @ Jun 10 2009, 08:01 AM) *
De ce te legi de om fara sa-l cunosti ? Normal ca e beat la 200 km/h intr-un focus... la naiba, nici eu n-as avea curajul sa merg cu 200 km/h intr-un focus daca as fi treaz.


halba eu zic ca gresesti.
focusul meu pe loc drept ajunge la 183 km/h(pe ceas) si nu trece de viteza aia decat la vale(ajungand la 190) si crede-ma ca senzatia in masina este super ok. e adevarat ca de la 183 la 200 este ceva diferenta insa nu cred ca situatia se schimba radical.


totusi, unui om beat care se urca la volan in halul asta ii doresc sa infunde puscaria cat mai repede sau sa-si gaseasca sfarsitul precum Lica Samadaul.
smmert
QUOTE (lihte @ Mar 27 2009, 07:37 PM) *
m-ar interesa un ford focus, ce parere aveti de fiabilitatea lui? ce varianta de motorizare imi recomandati
as vrea ceva peste 110Cp cu cosum mic; alte extra-optiuni care mai merita puse?




Sincer eu zic ca e o buna alegere,

Eu am un Focus II, berlina, cu un 1,6 TDCI de 110 CP de care sunt foarte multumit.
Masina face acum in Sept. 2 ani si 70000 Km, a fost cuparata noua.
Sincer singurul lucru care l-am schimbat la ea, pe garantie, a fost macaraua stanga spate care incepuse sa ridice foarte greu geamul la capat de cursa. Deci asta a fost tot in 2 ani si 70000 km!!!!!

Foarte buna masina, nu am sa regret niciodata ca am ales Focus.
Rebel
Mai, voi astia cu roti melcate, mosoare rebobinate si alte benzine pentru motoare diesel, de ce nu va luati voi jucariile si nu mai poluati threadul omului? HDI, se putea sa lipsesti tu? Tu nici nu trebuie sa te uiti pe aici, daca nu e Subaru nu-i masina...

Halba, Focusul merge bine daca este intretinut la parametrii iar mie unul nu mi-ar fi frica in el la 200.

Lihte, eu zic ca este o afacere buna. Este o masina cu valente sportive (sasiu bun construit pentru racing, suspensii independente) si cu un pret corect. S-au dovedit fiabile dar stii cum e, "cum ii turcu-i si pistolu'", daca nu ai grija de ea nici o masina nu este nemuritoare. Mie intotdeauna mi-a placut Focusul si consider ca este o masina ale carei posibilitati de modificare si upgradare sunt nelimitate. In plus Focusul este in top 5 in Nord America la capitolul consum deci aici nu ai avea de ce sa iti faci probleme.

Sa ne spui ce te-ai decis.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.