Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Legacy Diesel - Data stelara 2009
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Subaru > Legacy/Outback
risko
Buna ziua dragi colegi posesori sau nu de subaru.

Dupa cum spuneam in postul de prezentare, am intrat in posesia masinii la sfarsitul lui februarie.

Pana acum am facut cam 1500 km, vreo 2 saptamani fiind plecat din RO si cu gandul la noua masina care sta neplimbata.

O sa incep cu problemele, sau sa zic mai exact neplaceri, intrebari, etc:

1. La urcarea bordurilor, sau pe zapada cand intra VDC-ul (am cauciucuri de vara, am vrut sa o testez) apare puternic mirosul specific de ambreiaj. E normal?
2. Tot aud tot felul de pacanituri dupa ce pornesc motorul, si imediat dupa ce plec de pe loc. In mers, nu se mai aud.
3. In mers, am remarcat ca levierul cutiei de viteze are o usoara trepidatie, e normal? Eu stiu ca nu.
4. Motorul se incalzeste foarte greu, chiar dupa 20 min. E normal? Ar trebui sa-i dau in gura prin Bucuresti ca sa se incalzeasca mai repede? Ma indoiesc.
5. La un viraj, cand retrogradezi in viteza a doua, la o intersectie mai exact, daca nu accelerezi serios risti sa-ti moara motorul. Pai cu vechiul meu benzinar nu pateam niciodata asa ceva; Poate o fi si obisnuinta, nu stiu.
6. Consumul destul de ridicat, afara mergand economic, nu am scazut sub 7.4 zis de CB, 8 si ceva calculat de mine. Poate dupa rodaj mai intra in parametri.

Cam atat, despre probleme.

In rest, la capitolul PRO, mi-ar trebui inca o pagina biggrin.gif.
Imi place mult cum se misca, motorul e senzational, VDC-ul m-a ajutat sa urc in conditii de zapada eu fiind echipat cu gume de vara, stabilitatea, impresia de soliditate si lucru facut temeinic, etc.

Multumesc anticipat tuturor pt informatiile scrise pe forum si pe care le-am citit de-a fir a par la momentul achizitiei, si celor care vor dori sa comentam pe problemele ridicate mai sus.

O zi excelenta va doresc.
hdi
Salutare si bine ai revenit.
1-Nu stiu cat este de normal insa stiu ca toti se plang. Poti diminua (sau chiar elimina) fenomenul fiind ceva mai hoatarat in privinta folosirii ambreiajului, adica ori apasat de tot-ori deloc. Nu "tine" masina din ambreiaj.
2-Eu n-am inteles; poate detaliezi putin (de unde vin, ce frecventa au etc)
3-Eu n-am remarcat o vibratie anormala a levierului. E clar ca face parte din masina si vibreaza ca toate celelalte componente, mai ales ca e un diesel. Daca totusi trepideaza in mod anormal poate nu e rau sa dai o fuga in service. Ce benzinara ai avut?
4-Nici aici nu recunosc situatia. 20 min e mult. Poate si nivelul tau de asteptare este putin prea mare. Blocul motor este din Aluminu si disipeaza caldura destul de usor insa dupa 10 min (chiar si in mediu urban), indicatorul de temp. este aproape la 1/2.
5-S-a mai discutat. La diesel nu o lasi sa "curga" intr-a 2-a. Schimbi tr. 1 daca mergi incet. Nu e ca la benzina. Incearca asa!
6-Consumul este marisor dar nu de speriat. Cred ca-l poti imbunatati obisnuindu-te sa mergi cu un diesel. Sunt aproape convins ca mergi putin subturat, ceea ce conduce la cresterea consumului. Nu stiu daca toti avem acelasi stil insa eu schimb vitezele in jurul valorii de 2800-3000rpm si am un consum de 6 l/100km in regim extraurban si 8-8.2l/100km in regim urban

PS: te asteptam si cu niste poze (eventual tot in Welcome Area)
G e o r g e
1. depinde de cum folosesti ambreiajul , in mod normal nu trebuie suprasolicitat
2. da
3. da , este pe tije nu pe cabluri
4. da , este diesel
5. merge si cu 1-a , treaba de obisnuinta
6. consumul se stabilizeaza pe la 10 000 km
risko
QUOTE (hdi @ Mar 26 2009, 05:33 PM) *
Salutare si bine ai revenit.
1-Nu stiu cat este de normal insa stiu ca toti se plang. Poti diminua (sau chiar elimina) fenomenul fiind ceva mai hoatarat in privinta folosirii ambreiajului, adica ori apasat de tot-ori deloc. Nu "tine" masina din ambreiaj.
2-Eu n-am inteles; poate detaliezi putin (de unde vin, ce frecventa au etc)
3-Eu n-am remarcat o vibratie anormala a levierului. E clar ca face parte din masina si vibreaza ca toate celelalte componente, mai ales ca e un diesel. Daca totusi trepideaza in mod anormal poate nu e rau sa dai o fuga in service. Ce benzinara ai avut?
4-Nici aici nu recunosc situatia. 20 min e mult. Poate si nivelul tau de asteptare este putin prea mare. Blocul motor este din Aluminu si disipeaza caldura destul de usor insa dupa 10 min (chiar si in mediu urban), indicatorul de temp. este aproape la 1/2.
5-S-a mai discutat. La diesel nu o lasi sa "curga" intr-a 2-a. Schimbi tr. 1 daca mergi incet. Nu e ca la benzina. Incearca asa!
6-Consumul este marisor dar nu de speriat. Cred ca-l poti imbunatati obisnuindu-te sa mergi cu un diesel. Sunt aproape convins ca mergi putin subturat, ceea ce conduce la cresterea consumului. Nu stiu daca toti avem acelasi stil insa eu schimb vitezele in jurul valorii de 2800-3000rpm si am un consum de 6 l/100km in regim extraurban si 8-8.2l/100km in regim urban

PS: te asteptam si cu niste poze (eventual tot in Welcome Area)


1. Cat de hotarat poti fi cand urci o bordura cand stii ce garda la sol ai?
2. Se aude ca un cloncanit, parca o piesa agatata a revenit la pozitia normala, ca sunet. Nu stiu de ce.
3. E o trepidatie usoara. Inainte am avut un seat cordoba, motor 1.4 de turatie.
4. Nu, nici gand sa-mi ajunga indicatorul la jumate dupa 10 min. Nici gand.
5. Da, asa fac de obicei, dar la benzinara nu faceam.
6. Nu merg subturat, din contra. Pe la 2800 schimb, dupa cum imi suna la ureche. La benzinara schimbam pe la 3000-3300.

Merci de feedback
hdi
1-sfatul era unul general; si eu urc borurile incet (garda am suficienta dar nu-mi bat joc) insa nu mi s-a intamplat sa incing ambreiajul la o bordura
2-sa-mi bag picioarele daca imi dau seama despre ce e vorba insa bag seama din alt post ca nu e motiv de ingrijorare
3-Ok-e normal
4-n-am zis la 1/2 ci aproape de 1/2; oricum, dupa 10 min pe gurile de ventilatie intra caldura. Comparativ cu i-CTDI de la Honda, boxer diesel este Usain Bolt la cum incalzeste habitaclul. Tip: poti folosi si incalzirea din scaune in primele 10 min. Cred ca nu e nimic in neregula; corect, la diesel se incalzeste mai greu.
5-te vei obisnui repede; motorul iti va atrage atentia de fiecare data cand nu o faci rolleyes.gif
6-Tine CB pe consum instant si urmareste consumul la diferite turatii; in felul asta vei descoperi regimul optim pentru economie de combustibil.
thumbsup.gif
risko
QUOTE (hdi @ Mar 26 2009, 06:05 PM) *
1-sfatul era unul general; si eu urc borurile incet (garda am suficienta dar nu-mi bat joc) insa nu mi s-a intamplat sa incing ambreiajul la o bordura
2-sa-mi bag picioarele daca imi dau seama despre ce e vorba insa bag seama din alt post ca nu e motiv de ingrijorare
3-Ok-e normal
4-n-am zis la 1/2 ci aproape de 1/2; oricum, dupa 10 min pe gurile de ventilatie intra caldura. Comparativ cu i-CTDI de la Honda, boxer diesel este Usain Bolt la cum incalzeste habitaclul. Tip: poti folosi si incalzirea din scaune in primele 10 min. Cred ca nu e nimic in neregula; corect, la diesel se incalzeste mai greu.
5-te vei obisnui repede; motorul iti va atrage atentia de fiecare data cand nu o faci rolleyes.gif
6-Tine CB pe consum instant si urmareste consumul la diferite turatii; in felul asta vei descoperi regimul optim pentru economie de combustibil.
thumbsup.gif


Nu-ti imagina ca urc o bordura numai din ambreiaj. Ajung cu prima roata la bordura, 1-a, debreiez+acc, urc, vine si a doua roata, debreiez+acc si urc. Totul in max 10 secunde. Si gata mirosul puternic, imi umple habitaclul. La fel cand imi intra VDC-ul. Nah, sunt la a 4-a masina, experienta suficienta dupa atatia km (peste 200.000). De aici si surprinderea mea. smile.gif

Sa indraznesc sa-i intreb pe cei de la subaru RO? biggrin.gif
pista
risko,
mirosul puternic de ambreiaj este "specific Subaru". Si la masina mea Outback benzinar 2.5i se simte cand solicit mai mult masina, nu trebuie neaparat sa patineze ambreiajul. Pe teren de dificultate medie mirosul apare relativ rapid in treptele 1 si 2 (cu sau fara reductor) la solicitari intensive.
Colegii care au de mai mult timp Subaru poate ne impart din experienta lor.
andrei5130
ai sa te obisnuiesti cu ambreajul si nu are sa mai apara imediat mirosul dar poti sa fi linistit daca insisti apare si eu am problema asta csnd urc bordurile si ma scoate din minti

de vb la smt nu e cazu ca au sa iti zica sa dai drumu mai repede la ambreaj, ca nu e facut sa ti masina din ambreaj si oricum ai cuplu maxim la 1800 si nu e nevoie sa o turezi

eu inca mai exersez la faza ata si nu imi iese dar insist cine stie

tacanitul de care zici tu se aude de la relele de pe panoul de sigurante iar cklank se aude si la mine cand pun contactu eu am presupus ca are legatura cu imobilizatorul de motor desi nu stiu cu functioneaza acest minunat imobilizator de motor


sa o stapanesti sanatos
risko
Va multumesc mult pt info. M-am mai linistit un pic.

Stiti cum e cand ai visat atatia ani o bijuterie ca asta, si ceva ti se pare ca e in neregula. smile.gif

Multam' inca odata.

raducuGR
Mie mi-o mirosit numai odata ambreiajul,la o pornire din panta mare....aici simt teribil lipsa hill holderului(dar a celui de pe foresterul vechi care era hidraulic nu cel nou electronic)...frina de mina e reglata cam sus nu poti porni bine din panta...nici nu prea tine masina, tre' sa intreb la service daca se poate stringe.
In oras imi consuma mult (Atena)...9,5- 10,5....afara 6 si la viteze mari de tot 7
Motorul nu face nici un fel de clack...numai atunci cind mi se opreste in a doua... no.gif

Cum intru in Romania si alimentez nu mai merge bine masina si face si mai urat motorul...in Grecia bag diesel V-power de la Shell...
Miros "specific de Subaru la ambreiaj" nu am avut niciodata la Forester...In orice caz nevasta-mea plinge dupa fostul Forester,nu prea se simte sigura pe Outback...si are si un stil de condus cam violent...consuma la ea de rupe...
hdi
Azi, dupa ce am mers vreo 1/2 ora prin oras, m-am dat jos si mi-am mirosit masina... whistling.gif
Am simtit si eu mirosul de ambreiaj insa cu mare greutate. Din habitaclu n-aveam nicio sansa. Si am urcat si borduri azi.
Aaaa, nu am fost depistat cu vreo afectiune oftalmologica (e drept ca nici nu m-am controlat.. rolleyes.gif )

@Raducu,
in Romania iti recomand motorina OMV, sortimentul EURO5 (iarna ii zice Alpin diesel, vara ii zice Premium diesel). Cumnatul meu s-a intors din Grecia blestemand motorina pe care a pus-o pe acolo. Nu a pus Shell V-power ci altceva al carui nume nu-mi vine acum in minte. Se pare ca trebuie si sa stii ce sa pui acolo unde te duci.
Merci pt. info, mai ales ca probabil vara asta ajungem si prin Grecia.
risko
QUOTE (hdi @ Mar 27 2009, 03:42 PM) *
Azi, dupa ce am mers vreo 1/2 ora prin oras, m-am dat jos si mi-am mirosit masina... whistling.gif
Am simtit si eu mirosul de ambreiaj insa cu mare greutate. Din habitaclu n-aveam nicio sansa. Si am urcat si borduri azi.
Aaaa, nu am fost depistat cu vreo afectiune oftalmologica (e drept ca nici nu m-am controlat.. rolleyes.gif )

@Raducu,
in Romania iti recomand motorina OMV, sortimentul EURO5 (iarna ii zice Alpin diesel, vara ii zice Premium diesel). Cumnatul meu s-a intors din Grecia blestemand motorina pe care a pus-o pe acolo. Nu a pus Shell V-power ci altceva al carui nume nu-mi vine acum in minte. Se pare ca trebuie si sa stii ce sa pui acolo unde te duci.
Merci pt. info, mai ales ca probabil vara asta ajungem si prin Grecia.


La mine mirosul puternic e in habitaclu. Dar fix numai cand urc borduri, urc cu spatele, sau o fortez in zapada si e VDC-ul aprins. Atat.
Naiba stie, poate oi folosi prea mult ambreiaju la borduri, incercand sa urc cat mai delicat.

In afara de cea de la OMV am auzit ca si cea de la Rompetrol ar fi buna.
M A R I A N
Azi dimineata am plecat din Moeciu (Cheile Gradistei) catre Brasov, afara erau cam -7 grade.
Am avut surpriza sa constat ca pana am iesit din Tohanul Nou, deci dupa destui km, prin gurile de ventilatie nu a suflat decat aer rece. In schimb, dupa ~cateva sute de metri, am simtit incalzirea din scaune chiar si prin geaca groasa.
Si la mine miroase ambreiajul cand urc o bordura.
Si la mine moare motorul cand nu schimb a2-a atunci cand e nevoie.

Stai absolut linistit. Nu vreau sa spun mai mult, dar trebuie sa ai incredere in ea pentru ca e o japoneza pur sange. Uneori, problemele pe care crezi tu ca le are masina, de fapt nu sunt probleme. Incearca sa gandesti asa si vei fi mult mai linistit.

Raducu are dreptate. Combustibilul din Romania nu are nimic de-a face cu cel din vest. Cine a mers in Germania a vazut ca pe autobahn-urile "no speed limit" te poti trezi ca esti depasit de Opel Kadett, Golf I/II, Mercedes, BMW "ursulet", toate diesel,toate din anii 70-80 si nici una nu scoate pic de fum...
Cu motorina/benzina adevarata masina de simte total diferit.
bogdaro
Salutare,
Si mie imi miroase ambreiajul daca fortez o urcare, fie ea si bordura. Cam dubios dar m-am obisnuit.
In alta ordine de idei, vreo 2 zile mi-au stat aprinse pe bord martorul de Check Engine si ala de la VDSC Off. In carte scrie ceva de emisii.
Mi-am facut programare in service si in seara dinainte s-au stins asa ca a doua zi nu m-am mai dus (nu prea mi-e dor de aia de la SMT). Ce sa fie oare? Ma gandeam ca s-o fi infundat filtrul de particule de la prea mult mers prin Bucuresti.
A mai patit cineva ceva asemanator?
Zetics
QUOTE (bogdaro @ Mar 29 2009, 10:36 PM) *
Salutare,
Si mie imi miroase ambreiajul daca fortez o urcare, fie ea si bordura. Cam dubios dar m-am obisnuit.
In alta ordine de idei, vreo 2 zile mi-au stat aprinse pe bord martorul de Check Engine si ala de la VDSC Off. In carte scrie ceva de emisii.
Mi-am facut programare in service si in seara dinainte s-au stins asa ca a doua zi nu m-am mai dus (nu prea mi-e dor de aia de la SMT). Ce sa fie oare? Ma gandeam ca s-o fi infundat filtrul de particule de la prea mult mers prin Bucuresti.
A mai patit cineva ceva asemanator?


Forje si dup-aia mers mai turat ca sa nu se mai intample.
risko
QUOTE (bogdaro @ Mar 29 2009, 10:36 PM) *
Salutare,
Si mie imi miroase ambreiajul daca fortez o urcare, fie ea si bordura. Cam dubios dar m-am obisnuit.
In alta ordine de idei, vreo 2 zile mi-au stat aprinse pe bord martorul de Check Engine si ala de la VDSC Off. In carte scrie ceva de emisii.
Mi-am facut programare in service si in seara dinainte s-au stins asa ca a doua zi nu m-am mai dus (nu prea mi-e dor de aia de la SMT). Ce sa fie oare? Ma gandeam ca s-o fi infundat filtrul de particule de la prea mult mers prin Bucuresti.
A mai patit cineva ceva asemanator?


Salutare,

Deci sa ma linistesc....
In alta ordine de idei, apropos de ce zice Bogdan cu martorul de Check Engine. Am alimentat sambata de la Petrom, Sprint Diesel. La motoarele astea producatorul zice ca nu e indicat bioetanolul. Ala de la petrom imi spune ca Alpin Diesel-ul e cu bioetanol, si ca Sprint Diesel nu. Ok. Imi pune Sprint, dupa care, curios, ma duc mai aproape sa vad si eu ce scrie (stau prost cu vederea biggrin.gif). Si la Alpin scrie clar bioetanol 0%, la Sprint 4%. Ii cer lu ala explicatii, el cica da, asa e, ca Alpin-ul e biodisel si Sprint nu. Ii arat ce scrie, el tot asa zice. Ma gandesc ca oi fi eu un mare bou, dar daca scrie "continut EMAG(bioetanol) 4% la Sprint, mie imi spune ca asta e bio, nu?

Voi ce stiti?

Merci
pista
Continut bioetanol 4% cred ca nu e o problema. In Occident majoritatea combustibilului diesel contine bioetanol.
Tebuie aflat la SOD cate %bioetanol sunt permise. Bioetanol 100% nu e indicat.
hdi
Bioetanolul parca inlocuiste benzina. Se pun anumite procente si in motorina? Nu stiam.
Un lucru insa e cert: SOD nu functioneaza cu biodiesel. Scrie si pe capacul de la busonul de combustibil.
bogdaro
QUOTE (bogdaro @ Mar 29 2009, 10:36 PM) *
Salutare,
In alta ordine de idei, vreo 2 zile mi-au stat aprinse pe bord martorul de Check Engine si ala de la VDSC Off. In carte scrie ceva de emisii.
Mi-am facut programare in service si in seara dinainte s-au stins asa ca a doua zi nu m-am mai dus (nu prea mi-e dor de aia de la SMT). Ce sa fie oare? Ma gandeam ca s-o fi infundat filtrul de particule de la prea mult mers prin Bucuresti.
A mai patit cineva ceva asemanator?


S-au stins intre timp martorii pe bord, si s-au aprins iarasi. Asa ca am fost in service la SMT Pallady.
Concluzia: motorina proasta (desi era OMV Sprint Diesel de la aceeasi statie de unde fac plinul mereu); i-au resetat ceva pe la computer si mi-au zis sa o turez cu incredere (nu ca 11l/100km cat am consumul este facut cu mers la 1000 rotatii/min biggrin.gif)
Costuri service: 0 lei (inca ma mir ce civilizati au fost biggrin.gif)
mostenire
Salve,

Sunt nou pe acest forum venind de pe softpedia dupa o recomandare a unul coleg de aici. Interesante discutii si mai multe.

Am simtit si eu miros de ambreiaj de cateva ori. Dar niciodata la urcat borduri ci doar atunci cand am tinut din diferite motive masina in ambreiaj (polei, drum alunecos) in trepte mici.
Bordurile le urc in felul urmaor: pozitionez masina putin oblic (depinde de spatiu) cu roata din fata langa bordura. Apoi accelerez si urc incet toate cele patru roti una dupa alta fara a face pauza. Doar nu de geaba are 4x4. Ca si cum as urca o mica panta. Nu se smuceste deloc.
Alti soferi sau pietoni se uita cum poate o masina sa urca dintrodata toate cele patru roti una dupa alta.
La cealalta masina pe care o am cu tractiune pe fata urc una cate una si ma chinui ceva timp.

Cu motorina nu am avut pana acum nici o problema. Am observat si eu ca pe capacul de la rezervor scrie fara biodiesel dar din cate stiu eu limita este de maxim 4%. Parca am citit undeva. Dupa fiecare alimentare o turez apoi frana de motor de cateva ori (3500 - 2500, 4000 - 3000 si 4500-3500 ture).
Pana acum nu mi s-a aprins nici un beculet. Am bagat si de la Rompetrol si de la OMV si nu am vazut nici o diferenta. Referitor la consum, am aproape 10.000 km si in extraurban consuma 6,4-6,6 iar in regim mixt zilnic provincie - Bucuresti si retur ci care s0onsuma 7,2-7,4%. Un consum bunicel. Dar ia cateodata si 8-9% cand este aglomeratie mare in oras.

Am sa revin si eu cu noi mesaje cu pro si contra.
Dar totusi cea mai mare diferenta fata de alte masini care concureaza la aceasta clasa (Passat, Accord, Saab, Octavia) este stabilitatea si sistemul ESP. Bravo lor.

Mostenire
hdi
QUOTE (mostenire @ May 15 2009, 01:02 PM) *
Salve,
Sunt nou pe acest forum venind de pe softpedia dupa o recomandare a unul coleg de aici. Interesante discutii si mai multe.


Salut si bine ai venit. Ma bucur ca ai gasit aici discutii care sa te intereseze.
Daca iti face placere poti face o scurta prezentare a ta si a Mostenirii rolleyes.gif tale aici:
http://masini.ro/forum/content/Subaru/2095...u-Welcome-Area/
Daca ai si poze cu masina le poti atasa prezentarii.
Te asteptam cu interventii in discutiile deschise sau cu thread-uri noi.
Hdi
mostenire
QUOTE (hdi @ May 15 2009, 02:51 PM) *
QUOTE (mostenire @ May 15 2009, 01:02 PM) *
Salve,
Sunt nou pe acest forum venind de pe softpedia dupa o recomandare a unul coleg de aici. Interesante discutii si mai multe.


Salut si bine ai venit. Ma bucur ca ai gasit aici discutii care sa te intereseze.
Daca iti face placere poti face o scurta prezentare a ta si a Mostenirii rolleyes.gif tale aici:
http://masini.ro/forum/content/Subaru/2095...u-Welcome-Area/
Daca ai si poze cu masina le poti atasa prezentarii.
Te asteptam cu interventii in discutiile deschise sau cu thread-uri noi.
Hdi



Am sa fac si o descriere pe welcome area.
Daca saptamana trecuta am marcat pozitive azi am una negativa.
De aprox 1000km a aparut un greieras in spate. Parca ar fi un zgomot al unei tablite metalice care se "zburda" putin in portbagaj sub luneta. Am pus urechea de vre-o doua ori sa caut sursa de zgomot Chinezesc. eram stationat si nu in mers unsure.gif .
La o prima inspectie nu cred ca am cum sa intervin. Cine stie cum se poate demonta acel plafon de sub luneta (cel in care este incastrat stopul 3 de pe spate)
Cred ca asa cum cei de la noi de la service iti dau cu flit daca le reclam acest defect. Vorba unui coleg de pe acest forum: o fi in garantie? (cel cu oglinda retrovizoare).

Acum se termina programul si deabia astept sa incalec masinuta si o mica talpa pana acasa. Mi-ati facut pofta drive.gif
Mostenire
bogdaro
QUOTE (mostenire @ May 18 2009, 04:03 PM) *
Am sa fac si o descriere pe welcome area.
Daca saptamana trecuta am marcat pozitive azi am una negativa.
De aprox 1000km a aparut un greieras in spate. Parca ar fi un zgomot al unei tablite metalice care se "zburda" putin in portbagaj sub luneta. Am pus urechea de vre-o doua ori sa caut sursa de zgomot Chinezesc. eram stationat si nu in mers unsure.gif .
La o prima inspectie nu cred ca am cum sa intervin. Cine stie cum se poate demonta acel plafon de sub luneta (cel in care este incastrat stopul 3 de pe spate)
Cred ca asa cum cei de la noi de la service iti dau cu flit daca le reclam acest defect. Vorba unui coleg de pe acest forum: o fi in garantie? (cel cu oglinda retrovizoare).

Acum se termina programul si deabia astept sa incalec masinuta si o mica talpa pana acasa. Mi-ati facut pofta drive.gif
Mostenire


Bine ai venit printre noi. Se ingroasa clubul posesorilor de "jucarii" pentru copii mari, ceea ce nu poate decat sa ma bucure.

Nu cred ca are sens sa te apuci sa desfaci plastice pentru un greierash numai daca te deranjeaza foarte tare. Si la mine suna niste chestii in fata, pe undeva pe la imbinarea parbrizului cu bordul. In principiu se aude mai ales cand intru pe drumuri puternic denivelate (cum sunt atatea pe cuprinsul patriei). Dar sincer mi-e frica sa-i las prin service sa se apuce de desfacut...de ce? pentru ca apoi urmeaza remontatul si am mari dubii ca o vor face la fel de bine ca micii japonezi biggrin.gif

In rest, motorina si blana (ca nu iasa fum negru, nu de alta biggrin.gif)
mostenire
QUOTE (bogdaro @ May 29 2009, 01:48 PM) *
QUOTE (mostenire @ May 18 2009, 04:03 PM) *
Am sa fac si o descriere pe welcome area.
Daca saptamana trecuta am marcat pozitive azi am una negativa.
De aprox 1000km a aparut un greieras in spate. Parca ar fi un zgomot al unei tablite metalice care se "zburda" putin in portbagaj sub luneta. Am pus urechea de vre-o doua ori sa caut sursa de zgomot Chinezesc. eram stationat si nu in mers unsure.gif .
La o prima inspectie nu cred ca am cum sa intervin. Cine stie cum se poate demonta acel plafon de sub luneta (cel in care este incastrat stopul 3 de pe spate)
Cred ca asa cum cei de la noi de la service iti dau cu flit daca le reclam acest defect. Vorba unui coleg de pe acest forum: o fi in garantie? (cel cu oglinda retrovizoare).

Acum se termina programul si deabia astept sa incalec masinuta si o mica talpa pana acasa. Mi-ati facut pofta drive.gif
Mostenire


Bine ai venit printre noi. Se ingroasa clubul posesorilor de "jucarii" pentru copii mari, ceea ce nu poate decat sa ma bucure.

Nu cred ca are sens sa te apuci sa desfaci plastice pentru un greierash numai daca te deranjeaza foarte tare. Si la mine suna niste chestii in fata, pe undeva pe la imbinarea parbrizului cu bordul. In principiu se aude mai ales cand intru pe drumuri puternic denivelate (cum sunt atatea pe cuprinsul patriei). Dar sincer mi-e frica sa-i las prin service sa se apuce de desfacut...de ce? pentru ca apoi urmeaza remontatul si am mari dubii ca o vor face la fel de bine ca micii japonezi biggrin.gif

In rest, motorina si blana (ca nu iasa fum negru, nu de alta biggrin.gif)


Am primit invitatie de inspectie gratuita. Am sa le spun totusi ca nu mi se pare normal ca la o masina din aceasta categori sa se auga greierasi dupa 5000km. Am avut mare grija de ea si nu am dat prin gropi, merg atent oe drumuri pietruite.
Mie mi se aude si la relanty cand stau pe loc. Trebuie sa dau volumul mai tare.
Am sa ii intreb si de cum sta filtrul de particule.

La relantiu sunt momente inc are motorul (diesel fiind) trepideaza. Am observat ca una dintre rolele care sunt invartite de cureaua de transmisie se opreste pentru cateva secunde dupa care porneste iarasi. Probabil este ceva normal dar nu am mai vazut la alte motoare.

Mostenire
andrei5130
QUOTE (mostenire @ Jun 1 2009, 05:07 PM) *
La relantiu sunt momente inc are motorul (diesel fiind) trepideaza. Am observat ca una dintre rolele care sunt invartite de cureaua de transmisie se opreste pentru cateva secunde dupa care porneste iarasi. Probabil este ceva normal dar nu am mai vazut la alte motoare.

Mostenire

salutare,

nu trbuie sa iti faci griji pentru trepidatul motorului, motoarele BD la un anumit numar de km isi fac un asa zis selflearning prin care isi regleaza parametri de functionare pentru a optimiza arderile, nu este anormal, si eu am avut aceiasi dilema ca si multi altii, daca cauti pe aici ai sa gasesti si intervalele la care se intampla aceste invatari ale motorului dupa 5000 nu mai sunt asa de dese se repeta din 5 in 5000, sapa putin mai mult pe aria dedicata BD si ai sa gasesti mai multe raspunsuri la intrebari pe care poate inca nu ti le-ai pus (mai ai timp ;P) bucurate de masina la maxim

Andrei
Adrrian112676
Ca sa ma bag in treaba desi e cam tarziu, mirosul la urcatul bordurilor cu spatele l-am simtit si eu si nu numai la Subaru, si la Toyota de exemplu, si eram ferm convins ca e de la cauciucuri. Acum cred si eu ca e de la ambreiaj!!!

Motoarele diesel sunt motoare cu compresie mare si respectand legea termodinamicii pV/T=constant ar trebui sa se incalzeasca foarte repede.

Cauza pocniturilor pe care le auzi are o explicatie banala: masina noua are pe galeriile de la motor un fel de vopsea de protectie pentru transportul pe vapor. Acea vopsea face ca schimbul de caldura intre motor si mediu sa nu fie chiar cum trebuie. In momentul in care te opresti, racirea galeriilor combinata cu vopseaua face acele zgomote. Don't worry, in felul asta stii care e masina ta blink.gif

Intrebarea mea pentru oricine are Subaru diesel este: cat de zgomotos este motorul la relanti. Ca sa avem si niste grade de comparatie: cel mai jenant e tractorul de vw si de la orice din grupul vw, apoi urmeaza tractorasul de la mertz, jenele de la fiat, tractorasele de la bmw s.a.m.d. Cel mai silentios mi s-a parut vechiul 2,2, de la Accord, absolut senzational, nu stii ca esti in diesel. Va intreb deoarece nu ma mers cu Subaru diesel, al meu e pe benzina si poate in viitor cine stie. Mentionez ca nu mi-am luat diesel pana acum din cauza de zgomot la relanti si cum mai toata circulatia mea se desfasoara in Bucuresti, ma scoate din minti tranca tranca toata ziua.

GLC120
Zgomot la ralenti: personal cred ca nu poti fi sigur ca e Diesel daca esti in masina si motorul e cald. Din afara se aude clar tacanitul (original dealtfel).

Dar ... am citit un comparativ Legacy break Diesel vs 318d break si spunea ca si zgomotele de rulare si de la motor NU SUNT asa bine filtrate la Subaru, desi suspensiile sunt mai bine adaptate pentru drumuri proaste.

Se poate ca motorul BMW sa fie si mai destept si atenuarea zgomotului mai dichisita. Mai spune acolo ca zgomotul aerodinamic de la Subaru este cauzat in special de geamurile fara rame unsure.gif

Eu cand am luat masina am fost cu un posesor de 520d care s-a minunat oarecum si m-a pus sa deschid capota, sa se asigure ca e un motor Diesel acolo. Inca mai am astfel de experiente cand posesori de masini de lux se invart in jurul masinii SOD, se urca la volan, o pipaie, o pornesc si au o figura admirativ-jenata. Se gandesc profund la o justificare pentru pretul cam dublu platit, iar apoi constata ca e penibila si nici macar nu o pot spune....
Nota: Am intotdeauna sapca la vizionarile astea !
raducuGR
QUOTE (GLC120 @ Jun 30 2009, 01:22 PM) *
Zgomot la ralenti: personal cred ca nu poti fi sigur ca e Diesel daca esti in masina si motorul e cald. Din afara se aude clar tacanitul (original dealtfel).

Dar ... am citit un comparativ Legacy break Diesel vs 318d break si spunea ca si zgomotele de rulare si de la motor NU SUNT asa bine filtrate la Subaru, desi suspensiile sunt mai bine adaptate pentru drumuri proaste.

Se poate ca motorul BMW sa fie si mai destept si atenuarea zgomotului mai dichisita. Mai spune acolo ca zgomotul aerodinamic de la Subaru este cauzat in special de geamurile fara rame unsure.gif

Eu cand am luat masina am fost cu un posesor de 520d care s-a minunat oarecum si m-a pus sa deschid capota, sa se asigure ca e un motor Diesel acolo. Inca mai am astfel de experiente cand posesori de masini de lux se invart in jurul masinii SOD, se urca la volan, o pipaie, o pornesc si au o figura admirativ-jenata. Se gandesc profund la o justificare pentru pretul cam dublu platit, iar apoi constata ca e penibila si nici macar nu o pot spune....
Nota: Am intotdeauna sapca la vizionarile astea !



nemaispunind ca noul bmw 5 gt are 4 usi fara rame ceva foarte original....
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.