Da, sunt dator cu o poveste
M-am dus miercuri la Honda sa fac drive-testul cu CRV-ul sa vad ce consum minim pot scoate si in ce conditii. Foarte interesant showroomul, mic dar bine aranjat. Aveau expuse 3 masini: 1 Civic Sedan, 1 Accord Rosu AT si 1 Jazz nou, cam rozaliu
Despre CRV: Masina e foarte misto facuta, aspect placut, materiale bune, nu i-am gasit probleme la imbinari, poate doar la aranjarea interiorului. In sensul ca sub schimbator era plasat, daca am vazut eu bine un suport de sticla) si o priza. Priza era greu de accesat pentru sofer in timpul mersului. Scaunele aveau cotiere separate si unde ar fi trebuit sa fie o cotiera centrala era un spatiu de depozitate. Mare! Incapea lejer o borseta. Dar acolo erau si altele: inca o priza si o mufa pentru AUX. Daca le ocupai pe acestea din urma, nu stiu cate mai incapeau pe langa
Frana de mana era in stiul Megane dar era un maner plin care se tragea pe verticala.
Masina era in versiunea superioara de dotari(de top, full, whatever...) cu plafon panoramic, camera pentru parcare si alte chestii de genu.
In trafic masina mie mi s-a parut lata si nu m-am obisnuit din prima cu ea. La un moment dat fiindu-mi chiar frica sa ma bag pentru ca aveam senzatia ca nu am loc, desi aveam
Despre motor si cutie: 2.2 diesel trage de 1500rpm pana pe la 4000rpm, lejer, fara niciun efort. Ce nu mi-a placut mie. Se aude zumzetul specific la interior la relanti dar se simt si vibratii. HDI-ul nu face asta
Cutia in 6 trepte e etajata bine, mi-a placut, nu mi-a placut ca daca trageam in jos de maneta sa trec din a 5-a in a 6-a, ea ma trimitea in a a 4-a, trebuia un pic impinsa spre dreapta. In fine... trecem peste asta! Se poate rula si la 1500rpm daca e nevoie. Pe bord aveam o bara cam ca turometrul de la C4 cu consumul instant, gradata intre 0 si 20, eh cum atingeam un pic pedala sarea in 15 sau 20!
Masina la drum s-a comportat decent cu cateva chestii de mentionat:
1. La intoarcerea am auzit mai tot drumul un zgomot care venea din plafon, din zona suportului de ochelari/oglinzii panormaice pt kinderi
2. Suspensii masinii erau moi, si aveau efectul ala de a mai face inca o cursa dupa ce ai trecut de damb.
3. Chiar si pe drumuri mai proaste masina scoate aceleasi zgomote ca orice alta masina. Fiind un SUV eu ma asteptam sa mai amortizeze, avand in vedere pneurile cu talon mare, suspensie mai nu stiu cum. Am gresit cumva?
4. Cruise controlul e OK dar e greu de controlat. Apesi pe plus dar nu stii la ce viteza vei ajunge....
5. Directia mi s-a parut un pic greoaie si nu prea facea o legatura intre volan si asfalt. Cand m-am intors in C4 am avut o revelatie!
6. Am reusit sa rup un pic aderenta cand am schimbat odata a 2-a...
Cum obtinut consumul? Mergand la 1500rpm in tr a 6-a, accelerand lin si cu franari cat mai putine. Am scos 6% la dus si 5.3% la intors pe ruta Aqua Magic-Corbu. Dar in stilul asta de condus omori motorul inainte sa termini leasingul
Atasez si niste poze