Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tata Motors a lansat azi masina de 2000 dolari
Masini.ro Forum > Masini.ro > News/Noutati
admin
http://masini.ro/stiri-auto-tata-motors-a-...n-lume-6100.htm



Astazi cei de la Tata si-au lansat gandacelul. Sunt curios ce se intampla cand trece pe langa un tir pe autostrada, decoleaza? Banuiesc ca va avea vanzari daca ne uitam la ce face Loganul in Germania.
hdi
Ma indoiesc profund ca va ajunge si in Europa tot la pretul asta. Si pretul inteleg ca este principalul avantaj....Daca totusi o sa coste 3500-4000EU si o sa consume mai nimic, se va vinde bine.
James Kilowatt
Ca a doua masina a unei familii, mi se pare foarte potrivita. smile.gif Eu as cumpara-o, si m-as duce cu ea la birou..... cu conditia sa isi ia nevasta carnet si sa conduca monstrul de Getz biggrin.gif
mike.omega
Tico revine tongue.gif
Presupun ca daca intreb de rezistenta la impact, deschid cutia pandorei nu? smile.gif
hdi
E o masina de oras care, daca se va comercializa in EU, va trebui sa indeplineasca toate normele de siguranta obligatorii pe piata EU.
Multi dintre noi, barbatii romani, credem ca dimensiunea masinii este direct proportionala cu dimensiunea propriului penis (ma rog, asa ne place sa credem ca dam impresia). Cum sa-ti iei o astfel de masina in Romania? Noroc cu restul Europei...
mike.omega
Ah da! Si parca prin 2010 sau 2011 EU vrea sa introduca in dotarile standard si ESP-ul smile.gif

Asta are macar ABS? unsure.gif
OvidiuH
Nu are ABS, servodirecție, sisteme de securitate. Momentan va fi vândută doar în Asia.
Au anunțat că vor face și o variantă pentru Europa, al cărei preț însă va ajunge la 5000 de euro.
DRAGOS
in conditiile in care cel mai chel logan (care are totusi ABS, AFU si airbag sofer) este 5900 euro!

cine o sa cumpere cutia asta de chibrituri (mie mi se pare ca e 1/2 dintr-un logan) in conditiile in care poti lua cu o suma destul de mica in plus o masina cu spatiu de cateva ori mai mare? Nu mai pun la socoteala ideea de brand (dacia-reno vs tata) sau de tara de fabricatie(romania totusi nu e india).
OvidiuH
QUOTE (DRAGOS @ Mar 23 2009, 08:01 PM) *
Nu mai pun la socoteala ideea de brand (dacia-reno vs tata)

Totuși Tata Motors deține și Jaguar sau Land Rover... smile.gif
DRAGOS
Cat la suta din publicul tinta al acestei masini stie treaba asta? biggrin.gif

Si nici nu conteaza, eu stiu de exmplu, dar pentru mine nu valoreaza nici cat o ceapa degerata treaba asta!
James Kilowatt
Eu la pretul asta as lua-o si fara ABS. Costa cat un scuter, care nici ala nu are abs.

Ma termina teoria cu siguranta si rezistenta la impact. Oare motocicletele cum stau la capitolul asta? Si alea prind 200 mai repede decat ajung masinile obisnuite la 60...
air_wolf
citedata duc dorul unui renault 5 sau bmw 320. acum tendinta este sa faci masinile cit mai mari, indiferent de clasa, tocmai pentru a atrage clientii.
un smart mi se pare aberant ca pret. daca il scoteau la jumatate din pret, era o alternativa interesanta pentru oras. mai este lupo, care iar e o masina strict de oras. spircul mi se pare o abureala. hyundai i10 iar e interesanta penru oras, dar parca e prea rotunda. fiaul panda este iar misto de oras, iar ala 4x4 e chiar super, dar la pretul lui imi iau un jimny.
cred ca masinuta asta ar prinde si n-ar prinde in europa. dar ce stiu sigur ca as face cu ea: flota. in loc sa iau spircuri as lua asa ceva, dar la 3000eur, nu la 5000. la 5000 deja ma pot duce sa negociez cu fiatul sau cu chevroletul.
Cipp
O masina de 33cp, non euro tongue.gif, fara usa la portbagaj, fara sisteme de securitate&confort, cu caroserie din plastic, viteza maxima 100km/h... Fratilor, cred ca am inceput sa gandim in "spiritul 2012" - tinem mai mult la punga decat la viata noastra! Cred ca si Trabantul era mai sigur. GRATIS daca mi-ar da-o cineva, as lua-o biggrin.gif, as vinde-o si mi-as plati cateva rate la banca!
klm
CITAT(air_wolf @ Mar 23 2009, 11:21 PM) *
as lua asa ceva, dar la 3000eur, nu la 5000. la 5000 deja ma pot duce sa negociez cu fiatul sau cu chevroletul.

Exact la asta ma gandesc si eu: este o masina pe care mi-as lua-o strict pentru oras (n-ai ce cauta cu ea pe autostrada, admin) insa la ora actuala nu as plati pretul indecent pe care il cere Mercedes pt Smart sau Toyota pentru Aygo, o masina de genul asteia n-are voie sa sara de 2-3k euroi.
hdi
QUOTE (mike.omega @ Mar 23 2009, 07:41 PM) *
Ah da! Si parca prin 2010 sau 2011 EU vrea sa introduca in dotarile standard si ESP-ul smile.gif

Asta are macar ABS? unsure.gif


Mike, hai sa fim seriosi. Ce faci cu ESP-ul in oras? Iti salveaza viata in giratoriu? De ce trebuie sa fim mereu asa de Gica Contra? Cati au murit intr-un accident in trafic urban pt. ca nu aveau ESP? Sau ABS? Sau airbag? Sunt inca multe masini pe drum care nu beneficiaza de toate cuceririle astea tehnologice. Daca vrei sa iesi din oras, se schimba treaba insa stric pt. oras e buna si bicicleta. Eu repet: daca va costa 3500-4000EU si va consuma f. putin va fi cumparata in Europa si luata la misto de romanasii astia ca noi care au standarde de calitate mult mai exigente decat germanul, francezul sau olandezul.
T u d o r
Just hdi, dar eu zic ca pana la un punct. Siguranta unei masini e esentiala, fie ca da bizonul peste tine cu chiusaptele fie ca dai tu peste el. O masina ca Nano nu are siguranta pasiva. Daca te loveste o bicicleta scapata de sub control te trezesti cu ea + motorul tau in brate. Poate de asta e si diferenta de pret intre ea si tripleta 107/C1/Aygo. Eu nu mi-as lua asa ceva, cum nu mi-as lua nici masina chinezeasca, desi are oferta excelenta de pret (si ai si piele in banii aia teehee.gif ). Daca nu crezi, cauta pe youtube crash test cu masini made in china si o sa vezi ca spun eu e corect. smile.gif Mai demult au fost si pe forum niste filmulete de-alea... interesante. biggrin.gif
hdi
QUOTE ( T u d o r @ Mar 24 2009, 10:49 AM) *
Just hdi, dar eu zic ca pana la un punct. Siguranta unei masini e esentiala, fie ca da bizonul peste tine cu chiusaptele fie ca dai tu peste el. O masina ca Nano nu are siguranta pasiva. Daca te loveste o bicicleta scapata de sub control te trezesti cu ea + motorul tau in brate. Poate de asta e si diferenta de pret intre ea si tripleta 107/C1/Aygo. Eu nu mi-as lua asa ceva, cum nu mi-as lua nici masina chinezeasca, desi are oferta excelenta de pret (si ai si piele in banii aia teehee.gif ). Daca nu crezi, cauta pe youtube crash test cu masini made in china si o sa vezi ca spun eu e corect. smile.gif Mai demult au fost si pe forum niste filmulete de-alea... interesante. biggrin.gif


Cata dreptate ai...dar de ce crezi tu ca eu accept un pret de 3500-4000EU contra a 2000USD cat costa acum in India? Diferenta de bani ar fi menita sa aduca masina (?) in conditii de minima securitate.Adica sa aiba ce au si Peugeot 107 sau Spark in varianta de baza (un ABS, un airbag, o celula cat de cat acolo). Ca daca vine hamaru' hotarat peste tine pa si pu la gara... cam cu orice masina.
T u d o r
Uite, asta e mai scumpa de 4000 euro. biggrin.gif Pur si simplu nu am incredere...


Si o comparatie.

Stiu ca am dat-o in chinezarii, dar parca nu e departe India de China... Eu sunt mai Toma Necredinciosu', trebuie sa vad pentru a crede. smile.gif
hdi
QUOTE ( T u d o r @ Mar 24 2009, 11:07 AM) *
Uite, asta e mai scumpa de 4000 euro. biggrin.gif Pur si simplu nu am incredere...


Pai nici eu.... thumbsup.gif Si zici ca astea se vand in Europa?????
T u d o r
Da da da! teehee.gif
DRAGOS
da, cateva din ele se vand. gasisem la un moment dat un crash-test cu geely, chinezaria aia care se vinde si in Ro. la 64 km/h(parca) s-a facut sandwich.

asa, l-am gasit: http://www.youtube.com/watch?v=8vAN2cx2UIE

si geely e vreo 9000 de euro, nu 3-4 mii!

decat in cutiile astea de chibrituri, perefer sa merg intr-o dacie de acu 30 de ani!
Diesel
Citez: Maybe they are designed this way to aid in keeping the Chinese population in check.
And Indian for that matter.

Ca tot suntem infierbantati cu mersul pe circuit si toate alea, as vrea sa incerc un Nano pe un circuit de karting. Eu nu stiu sa ghidonez decat fwd deci e tocmai bine. Am putea sa facem Cupa Nano pe circuitul de Karting de la Tunari, ca ala are 1100m am inteles biggrin.gif

Pe strada ar fi bun in locul unui scuter, pentru cei carora li se pare nesigur un scuter. Insa cu recomandarea sa tina casca pe cap si in masina.
air_wolf
indienii si chinezii sint peste o treime din populatia globului... intereseaza pe cineva daca mor 1.000.000/an in accidente rutiere in conditiile in care se nasc vreo 2.000.000/an?
klm
Celor 4-5 mil de rude?
James Kilowatt
Daca pe strada circula Nano si Hummer, e clar ca undeva e o problema. Insa problema e Nano?
Eu nu cred ca o masina de 33CP are nevoie de abs si esp.

Oricum, motocicletele trebuie interzise. Si scuterele. Nici bicicletele nu prea au ce cauta pe aceeasi strada cu hummer. Pietonii, nici atat. Doar tramvaiele.
T u d o r
Bine acum, faza cu Hummerul e clar o exagerare, cel mai mare vs cel mai mic. Ideea e ca si intr-o coliziune usoara cu un autoturism de talia Fiesta/Polo sau imediat superioara, eu nu as vrea sa fiu in masina indiana de 2000 dolari (la vanzare, adica cu profit cu tot biggrin.gif).
mike.omega
QUOTE (hdi @ Mar 24 2009, 10:38 AM) *
Mike, hai sa fim seriosi. Ce faci cu ESP-ul in oras? Iti salveaza viata in giratoriu? De ce trebuie sa fim mereu asa de Gica Contra? Cati au murit intr-un accident in trafic urban pt. ca nu aveau ESP? Sau ABS? Sau airbag? Sunt inca multe masini pe drum care nu beneficiaza de toate cuceririle astea tehnologice. Daca vrei sa iesi din oras, se schimba treaba insa stric pt. oras e buna si bicicleta. Eu repet: daca va costa 3500-4000EU si va consuma f. putin va fi cumparata in Europa si luata la misto de romanasii astia ca noi care au standarde de calitate mult mai exigente decat germanul, francezul sau olandezul.

Eu nu am zis ca trebuie, eu am zis ca UE vrea sa-l faca obligatoriu smile.gif

Ce faci cu un ABS sau un Airbag in oras? Poate vrei sa-ti arat poze cu un Tico lovit din spate, nu o sa mai dormi in noaptea asta biggrin.gif
ABS-ul m-a salvat de enspe ori cand cel din fata a franat violent si eu dupa el, ala din spatele meu noroc ca nu era smile.gif La ce ma ajuta un Airbag? in caz de se gaseste un tampit sa intre peste mine in rond in timp ce eu sunt deja acolo(in rond), deci am prioritate smile.gif

La ce ajuta ESP? sa mai pot controla masina si cand trebuie sa evit pietoni sau copii scapati din mana pe carosabil umed. Si nu vorbesc din carti, vorbesc din cele vazute pe strada wink.gif

Trebuie sa fim realisti si constienti ca aceste cutii ce chibrituri(conserva e deja prea mult) sunt un real pericol intr-un trafic in care circula masini cu tonaj dublu iar ele n-au (mai) deloc protectii ...
Nu sunt impotriva masinilor de oras, ba chiar regret ca Nubira are toti metrii aia in lungime, insa n-as conduce o chestie din asta nici batut unsure.gif
Hoinar
QUOTE (mike.omega @ Mar 24 2009, 07:39 PM) *
...
Nu sunt impotriva masinilor de oras, ba chiar regret ca Nubira are toti metrii aia in lungime, insa n-as conduce o chestie din asta nici batut unsure.gif

Pai masini de oras sunt considerate si Smart ForTwo, Toyota IQ, Aygo, C1, 107, Twingo...si cred ca mai toate au in lista de dotari si ABS/ESP/Airbaguri...
Mai sunt astea utile intr-un oras in care merge si Hummerul? smile.gif
Diesel
dati o cautare pe youtube dupa india traffic sau delhi traffic
printre biciclete, motociclete, tuk-tuks si alte ascutitori, un Nano s-ar descurca onorabil. problema e cu autobuzele si camioanele.

la un impact conform standardelor euroncap, Aygo/C1/107 si smart ForTwo au vreo 4 stele, adica usa se deschide si plafonul ramane intact, mie mi se pare suficient.

acum ca ma gandesc un pic, tico-ul din care abia am scapat cu viata s-a deformat cam ca masinile chinezesti din link-urile de aici.

PS: are cineva chef de investit intr-o afacere? cumparam 20-30 de Nano, inchiriem un circuit de karting si facem un club auto si un campionat. merge?
OvidiuH
QUOTE (hdi @ Mar 24 2009, 10:38 AM) *
Cati au murit intr-un accident in trafic urban pt. ca nu aveau ABS? Sau airbag?

Nu cred că vrei să afli răspunsul la întrebarea asta... Mai ales având în vedere câți bizoni se cred piloți de curse spre exemplu în București.
mike.omega
@Hoinar: probabil ca scapi cu viata, dar cu zile de spitalizare, masina buna de aruncat si tot asa. Dar cum nu sunt 2 accidente la fel, e greu de prezis ce se poate intampla. Din cauza asta cei de la Saab si de la Volvo stricat zeci, poate sute, de masini inainte de a scoate ceva pe piata biggrin.gif
hdi
QUOTE (OvidiuH @ Mar 24 2009, 08:26 PM) *
QUOTE (hdi @ Mar 24 2009, 10:38 AM) *
Cati au murit intr-un accident in trafic urban pt. ca nu aveau ABS? Sau airbag?

Nu cred că vrei să afli răspunsul la întrebarea asta... Mai ales având în vedere câți bizoni se cred piloți de curse spre exemplu în București.


Pai de ce n-as vrea? Mai vad si eu la stiri pe aia care trec noaptea pe rosu sau BMW-ul cu ceasul oprit la 220km/h in Bucuresti insa nu mi se pare ca l-ar fi ajutat cu ceva ABS-ul pe ala lovit de un astfel de criminal fara scrupule. Despre asta e vorba aici.
OvidiuH
Eu vorbeam despre airbag-uri sau modul de construcție al caroseriei.
klm
He, he, he, daca s-ar adopta si ideea mea de pe topicul despre SUV: fara masini mari in orase...
admin
QUOTE (OvidiuH @ Mar 23 2009, 09:52 PM) *
Nu are ABS, servodirecție, sisteme de securitate. Momentan va fi vândută doar în Asia.
Au anunțat că vor face și o variantă pentru Europa, al cărei preț însă va ajunge la 5000 de euro.


5000 euro???De la 2000 dolari la 5000 euro e o diferenta enorma. 2000 as da ca sa ma duc la job cu ea, sa nu ma ninga in cap, da sa dau 5000 pe asa ceva e prea mult:)
Alex-F1
Parca ne-am nascut toti cu normele de securitate implantate in creier! Si io-s de acord cu siguranta rutiera, dar toate au o limita! Daca deja de la achizitionarea masinii pornim cu ideea de "crash" in cap, atunci ceva nu-i in regula.....in afara de concedii si transporturi voluminoase, majoritatea ne-am putea face cu brio treaba in orase si cu o trotineta de aia, in loc de limuzine de lux ca Passat, Accord, Avensis, C320, Subaru, BMW etc etc, este? La noi inca mai merge grandomania asta cu masini si case/proprietati mari, deloc economice (deh, inca mai scoatem parleala din anii comunismului), ca inca nu s-a umplut paharul, dar la chinezi si indieni paharul da peste deja....si cu spatiul si cu consumul.....aia numa la norme de securitate nu se mai gandesc, atata vreme cat au ajuns sa intre 200 de pasageri intr-un vagon de metrou conceput pt. 100....incet, incet in toata lumea vor trebui puse niste frane si inversate datele problemei in multe domenii, cum ar fi: fast food -> slow food (deja a inceput), masini mari -> masini mici, consumatori mari de energie si carburanti -> consumatori mici, proprietati de enshpe mii de m2 -> proprietati mai mici, mancare de plastic -> mancare naturala s.a.m.d.....altfel ne ducem dreaq....fiindca in loc sa lasam urmasilor o lume tot mai buna, le lasam una tot mai proasta....

Si io-s de acord ca ne putem face treburile linistiti {cel putin} in orase si fara toate gadgeturile astea, gen ABS, ESP, ASR, servo, airbag, sisteme de securitate.....dar deh, ne-am invatat cu binele (comozi) si ne e greu sa ne intoarcem "la epoca de piatra".....asa cum in ziua de azi {aproape} nicio femeie n-ar mai concepe sa spele ea CU MANA PROPRIE SI PERSONALA, scutecele pline de shit ale bebelusului sau batistele in care si-a suflat sotul 5 zile mucii cauciucati, este? Eeeeee, tiehnica tavarish, tiehnica asta, bat-o vina....ce ne-am face fara ea? confused.gif
OvidiuH
Tabla de pe o Dacie 1300 din '70 cred că ar face invidios acest Nano.

QUOTE (Alex-F1 @ Mar 25 2009, 08:53 PM) *
mancare de plastic -> mancare naturala

Din păcate, trendul e invers.
T u d o r
Stai bre, ce te agiti asa? Nu vorbeam de masinile mari vs mici ci despre masini mici safe vs masini mici de 2000 dolari, including profit. biggrin.gif
admin
QUOTE (Alex-F1 @ Mar 25 2009, 10:53 PM) *
Parca ne-am nascut toti cu normele de securitate implantate in creier! Si io-s de acord cu siguranta rutiera, dar toate au o limita! Daca deja de la achizitionarea masinii pornim cu ideea de "crash" in cap, atunci ceva nu-i in regula.....in afara de concedii si transporturi voluminoase, majoritatea ne-am putea face cu brio treaba in orase si cu o trotineta de aia, in loc de limuzine de lux ca Passat, Accord, Avensis, C320, Subaru, BMW etc etc, este? La noi inca mai merge grandomania asta cu masini si case/proprietati mari, deloc economice (deh, inca mai scoatem parleala din anii comunismului), ca inca nu s-a umplut paharul, dar la chinezi si indieni paharul da peste deja....si cu spatiul si cu consumul.....aia numa la norme de securitate nu se mai gandesc, atata vreme cat au ajuns sa intre 200 de pasageri intr-un vagon de metrou conceput pt. 100....incet, incet in toata lumea vor trebui puse niste frane si inversate datele problemei in multe domenii, cum ar fi: fast food -> slow food (deja a inceput), masini mari -> masini mici, consumatori mari de energie si carburanti -> consumatori mici, proprietati de enshpe mii de m2 -> proprietati mai mici, mancare de plastic -> mancare naturala s.a.m.d.....altfel ne ducem dreaq....fiindca in loc sa lasam urmasilor o lume tot mai buna, le lasam una tot mai proasta....

Si io-s de acord ca ne putem face treburile linistiti {cel putin} in orase si fara toate gadgeturile astea, gen ABS, ESP, ASR, servo, airbag, sisteme de securitate.....dar deh, ne-am invatat cu binele (comozi) si ne e greu sa ne intoarcem "la epoca de piatra".....asa cum in ziua de azi {aproape} nicio femeie n-ar mai concepe sa spele ea CU MANA PROPRIE SI PERSONALA, scutecele pline de shit ale bebelusului sau batistele in care si-a suflat sotul 5 zile mucii cauciucati, este? Eeeeee, tiehnica tavarish, tiehnica asta, bat-o vina....ce ne-am face fara ea? confused.gif



La ABS n-as renunta pana nu renunta si ala din fata mea, in rest sunt de acord cu ce zici:)
Diesel
Alex, de ce nu iti vinzi Passat-ul si iti iei un Matiz? versiunea din 2000 are 3 stele si cea din 2005 are 2 stele si jumatate. Iti mai raman si bani probabil dupa tranzactie.
Alex-F1
Pai ABS-ul nu scurteaza distanta de franare, ci face posibil controlul masinii (virare stanga-dreapta) in timpul franarii....mie personal mi-e totuna cu sau fara ABS....cand am avut masini fara ABS nu i-am simtit deloc lipsa, iar de cand am masini cu ABS, nu i-am simtit {aproape} deloc prezenta....deci I can live without it.... Intr-adevar ca sa franezi fara ABS cel putin la fel de eficient ca si cu ABS, trebuie sa ai....picior bun.... whistling.gif In concluzie, masinile de azi sunt facute aproape ca se conduc singure (nu mai avem mult pana acolo), orice antitalent le poate conduce cu brio, totul e in slujba soferului, care a dat bani grei pe masina aia (mult mai mult decat face ea de fapt, dar asta e alta poveste).....totul merge ca uns, e o placere sa conduci asa o masina si sa stii ca esti inconjurat de jde mii de airbaguri, care vegheaza neobosite la siguranta pasagerilor masinii.....siguranta care tot noi intre noi soferii ne-o punem unii altora in pericol...... confused.gif

L.E.: Diesel, la mine e alta poveste cu masinile mari....de cand ma stiu nu mi-au placut alea mici, ci doar alea mari.....io colectionam reviste cu masini americane cand alti copii habar n-aveau nici de astea europene.....daca as avea bani de intretinere si benzina, maine mi-as lua una americana.....pana mai am loc cu ea pe strazi.....
klm
CITAT(Alex-F1 @ Mar 25 2009, 10:20 PM) *
Pai ABS-ul nu scurteaza distanta de franare, ci face posibil controlul masinii (virare stanga-dreapta) in timpul franarii....

Aici te inseli, ESP se ocupa de controlul traiectoriei iar ABS optimizeaza procesul de franare.
Si eu sunt de acord cu tine: o masina de oras se descurca onorabil cu 1 airbag mare frontal, ABS (+ESP, desi eu l-as considera un "must have" multa lume il considera inutil) restul sunt aproape inutile.
T u d o r
Ba nu se inseala. Alex are dreptate, ABS impiedica blocarea rotilor si in felul asta poti vira pe franare.
OvidiuH
Subscriu la cele spuse de Alex si Tudor.

An anti-lock braking system, or ABS (from the German, Antiblockiersystem) is a safety system which prevents the wheels on a motor vehicle from locking while braking.
klm
ABS-ul iti permite sa pastrezi aderenta masinii in timp de franezi pe cand extra-senzorii ESP-ului calculeaza distribuirea fortelor pe roti astfel incat sa nu se piarda aderenta si sa se optimizeze unghiul unei curbe; deci ESP-ul este de fapt un ABS cu senzori care calculeaza rotirea masinii (sper sa-mi fi amintit bine).
mike.omega
Alooo, domnii mei! Pe la voi prin oras e soare tot timpul? Nu ploua? Nu e mazga?
Hai sa va povestesc smile.gif Era saptamana trecuta, miercuri, ploua cu galeata si mergeam pe banda a 3-a cu vreo 55(urma sa fac stanga undeva mai in fata) si aproape de o trecere de pietoni Passatul Break din dreapta mea franeaza, mie imi pica fisa ca sunt pietoni pe trecere si ma infig in frane! Intra ABS-ul si ma opresc la vreo 20 de cm pe zebra.

Acum hai sa schimbam scenariul, presupunem ca n-aveam ABS si trebuia sa franez, cumva... cum faceam? Frana de motor? Blocam rotile? Sincer, poate aveam timp de frana de motor si atat! Urmatorul pas era sa-l iau pe pieton pe capota ninja.gif

Concluzia mea: ABS si pneuri mai bune!

admin
Probabil distanta de franare e aproximativ egala si la o masina cu ABS si la una fara, dar, la masina fara ABS se mai aduna si cat patineaza datorita blocarii rotilor. Personal am avut Logan si cu ABS si fara si cred ca ABS-ul face toti banii. Alta chestie la care n-as renunta sunt cauciucurile bune, nu stiu cati dintre voi au avut ocazia sa puna o frana brusca cu cauciucuri Montana:) Si cred ca mai depinde si de stilul de condus, daca esti lesinat nu e mare diferenta, daca esti zbuciumat ca mine ai nevoie de ABS.
mike.omega
Chinese car scores zero in crash test

Daca o masina de familie din clasa medie a avut astfel de rezultate, ma intreb Nano ce ar face biggrin.gif
Diesel
Versiunea pentru Europa a fost imbunatatita si iata primul crash-test:


Sursa: http://www.worldcarfans.com/109071520497/t...ash-tests-video
yeotamara97
Who knows cabinet refacing lubbock
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.