Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Impreza WRX STI vs. Mitsubishi Evo X
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
rembrandt
AM CEVA BANI SI VREAU SA-MI IAU UNA DIN MASINILE ASTEA, DAR NU MA POT HOTARA!

AM TOT CITIT OPINII CPRO SI CONTRA - MA PUTETI AJUTA?


Ma intereseaza care este mai tare si de ce? Va astept sugestiile
M A R I A N
Salut si bine ai venit pe forum (si felicitari pentru ca ai ceva bani in criza yes.gif ).
Te rog nu mai scrie cu CAPS.

http://masini.ro/forum/content/Versus/1876...vechi-cele-noi/

T u d o r
Dupa parerea mea, aici nu poate fi decat un singur raspuns...

EVO 10!

Arata muuuult mai bine, merge mai bine, costa la fel.
hdi
Mi-e teama ca Tudor are dreptate sick.gif dar apare o intrebare: va avea proprietarul ocazia sa observe diferenta? Ca sa te bucuri de performantele unui EVO sau STI trebuie sa stii sa pilotezi si-ti mai trebuie si un circuit. Daca vrei sa-i oftici p-aia cu BMW la semafor sau sa-i depasesti cu 250km/h pe vreun DN atunci EVO sau STI e tot un dreaq.
EVO stie meserie ceva mai bine dar iti si rupe gatul cu ceva mai multa usurinta.
Asa ca eu cred ca tot designul si dotarile inclina balanta iar in ceea ce priveste designul nu se pot da sfaturi...am auzit ca unii si-au cumparat Fiat Multipla dar s-ar putea sa fie doar un zvon

PS: orice legatura cu realitatea a parerilor mai sus exprimate este pur intamplatoare; nu am condus (pilotat) in viata mea niciun EVO si nicio STI; doar am citit cateva articole
M A R I A N
S-ar putea sa am ocazia sa testez un STI dar in nici un caz pe circuit si in nici un caz nu voi scoate 100% din el.
Cat despre versus, putem invoca simple date tehnice si articole din reviste, in rest...

Sau sa salivam pe youtube... laugh.gif

http://www.youtube.com/watch?v=VrFWGfdTnk4...feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=kz_pcEMfET4

T u d o r
STI n-arata rau deloc, sa nu ma intelegeti gresit. Dara in fata lui EVO 10 putine masini ar reusi sa iasa cu privirea sus dintr-o competitie de aspect. Pur si simplu masina aia iti da fiori cand o vezi.
DORU
As alege EVO fara echivoc !

Gusturile nu se discuta, dar dpdv al performantelor si designului, noul EVO puncteaza f bine.

Insa nici una din masini nu e usor de lepadat...eu as incerca sa fac un drive-test cu ele, printre prieteni sau cunoscuti, in caz ca dealerii nu pot oferi asa ceva.
DRAGOS
Eu zic impreza WRX STI. Oricum in viata de zi cu zi nu vei reusi sa le diferentiezi ca performante, deci alegerea se face dupa parerea mea luand-o in calcul pe cea care-ti place mai tare.

Mie sti-ul imi place mai mult exterior. Nu e atat de fioroasa ca EVO, dar arata intr-un mare fel! rolleyes.gif

La interior lancer sta foarte prost in varianta standard. Nu stiu la evo, dar nu cred sa fie chiar atat de mari diferentele, deci din nou punct pentru WRX STI. thumbsup.gif

Bafta! Mi-ar placea si mie sa am o asemenea dilema! thumbsup.gif
22nst
Topicul asta este un fel de Benzina vs Diesel
Ambele sunt masini bune, dar merg pe mana celor de la Subaru smile.gif
20krpm
voi de troll ati mai auzit?
G e o r g e
evo nu e masina de zi cu zi , noul sti este . am testat amandoua cand am luat C ul ca erau si ele pe lista. evo ul e masina de curse , care iti rupe curu la orice groipta si asa mai departe. sti ul e mult mai potolit si se poate conduce foarte ok zi de zi.

daca e vorba de masina de WE atunci EVO
daca e vorba de masina de zi cu zi atunci STI ul
andea79

Deci smile.gif, am avut si eu exact aceeasi dilema acum 10-11 luni si zic urmatoarele:

1. legat de aspect exterior, noul STI nu este chiar fotogenic sa zic asa, pe cand Evo X da. Altfel zis, dupa parerea mea in poze Evo X arata mai bine dar in realitate (daca le vezi pe amandoua) eu mi-am schimbat parerea ...

2. aspectul interior, STI este sensibil mai bun

3. pe de alta parte aceste masini nu se iau pentru aspect, chiar daca nu mergi pe circuit este clar ca mai devreme sau mai tarziu vei nimeri pe un drum virajat unde vei trage de masina cat poti. In acest caz STI-ul este mai usor de condus inspre limita fata de Evo X, comunica cumva mai bine soferului "starea" in care s eafla la un moment dat plus acel usor comportament subvirator (comparativ cu EVo X nu cu alte masini) te ajuta , Evo X este un pic mai brutal in momentul ajungerii la limita si vei avea mai putine sanse sa-l tii pe drum. Oricum, acest feeling nu il vei avea la un test drive, ai nevoie de cateva mii de km sa simti masina (cel putin in cazul meu)


ar fi si discutii mai tehnice dar nu cred ca-si au rostul aici, oricum cele 2 sunt foarte echilibrate si alegerea intre ele se face un pic cu inima smile.gif
G e o r g e
eu am zis mai sus .... sti poti sa il ai de zi cu zi , evo nu prea .
andea79
QUOTE (G e o r g e @ Mar 19 2009, 01:46 PM) *
eu am zis mai sus .... sti poti sa il ai de zi cu zi , evo nu prea .

da smile.gif , eu doar am incercat sa explic un pic de ce pentru ca persoanele care cumpara una din cele 2 masini au o prea mare incredere in abilitatile lor intr-ale soferiei si multi sfarsesc "surprinsi" in primele luni cu masina in service (in cel mai bun caz). Chiar cunosc persoana cu Evo X, curs de pilotaj , incredere in propria persoana smile.gif , stil de condus de tip berbec si masina tunata lateral de un camion ca urmare a unui viraj ....


G e o r g e
QUOTE (andea79 @ Mar 19 2009, 04:43 PM) *
QUOTE (G e o r g e @ Mar 19 2009, 01:46 PM) *
eu am zis mai sus .... sti poti sa il ai de zi cu zi , evo nu prea .

da smile.gif , eu doar am incercat sa explic un pic de ce pentru ca persoanele care cumpara una din cele 2 masini au o prea mare incredere in abilitatile lor intr-ale soferiei si multi sfarsesc "surprinsi" in primele luni cu masina in service (in cel mai bun caz). Chiar cunosc persoana cu Evo X, curs de pilotaj , incredere in propria persoana smile.gif , stil de condus de tip berbec si masina tunata lateral de un camion ca urmare a unui viraj ....

si la mine au fost in lista masinile astea 2 . pe langa multe altele . pana la urma am luat un C , la aprox aceiasi bani , dar automat si dizal smile.gif daca se facea evo automat atunci ala il luam , chiar ca imi rupea splina zilnic dar macar era automat smile.gif
f1anatic
Pai am avut eu Simbata pe circuit un EVEO 9 in fata mea...si nu m-a impresionat de loc. Facea doar mai mult zgomot. Imi mentin parerea si despre asta noua.
klm
Eu raman fan al designului Evo (nu am condus niciuna din ele).
DORU
QUOTE (f1anatic @ Mar 23 2009, 03:14 PM) *
Pai am avut eu Simbata pe circuit un EVEO 9 in fata mea...si nu m-a impresionat de loc. Facea doar mai mult zgomot. Imi mentin parerea si despre asta noua.


Exista in RO cateva modele de EVO IX care in mod cert te-ar impresiona pozitiv, la unele cred ca doar zgomotul l-ai mai auzi, fara sa mai vezi si masina. Sunt modificate puternic, spre 500 CP. Scot sub 11-12sec pe 400m. Pe unul din proprietari il cunosc personal si am mers cu masina respectiva pe cand avea numai 380CP. Wow ! whistling.gif
20krpm
evo si sti sint pentru aia carora le e frica sa conduca. celor care conduc de placere, le recomand honda s2000 wink.gif
DORU
OT: Honda S2000 este o masina superba, pe care o iubesc as putea spune si asta inca de acum vreo 4 ani ! Mereu mi-au placut roadstere-le pur-sange, aprecieri am si pt Mazda MX-5 ! Nu mi-as lua altfel de decapotabila. Ador senzatia de libertate, cu vantul suflandu-mi prin par... laugh.gif
20krpm
... si cind te gindesti ca io nici n-am par... teehee.gif
air_wolf
QUOTE (DORU @ Mar 24 2009, 12:42 AM) *
...Ador senzatia de libertate, cu vantul suflandu-mi prin par... laugh.gif


si cu mucii pe piept. de cind am racit zdravan in cabrio, nu-mi mai plac.

in schimb o impreza 555 mi-as dori biggrin.gif
20krpm
tot e mai bine decit la motociclisti, cu musculitzele pe dinti. tongue.gif
air_wolf
QUOTE (20krpm @ Mar 27 2009, 04:59 PM) *
tot e mai bine decit la motociclisti, cu musculitzele pe dinti. tongue.gif


da... mi-a povestit un prieten cum a halit niste insecte la micul dejun cu o casca open face... yucky.gif de atunci poarta numai integrale biggrin.gif
EvoX
QUOTE (G e o r g e @ Mar 19 2009, 01:46 PM) *
si la mine au fost in lista masinile astea 2 . pe langa multe altele . pana la urma am luat un C , la aprox aceiasi bani , dar automat si dizal smile.gif daca se facea evo automat atunci ala il luam , chiar ca imi rupea splina zilnic dar macar era automat smile.gif


pai EvoX MR SST este automat: http://www.youtube.com/watch?v=EK4pL4TyFG0...feature=related
G e o r g e
dar nu aparuse la noi in iunie 2008 smile.gif era pe lista clar si ar fi fost castigator daca exsita la noi atunci.
AZAZEL
din ce review-uri am mai citit, STI nu se poate apropia de evo 10 la perfomante.
Diesel
E cu doua taisuri. Ultimul Evo are motoare mai puternice.
Citez pe pe wikipedia:
FQ-300 - Engine rated 295 PS (291 hp/217 kW) at 6500 rpm and 407 N·m (300 lb·ft) at 3500 rpm.
FQ-330 - Engine rated 329 PS (324 hp/242 kW) at 6500 rpm and 437 N·m (322 lb·ft) at 3500 rpm.
FQ-360 - Engine rated 359 PS (354 hp/264 kW) at 6500 rpm and 492 N·m (363 lb·ft) at 3500 rpm. Carbon fibre front lip spoiler, rear vortex generator, gear knob, hand brake. Front leather Recaro seats.
FQ-400 - Engine rated 410 PS (404 hp/302 kW) and 542 N·m (400 lb·ft) of torque. It also includes six-piston calipers, upgraded brakes and 18-inch wheels, a new aero kit that includes additional cooling intakes, vents, a larger air intake in the hood and ducts. Estimated 100 vehicles would be made.

Pe cand WRX STI are 309PS/305hp (puterea masurata la volanta cu sau fara accesoriile motorului)

In comparatiile facute de jurnalisti am impresia ca s-a comparat FQ-400 cu WRX STI sau poate FQ-360, oricum nu s-au luptat la egalitate.

Ca placere de condus, toti au fost de acord ca Evo este mai bun decat STI, dar te rupe la rinichi si dupa 2 zile vrei Subaru.
_Constantin_
Mie personal ambele masini mi-se par extreme.

Din ce am gasit pe site-ul oficial

WRX STI e 36.000 fara TVA
EXO X e 41.0000 fara TVA
335 Xi Sedan e 46.000 fara TVA
135i Coupe e 41.000 fara TVA

Sincer am vazut la Top Gear Australia un test intre 135i si EVO X si si-a luat-o Evo din toate pozitiile. La drag a castigat BMW-ul iar pe circuit au fost diferente de sub 0.5 sec. Stiu ca discutia era intre STI si EVO dar ma gandesc ca nimeni nu ia o masina de genul asta sa meaga cu ea la 2000rpm si toate modelele au potential enorm de tuning. Dintre cele doua ,personal as alege Subaru, pentru ca intre STI si cel normal se vad diferente notabile, pt ca are scaune Recaro ca la carte, pt ca sun 2500cmc in loc de 2000, pt ca e manual, si pt ca e albastru cu roti aurii ( asta daca mai conteaza pentru cineva traditia). Numai bine. thumbsup.gif
EvoX
Salut,
Primele teste, cele din SUA, ca acolo au aparut EvoX si WRX STi, o dadeau pe Evo X MR ca fiind cea mai cu motz, adica o tzira deasupra lui EvoX GS si Subaru WRX STi...
http://www.youtube.com/watch?v=Gn0UkrPvPmc
http://www.youtube.com/watch?v=QhLQj_wodFI...feature=related
Ulterior au aparut alte teste, vezi Top Gear, in care Stig a reusit un timp mai bun cu Subaru, si am impresia ca au folosit un Evo X FQ-300, un pic vitaminizat fata de de Evo X GS. Nu sunt convins ca WRX STi era cel stock. Oricum, diferentele sunt neglijabile si apar in functie de cum se preteza masina la circuitul respectiv.
Aici am gasit un test al AutoCar: http://www.youtube.com/watch?v=fzRlRVYcZE8&feature=related
Personal, mi-a placut mai mult cum statea pe traiectorie EvoX fata de WRX STi, iar design-ul Mitsubishi imi place mult mai mult, insa aici e vorba de gusturi.
Bafta!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.