Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Tuning Daewoo Cielo
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Engine
Viorel5
Am deschis acest topic pt ca m-ar interesa informatii despre tuning la Daewoo Cielo, orice informatii mai putin cele legate de motor.
Multumesc anticipat :!: smile.gif
HalbaSus
Sa inteleg ca vrei tuning exterior ? pai simplu:
1. pune-i niste roti mari (cred ca mai mari de 16 nu merg dar poate gasesti si de 17) - intre 200 si 600 euro, depinde ce vrei.
2. Da jos semnul daewoo cielo din spate (e urat)
3. Schimba-i spoilerul fatza (nu doar prelungire cu lama, trebuie schimbat tot ca la cielo e cam uratzel) - intre 150 si 350 euro
4. Schimba-i eleronul ala penibil care vine cu masina si pune-i unul mai agresiv...
5. Evacuare din inox cu niste capete de toba mari si groase - ~120 euro
5. O priza de aer pe capota (daca-ti iei din aia de plastic iesi chiar ieftin cu ea)

Toate astea o sa te coste cam 1000 de euro (ok, poate mai putin daca gasesti niste piese mai ieftine, de restul banilor mai poti sa-i faci niste chestii in interior).
f1anatic
Credeam ca TUNING se refera la performantze, nu la STYLING ! nu cred ca spoilerul sa ajute mult la 0-100kmph si nici priza de aer de pe capota...decit doar daca este functionala.

Ma rog...filozofia mea este ca o masina trebuie sa arate cit mai normala dar sa fie cit mai performanta. In masura care am putut, am incercat sa indepartez elementele distinctive de pe Taurus (emblema V8, masca pe fatza dupa un accident a fost de Taurus normal), minivanu-ul este ceva mai muskiulos...dar foarte innofensive looking.
HalbaSus
Desigur ca e vorba de styling (sau ma rog... tuning optic, sau exterior, etc, cum vrei sa-i zici)... Cam asta era intrebarea...
Desigur ca si mie mi-ar placea sa am un trabant cu motor V8 sau V10 (am auzit ca este ceva firma in elvetia sau suedia sau unde care face "trabanturi" limitate electronic la 250... desigur ca inafara de forma nimic nu apartine fostului "bolid" est-german (sasiu nou, motor nou, caroserie "ne-cartonata", etc smile.gif), probabil ar fi foarte distractiv sa faci liniutze cu BMW-uri si sa flash-uiesti mercedesurile de pe autostrada care merg cu 170 smile.gif... Probabil ar face infart oamenii smile.gif

Dar pe drumurile din romania nu e foarte sanatos sa ai o masina care sa para mai "inofensiva" decat este... spre exemplu VW Sharan-ul familiei care are 130 de cp si un cuplu destul de convingator este deseori subestimat de ceilalti participanti in trafic... daca stau in spatele unui camion cu un monovolum si se creeaza in sfarsit spatiul suficient depasirii sunt sanse de 8/10 ca Dacia de 65 de cai din spatele meu sa se bage in depasirea mea si a camionului zicand ca "nu stau eu dupa duba asta"... M-am gandit sa ii pun un sticker pe spate cu numarul de cai putere ai masinii... poate nu m-ar mai confunda lumea cu transporterurile pline de marfa...

Culmea e ca atunci cand ma duc cu masina mea (Opel Vectra de 83 cp) nu se mai baga ca disperatii in depasirea mea si a camionului... Ideea e ca daca ai o masina de x cp fa-o sa arate ca si cum ar avea cu cel putin 10 cp in plus... poate asa o sa te mai respecte ceilalti participanti in trafic...
Iulian HondaFan
sunt chiar asa de rare sau putin recunoscute Sharan-urile in Ro?...
James Kilowatt
QUOTE(Halba-2)
... spre exemplu VW Sharan-ul familiei care are 130 de cp si un cuplu destul de convingator este deseori subestimat de ceilalti participanti in trafic... daca stau in spatele unui camion cu un monovolum si se creeaza in sfarsit spatiul suficient depasirii sunt sanse de 8/10 ca Dacia de 65 de cai din spatele meu sa se bage in depasirea mea si a camionului zicand ca "nu stau eu dupa duba asta"... M-am gandit sa ii pun un sticker pe spate cu numarul de cai putere ai masinii... poate nu m-ar mai confunda lumea cu transporterurile pline de marfa...


Sincer sa fiu si eu am facut chestia asta in tinerete.... Am torturat un tip cu VW Sharan aproape 50 km, de la volanul unei Lada 1500 pana cand l-au lasat nervii si a renuntat. Era masina unei firme de guma de mestecat... Cand era aglomerat incetineam pana pe la 80, iar in clipa in care se elibera drumul ii dadeam blana. Nu stiu ce putere avea, insa nu-l ajuta demarajul sa ma depaseasca, desi facea eforturi.... Si nici el nu era suficient de destept incat sa lase distanta si apoi sa vina lansat. Speram sa-l paraseasca blonda de alaturi. Ma deranjase faptul ca facuse o depasire in coloana, asa ca nu l-am lasat de-al naibii sa ma depaseasca si pe mine desi se eliberase.... Sincer sa fiu, mi-a lasat impresia unei masini lente sharanul ala. Probabil era o versiune mai slava, nu cred ca la 130 cp se impiedica el de o lada ruginita...
HalbaSus
MR, nu stiu ce model si ce motorizare era sharanul respectiv, sau poate era foarte incarcat (cu guma de mestecat smile.gif), dar dupa cum ziceai si tu un sharan de 130 de cai poate accelera lejer la 150-160 intr-o depasire, deci nu ar fi avut probleme cu o lada (poate ca daca o tineai la 120-130 i-ai fi creat probleme, pt ca spatiul necesar depasirii ar fi fost mai mare).

Marius-Iulian, Sharan-ul nu e o masina foarte populara in RO, defapt nu sunt foarte populare monovolumele in general, iar pe strada sunt privite de cei mai multi ca un fel de dubitze, iar stereotipul: masina mare = masina lenta, functioneaza, desigur exceptie fac SUV-urile (mai ales astea mai noi) despre care stie lumea ca nu sunt tocmai papa lapte.

Daca mergi cu un monovolum toata lumea se asteapta sa fii lent, puturos, transporti marfa deci trebuie sa fii depasit... Sau daca doamne fereste vrei tu sa depasesti o masina mai "mica" se crizeaza aia de parca i-ar depasi un camion, saptamana trecuta am depasit (pe un drum cu 2 benzi) un golf IV (TDI 90 cp), ala s-a repezit dupa mine de parca l-as fi injurat de mama si pana la urma cu 160 la ora m-a depasit... Pacat ca la asta nu prea am cum sa-i fac tuning exterior sa vada lumea ca sunt "musculos", singura varianta ar fi lipirea unui sticker pe spate "am 130 de cp daca tu ai mai putini nu te baga in depasire" sau ceva de genu smile.gif.
Echo
halba, cate kile are Sharanu tau? Cat ii trebuie sa ajunga la 100?
James Kilowatt
Nu cred ca avea 130 CP tipul respectiv.... Pe vremea aia, cred ca VW inca nu scosesera TDI-ul de 130, era prima generatie de sharan. Oricum, sunt convins ca daca era mai destept putea sa ma depaseasca chiar si daca avea versiunea cea mai obosita, insa n-a fost cazul.
Ideea e ca unii au herghelii de cai sub coada, si abia se taraie, accelereaza doar fie cand incerci sa-i depasesti, fie merg ca oile si cand da strechea peste ei depasesc in coloana, asa cum a facut sotia unui celebru artist... Poti avea 200CP, daca vrei sa mergi cu 90, lasa-l pe ala cu 70 cai sa mearga si el cu 110 daca vrea, nu e nevoie sa te simti lezat... Si nici sa faci ca mine si sa scoti untul din cei cativa caluti ai tai numai ca sa demonstrezi ca esti nepotul Ecaterinei Teodoroiu si ca de tine nu se trece... laugh.gif Strazile sunt pentru toata lumea, ideal ar fi sa lasam si sa fim lasati sa mergem cu cat vrem.
Apropo la incarcatura cu guma de mestecat... acum, gandind retrospectiv cu intelepciunea de pe urma, ma gandesc ca daca era incarcat cu guma, poate nu ma enerva atat de tare. De cand sunt afara, am capatat alergie la masinile mari gen monovolume sau 4x4 care merg in general prin orase supraaglomerate cu un singur om in ele, sau cel mult 2..... Tony Blair a declarat public ca cei ce merg cu 4x4 in oras sunt idioti. Si incep sa cred ca are dreptate, tinand cont de traficul si de problema parcarilor pe aici.... In Ro inca nu e atat de grav, insa daca devine la fel, atunci e posibil sa te alegi cu injuraturi luate sau nu pe nedrept cand ai o masina mare. Lumea la volan aici este foarte amabila, insa eu unul cand vad cate un smecher singur intr-un 4x4 numai de-al naibii nu las nimic de la mine, aplic regulamentul la sange.
Iulian HondaFan
mesajul se muta aici:

http://www.masini.ro/forum/viewtopic.php?p=18051#18051
HalbaSus
Ce-aveti nene cu SUV-urile ? se vede ca nu ati fost prin Romania pe drumuri semi-urbane...

Eu, cu masina tractiune fatza (Opel) am ramas de 2 ori impotmolit IN ORAS... in ambele situatii daca trageau si rotile din spate nu ramaneam impotmolit... Deci urmatoarea masina pe care mi-o voi lua va fi chiar 4x4... Da poate ca ar merge si un impreza dar nici un Cayene nu mi-ar strica... si ala care o sa zica ca ocup spatiul pe strada cu aia cativa centimetri in plus il calc cu bullbar-ul :evil:

Problema cu parcarile nu o reprezinta aia cu SUV-urile, maica-mea are ML si cand parcheaza intr-o parcare marcata nu ocupa mai mult de un loc de parcare... Problema o reprezinta aia care parcheaza pe 2 locuri, poti ocupa 2 locuri de parcare si cu un Matiz... nu trebuie sa ai SUV... In afara de asta SUV-urile reprezinta un standard superior al sigurantei, atat pasiva cat si activa... Daca toti ar avea SUV-uri nu cred ca ar mai exista accidente mortale prea multe... Un exemplu nu tocmai fericit il reprezinta sotia celebrului poet roman, care a ramas in viata si i-a omorat pe cei din dacie, desi forta impactului a fost egal (impact frontal), desigur acum am putea sa zicem "porcii care au SUV-uri omoara saracii romani cinstiti care circula in Dacii"... poate e asa, dar ganditi-va ce s-ar fi intamplat daca sotia poetului era si ea in Dacie ? Da, ati ghicit murea si ea, mureau si aia cu care s-a ciocnit, deci in loc de 3 mureau 5 oameni printre care si fiica soferului care nu avea nici o vina... Ce s-ar fi intamplat daca amandoi ar fi avut SUV-uri ? Probabil nici un mort ? Intrebarea e: ce masina o sa-ti iei pt familie ? Raspunsul cred ca e evident: CAMION ! :cheers:
Iulian HondaFan
... :dontknow:
Iulian HondaFan
offtopicaiala... scuzati.... :smt022
HalbaSus
Cateva comentarii:

QUOTE
They were not designed to be people movers, and don't handle nearly as well as passenger cars or mini vans


Ca au handlingul mai prost ca la un turism sau masina sport, asta pot sa cred dar ca au handlingul mai prost decat un monovolum sau minivan asta nu o s-o cred nici in ruptul capului, nu de alta dar am condus si SUV (Mercedes ML) si monovolum (VW Sharan)... Problema cu masinile astea e ca sunt inalte si deci au centrul de greutate cam sus (fatza de Porshe, ferrari, etc care au centrul de greutate undeva sub pamant smile.gif). In schimb in curbe se comporta mai bine un SUV datorita tractiunii 4x4, desigur tractiunea 4x4 are anumite caracteristici specifice cu care trebuie sa te obisnuiesti altfel in prima curba o sa mananci stalpii de pe drum (dar asta nu e o caracteristica specifica SUV-urilor ci AWD-urilor, aceleasi "probleme" avandu-le si Impreza sau EVO). Dar odata ce stapanesti un AWD poti lua curbele mult mai precis decat un monovolum (desigur problema centrului de greutate ramane, de aceea sunt oarecum in avantaj turismele si masinile sport).

Ah, si inca ceva, nu as dori sa merg iarna pe un drum inzapezit cu o masina cu tractiune pe spate... Probabil nu m-as rostogoli dar de intrat in parapeti tot as intra la cea mai mica derapare... in momentul in care apare zapada in peisaj manevrabilitatea SUV-urilor si AWD-urilor devine net superioara oricarui alt tip de autovehicul (mai ales daca are tractiune spate). Zici ca la voi nu exista zapada sau se dezapezeste mereu... eh la noi treaba sta altfel... in fiecare iarna e plin de drumuri nedezapezite... si daca vezi ce exercitii acrobatice fac soferii romani in curbe sau la stopuri... Am vazut niste teste filmate facute de mercedes intre E-class normal (tractiune spate) si E-Class 4-matic pe zapada... E-classul normal avand ESP-ul activat iar ce cu AWD dezactivat... la cel cu tractiune integrala, in curba, simpla apasare a acceleratiei ducea masina pe traiectoria dorita... la celalalt... derapaje peste derapaje... pana se activa ESP-ul si frana masina si cu 5 km/h incerca sa dirijeze masina spre drum. De aceea sunt eu fan AWD.


QUOTE
SUVs are four times more likely to roll over than passenger cars in high-speed maneuvers.


Corect, dar aceleasi sanse le ai si cu monovolumul... problema centrului de greutate. Imi vine greu sa cred ca o masina lipita de asfalt cum sunt cele sport s-art putea rostogoli...

QUOTE
You may be safer inside an SUV, but you're at greater risk of killing others in the event of an accident.


In ce ai vrea sa stea sotia ta in cazul unui accident ? In Dacie sau in ML ? (asta fiindca tocmai am renuntat la varianta cu camionul care e evident cea mai buna dar un pic exagerata smile.gif)
HalbaSus
BTW, a-ti observat ca titlul topicului este "Tuning Daewoo Cielo" smile.gif cred ca tocmai am realizat cel mai mare off-topic din istoria forumurilor... poate ne ajuta un administrator sa mute topicul si sa-i schimbe numele...

Ah... Si ca sa revin putin de tot la topicul initial: Viorel5: uita-te pe pagina www.kidtuning.ro la un cielo "tunat" de aia... arata foarte bine, mai ales ca nu se mai vede ca e cielo si asta o face automat mai frumoasa smile.gif
G e o r g e
- Halba-2
- Marius-Iulian
- MR28673


v-ati luat AVERTISMENT pentru offtopic in grup.

Iulian esti la a doua abatere in decurs de o luna.
James Kilowatt
scuze... nu intotdeauna poti sti unde te poarta conversatia smile.gif
Iulian HondaFan
am mutat sandramaua... scuze...
Viorel5
Multumesc pt adresa web Halba 2!
Mai ramane sa fac rost de bani si totul va fi ok.
Salutare :!:
Ioan32101
Salut,

Am si eu un cielo si ma intereseaza cum i-as putea creste puterea.
V-as fi foarte recunoscator pentru orice sugestii care mi-ar mai 'salbatici' masina...
Am si o prima intrebare punctuala: Exista vre-un kit turbo pentru cielo? Sa nu rideti. smile.gif
Tunningul exterior nu ma intereseaza - nu vreau o masina care sa arate ca o fiara si sa se comporte ca o oaie...

Ioan
ionut32111
m-ar interesa cat costa un cip de 20cp pt cielo discuri de franare spate si arcuri spate+suspensie
HalbaSus
cip de 20 de cp la un motor 1.5 aspirat ? Mhm... m-ar mira... nu zic ca nu e posibil dar m-ar mira. Poate cip+filtru aer+esapament sa faca impreuna 20 cp... dar poate ma insel io...

Kit turbo pt cielo nu cred ca exista dar sigur se poate adapta un turbo pt un motor asemanator.

Apropo de cielo-uri tunate am auzit de unul care a inceput tunarea masinii prin schimbarea motorului cu unul de Honda (2000)... dupa asta si-a dat seama ca nu-l mai tine masina si a trebuit sa isi refaca suspensiile, franele, cam tot... dar acum are super masina... desigur putea sa-si vanda cielo-ul si sa-si cumpere o honda ca tot cam la banii aia iesea smile.gif
G e o r g e
cel mai usor de montat este un motor de GSI . se monteaza f usor deoarece cielo este un kadett . asa ca se ia un motor de kadett GSI de 150cp si se monteaza pe cielo. :cheers:
xanaxer
«Сок235.6BettCHAPАндрBrowЧупрЛибс(ПушГанеFeelсертLiliFortРоссГалиJeweбольэтогWiltZoneхороХрисавтоколх
АндрSteiCFITBernКрауФанеИндиКостReflSiegЧириНедоДемкБугаХренГогуромаEasyThinМаякпартСолнсчитАндрИван
СидесвидНикоУразDarkAdioPhilКожистудМитюXVIIMichДмитЛогиMacGШереКолыРиблкнигХолиЖукоГлинДетлОрлоРуза
ГромGhiaAlfrAvenОрлиастрквалHostZonePrakMurmпараSoulавгуPostГригБесбZoneZonealbaImpeEnhaврачBreaSing
ЛонгЛениКушнфизиБорибиблZoneZoneIntrСиняКрамБогдZoneотдеDonaВороиспо(195JKB-CBonSeleArdoTracWindKids
языкFairFiesEscajavaцветSmalAVTOПросABL0вмятThisNewAValiLuisкистВоспРазмКитаStarWindWindГолдФормSmil
ViteSincFrisЛитРаспипсевШвейпансНикиBuzzПерцдиспЛитРКосиХартКлемискуКорнЖадьТалеКрючВМАлPawePatrAdob
WindYoraВехосветМалидепр(ВедMikhуважнебеAdobErneавтоКондComeБезлоргаДжежГлухCarlХюннWhenSharПасыСоде
КамасловfutuродиОпубJKB-JKB-JKB-АвертоповздуАлекзадаHardWillФормEnjoГаврКравПараtuchkasКанаPrel


особ235.4BettCHAPгерооктяКабрXVIIПрепXVIIRoomсертKeviгалеbeacСодеFIFAEsulКассСимоZoneкрасLuciИванTcha
ЮкинwwwmCFITдвпщ1990КозичитаГаевMaliГермАрсеXVIIЛонгтворСамоИллюБориEnigПознКупапартКишиZongЛычеJoha
БурапознМаурPeteLowlAdioIEEEОрлорабоТеплAlexKathпредЧижеXVIIФридунивавтоСодеGlenЗейтГлухАнохКолкRich
ОсипстихWillIrviПетрТараАлекModeZoneGautTotoхаосWellавтоLegaPohlКьюсZoneZoneFamiRebeRoseLouiTurnHere
BabyGeorчитаWindАжипСякоZoneZoneШейнAlexГладЗубкZoneФилиФормАуэзлитьфарфLansотлаSeleSamsTracDisnKids
DaviРазмFiesHRTvPoweВысоРазмGise0612ABL0пятнпракNewAValiWinxкистКулепласIrinPinnWindHarmSilwInteBosc
DeLoNaviFrisСтреЛитРАудиScheГорбRussremiЛитРзащиДолж1910СалтРусаСодерабообучXVIIунивЛАВлLeonМоскOksa
принСовефильЗубеPictLudwPeneGrahAlexЛыкоBenjШиряредаИванRussGeorJanemailToveВерзГоциШпакРуслБулыполи
СодеЯросдопоМахоDaviLansLansLansинфоPietвздуГайдпрогвозрPhotЗемлКоваDeutCyntКосеtuchkasСамсedit
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.