Help - Search - Members - Calendar
Full Version: vectra c 2.0 cu y20dth din 2002
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Opel > Vectra / Insignia
narcisu
salutari amicilor.
sapt trecuta am ramas cu masinuta pe autostrada, in spania, malaga.la service mi.au spus ca s=a dus aarboreñle. aveau carterul dat jos dar arborele nu era, si imi aratau ei undeva k e rupt, dar nu am vazut. knd incerc sa dau la keie...face un clack..si gata, deci sigur e motorul blocat. treaba e ca mi.au cerut 5000 pe motor nou, dar am gasit si cu 600 la dezmembrari. cine imi spune cum e mai usor sa.l schimb, daca cu tot cu cv, pe jos sau pe sus, sau orice idicatie e binevenita. multumaesc
rares728

Scuze de intārziere, doar acum am vazut postul. Am patit la fel, acelasi motor, dar cu Zafira prin Austria. Am schimbat motorul si am verificat semicuzinetii sa fie bine strānsi si fara uzura evidenta. Vibrokenul se rupe de regula lānga pistonul 2, lucru constatat la mai multe persoane (inclusiv subsemnatul), dar tot nu am o explicatie logica. Preferabil este ca la un an sa se suspende masina, sa se demonteze carterul si sa se verifice cuzinetii si spanul in sorbul pompei si in carter (pe busonul magnetic in special).
Motorul se poate schimba si pe sus si pe jos; eu am ridicat motorul, dar recomand demontarea planetarelor, cutieie de viteze, distributiei, ce mai este prin preajma, suspendare pe capre a motorului si ridicarea masinii pe elevator, inlocuirea motorului si iarasi operatiile mentionat dar in sens invers.
Sugerez schimbarea motorului, deoarece span fin a plecat deja pe traseu si ....
Condoleante si multi kilometri fara incidente cu noul motor.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.