Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Probleme cu Lada 111..help me bitte!
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Lada
Reynhard
Am o problema foarte urata cu lada 111 pe care o avem din 2008. E fabricata in 2008. de 2 ori in ultimele 2 luni am avut probleme la pornire..dadeam la cheie si se auzeau niste tzac tzac tzac..clampanire ca sa zic asa undeva in stanga volanului iar dc esti afara se aud sub capota. Ideea e ca face asa de 5-6 ori si nu porneste:(. Nu este de la baterie ptr ca farurile merg etc si nici nu se descarca bateria asa intr-o noapte. Mentionez ca nu am lasat nimic deschis peste noapte etc si nici nu a fost ger. Am auzit zvonindu-se ca este din cauza alarmei..ca ar bloca nu stiu ce...habar nu am ! Aveti cumva idee ce poate fi? Chiar este penibil..este masina noua si face asa ceva. Mentionez ca nu a avut alarma din fabrica ci a fost montata ulterior ( cei de la Casco nu ti-o asigura daca nu ai alarma). Nu am nici cea mai mica idee ce poate fi...si de obicei mai plec cu ea in afara..n-as vrea sa ma lase nu stiu pe unde mai ales ca eu nu ma pricep deloc. Mersi anticipat ptr ajutor.
Horia49540
sal
daca dupa ce reusesti sa pornesti merge bine si doar la pornire face tsac, mai mult ca sigur e de la electromotor sau un releu/piesa anexat(a) acestuia
ori contact imperfect ori piesa defecta...
cel mai sigur e sa mergi la service
neplacuta problema...
Reynhard
Da, dupa ce porneste e OK. Dupa ce a fost pus pe ea redresoul ( la baterie ) un sfert de ora a pornit......sa fie de la baterie?!?!?!? Chiar asa sa se duca intr-o noapte mai geroasa...o fi vreun scurt..releu etc..da neplacuta.danke ptr raspuns
HadeS
intradevar este bobina electromotorului.....solenoidul.....mie imi face asa cand e bateria mai slaba....da i-am pus un buton , pun contacul si apas butonul...si o ia....practic am pus un contact de la plusul bateriei la borna plus a electromotorului, si astfel ii dau curent direct....nu prea e corecta treaba asta...da...la romani merge orice...AAAA si dak incercati sa faceti la fel sa cautati un contact pentru amperaj maricel...ca va ia foc altfel!!!!

Dar pentro o masina din 2008 fara discutie...!!!!SERVICE!!!, ca presupun ca e inca in garantie
Horia49540
verifica totusi cu un voltmetru si incarcarea bateriei - sa ai 13.8-14.4 volti

dar cred ca e de la electromotor totusi...
deci service!!!
ndan57
Buna ziua, multumesc ptr. indicatii aceste masuratori le facusem deja si arata intradevar cam 14,4v dar surpriza a venit cand am pornit toate componentele electrice(faruri, ventilator, stergator dezaburitor) si am constatat ca scadea tensiunea de borne la 12v deci alternatorul nu incarca si nu-mi venea sa cred ca o masina noua poate avea asemenea probleme. problema-defectul l-am gasit cred lipitura rece sau pana de contact , am executat toate lipiturile (diodele erau toate 11 bune) si desigur ca dupa ce am montat la loc puntea alternatorului acesta in sarcina pe loc desigur arata 13,8 care este o tensiune buna in sarcina. problema mea este ca firma de la care am cumparat masina, firma cu care vreau sa ma rafuiesc ASBT AUTO importator LADA nu plateste o noua punte, ei asigura chipurile doar garantie la motor . am avut multe probleme cu masin amai ales in partea electrica motor geam sofer blocat, nu l-au inlocuit ci au facut strap peste releul termic, semnalizatoarel nu mai functionau si au pus un strap mare pe placa de siguranta deoarece ar fi trebuit dat jos blocul de sigurante si lipit din nou pe spate, si culme prostiei service-uluilor dupa prima revizie obligatorie la 3000km "specialistul" lor a reglat ambreiajul ca nu mai intra bine in viteza a 2-a, am plecat de la "sediul" service-ului care este pe bd. Basarabia si nu am reusit sa ajung la piata uniri ca nu mai putem leca de pe loc urla ambreiajul si a inceput sa iasa fum din ambreiaj. am anuntat "specialistul marei firme , a venit cu chiu cu vai am dus-o pana la service si acolo a constat ca o reglase grsit si plecam de pe loc cu a 3=a...mare specialist ..mare firma de vanzare LADA. deci problema mea stie cineva cum ma pot rafui cu ei sa plateasca tot ce se strica in perioada de garantie? caci ei spun ca garantia este doar la motor 3 ani dar nu este definit ce anume la motor so chipurile 10 ani la caroserie si am constatat ca in urma ploilor +spalarilor patrunde apa in interior sub covorasul-mocheta de la sofer. iar despre service-ul lor este o rampa acoperita undeva si atat cu un singur mecanic care chipurile le stie pe toate dar partea electrica nu o stie.....cam asta .... o zi buna tuturor...
Horia49540
salut
imi pare rau de ce ti se intampla...
din pacate temerile mele cand mi-am schimbat Lada veche se adeveresc...(vroiam sa-mi iau Niva de teren dar de frica sa nu patesc ce patesti tu am optat pt Fiat Albea)

pacat de Lada, caci a fost o masina super, a ajuns si la cursele DTM, dar reteaua de service si garantie/post-garantie este jalnica...si nici calitatea nu mai este ca la Ladele din anii '80...

eu din pacate nu ma pricep, poate te ajuta altii cu sfaturi privind tragerea la raspundere a firmei respective - oricum poti apela la protectia consumatorului, sper sa si primesti un raspuns...

succes
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.